abonnement Unibet Coolblue
pi_201482545
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:45 schreef Autoscooter het volgende:
Dat zie je nu maar weer met de casus Evergrande : stiekem had ik misschien gehoopt dat negatieve schommelingen op de aandelenbeurzen een positieve impuls voor crypto zou geven omdat beleggers (al dan niet gedeeltelijk) hun heil zoeken in crypto. Zelfde geldt voor inflatie. Effect (positief) op crypto lijkt vooralsnog vrij beperkt.
Evergrande is een black swan liquiditeit event.

Traders op normale beurs zullen margin calls krijgen vanwege de plotselinge koers daling. Dan verkoop je maar wat graag een paar van je bitcoin die met 1000%+ in je boeken staan om je margin calls op te vangen.

Bekijk eens wat goud deed in 2007-09. Dat bitcoin diepe liquiditeit heeft en niet eens erg veel daalt laat alleen maar zien hoever we gekomen zijn! Overigens is bitcoin als eerste weer de grote winnaar wanneer deze events weer over zijn en er extra liquiditeit in het systeem gepompt wordt.
  donderdag 23 september 2021 @ 14:04:50 #227
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201482855
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hij zegt in z'n post dat hij veel aan arbitrage doet en dat vereist het verplaatsen van geld en crypto van en naar rekeningen. Puur het traden kan idd gewoon op één of twee platvorms zonder vaak in/uit te cashen.
Dat hoeft helemaal niet voor arbitrage, dat kan je gewoon met online accounts doen ipv je eigen rekening :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201483184
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 14:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat hoeft helemaal niet voor arbitrage, dat kan je gewoon met online accounts doen ipv je eigen rekening :')
Dit snapte ik ook al niet. Je kunt het toch van de ene naar de andere exchange sturen.
pi_201483425
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 14:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat hoeft helemaal niet voor arbitrage, dat kan je gewoon met online accounts doen ipv je eigen rekening :')
Online accounts?
  donderdag 23 september 2021 @ 15:14:13 #230
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201483755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 14:41 schreef Piva het volgende:

[..]
Online accounts?
Ja, je exchange accounts, dus niet je fucking bankrekening gebruiken om een trade te doen :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201483861
quote:
10s.gif Op donderdag 23 september 2021 15:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja, je exchange accounts, dus niet je fucking bankrekening gebruiken om een trade te doen :D
Van 1 exchange naar de andere exhcange worden ze niet echt blij van. En dat is vragen op problemen natuurlijk wanneer je duizenden euros in fiat gaat lopen overbouncen.

Een beetje exchange wat normaal is zal zulke payments niet eens accepteren.
pi_201484166
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ware het niet dat ik bij Bitcoin al weet dat er geen inflatie kan komen.
Tuurlijk wel, bitcoin is immers geen rekeneenheid in het economisch verkeer. Het is prima mogelijk dat je vandaag een volle kar boodschappen kan halen met 0,005 BTC en volgend jaar nog maar een halve kar boodschappen.
pi_201484176
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 15:48 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Tuurlijk wel, bitcoin is immers geen rekeneenheid in het economisch verkeer. Het is prima mogelijk dat je vandaag een volle kar boodschappen kan halen met 0,005 BTC en volgend jaar nog maar een halve kar boodschappen.
Dat heeft niets met inflatie te maken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 23 september 2021 @ 15:53:42 #234
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201484229
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 15:24 schreef Piva het volgende:

[..]
Van 1 exchange naar de andere exhcange worden ze niet echt blij van. En dat is vragen op problemen natuurlijk wanneer je duizenden euros in fiat gaat lopen overbouncen.

Een beetje exchange wat normaal is zal zulke payments niet eens accepteren.
Tuurlijk wel, heb vaak genoeg 2BTC of 20 ETH of meer tussen Binance FTX Coinbase gedaan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201484291
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 15:48 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat heeft niets met inflatie te maken.
Dit is natuurlijk wel hoe inflatie meestal gemeten wordt. Je pakt een mandje producten en kijkt hoeveel zo'n mandje kost door de jaren heen.

