abonnement Unibet Coolblue
pi_201441917
Door een grote blunder bij justitie zijn persoonlijke gegevens over kroongetuige Nabil B. en zijn familie naar buiten gekomen. Het gaat om chatberichten tussen B., familieleden en medeverdachten. De advocaten van de kroongetuige in het liquidatieproces Marengo zijn laaiend.

De advocaten Peter Schouten en Onno de Jong van Nabil B. zijn woedend en eisen maandag per brief opheldering van de officier van justitie die verantwoordelijk is voor het Team Getuigenbescherming (TGB). Volgens de advocaten heeft dat team geblunderd en is gevaar ontstaan voor meerdere personen die in deze chatgesprekken worden genoemd.

Na een beslissing van de rechtbank om iPhone-chats tussen de kroongetuige, zijn vriendin, zus, broer en medegedetineerden op een laptop aan advocaten van de verdachten in het Marengo-proces te verstrekken, bleek afgelopen week dat de berichten niet zijn geanonimiseerd.

’Heel kwalijk’
„Team getuigenbescherming klapt er gewoon weer namen in in deze strafprocedure. Namen die tot nu toe onbekend waren. De veiligheidsscan is weer niet goed gedaan, net als vier keer de foto’s van Nabil die abusievelijk in het dossier zijn gestopt.
quote:
Het is blunder op blunder”, aldus B.’s raadsman Peter Schouten.
Advocaat Onno de Jong noemt het ’heel kwalijk’. „Om redenen van veiligheid kán dit gewoon niet. En dat terwijl de namen van justitiepersoneel die in de chats worden genoemd, er wel zijn uitgehaald”, aldus De Jong.

De advocaten willen dat alle laptops die al aan de advocaten van Marengo-verdachten zijn verstrekt, direct worden teruggehaald. Volgens Schouten en De Jong zijn personen die in het verleden niet in beeld waren bij verdachten door het niet adequaat anonimiseren, nu mogelijk in gevaar.

Tienduizenden berichten
Justitie kreeg de chatberichten op de iPhone van B. in handen nadat het toestel door de vorige advocaat van B. aan de deken van de orde van advocaten was verstrekt, die het toestel aan het OM overdroeg. De chatgesprekken vonden plaats in een periode dat B. met het OM onderhandelde over een deal om kroongetuige te worden. Het gaat om tienduizenden berichten.

Vorige week wraakten advocaten van verdachten, onder wie Inez Weski, de rechtbank omdat zij de berichten tijdens de zitting van het Marengo-proces wilden bespreken. De wrakingskamer van de rechtbank wees het verzoek af.

Het OM was maandag niet bereikbaar voor commentaar.

https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-geanonimiseerd

Het is om gek van te worden :( en toeval is het ook niet :(

Grapperhaus kom er maar weer in met prietpraat :r

• Het is een incident
• Geeft geen aanleiding tot minder vertrouwen
• Ik voel me niet verantwoordelijk
• Met de rechtstaat is niks mis
  maandag 20 september 2021 @ 15:50:46 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201441946
What else is new bij de overheid :')
pi_201442058
Niet handig van de overheid. Maar als hun eigen cliënt zich aan de regels had gehouden en geen telefoon op de cel had gehad, dan was er nu niks aan de hand.
  Spellchecker maandag 20 september 2021 @ 16:09:37 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201442337
Ziekte van fruitbedrijf in Hedel, Ferd heb meer haar op z'n ballen.
pi_201442340
Wat een sukkels :')
Google is your friend, abuse your friends
pi_201442361
Aanvulling voor de onderbouwing van Ferd

- de T is de T

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2021 16:20:05 ]
pi_201442735
Dit amateurisme boezemt weinig vertrouwen in.
Helaas is zelfreflectie een vies woord binnen het OM.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201443113
Is het wel een blunder?

'OM dreigde met onveilige maatregelen tegen kroongetuige Nabil B.'

https://www.rtvutrecht.nl(...)getuige-nabil-b.html
pi_201444057
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:21 schreef ReplaR het volgende:
Is het wel een blunder?

