abonnement Unibet Coolblue
pi_201417957
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:48 schreef OMG het volgende:

[..]
Boeit dat voor die huisbaas in de VS?
Die huisbaas in de VS is een autoritaire bemoeial die zich laat leiden door angst.
  zaterdag 18 september 2021 @ 20:54:47 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201417958
Hmmm nu is iedereen een slaaf.
In Nederland hebben we een identificatie plicht.
Zelf vind ik wel leuk om te gaan vissen in weekend.
Ik heb een vispas, zonder vispas riskeer ik een boete..
En moet zeggen heb dat pasje nu 20x vaker moeten laten zien dan mijn ID kaart.

En ik snap best dat er hier een aantal erg bang zijn voor een spuitje..

Meer dan 50% van Nederland is nu zo'n beetje volledig gevaccineerd.
En aantal dingen valt me op.
Ze jammeren niet.
Ze zijn vrolijk aan feesten café uitjes etc.
En Nederland is niet gereduceerd tot de helft van de populatie.

Maar goed dit is verkiezingen topic.
Graag terug naar dat onderwerp, covid heeft zijn eigen topics.

Dus graag back on-topic.
Vandaag dus de protesten in Washington..
Zal geen herhaling van 6jan meer zijn.
Want gros heeft zich er nu echt wel bij neergelegd dat Orangeman kansloos verloren heeft.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201418019
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die huisbaas in de VS is een autoritaire bemoeial die zich laat leiden door angst.
En een zaak die mensen niet binnenlaat omdat ze niet aan de dress code voldoen, waar zijn bang voor?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201418059
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:58 schreef OMG het volgende:

[..]
En een zaak die mensen niet binnenlaat omdat ze niet aan de dress code voldoen, waar zijn bang voor?
Nu ben je weer appels met peren aan het vergelijken.
Heb je wel eens meegemaakt dat iemand die verkouden is geweigerd word in een club?
pi_201418079
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nu ben je weer appels met peren aan het vergelijken.
Heb je wel eens meegemaakt dat iemand die verkouden is geweigerd word in een club?
Als je ziek bent, dan blijf je thuis. Nu heb je al die asociale gevaccineerden met hun onderdrukte symptomen die overal mensen infecteren omdat ze niet doorhebben dat ze ziek zijn.
pi_201418150
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nu ben je weer appels met peren aan het vergelijken.
Heb je wel eens meegemaakt dat iemand die verkouden is geweigerd word in een club?
Waar zijn ze dan precies bang voor als je niet aan de dresscode voldoet? Een private business die eisen stelt aan wie binnenkomt, en in een nu al 1,5 jaar lange durende pandemie regels stelt aan vaccinaties, niet heel anders.

Als je dan toch appels met peren vergelijkt, een verkoudheid is niet besmettelijk als de griep of erger nog, covid.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201418276
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:04 schreef OMG het volgende:

[..]
Waar zijn ze dan precies bang voor als je niet aan de dresscode voldoet? Een private business die eisen stelt aan wie binnenkomt, en in een nu al 1,5 jaar lange durende pandemie regels stelt aan vaccinaties, niet heel anders.

Als je dan toch appels met peren vergelijkt, een verkoudheid is niet besmettelijk als de griep of erger nog, covid.
Sorry ik ga niet mee in je belachelijke vergelijking, het feit of je wel of niet gevaccineerd bent is totaal niet relevant voor de sfeer in je club.
pi_201418392
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:04 schreef OMG het volgende:

[..]
Waar zijn ze dan precies bang voor als je niet aan de dresscode voldoet? Een private business die eisen stelt aan wie binnenkomt, en in een nu al 1,5 jaar lange durende pandemie regels stelt aan vaccinaties, niet heel anders.

Als je dan toch appels met peren vergelijkt, een verkoudheid is niet besmettelijk als de griep of erger nog, covid.
Een privaat bedrijf vind ik nog wel wat anders dan een eerste levensbehoefte zoals wonen.
Incelfrikandel
  zaterdag 18 september 2021 @ 21:23:06 #84
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201418547
Ensiferum is de dansleraar of anders zijn maatje de pooier, het kan bijna niet anders! Zoveel onrecht, zoveel leed…. Kind toch
pi_201418706
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Een privaat bedrijf vind ik nog wel wat anders dan een eerste levensbehoefte zoals wonen.
In m'n voorbeelden zijn het allemaal private bedrijven. Zo kan die huisbaas ook iemand die daar wil wonen weigeren wanneer ze geen huisdieren toestaan en die huurder een paar honden heeft, daar heeft eerste levensbehoefte zijn weinig mee te maken.