Maar goed, het ging ook niet om de definitie van inflatie, maar of deze opmerking zinnig was:
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat is er precies in elkaar geklapt dan? De laatste keer dat ik in mijn wallet keek zaten er nog exact de zelfde hoeveelheid Bitcoins in als een jaar terug.
pi_201484315
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 15:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Tuurlijk wel, heb vaak genoeg 2BTC of 20 ETH of meer tussen Binance FTX Coinbase gedaan.
100k euro in 1 transactie?

De arbitrage is ws Bitcoin > euro
  donderdag 23 september 2021 @ 16:13:25 #237
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201484507
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:33 schreef Piva het volgende:

[..]
Bestuur bitcoin eerst eens voordat je zulke domme praat doet hier..
[..]
Godverdomme hey, 38min van mijn leven aan een stuk matige propaganda verspilt. Als je mij beticht van domme praat en vervolgens met deze quatsch aan komt zetten zit er echt een steekje los. Ik heb serieus 38min met zo een hoofd zitten kijken :') . En na 3min wist ik al waar ze het de rest van de 35min over zouden hebben. De hilariteit.

Serieus, ben toch gewoon eerlijk naar jezelf toe over de redennwaarom je hier in zit. Doe ik ook. Maar asjeblieft, stap uit die bubbel van nonsens informatie.

[ Bericht 6% gewijzigd door bleiblei op 23-09-2021 16:20:46 ]
  donderdag 23 september 2021 @ 16:13:40 #238
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201484508
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Inderdaad!
Je zou theoretisch zelfs geld waarvan je bepaald hebt dat je het niet nodig hebt en nooit gaat gebruiken kunnen inzetten om de wereld mooier, beter en groener te maken. Ipv. Het in een energieverslindend monster te stoppen. Er zijn zelfs initiatieven die de wereld mooier, beter en groener maken die renderen. Weliswaar niet zoveel als crypto doet in deze hoogtij dagen. Maar wat boeit dat. Geld ga je toch nooit gebruiken.
Dat kan, maar dan wordt het al gauw moralistisch. :) Dat was niet mijn insteek, iedereen moet wat mij betreft zelf weten wat ze met hun geld doen (zolang het anderen niet schaadt). Ik begrijp alleen gewoon niet waarom je zou streven naar het vasthouden en verder vergroten van een deel van je vermogen, waarvan je bij voorbaat al aangeeft dat je van plan bent om er tot aan je dood nooit iets mee te doen. Daarbij heb je ook geen doel voor anderen (nakomelingen, familie, vrienden of zoals jij aangeeft, het 'verbeteren' van de wereld).

Als het iets is waar je gelukkig van wordt, helemaal prima. Maar wat schiet je er in hemelsnaam mee op? Je zit op een grote som geld die je uit de economie houdt, en je wilt die som alleen maar groter laten worden zonder het ooit te willen spenderen of er een bedoeling voor te hebben. Je bent, ondanks het steeds hogere rendement, mijns inziens dus eigenlijk alleen maar tot aan je dood aan het betalen (belasting, kluizen, tussenpersonen, bankkosten, whatever) voor het hebben van een som geld/waarde.
pi_201484550
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:13 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Godverdomme hey, 38min van mij leven aan een stuk matige propaganda verspilt. Als je mij beticht van domme praat en vervolgens met deze quatsch aan komt zetten zit er echt een steekje los. Ik heb serieus 38min met zo een hoofd zitten kijken :') . En na 3min wist ik al waar ze het de rest van de 35min over zouden hebben. De hilariteit.

Serieus, ben toch gewoon eerlijk naar jezelf toe over de redennwaarom je hier in zit. Doe ik ook. Maar asjeblieft, stap uit die bubbel van nonsens informatie.
Zo dan,dit zijn nog eens sterke tegenargumenten!

Ik heb het direct even aan de CEO van bitcoin verteld.
  donderdag 23 september 2021 @ 16:21:12 #240
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201484573
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:18 schreef Piva het volgende:

[..]
Zo dan,dit zijn nog eens sterke tegenargumenten!

Ik heb het direct even aan de CEO van bitcoin verteld.
Heb je dat filmpje zelf überhaupt wel gezien? :D
De :') CEO van Bitcoin :') zal in ieder geval blij zijn met je.
  donderdag 23 september 2021 @ 16:24:10 #241
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201484597
Misschien moet je de CEO van de dollar ook ff bellen, dat de olie gebruikt door 100den JSFen de energie is die de dollar kost _O- .

Ik hoor het graag als je hem gevonden hebt. Waarschijnlijk in het vak tussen de bougievonkjes en de plintladders.
  donderdag 23 september 2021 @ 16:25:36 #242
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201484617
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 15:59 schreef Piva het volgende:

[..]
100k euro in 1 transactie?

De arbitrage is ws Bitcoin > euro
Kan je gewoon op Binance doen, hebben ook een EUR koers.
Kortom dit verhaal STINKT aan alle kanten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201484812
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kan je gewoon op Binance doen, hebben ook een EUR koers.
Kortom dit verhaal STINKT aan alle kanten.
Ik krijg het idee dat je niet precies begrijpt wat er met arbitrage bedoelt wordt.

Hoe verstuur je 100k euro in je coinbase account naar je binance account dan?
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:24 schreef bleiblei het volgende:
dat de olie gebruikt door 100den JSFen de energie is die de dollar kost
Hoe gaat het met de dollar oorlog in Iraq? Hebben ze inmiddels al wat WMD's gevonden neem ik aan? Wat daar ging de oorlog toch om? Ja TOCH!?!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2021 16:44:28 ]
  donderdag 23 september 2021 @ 16:50:49 #244
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201484905
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:43 schreef Piva het volgende:

[..]
Ik krijg het idee dat je niet precies begrijpt wat er met arbitrage bedoelt wordt.

Hoe verstuur je 100k euro in je coinbase account naar je binance account dan?
Ik denk dat jij al een tijdje geen Binance hebt gebruikt:



Hier, B2B bank transfer vanuit Binance. Al een paar keer gedaan, alweer een jaar geleden.

[..]
Hoe gaat het met de dollar oorlog in Iraq? Hebben ze inmiddels al wat WMD's gevonden neem ik aan? Wat daar ging de oorlog toch om? Ja TOCH!?!
[/quote]
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201485326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 15:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Tuurlijk wel, heb vaak genoeg 2BTC of 20 ETH of meer tussen Binance FTX Coinbase gedaan.
Arbitrage doe je niet tussen Binance/FTX/Coinbase. Daar zijn geen arbitrage mogelijkheden of in ieder geval niet dusdanig dat je die als eenling consequent kunt verzilveren omdat er te weinig frictie is en die exchanges dusdanig groot zijn dat professionele partijen en bots die minimale arbitrage al opvreten. Als eenling doe je dat bij de wat meer bedenkelijke exchanges waar er juist frictie is (tijd, kosten, KYC, risico, ristricties etc.) om fiat en crypto erop en eraf te krijgen welke jij kan uitbuiten omdat je een voordeel hebt. Bijv. stel je hebt een Colombiaanse exchange waar allemaal Colombianen zitten die alleen een Colombiaanse bankrekening hebben en geen toegang hebben tot buitenlandse exchanges, terwijl jij toevallig half-Colombiaans bent en zowel daar als hier een bankrekening hebt. Jij hebt dan een voordeel die (bijna) niemand heeft op die exchange. Je moet dan veel schuiven met je liquiditeit en dat vereist veel gebruik van je bankrekening. Als die exchange stablecoins accepteert worden de arbitrage mogelijkheden al minder omdat je dan de liquiditeit vergroot en veel meer mensen dat spel kunnen spelen want stablecoins helpen die bankrekening restrictrie en KYC te omzeilen al blijft er natuurlijk altijd veel vraag naar echt fiat ipv stablecoins dus je blijft wel voordeel houden. Juist op exchanges waar het gebruik van een bankrekening zo belangrijk is liggen arbitrage mogelijkheden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 23 september 2021 @ 17:36:00 #246
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201485554
Ik heb nog een vraag over crypto: op Twitter zie ik steeds meer bedelberichten van mensen die hun 'wallet' posten en vragen om een bepaalde coin te storten.

Wat is daar de reden van? Ik kan me niet voorstellen dat het simpelweg bedelen om geld is zoals in de 'normale wereld'. Waarom zou iemand een bepaalde coin naar een wildvreemde storten? Als je normaal een bedelaar geld geeft, weet je wat je geeft qua waarde en die zal niet snel exponentieel stijgen of dalen binnen korte tijd.

Zit hier een bepaalde bedoeling of mechanisme achter m.b.t. beïnvloeding van de koers van een coin?

Totale 'newbie'-vraag ongetwijfeld, maar ik ben er benieuwd naar. :)
  donderdag 23 september 2021 @ 18:47:16 #247
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201486479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Arbitrage doe je niet tussen Binance/FTX/Coinbase. Daar zijn geen arbitrage mogelijkheden of in ieder geval niet dusdanig dat je die als eenling consequent kunt verzilveren omdat er te weinig frictie is en die exchanges dusdanig groot zijn dat professionele partijen en bots die minimale arbitrage al opvreten. Als eenling doe je dat bij de wat meer bedenkelijke exchanges waar er juist frictie is (tijd, kosten, KYC, risico, ristricties etc.) om fiat en crypto erop en eraf te krijgen welke jij kan uitbuiten omdat je een voordeel hebt. Bijv. stel je hebt een Colombiaanse exchange waar allemaal Colombianen zitten die alleen een Colombiaanse bankrekening hebben en geen toegang hebben tot buitenlandse exchanges, terwijl jij toevallig half-Colombiaans bent en zowel daar als hier een bankrekening hebt. Jij hebt dan een voordeel die (bijna) niemand heeft op die exchange. Je moet dan veel schuiven met je liquiditeit en dat vereist veel gebruik van je bankrekening. Als die exchange stablecoins accepteert worden de arbitrage mogelijkheden al minder omdat je dan de liquiditeit vergroot en veel meer mensen dat spel kunnen spelen want stablecoins helpen die bankrekening restrictrie en KYC te omzeilen al blijft er natuurlijk altijd veel vraag naar echt fiat ipv stablecoins dus je blijft wel voordeel houden. Juist op exchanges waar het gebruik van een bankrekening zo belangrijk is liggen arbitrage mogelijkheden.
Ja en dan ben je dus een halve mongool als je denkt dat de Rabo of welke bank dan ook je niet gaat aanmerken als een potentieel witwasfraudeur of zelfs een professionele “trader” waarbij ze 0 zicht hebben op waar dat geld vandaan komt.

Ken trouwens geen enkele Exchange die je non-KYC grote bedragen laat verhandelen of withdrawnen, dus shady als fuck dit hele verhaal.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 23 september 2021 @ 18:47:41 #248
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201486487
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:36 schreef Repentless het volgende:
Ik heb nog een vraag over crypto: op Twitter zie ik steeds meer bedelberichten van mensen die hun 'wallet' posten en vragen om een bepaalde coin te storten.

Wat is daar de reden van? Ik kan me niet voorstellen dat het simpelweg bedelen om geld is zoals in de 'normale wereld'. Waarom zou iemand een bepaalde coin naar een wildvreemde storten? Als je normaal een bedelaar geld geeft, weet je wat je geeft qua waarde en die zal niet snel exponentieel stijgen of dalen binnen korte tijd.

Zit hier een bepaalde bedoeling of mechanisme achter m.b.t. beïnvloeding van de koers van een coin?

Totale 'newbie'-vraag ongetwijfeld, maar ik ben er benieuwd naar. :)
Nog nooit gezien?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201487158
Bitcoin Lightning Network donaties op Twitter (voorlopig alleen in US)

https://blog.twitter.com/(...)ing-tips-to-everyone

En iedereen maar zeggen dat Lightning niet werkt :')

twitter


[ Bericht 32% gewijzigd door dimmak op 23-09-2021 19:35:35 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201487353
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 06:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, daar is je exit liquidity. Nu wel op tijd uitstappen voor de dump hé.
Heb je een bepaalde market cap in gedachte wanneer je gaat toegeven dat je fout zat of blijft het altijd een scam?

Momenteel 115 miljoen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')