'OM dreigde met onveilige maatregelen tegen kroongetuige Nabil B.'

https://www.rtvutrecht.nl(...)getuige-nabil-b.html
Je moet wel gek zijn om ooit nog kroongetuige te worden. GG om!
pi_201444102
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 18:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Je moet wel gek zijn om ooit nog kroongetuige te worden. GG om!
Inderdaad, gelukkig dat onze politie zo goed is dat ze zonder kroon getuigen kunnen :')
Oh wacht Grapperhaus regelt het wel ff :|W :|W
pi_201444621
Waarom een apart topic hiervoor? Is al gepost in het Marengo-topic...
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201444658
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201444983
Nu komen ze erachter dat die Nabil B ook een schoft is. Waar al drie onschuldige mensen om vermoord zijn..

Kroongetuigen moeten gewoon niet meer mogen in Nederland. Je moet de bewijzen maar op andere manier halen, infiltratie of zo.
  maandag 20 september 2021 @ 19:56:23 #15
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201445045
En dan wel de namen van eigen personeel weg halen, dus er is wel een screening geweest. :') Ongekend dit. :')
pi_201445052
En hiervoor is Peter R gestorven.
Triest
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201445077
'Blunder'

Is bewust gedaan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 20 september 2021 @ 20:04:31 #18
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201445192
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 19:58 schreef superniger het volgende:
'Blunder'

Is bewust gedaan.
Daar begint het zo langzamerhand wel op te lijken, ja. En ergens wel een geruststellender idee dan dat men keer op keer dezelfde fout herhaalt.
pi_201445599
quote:
De Volkskrant zag een mailwisseling tussen het TGB en (de toenmalige advocaat van) B. in. Daarin noemt een medewerker van het TGB het een 'onzalig idee' van B. om te stoppen met de samenwerking met het OM. Hij zou dan namelijk onder zijn eigen naam naar een minder veilige locatie worden doorgeplaatst. Ook zouden extra veiligheidsmaatregelen voor zijn advocaten worden gestaakt. Vier maanden na die mailwisseling werd de advocaat van Nabil B., Derk Wiersum, doodgeschoten
WTF? :X


quote:
dat het OM dreigde met onaangename en onveilige maatregelen tegen B., zijn familie, en advocaten. Dat staat in een artikel in De Volkskrant vanochtend dat het nieuws brengt na het inzien van vertrouwelijke stukken.

In april 2019 liet de kroongetuige weten het Team Getuigen Bescherming (TGB) niet meer te vertrouwen nadat de kroongetuigedeal tegen B. bekend was gemaakt voor zijn familie in veiligheid was gebracht. Een week na die bekendmaking werd de broer van B. doodgeschoten.
WTF??

Mafia zou het niet anders gedaan hebben...

Ik bedoel dat je zo'n crimineel als B. laat vallen is tot daaraantoe, maar (indirect) zijn familie en advocaten bedreigen wtf ik ben sprakeloos :X
Krekker is de bom!
  maandag 20 september 2021 @ 20:32:22 #20
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201445666
Integriteit is weer ver te zoeken, maar we leven gelukkig in een fantastisch land.
  maandag 20 september 2021 @ 20:40:19 #21
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201445789
"Geblunderd"/omgekocht, het is allemaal semantiek.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_201446477
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 20:25 schreef KreKkeR het volgende:..
Ik bedoel dat je zo'n crimineel als B. laat vallen is tot daaraantoe, maar (indirect) zijn familie en advocaten bedreigen wtf ik ben sprakeloos :X
Grapperhaus lult het allemaal wel weer recht :') :|W
En laat onderzoek doen waarvan de uitkomst al vast staat, geen bewijs gevonden dat ….. :r
pi_201446486
quote:
14s.gif Op maandag 20 september 2021 20:40 schreef MichaelScott het volgende:
"Geblunderd"/omgekocht, het is allemaal semantiek.
Gelukkig hebben ze daar geen herinnering aan :') :|W
pi_201446990
Dit is geen toeval, hier word een smerig spelletje gespeeld.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201447156
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef Hathor het volgende:
Dit is geen toeval, hier word een smerig spelletje gespeeld.
exact kroongetuige steeds verder onder druk zetten. Zijn enige oplossing is een nieuwe identiteit en wie kan hem die geven. Tadaa

Lesson learnt, de overheid. Nah
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_201447671
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:58 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
…..Lesson learnt, de overheid. Nah
En wel 3 doden :(
En Grapperhaus loopt nog vrij rond :r
pi_201447914
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 20:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
WTF? :X
[..]
WTF??

Mafia zou het niet anders gedaan hebben...

Ik bedoel dat je zo'n crimineel als B. laat vallen is tot daaraantoe, maar (indirect) zijn familie en advocaten bedreigen wtf ik ben sprakeloos :X
Wat is hier precies :X aan?

De kroongetuige heeft een afspraak met het OM. Hij zou gaan snitchen voor strafvermindering. Het OM zou dan zorg dragen voor de beveiliging..

Als de kroongetuige dan ineens zijn keutel intrekt hoef je van het OM niet meer te verwachten dat zij hem speciaal gaan beveiligen, of zijn familie..
Vooral ook omdat als de kroongetuige niet gaat snitchen zijn familie geen gevaar loopt. Dat zou ik tenminste logisch vinden, want als Ridouan T wel familie van de kroongetuige gaat vermoorden je kans hebt dat de kroongetuige weer gaat snitchen.

Tevnes moeten mensen ook eens gaan kijken naar wat de kroongetuige voor vieze spelletjes speelt, in plaats van het OM hier steeds maar de schuld te geven..

https://www.parool.nl/ned(...)publiceren~b382f333/

https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F

We kunnen het OM wel overal de schuld over geven, maar deze kroongetuige is zeker geen heilige. En terecht dat het OM niet meedoet met spelletjes.
pi_201451289
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:42 schreef wappie1986 het volgende:

[..]


De kroongetuige heeft een afspraak met het OM. Hij zou gaan snitchen voor strafvermindering. Het OM zou dan zorg dragen voor de beveiliging..

Het is de deal die de familie en advocaten in gevaar brengt. Het bekendmaken van deze deal alleen al brengt ze in gevaar. Je kan OM niet eerst bijdragen aan de onveilige situatie van onschuldigen (familie en advocaten!) en daarna zeggen, ja doei!

Neem maatregelen tegen B, zet hem vast, of wat dan ook, maar de levens van onschuldigen in gevaar laten komen... Dat mag echt niet. Dit zijn als het waar is gewoon maffia praktijken van het OM.

quote:
nadat de kroongetuigedeal tegen B. bekend was gemaakt
Krekker is de bom!
pi_201451326
Ik geloof inmiddels niet meer dat dit per ongeluk is gegaan,
pi_201451400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik geloof inmiddels niet meer dat dit per ongeluk is gegaan,
Ik ook niet zelfde modus oprandi als met de kot en zwartgelakte dossiers
Hier zitten ondergeschikte zwaar gefrustreerd de boel te ontregelen, wegens wanprestaties van de leiding
pi_201452331
Departement justitie en het OM.

Beide zitten vol met dezelfde mafiose achterbakse kereltjes met narcistische eigenschappen als de personen die ze proberen te bestrijden.
Tijd voor een grote schoonmaak.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201453060
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:29 schreef KreKkeR het volgende:
Neem maatregelen tegen B, zet hem vast
Hij zit al vast.
Al jaren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201453292
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:02 schreef Red_85 het volgende:
Departement justitie en het OM.
..........Tijd voor een grote schoonmaak.
Daarom hebben ze Grapperhaus minister gemaakt, die zorgt ervoor met zijn prietpraat en dikke reet dat de beerput dicht blijft
Google de naam Joris Demmink maar eens als hoge piet bij justitie dat is me een beerput :o :r
pi_201454533
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:11 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Daarom hebben ze Grapperhaus minister gemaakt, die zorgt ervoor met zijn prietpraat en dikke reet dat de beerput dicht blijft
Google de naam Joris Demmink maar eens als hoge piet bij justitie dat is me een beerput :o :r
I know, I know.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201458277
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Het is de deal die de familie en advocaten in gevaar brengt. Het bekendmaken van deze deal alleen al brengt ze in gevaar. Je kan OM niet eerst bijdragen aan de onveilige situatie van onschuldigen (familie en advocaten!) en daarna zeggen, ja doei!

Neem maatregelen tegen B, zet hem vast, of wat dan ook, maar de levens van onschuldigen in gevaar laten komen... Dat mag echt niet. Dit zijn als het waar is gewoon maffia praktijken van het OM.
[..]

Je doet alsof het eenrichtingsverkeer is. Terwijl de kroongetuige minder straf krijgt EN geld toe, plus hij zit lekker veilig in de gevangenis. QAlleen zijn familie is in gevaar..

