abonnement Unibet Coolblue
  Miss 200.000.000! maandag 20 september 2021 @ 10:51:24 #1
367000 roos94
pi_201438419
Bij een schietpartij op een universiteit in de Russische stad Perm zijn maandagochtend acht doden en veertien gewonden gevallen. Op videobeelden is te zien dat mensen uit ramen springen om uit het gebouw te ontsnappen.

Volgens de Perm State National Research University opende een persoon rond 11.00 uur (plaatselijke tijd) het vuur op straat. De universiteit heeft alle lessen geannuleerd.

Tijdens de schietpartij is de schutter gedood, meldt de universiteit. Sommige media bevestigen de dood van de schutter, andere melden dat hij gewond zou zijn. Het vuurwapen van de dader zou zijn gevonden.

De universiteit heeft een bericht gedeeld dat de vermoedelijke schutter, een zekere Timur Bekumansurov, heeft geplaatst op sociale media. "Woede overweldigt me. Ik wil alles op mijn pad vernietigen, zo veel mogelijk pijn achterlaten in deze wereld. Degenen die ik niet kan doden, zullen deze dag voor altijd onthouden", valt daar onder meer in te lezen.

https://www.nu.nl/buitenl(...)he-universiteit.html
pi_201438430
Nu maar eens kijken hoe dit in de richting van alt right kan worden geduwd.

Zieke vent :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 20 september 2021 @ 10:54:36 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201438447
Even complottheorietje spelen; wel lekker getimed zo net rond die verkiezingen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 20 september 2021 @ 11:21:02 #4
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201438687
quote:
99s.gif Op maandag 20 september 2021 10:52 schreef bijdehand het volgende:
Nu maar eens kijken hoe dit in de richting van alt right kan worden geduwd.

Zieke vent :r
Gezien de naam van de dader zal dit eerder in de islam-gerelateerde hoek komen/geduwd worden.
We have always been at war with Eastasia.
pi_201438714
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Gezien de naam van de dader zal dit eerder in de islam-gerelateerde hoek komen/geduwd worden.
Tsjetsjeen naar alle waarschijnlijkheid.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 20 september 2021 @ 11:26:18 #6
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201438750
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tsjetsjeen naar alle waarschijnlijkheid.
Ja of een Oezbeek ofzo.
We have always been at war with Eastasia.
pi_201441004
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Gezien de naam van de dader zal dit eerder in de islam-gerelateerde hoek komen/geduwd worden.
Geen idee maar ook dat is, zonder bewijs, bullshit
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201449223
Prior to the shooting, the suspect posted an image to a VK social media account of himself with a shotgun, helmet, and ammunition. He captioned the photo with the statement: “I’ve thought about this for a long time, it’s been years and I realized the time has come to do what I dreamt of”. In the post, the suspect said he was “overflowing with hate” and clarified: “What happened was not a terrorist attack (at least from a legal point of view). I was not a member of an extremist organization, I was nonreligious and apolitical. Nobody knew what I was going to do, I carried out all these actions myself.”
https://en.wikipedia.org/(...)ity_shooting#Suspect

Zes doden en 28 gewonden bij schietpartij op Russische universiteit
Bij een schietpartij op een universiteit in de Russische stad Perm zijn maandagochtend zeker zes doden en 28 gewonden gevallen. Op videobeelden is te zien dat mensen uit ramen springen om uit het gebouw te ontsnappen. Studenten en docenten sloten zich volgens Russische media op in klaslokalen.

Volgens de Perm State National Research University opende een persoon rond 11.00 uur (plaatselijke tijd) het vuur op straat. De universiteit heeft alle lessen geannuleerd.

Eerder werden acht sterfgevallen gemeld, maar dat werd later bijgesteld naar zes. Een aantal van de 28 gewonden wordt in het ziekenhuis behandeld.

Ook de schutter ligt met verwondingen in een ziekenhuis, melden de autoriteiten. De universiteit meldde eerder dat de verdachte was gedood. Het vuurwapen van de dader zou zijn gevonden. De verdachte zou een achttienjarige student van de universiteit zijn. Er zijn geen uitspraken gedaan over zijn motief.

De universiteit heeft een bericht gedeeld dat de vermoedelijke schutter, een zekere Timur Bekumansurov, heeft geplaatst op sociale media. “Woede overweldigt me. Ik wil alles op mijn pad vernietigen, zo veel mogelijk pijn achterlaten in deze wereld. Degenen die ik niet kan doden, zullen deze dag voor altijd onthouden”, valt daar onder meer in te lezen.

Perm, ongeveer 1.300 kilometer ten oosten van de hoofdstad Moskou, is de tweede Russische stad die dit jaar is opgeschrikt door een schoolschietpartij. In mei schoot een student in Kazan negen mensen dood. Dat was de dodelijkste schietpartij op een school sinds 2018, toen een student op de door Rusland geannexeerde Krim twintig mensen doodde.

Rusland hanteert strenge regels voor wapenbezit, maar het is voor burgers niet onmogelijk om een vuurwapen te bemachtigen. Sommige vuurwapens zijn onder bepaalde voorwaarden te koop voor de jacht, zelfverdediging en sport. Na de schietpartij in Kazan werd de minimale leeftijd voor het kopen van vuurwapens met drie jaar verhoogd naar 21 jaar, maar die wet is nog niet ingegaan.

https://www.nu.nl/buitenl(...)he-universiteit.html
pi_201449948
Timur Bekumansurov. Dat is geen Russische naam maar klinkt als iemand die uit de Kaukasus vandaan komt. Dagestani of iets dergelijks doet het aan denken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')