abonnement Unibet Coolblue
pi_201404533
Dit is een vervolgtopic over een collega van een andere afdeling die mijn nummer heeft gevraagd, we hebben bijna dagelijks contact via de app. Als hij mij op kantoor niet heeft kunnen spreken door drukte, appt hij later wel om aan te geven dat het erg druk was en dat hij het jammer vindt dat we niet hebben kunnen praten. Hij appt me ook vaan uit zichzelf hoe het met me gaat, bijv in weekend.

Wij hebben nu sinds 1 week meer contact via de app buiten werk om, maar hij heeft me niet gevraagd wat buiten werktijd te doen en ook niets in die richting. Wel echt persoonlijke vragen gesteld bijv in pauzes op werk. Vriendinnen van mij zeggen dat hij het rustig wil opbouwen of verlegen is. Hij laat wel merken dat hij me mag en ik probeer ook te laten merken dat ik hem meer dan leuk vind. Ik vraag me af of het kan zijn dat zulke mannen meer uit verveling appen of is er sowieso interesse naar meer? Hij laat te weinig los dat hij eventueel interesse heeft in meer. Ik durf sowieso niet te vragen van hey waar gaat dit naar toe, omdat ik niets wil verpesten. Mijn vraag is, kan ik iets uit zijn gedrag afleiden. Is dit een man met interesse in meer dan vriendschappelijk contact of moet ik het afwachten met dat tijd zal het leren
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 20:52:46 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201404694
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:52 schreef maily het volgende:
Denk dat hij heel langzaam is ...
Dus je zegt dat hij wel interesse heeft, maar langzaam is
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 21:00:28 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201404703
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:00 schreef Marinadevv het volgende:

[..]
Dus je zegt dat hij wel interesse heeft, maar langzaam is
Dat denk ik.

Maar ik kan het mis hebben natuurlijk ;)
pi_201404746
De TopicTitel is niet erg duidelijk, vind ik.
Neem aan dat je naar dit (R&P / Wat betekenen zijn acties?) topic refereert? :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201405055
Het is 2021 meid, trek die feministische schoen aan en stel het zelf voor om iets te gaan drinken :7
afspraak tandarts verzetten
pi_201405204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Het is 2021 meid, trek die feministische schoen aan en stel het zelf voor om iets te gaan drinken :7
Ik weet dat ik dat kan doen. echter vraag ik me iets anders af zoals je kan lezen in OP
  vrijdag 17 september 2021 @ 22:35:41 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201406353
Ja, je weet het niet, hè.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201406458
Nou als hij uit zichzelf vraagt hoe het gaat heb je al mazzel. Lijkt me niet dat hij dat doet als hij totaal niet geinteresseerd is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Het is 2021 meid, trek die feministische schoen aan en stel het zelf voor om iets te gaan drinken :7
Tevens hier mee eens ja.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het creeren van duidelijkheid zodat je verder kunt met je leven.
Maar afhankelijk van hoe verliefd iemand is moet diegene afwijzing emotioneel wel aankunnen en is het de vraag hoeveel van het leven er daarna nog overblijft. Heb ik zelf vaak last van.
Daarnaast kunnen sommigen gewoon zoveel angst hebben dat ze het gewoon daarom niet durven, al is dat geen excuus. Maar bij ts is daar geen reden toe. Ik zou bijna zeggen van hoeveel aanmoediging heb je nog nodig. Maar ja, sommige mannen kunnen misschien ook friendzonen, daar moet je wel altijd rekening mee houden met dat het soms toch niet kan zijn wat het lijkt.
Je kunt gewoon nergens van op aan in het leven, voor mij hoeven dit soort dingen daarom niet meer.

[ Bericht 43% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 17-09-2021 22:52:10 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201410848
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 22:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Nou als hij uit zichzelf vraagt hoe het gaat heb je al mazzel. Lijkt me niet dat hij dat doet als hij totaal niet geinteresseerd is.
[..]
Tevens hier mee eens ja.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het creeren van duidelijkheid zodat je verder kunt met je leven.
Maar afhankelijk van hoe verliefd iemand is moet diegene afwijzing emotioneel wel aankunnen en is het de vraag hoeveel van het leven er daarna nog overblijft. Heb ik zelf vaak last van.
Daarnaast kunnen sommigen gewoon zoveel angst hebben dat ze het gewoon daarom niet durven, al is dat geen excuus. Maar bij ts is daar geen reden toe. Ik zou bijna zeggen van hoeveel aanmoediging heb je nog nodig. Maar ja, sommige mannen kunnen misschien ook friendzonen, daar moet je wel altijd rekening mee houden met dat het soms toch niet kan zijn wat het lijkt.
Je kunt gewoon nergens van op aan in het leven, voor mij hoeven dit soort dingen daarom niet meer.
Ik vraag me gewoon af of hij me echt leuk vindt of gewoon aardig
  Spellchecker zaterdag 18 september 2021 @ 10:28:48 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201410861
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 10:27 schreef Marinadevv het volgende:

[..]
Ik vraag me gewoon af of hij me echt leuk vindt of gewoon aardig
Lok hem uit de tent.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 18 september 2021 @ 12:14:09 #12
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201411976
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 10:27 schreef Marinadevv het volgende:

[..]
Ik vraag me gewoon af of hij me echt leuk vindt of gewoon aardig
Je hebt toch een mond? Vraag het hem.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201412137
Wat wil jij?

Hij toont interesse? Oh ja, das wel kut idd.

Hij toont teveel interesse? Ook kut.

Hij toont te weinig interesse. Weg er mee.

Volgende! NEXT!

Hoe oud zijn jullie? 19 ofzo?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  roze zaterdag 18 september 2021 @ 12:31:25 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_201412181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 10:27 schreef Marinadevv het volgende:

[..]
Ik vraag me gewoon af of hij me echt leuk vindt of gewoon aardig
Vraag gewoon een keer of hij zin heeft om ergens een drankje te doen ofzo. Merk je het snel genoeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_201412191
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 10:27 schreef Marinadevv het volgende:

[..]
Ik vraag me gewoon af of hij me echt leuk vindt of gewoon aardig
Hij vind je gewoon aardig: hard to get doen
Hij vind je echt leuk: gewoon keihard afwijzen, duidelijkheid prevaleert dus.

Heb je hem al DUIDELIJK jouw intenties laten weten?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_201414647
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 10:27 schreef Marinadevv het volgende:
Ik vraag me gewoon af of hij me echt leuk vindt of gewoon aardig
Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn er weinig vrijgezelle hetero mannen die een vrijgezelle hetero vrouw aandacht geven omdat ze haar alleen maar aardig vinden. Of doet hij dat bij iedereen? Heeft hij veel vriendinnen? Zijn er geen tekenen dat hij homo is? Staat hij op facebook als vrijgezel? Dat zegt ook niet altijd iets. Soms kom je als je even doorklikt toch de vriendin tegen. Maar dat is hoop ik een uitzondering.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:31 schreef Ama het volgende:
Vraag gewoon een keer of hij zin heeft om ergens een drankje te doen ofzo. Merk je het snel genoeg.
Maar je hebt toch ook mannen die erop afknappen als een vrouw zoiets vraagt? Omdat zij dat zelf willen doen en er anders niets meer aan vinden? Of zit dat alleen in mijn eigen hoofd en komt zoiets niet vaak voor.

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 18-09-2021 16:18:10 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator zaterdag 18 september 2021 @ 20:47:30 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201417857
Je vorige topic hierover is helemaal niet vol. R&P / Wat betekenen zijn acties?

Daar verder aub :)
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')