abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201425732


Lego Duplo 10956 Pretpark en Lego Duplo 10947 Racewagens. Ze zijn nog helemaal nieuw in ongeopende en verzegelde dozen, dus goed geschikt als verjaardagscadeau of alvast voor Sinterklaas!

Beide sets samen op te halen voor ¤ 105,-. Bij de bekende grotere webshops en speelgoedwinkels kosten deze twee sets samen aanzienlijk meer.

Het is ook mogelijk om de sets los van elkaar te kopen. Ik bied 10956 Duplo Pretpark aan voor ¤ 72,50 (adviesprijs: ¤ 109,99) en 10947 Duplo Racewagens aan voor ¤ 36,- (adviesprijs: ¤ 54,99).

Alle twee de sets zijn nieuw in ongeopende en onbeschadigde doos. De sets kunnen opgehaald worden in Zuid-Holland (in de buurt van Zoetermeer) of verzonden worden (de verzendkosten zijn voor rekening van de koper).

Hopelijk kan ik hier iemand mee blij maken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Klopmeister op 19-09-2021 12:52:21 ]
pi_201425832
Even snel googlen leert mij dat de pretpark set te koop is voor 69.90 euro.
https://www.speelgoedenmo(...)N0A45ecaAjs-EALw_wcB

En de duplo racewagens voor 36,99 euro
https://www.alternate.nl/(...)5l3pzAIaAoXkEALw_wcB

Daarnaast schrijf je de drie sets, maar ik zie er maar twee.
pi_201425871
En bij beide websites komen er nog behoorlijke verzendkosten bij. Dus als je hier in de buurt woont en ze samen voor ¤ 105,- kunt komen ophalen ben je nog steeds een stuk goedkoper uit dan wanneer je ze via de door jou genoemde websites besteld.
pi_201429569
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 12:55 schreef Klopmeister het volgende:
En bij beide websites komen er nog behoorlijke verzendkosten bij. Dus als je hier in de buurt woont en ze samen voor ¤ 105,- kunt komen ophalen ben je nog steeds een stuk goedkoper uit dan wanneer je ze via de door jou genoemde websites besteld.
Het scheelt 3,30 Euro op de nieuwprijs na verzending, maar je kan het ook bij ze ophalen. Dat noem ik niet 'een stuk goedkoper', zeker ook omdat je geen bon en twee jaar garantie levert, en boven de nieuwprijs verkoopt. Maar succes met de verkoop hoor!
Powered by JanetjeŽ
pi_201429741
quote:
3s.gif Op zondag 19 september 2021 17:23 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]
Het scheelt 3,30 Euro op de nieuwprijs na verzending, maar je kan het ook bij ze ophalen. Dat noem ik niet 'een stuk goedkoper', zeker ook omdat je geen bon en twee jaar garantie levert, en boven de nieuwprijs verkoopt. Maar succes met de verkoop hoor!
Ik weet niet hoe jij aan een verschil van ¤ 3,30 komt. Maar op basis van de aangereikte links kom ik tot de volgende bedragen:

Pretpark: ¤ 69,90 + ¤ 5,90 verzendkosten = ¤ 75,80
Racewagens: ¤ 36,99 + 4,95 verzendkosten = ¤ 41,94
Totaal: ¤ 117,74.

Aangezien ik de sets samen aanbied voor ¤ 105,- maakt dat dus een verschil van ¤ 12,74. Misschien niet voor iedereen de moeite om het ergens te gaan ophalen maar het verschil is geen ¤ 3,30 zoals jij schetst.

De gevonden prijzen zijn verder wel echt de bodem van de markt (waar ik dus >10% onder zit). Wanneer je deze sets bij Bol bestelt dan kost het je ¤ 132,- en wanneer je ze bij de Intertoys bestelt dan ben je 155,- kwijt. Dus wel degelijk een flink voordeel ten opzichte van de normale markt.

Tenslotte jouw statement dat ik boven de nieuwprijs verkoop is eveneens niet waar. De Lego adviesprijzen heb ik erbij vermeld en die komen dus uit op ¤ 155,-. De Lego adviesprijzen worden door winkels gewoon toegepast (zie bijv. Intertoys). Ik zit daar ¤ 50,- (33%) onder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Klopmeister op 19-09-2021 18:14:15 ]
pi_201431178
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 17:38 schreef Klopmeister het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe jij aan een verschil van ¤ 3,30 komt. Maar op basis van de aangereikte links kom ik tot de volgende bedragen:

Pretpark: ¤ 69,90 + ¤ 5,90 verzendkosten = ¤ 75,80
Racewagens: ¤ 36,99 + 4,95 verzendkosten = ¤ 41,94
Totaal: ¤ 117,74.

Aangezien ik de sets samen aanbied voor ¤ 105,- maakt dat dus een verschil van ¤ 12,74. Misschien niet voor iedereen de moeite om het ergens te gaan ophalen maar het verschil is geen ¤ 3,30 zoals jij schetst.

De gevonden prijzen zijn verder wel echt de bodem van de markt (waar ik dus >10% onder zit). Wanneer je deze sets bij Bol bestelt dan kost het je ¤ 132,- en wanneer je ze bij de Intertoys bestelt dan ben je 155,- kwijt. Dus wel degelijk een flink voordeel ten opzichte van de normale markt.

Tenslotte jouw statement dat ik boven de nieuwprijs verkoop is eveneens niet waar. De Lego adviesprijzen heb ik erbij vermeld en die komen dus uit op ¤ 155,-. De Lego adviesprijzen worden door winkels gewoon toegepast (zie bijv. Intertoys). Ik zit daar ¤ 50,- (33%) onder.
Goed verhaal, maar ik nam het pretpark als voorbeeld. Het is mooi dat je je het gezamelijk probeert te verkopen, dat is natuurlijk geen argument aangezien je daar maar net interesse in moet hebben. Je adviesprijsverhaal sla ik voor het gemak even over, want adviesprijzen. Je verkoopt boven de marktprijs, zonder bon, zonder garantie. Ik heb het in je andere post destijds genegeerd maar daar zag ik hetzelfde na een simpele zoekopdracht.
Powered by JanetjeŽ
pi_201431518
Ik vind het persoonlijk erg kort door de bocht te stellen dat ik boven de marktprijs verkoop.

Als voorbeeld het pretpark. Vergeleken met de gebruikelijke winkels als Bol (¤ 89,99) Intertoys (¤ 99,99), Top1Toys (¤ 89,99), Blokker (¤ 95,95), Wehkamp (¤ 89,99) etc. zit ik met een prijs van ¤ 72,50 ruim onder hun prijzen. Dat ergens nou toevallig de lokale speelgoedwinkel in Goor zo'n doos gunstig geprijsd heeft staan wil niet zeggen dat mijn doos daarmee boven de marktprijs staat.

Prima dat je geen interesse hebt maar ga hier alsjeblieft geen onzin zitten posten (met prijsverschillen die niet kloppen, dat adviesprijs niet telt terwijl legio winkels die gewoon toepassen of dat de doos ook opgehaald kan worden in Goor - lijkt me niet echt een realistische optie voor iemand die hier in de buurt woont).
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')