SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds wanneer ben je een negerquote:Op zondag 19 september 2021 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik achter je zat IN de bus
MUHAHAHAHAHAHAHAHA
EttovanCOngoKInshasa past beter bij Belgiequote:
Het was ook een of andere hardloop recordpoging dag ofzoquote:Op zondag 19 september 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Aarghhh het is blijkbaar vandaag Talk like a Pirate day..
kijk uit dat je niet weer enkele lichaamsdelen onherroepelijk beschadigt...quote:Op zondag 19 september 2021 22:16 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik nog even achter de laptop kruip.
je zit nu achter een desktop?quote:Op zondag 19 september 2021 22:16 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik nog even achter de laptop kruip.
Zet bij de uitklapmenu onder de foto eens even op 'BB code groot met link', dan werkt die wel hier ipv die html codequote:
Ja het is een gevaarlijke tocht richting de computer. Denk toch zeker tien meter lopen, als ik dat maar overleef.quote:Op zondag 19 september 2021 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet weer enkele lichaamsdelen onherroepelijk beschadigt...
De laatste keer sloopte je je eigen deur...quote:Op zondag 19 september 2021 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is een gevaarlijke tocht richting de computer. Denk toch zeker tien meter lopen, als ik dat maar overleef.
Maar die is weer gemaakt.quote:Op zondag 19 september 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De laatste keer sloopte je je eigen deur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |