SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Maar de bad boy danquote:Op zondag 19 september 2021 02:05 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een gay OP.
Even veranderen.
Ama de kaashaas?quote:Op zondag 19 september 2021 02:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ok ok... dan smelt ik @:Ama wel
Werkdag overleefd?quote:
Het ging op het allerlaatste even mis dus tot 21:00 nog achter m’n laptop gezeten. Lag niet bij ons maar toch analyse maken.quote:
Pff, lekkere dagen wel.quote:Op zondag 19 september 2021 02:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ging op het allerlaatste even mis dus tot 21:00 nog achter m’n laptop gezeten. Lag niet bij ons maar toch analyse maken.
Daarna snel naar een feestje geweest en nu weer richting huis.
Ja, voor het eerst in lange tijd weer met wat meer mensen. Was gezellig. Nu thuis en bed maar opzoeken.quote:Op zondag 19 september 2021 03:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pff, lekkere dagen wel.Maar feestje.
yupquote:Op zondag 19 september 2021 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft u een jachtvergunning?
mja ik heb bed en bank echt nodig, en het liefst een of 2 kasten.quote:Op zondag 19 september 2021 01:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Lol! Ik ook![]()
We hebben inmiddels een bank besteld en tv meubel-ding, ben al zooo blij dat we hier nu slapen dat de rest lekker op het gemakje wel goed gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |