abonnement Unibet Coolblue
pi_201446323
Misschien herken je dit wel: je hebt lange tijd veel plezier beleeft aan een bepaald voorwerp, maar omdat je er uiteindelijk op uitgekeken raakte, heb je het ergens onderaan in een la gelegd. Of misschien is het per ongeluk ergens onder beland, waarna je helemaal vergeten bent dat je het nog had. En ineens bij het opruimen of bij toeval vind je het weer terug. Misschien was het een (computer)game, een gadget, een gebruiksvoorwerp, of iets geheel anders? Deel hier wat het was en waarom je er zoveel plezier aan hebt beleeft, en of je het na het terugvinden opnieuw weer hebt gebruikt...
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_201447038
TS begint..
  Spellchecker dinsdag 21 september 2021 @ 00:18:07 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201451601
Lego, al heb ik het niet terug gevonden maar gewoon een hele berg nieuw gekocht voor mezelf nadat mijn nichtjes bij mijn ouders thuis met de lego aan het spelen waren waar ik als kind mee gespeeld heb.
Dat is wel knap van lego dat ze iets maken wat een 3 jarige en een 80 jarige leuk vind.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201452162
SNES met Donkey Kong Country en Mario World :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')