SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Hoe laat gaat het komen?quote:Op zondag 19 september 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Moe.... na het eten wachten op het kattenplaatje
Je bent zo futloos omdat je al lang niet verliefd bent geweest, regel dat eens.quote:Op zondag 19 september 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Laatst bijna een date. Bijna.quote:Op zondag 19 september 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zo futloos omdat je al lang niet verliefd bent geweest, regel dat eens.
Dat gaat zo nietquote:Op zondag 19 september 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zo futloos omdat je al lang niet verliefd bent geweest, regel dat eens.
ja maar verliefd worden op afroep gaat niet tochquote:Op zondag 19 september 2021 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Er lopen toch zat mannen rond in R'dam zou je denken.
Misschien kom je nog een leuke FOK!ker tegen hier.quote:Op zondag 19 september 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar verliefd worden op afroep gaat niet toch
die weten dan wel gelijk hoe raar ik ben :pquote:Op zondag 19 september 2021 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kom je nog een leuke FOK!ker tegen hier.
Mwa.quote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die weten dan wel gelijk hoe raar ik ben :p
Scheelt dat 99% op FOK! raar is.quote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2021 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kom je nog een leuke FOK!ker tegen hier.
Ik snap deze niet trouwens, wat is er mis met jezelf (kunnen) zijn, ook al ben je raar?quote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou schrik je ze af toch :pquote:Op zondag 19 september 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap deze niet trouwens, wat is er mis met jezelf (kunnen) zijn, ook al ben je raar?
Niksquote:Op zondag 19 september 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap deze niet trouwens, wat is er mis met jezelf (kunnen) zijn, ook al ben je raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |