SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit begint echt een van m'n favoriete gifjes te worden.
dacht even dat dit de benaming voor zijn wasbordje was..quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie gaat er mee naar het vliegveld om daar met een Buda-bord te staan?
Ik was gisteren ook nog op het vliegveld daar, komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn opa heeft ook net als oma, zijn vrouw in dit geval, in het bejaarden huis gewoond. Maar hij had die zorg gewoon nodig en b hij wilde bij oma zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn opa heeft in een bejaardentehuis gezeten, weliswaar kort maar dat gun ik ook niemand..
enige wat hij wilde was terug naar huis (als wij er waren iig)
Zou dat niet gewoon super grappig zijn om te doen als je in de buurt van Schiphol woont en weet op welke vlucht iemand zit? "Welkom thuis in Foqueville Buda!"quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eigenlijk lijkt me dat wel mooi/fijn ook, dat ze beiden niet na al die jaren samen ineens alleen hebben hoeven leven.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn opa heeft ook net als oma, zijn vrouw in dit geval, in het bejaarden huis gewoond. Maar hij had die zorg gewoon nodig en b hij wilde bij oma zijn.
Hij kon echt niet zonder haar. dat blijkt ook wel aan het feit dat hij slechts 2 dagen na het onverwachte overlijden van oma, zelf stierf....
Konden we mooi op de crematie van oma zeggen, kom vrijdag maar weer naar het crematorium want dan gaat opa de oven in...
Gelukkig wist iedereen toen al dat opa overleden was. Want er was eigenlijk alleen maar directe familie en aanhang aanwezig..
Dimmy woont toch in Damsco?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon super grappig zijn om te doen als je in de buurt van Schiphol woont en weet op welke vlucht iemand zit? "Welkom thuis in Foqueville Buda!"
Wie is de volgende die op vakantie gaat?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon super grappig zijn om te doen als je in de buurt van Schiphol woont en weet op welke vlucht iemand zit? "Welkom thuis in Foqueville Buda!"
ik ga elke dag op reisquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is de volgende die op vakantie gaat?
Ik ga in November, mocht iemand zich geroepen voelen om dan in Zurich te komen staanquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een Fok vakantie in oktober (herfst)quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie komende weekquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
boksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |