abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 13:49:23 #226
5428 crew  miss_sly
pi_201631805
Ik had Squid Game nog gemist, maar dochter maakte me erop attent :D
Een stukje meegekeken natuurlijk, kind is 12 :') Toen ik zei dat ze dan wellicht Hunger Games ook wel leuk vond, vroeg ze of er dan ook wel veel mensen in dood gingen :')

Er gaat heel veel goed in de opvoeding hier :7
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201631816
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik had Squid Game nog gemist, maar dochter maakte me erop attent :D
Een stukje meegekeken natuurlijk, kind is 12 :') Toen ik zei dat ze dan wellicht Hunger Games ook wel leuk vond, vroeg ze of er dan ook wel veel mensen in dood gingen :')

Er gaat heel veel goed in de opvoeding hier :7
:D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_201632548
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik had Squid Game nog gemist, maar dochter maakte me erop attent :D
Een stukje meegekeken natuurlijk, kind is 12 :') Toen ik zei dat ze dan wellicht Hunger Games ook wel leuk vond, vroeg ze of er dan ook wel veel mensen in dood gingen :')

Er gaat heel veel goed in de opvoeding hier :7
_O_ dus over 5 jaar kan m'n oudste meekijken naar dit soort dingen :D Jurassic Park vindt ze ook niet eng, dus ik heb goede hoop *)
  maandag 4 oktober 2021 @ 14:56:58 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201632622
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik had Squid Game nog gemist, maar dochter maakte me erop attent :D
Een stukje meegekeken natuurlijk, kind is 12 :') Toen ik zei dat ze dan wellicht Hunger Games ook wel leuk vond, vroeg ze of er dan ook wel veel mensen in dood gingen :')

Er gaat heel veel goed in de opvoeding hier :7
Ik zal ons kleinkind er ook op wijzen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 4 oktober 2021 @ 14:59:38 #230
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_201632662
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:00 schreef Rijst het volgende:
Wel balen dat er geen tweede seizoen komt van Squid Game. ;(
Kon me toch niet aan de indruk onttrekken dat het einde het tegenovergestelde suggereert.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 15:06:34 #231
5428 crew  miss_sly
pi_201632771
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 14:52 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
_O_ dus over 5 jaar kan m'n oudste meekijken naar dit soort dingen :D Jurassic Park vindt ze ook niet eng, dus ik heb goede hoop *)
Jurassic Park hebben we ook een aantal jaren geleden allemaal gekeken. Stranger Things vond ze ook geweldig.

Daarentegen was de ondergang van de Titanic in de film voor haar wel heel erg en kon ze niet toekijken hoe mensen zomaar overboord vielen, reddingsboten omlaag stortten en vooral hoe asocialen hun eigen hachje probeerden te redden ten koste van anderen.

Iedereen zijn horror, denk ik ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201632841
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jurassic Park hebben we ook een aantal jaren geleden allemaal gekeken. Stranger Things vond ze ook geweldig.

Daarentegen was de ondergang van de Titanic in de film voor haar wel heel erg en kon ze niet toekijken hoe mensen zomaar overboord vielen, reddingsboten omlaag stortten en vooral hoe asocialen hun eigen hachje probeerden te redden ten koste van anderen.

Iedereen zijn horror, denk ik ;)
Reactie op Titanic hier: "wat een leuke glijbaan" :X :')
Ik spaar alvast voor therapie.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 15:28:56 #233
335263 freaky40
pi_201633125
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:00 schreef Rijst het volgende:
Wel balen dat er geen tweede seizoen komt van Squid Game. ;(
Dat is nog helemaal niet bekend. Aangezien het een ongelooflijke hype is en een groot succes, denk ik echter wel dat er een 2e seizoen komt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201633333
Ik ben ook maar eens Squid Game aan het kijken. Nog een paar afleveringen, het kijkt lekker weg maar het wordt nu wel zwakker: de knikkeraflevering vond ik ronduit saaien daarna die ontstellend slecht acterende VIPS.
Verder wel een typische Netflix-serie, met kekke pakjes en maskertjes, lekker voor de marketing.
anonieme razernist
pi_201633404
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:47 schreef NoCigar het volgende:
Verder wel een typische Netflix-serie, met kekke pakjes en maskertjes, lekker voor de marketing.
Idd, precies op tijd voor Halloween. Belachelijke prijzen voor die pakken en maskers.
pi_201635835
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 14:59 schreef EP3 het volgende:

Kon me toch niet aan de indruk onttrekken dat het einde het tegenovergestelde suggereert.
Je blijft toch wel met veel vragen en losse eindjes zitten. Dus ik ga ook uit van een tweede seizoen. Nog los van de enorme populariteit, want er valt ook domweg veel mee te verdienen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201642206
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:47 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben ook maar eens Squid Game aan het kijken. Nog een paar afleveringen, het kijkt lekker weg maar het wordt nu wel zwakker: de knikkeraflevering vond ik ronduit saaien daarna die ontstellend slecht acterende VIPS.
Verder wel een typische Netflix-serie, met kekke pakjes en maskertjes, lekker voor de marketing.
Ik vond die knikker aflevering juist verreweg het meest intens.

Het verraad van die studievriend, scenes met de oude man, de 2 meisjes onderling.
pi_201642287
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dave Chappelle: The Closer - [VS] 2021 12 1:12 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Als afsluiting van zijn reeks comedyspecials stapt Dave op het podium om te proberen een en ander recht te zetten... en zijn hart te luchten.

Escape The Undertaker - [VS] 2021 12 1:16 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Interactief, Mystery
Weten de mannen van The New Day de verrassingen in het spookhuis van The Undertaker te overleven? Jij bepaalt hun lot in deze interactieve WWE-special.

Morten - [Nederland] S01 2019 12 | Boek, Politiek
Morten Mathijsen staat op het punt om de nieuwe premier te worden, maar een duister geheim uit zijn verleden dreigt zijn reputatie te schaden.

Remember You - [Thailand] S01 2021 16 | Drama, Misdaad, Mystery
Een geniale rechercheur duikt samen met een collega in een zaak die wel erg dichtbij komt. Het duo raakt echter verstrikt in een kat-en-muisspel.
Be curious, not judgmental
pi_201642333
Maid is ook echt een super goeie serie _O_ binnen 2 dagen de hele serie erdoor geknald
Twiddel
pi_201642576
Misschien Squid Game meer in spoilers zetten. :)
pi_201642608
Gisteren af gekeken trouwens. Tja…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:59:02 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_201642700
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 08:43 schreef vencodark het volgende:
Misschien Squid Game meer in spoilers zetten. :)
Heel graag. Sowieso altijd matig (niet over Squid Game nu, maar in het algemeen) als iemand zegt dat er ergens een 'grote twist' zit of iets dergelijks. Ja, dan weet je dus al dat die twist er komt en is het niet verrassend meer he }:|
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:08:40 #243
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201643327
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 08:48 schreef vencodark het volgende:
Gisteren af gekeken trouwens. Tja…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Squid game
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_201643424
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:08 schreef PirE het volgende:

[..]
Squid game
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:22:56 #245
8369 speknek
Another day another slay
pi_201643498
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 08:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Heel graag. Sowieso altijd matig (niet over Squid Game nu, maar in het algemeen) als iemand zegt dat er ergens een 'grote twist' zit of iets dergelijks. Ja, dan weet je dus al dat die twist er komt en is het niet verrassend meer he }:|
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  roze dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:24:49 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_201643518
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 08:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Heel graag. Sowieso altijd matig (niet over Squid Game nu, maar in het algemeen) als iemand zegt dat er ergens een 'grote twist' zit of iets dergelijks. Ja, dan weet je dus al dat die twist er komt en is het niet verrassend meer he }:|
Eens
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:26:03 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_201643529
Wat een hoop spoilers hier, leuk als je nog wil kijken. :') Gelukkig alles net gezien maar anders was het al wel flink verpest.
Your beauty never ever scared me.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:27:50 #248
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_201643546
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:22 schreef speknek het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja precies dit :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201643561
Netflix koopt voor 550 miljoen euro van de familie alle rechten van Roald Dahl
pi_201643573
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 10:15 schreef byah het volgende:
Kijken jullie Squid game met originele audio?
Meeste Hollanders hebben niet eens in de gaten dat Engels niet de originele taal is
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')