En als ik lees wat die B allemaal flikt en probeert te flikken met het OM dan snap ik het OM heel goed. Tevens snap ik ook de eenzijdige inlichting van de media niet zo (AD bijvoorbeeld, of JINEK).
Het enige waar je het OM iets kan verwijten is dat ze de mocromaffia stelselmatig onderschatten in wreedheid. Zo wilden ze voor de moord op de broer zijn familie eigenlijk niet eens beveiligen. Later moesten ze maar naar het buitenland in een hotel.

En steeds die domme fouten in het dossier, gaat ook nergens meer over.
pi_201458382
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:11 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Daarom hebben ze Grapperhaus minister gemaakt, die zorgt ervoor met zijn prietpraat en dikke reet dat de beerput dicht blijft
Google de naam Joris Demmink maar eens als hoge piet bij justitie dat is me een beerput :o :r
Helemaal niet.. Dat is een complottheorie, gestaafd door mensen die allerlei complotten geloven...

https://www.parool.nl/nie(...)s-demmink~b51ed4ccf/

Als je gelooft in beerputten dan kan je alles beweren en dan roepen "beerput, zie je wel dit is het bewijs van mijn gelijk"...
pi_201458409
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 18:23 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Helemaal niet.. Dat is een complottheorie, gestaafd door mensen die allerlei complotten geloven...

https://www.parool.nl/nie(...)s-demmink~b51ed4ccf/

Als je gelooft in beerputten dan kan je alles beweren en dan roepen "beerput, zie je wel dit is het bewijs van mijn gelijk"...
Er is in geval van Demmink heel veel shit geroepen, maar er zijn ook keiharde getuigenissen van hoge politieambtenaren die wel degelijk in zijn nadeel spreken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201458716
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 18:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Er is in geval van Demmink heel veel shit geroepen, maar er zijn ook keiharde getuigenissen van hoge politieambtenaren die wel degelijk in zijn nadeel spreken.
Dat kan, maar die politieambtenaren werden bedreigd door de wappies avant la lettre.
OM heeft onderzoek gedaan en kon niks vinden. Dan moet je doorgaan met leven. Mensen vals beschuldigen is zo makkelijk.

https://www.peterrdevries(...)r-joris-demmink.html

De man was homofiel, en in die tijd kon dat niet. Dus moest de man hangen. Zo "simpel" is dat. Walgelijk wel overigens, maar dat terzijde..

Als je ook kijkt naar de reacties van mensen onder artikelen over deze zaak. De mensen geloven echt dat het OM een grote corrupte zaak is waar mensen pedo zijn en kinderen op de achterbank van een auto verkrachten.. Echt, mensen die dat denken hebben een EQ van 55... En o wee als je het voor Demmink opneemt, dan hoor je ook bij de groep kinderverkrachters..
pi_201458828
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 18:46 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Dat kan, maar die politieambtenaren werden bedreigd door de wappies avant la lettre.
OM heeft onderzoek gedaan en kon niks vinden. Dan moet je doorgaan met leven. Mensen vals beschuldigen is zo makkelijk.

https://www.peterrdevries(...)r-joris-demmink.html

De man was homofiel, en in die tijd kon dat niet. Dus moest de man hangen. Zo "simpel" is dat. Walgelijk wel overigens, maar dat terzijde..

Als je ook kijkt naar de reacties van mensen onder artikelen over deze zaak. De mensen geloven echt dat het OM een grote corrupte zaak is waar mensen pedo zijn en kinderen op de achterbank van een auto verkrachten.. Echt, mensen die dat denken hebben een EQ van 55... En o wee als je het voor Demmink opneemt, dan hoor je ook bij de groep kinderverkrachters..
Ja ik weet het, daarnaast is in de gay scene omgang met jonge jongens niet echt een groot taboe, we hebben het dan uiteraard niet over 8 jarigen, maar 15 jaar word vaak niet zo gek van opgekeken, sterker nog je gaat niet vragen hoe oud iemand is. Daarnaast waren schandknapen in de jaren 70-90 ook heel normaal, dat men het dan heeft over pedofiele netwerken, dat is gewoon flauwekul.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201461001
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 18:17 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Je doet alsof het eenrichtingsverkeer is. Terwijl de kroongetuige minder straf krijgt EN geld toe, plus hij zit lekker veilig in de gevangenis. QAlleen zijn familie is in gevaar..

En als ik lees wat die B allemaal flikt en probeert te flikken met het OM dan snap ik het OM heel goed. Tevens snap ik ook de eenzijdige inlichting van de media niet zo (AD bijvoorbeeld, of JINEK).
Het enige waar je het OM iets kan verwijten is dat ze de mocromaffia stelselmatig onderschatten in wreedheid. Zo wilden ze voor de moord op de broer zijn familie eigenlijk niet eens beveiligen. Later moesten ze maar naar het buitenland in een hotel.

En steeds die domme fouten in het dossier, gaat ook nergens meer over.
Waarom haal je de hele tijd de slechtheid van B. aan terwijl ik het heb over de bescherming van onschuldigen (z'n familieleden, advocaten) die in gevaar zijn gebracht door de samenwerking van B met justitie?
Krekker is de bom!
pi_201461267
Welkom op Ferd's blunderkermis.
pi_201465112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 21:24 schreef Dutchguy het volgende:
Welkom op Ferd's blunderkermis.
Grapperhaus over aanpak georganiseerde misdaad: ‘Criminelen zijn nu zo sociopaat geworden’

De moord op Peter R. de Vries bewijst dat er nog geen grip is op de georganiseerde misdaad. Demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie) krijgt dus andermaal extra geld. Maar of dat gaat helpen?

quote:
,,Niemand had me bij mijn aantreden verteld dat er 17.000 agenten met pensioen zouden gaan.”
https://www.ad.nl/politie(...)t-geworden~a37a409c/

:') :') _O- _O-

Ferd je bent een enorme incompetente randdebiel :R
pi_201567597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 21:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Waarom haal je de hele tijd de slechtheid van B. aan terwijl ik het heb over de bescherming van onschuldigen (z'n familieleden, advocaten) die in gevaar zijn gebracht door de samenwerking van B met justitie?
Omdat er drie onschuldigen zijn vermoord omdat ze naief deze crimineel aan geld en een minder zware gevangenisstraf wilden helpen?
pi_201570333
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:04 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Omdat er drie onschuldigen zijn vermoord omdat ze naief deze crimineel aan geld en een minder zware gevangenisstraf wilden helpen?
Ja joh, laten we vooral advocaten vogelvrij verklaren! :')
Krekker is de bom!
pi_201570943
Het wordt eens tijd dat ze justitie eens een keer helemaal binnenstebuiten keren net als de belastingdienst met die toeslagenaffaire.
Met het grote verschil dat hier dan wel koppen gaan rollen.
Hier zitten te veel incompetente personen die er uit gegooid moeten worden.
  woensdag 29 september 2021 @ 21:19:19 #46
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_201571276
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 21:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Waarom haal je de hele tijd de slechtheid van B. aan terwijl ik het heb over de bescherming van onschuldigen (z'n familieleden, advocaten) die in gevaar zijn gebracht door de samenwerking van B met justitie?
Wat wil je dan,dat we helemaal geen kroongetuigen deals meer maken en de maffia echt volledig vrijspel heeft? Niets is zeker in het leven en als je broertje of neefje zich in laat met grote criminelen dan brengt dat risico's met zich mee.

We hebben het niet onder controle dat is duidelijk maar er wordt nog enigszins geprobeerd, met de middelen die we hebben, hier nog iets tegen te doen. Wil je dat allemaal weggooien omdat wij als staat niet iedereen kunnen beschermen tegen gewetensloze criminelen?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:28:47 #47
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_201595388
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef T-zooi het volgende:

[..]
Wat wil je dan,dat we helemaal geen kroongetuigen deals meer maken en de maffia echt volledig vrijspel heeft? Niets is zeker in het leven en als je broertje of neefje zich in laat met grote criminelen dan brengt dat risico's met zich mee.

We hebben het niet onder controle dat is duidelijk maar er wordt nog enigszins geprobeerd, met de middelen die we hebben, hier nog iets tegen te doen. Wil je dat allemaal weggooien omdat wij als staat niet iedereen kunnen beschermen tegen gewetensloze criminelen?
Het punt waar ik hier over val is niet de kroongetuige deal. Het punt waar ik over val is dat het OM blijkbaar willens en wetens onschuldigen (advocaten, familieleden) in gevaar bracht. Dat is m.i. een stap te ver.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')