Wel interessant dat de kant die erg om vrijheid riep nu tegen de vrijheid is van private bedrijven om ongevaccineerden te weigeren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201418781
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef OMG het volgende:

[..]
In m'n voorbeelden zijn het allemaal private bedrijven. Zo kan die huisbaas ook iemand die daar wil wonen weigeren wanneer ze geen huisdieren toestaan en die huurder een paar honden heeft, daar heeft eerste levensbehoefte zijn weinig mee te maken.
Een huisdier is wel wat anders dan onaantastbaarheid van het lichaam natuurlijk.

quote:
Wel interessant dat de kant die erg om vrijheid riep nu tegen de vrijheid is van private bedrijven om ongevaccineerden te weigeren.
ik vind het zelf een lastige kwestie, ik begrijp de redenering van die bedrijven wel maar voor mij zelf weegt lichamelijke integriteit zwaarder.
Incelfrikandel
pi_201418888
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Een huisdier is wel wat anders dan onaantastbaarheid van het lichaam natuurlijk.
Als een landlord die regels stelt, dan boeit dat niet. Wanneer een willekeurig ander privaat bedrijf dat soort regels kan stellen wat betreft wie er wel niet binnen komt, en een landlord al zaken kan stellen als geen huisdieren, waarom zo een vaccinatiebewijs dan plots heel anders zijn?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201418936
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:37 schreef OMG het volgende:

[..]
Als een landlord die regels stelt, dan boeit dat niet. Wanneer een willekeurig ander privaat bedrijf dat soort regels kan stellen wat betreft wie er wel niet binnen komt, en een landlord al zaken kan stellen als geen huisdieren,
Een café is geen eerste levensbehoefte, een woonruimte is dat wel.

quote:
waarom zo een vaccinatiebewijs dan plots heel anders zijn?
Wat ik wel en niet met mijn lichaam mag doen is wel een andere kwestie dan het hebben van huisdieren.
Incelfrikandel
pi_201419024
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Een café is geen eerste levensbehoefte, een woonruimte is dat wel.
[..]
Wat ik wel en niet met mijn lichaam mag doen is wel een andere kwestie dan het hebben van huisdieren.
Dat hele gedoe over eerste levensbehoefte maakt voor een landlord in de VS niks uit. Heb je huisdieren en laten ze die niet toe? Dan heb je pech, eerste levensbehoefte of niet.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201419075
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:43 schreef OMG het volgende:

[..]
Dat hele gedoe over eerste levensbehoefte maakt voor een landlord in de VS niks uit. Heb je huisdieren en laten ze die niet toe? Dan heb je pech, eerste levensbehoefte of niet.
Dat begrijp ik, maar of het een wenselijke situatie is is maar de vraag ;). Hier in Nederland mag het duidelijk niet, en eerlijk gezegd ben ik daar wel blij mee. Glijdende schaal enzo.
Incelfrikandel
  zaterdag 18 september 2021 @ 22:28:54 #91
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201419896
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind dat autoritaire waanzin ja, gaan we nu met elke griepgolf die er komt nu ook mondkapjes dragen en terug in een lockdown?
Neuh, een griepgolf heeft niet zoveel impact als het huidige virus.

quote:
Want dat is wat het is voor gezonde mensen onder de 40. En nogmaals een ieder die een spuit wilt kan hem halen, er is geen enkele reden om te je gezondheid te bewijzen.
Overigens vraag ik mij eigen nog steeds af of het vragen naar je gezondheid niet in strijd is met de Nederlandse grondwet?
Dat laatste lijkt me niet, want er wordt enkel gevraagd of er een specifieke stof in je lichaam aanwezig is of niet.
pi_201420124
Iemand weigeren als huurder in een willekeurig huis ofzo vanwege vaccinatiestatus gaat imo te ver. In een besloten gemeenschap kan ik me dat wel eerder voorstellen.

Wat heeft dit, net als Nicki Minaj kennis zijn ballen, echter nou te maken met Amerikaanse politiek? Geen van de partijen stelt zoiets voor om tot beleid te verheffen.

Ga dan liever naar COR ofzo daarmee.
pi_201420296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:52 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Kinderen en mondmaskers, gaat fantastisch daar in de VS.
En dit filmpje is het bewijs dat het slecht gaat of zo? :')

Het bewijst hooguit dat deze moeder ook nog veel te leren heeft.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 18:42 schreef Chivaz het volgende:
https://www.realclearpoli(...)ted_by_russians.html

Dit was het verhaal toen met een vleugje muh Russia erbij.
En dan wil @:Kijkertje beweren dat de media niet belachelijk bezig waren tijdens Trumps termijn.
Beetje een oma lastigvallen vanwege pro Trump posts op Facebook.
En wat heeft het lastig vallen van een omaatje te maken met de vraag of het Rusland onderzoek wel of niet een hoax was? :')

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 18-09-2021 23:07:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zaterdag 18 september 2021 @ 22:51:56 #94
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201420301
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 22:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
Iemand weigeren als huurder in een willekeurig huis ofzo vanwege vaccinatiestatus gaat imo te ver. In een besloten gemeenschap kan ik me dat wel eerder voorstellen.

Wat heeft dit, net als Nicki Minaj kennis zijn ballen, echter nou te maken met Amerikaanse politiek? Geen van de partijen stelt zoiets voor om tot beleid te verheffen.

Ga dan liever naar COR ofzo daarmee.
Oh, jij dacht dat dit topic nog over Amerikaanse politiek ging? _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201420611
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 22:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, jij dacht dat dit topic nog over Amerikaanse politiek ging? _O-
Naïef, ik weet. Hoewel identiteitspolitiek wel wat is en daar worden onze republikeins-rechtse vrienden op sociale media mee dood gegooid, waar dit denk ik een uitingsvorm van is.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 18-09-2021 23:20:52 ]
  zaterdag 18 september 2021 @ 23:43:44 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201421099
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In de jaren 30 waren de Duitsers ook lekker feestjes aan het vieren. Ze jammerden niet en ze waren maar wat blij met zo’n fantastische leider die het land van de rand van de afgrond heeft geleid.
Dat de Joden niet mee mochten feesten was bijzaak die moesten gewoon niet zeuren. Die konden toch gewoon lekker bij elkaar thuis zitten.


Overigens zit de angst er bij jou ook wel erg diep in als je gelooft dat Nederland zonder maatregelen de helft van de populatie zou verliezen.
Neuh we zijn hier op BNW agenda 21!
Misschien ff de topics doorlezen.
Niet mijn theorie maar van anderen die bang zijn voor een spuitje.
Je weet wel van ene uiterste naar het volgende uiterste.
De een gelooft niet in covid de ander haalt agenda 21 aan.

Maar zou graag weer on topic gaan.
Ik zou zeggen volg Orangeman zou ik zeggen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201421191
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In de jaren 30 waren de Duitsers ook lekker feestjes aan het vieren. Ze jammerden niet en ze waren maar wat blij met zo’n fantastische leider die het land van de rand van de afgrond heeft geleid.
Dat de Joden niet mee mochten feesten was bijzaak die moesten gewoon niet zeuren. Die konden toch gewoon lekker bij elkaar thuis zitten.

Overigens zit de angst er bij jou ook wel erg diep in als je gelooft dat Nederland zonder maatregelen de helft van de populatie zou verliezen.
Het grote verschil is dat Joden geen keuze hadden en bovendien de volksgezondheid niet in gevaar brachten.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201421269
Zoals voorspeld:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 19 september 2021 @ 00:13:15 #99
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201421438
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:52 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Kinderen en mondmaskers, gaat fantastisch daar in de VS.
Wie deze shit goedpraat, relativeert, of verdedigt, is volkomen knetter.
Ook deze kinder juf zal niet vrij uit gaan. (wat verschilt dit met wurgen? of je nu de keel in bepaalde mate afknijpt, dan wel, in bepaalde mate, de neus en mond onvrijwillig afdekt, met geweld..)
en dan bij een jong kind wtf

Dat wordt straks een nieuw artikel in de Neurenberg codes:
Het fysiek iemand, onvrijwillig adem-beperkend materiaal bij neus en of mond opdringen.. = minimaal 5 jaar detentie. (voorzetje..)
en in geval van betrekking op kinderen, minimaal het dubbele.
Huig
pi_201421503
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 00:13 schreef Orwell het volgende:

[..]
Wie deze shit goedpraat, relativeert, of verdedigt, is volkomen knetter.
Ook deze kinder juf zal niet vrij uit gaan. (wat verschilt dit met wurgen? of je nu de keel in bepaalde mate afknijpt, dan wel, in bepaalde mate, de neus en mond onvrijwillig afdekt, met geweld..)
en dan bij een jong kind wtf

Dat wordt straks een nieuw artikel in de Neurenberg codes:
Het fysiek iemand, onvrijwillig adem-beperkend materiaal bij neus en of mond opdringen.. = minimaal 5 jaar detentie. (voorzetje..)
en in geval van betrekking op kinderen, minimaal het dubbele.

Welke shit? Een ouder die bij een kleuter een mondmaskertje op wil doen?

Ook wederom, waarom staat dit in dit topic?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')