abonnement Unibet Coolblue
pi_201415345
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 17:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ahh nee dat is echt nog heel lastig inschatten nu, sorry!
No problem! Kan ik me heel goed voorstellen. Dan hou ik m'n agenda gewoon leeg :)
pi_201415527
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Hier is het heerlijk weer ^O^

[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het een tafelbloemetje was. :D
pi_201416025
Tegels zitten er in :)

Nu douchen, elders.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201416112
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 18:28 schreef fietsie het volgende:
Tegels zitten er in :)

Nu douchen, elders.
Goed tegel legweer ☀ Wel/ niet bij Lucky toevallig.

Op de ipad volg ik via appletv een serie, eigenlijk binge ik dit weekend ‘s avonds.
En bedacht mij dat het ook op de smart tv moet kunnen. Die zelden smart gebruikt wordt.
Nou was ik al zo ver, dat de juiste ab werd gebruikt, dat ik internet heb met de juiste router, dat ik fokforum kon vinden.
Blijkt nu dat in de Instellingen en Verbindingen gerommeld moet worden. Dan maar niet en wachten op de technicus van dienst. Heel verstandig.
Op ipad kijkt prima. w/
pi_201417221
Ik had 2 mindere dagen. Futloos en niet lekker, storinkje :+

Wel weer lekker gelopen vanaaf met mooie lucht O+

pi_201417633
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Edit: hij doet t weer. Toen die stopte was hij niet warm, maar nu wel. Zo heel langzaam maar eens kijken naar een andere maar t heeft geen spoed
Die van mij was laatst ook oververhit dus stopte er even mee.

Ik heb afgelopen week drie onderdelen van mijn staafmixer ingeleverd ter vervanging onder garantie.
De foodprocessor kan binnenkort ook terug, die doet het steeds maar 2 seconden. Dat was hummus maken met hindernissen :{
Spoilers!
pi_201417808
Mijn dag was zo fijn O+ Ik ben gewoon een hele zaterdag buiten bezig geweest. Dat was al zo lang geleden. De afgelopen tijd was er elke zaterdag wel wat. Migraine, boodschappen, te dikke vinger voor handschoenen, vakantie, etc.

Daarna enorm veel producten in de aanbiedingenbak van de Jumbo gevonden. Vooral veel vlees, voor 1 euro oer pak. We eten niet zo veel vlees maar ik heb liever dat het hier in de vriezer gaat dan dat zij het weggooien. Het was al bijna sluitingstijd ook.

Net hebben we 4 flammkuchen op en dat was enorm voor herhaling vatbaar. Brie, champignons en prei was de favoriet :9
Spoilers!
pi_201418045
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die van mij was laatst ook oververhit dus stopte er even mee.

Ik heb afgelopen week drie onderdelen van mijn staafmixer ingeleverd ter vervanging onder garantie.
De foodprocessor kan binnenkort ook terug, die doet het steeds maar 2 seconden. Dat was hummus maken met hindernissen :{
Heeft de KA ook een pulsestand? Dat heeft de kenwood wel, ik was jaren geleden helemaal “ wat is er met dat ding”. Totdat ik het boekje toch maar eens goed doorlas :@
We have far more in common than that which devides us..
pi_201418195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heeft de KA ook een pulsestand? Dat heeft de kenwood wel, ik was jaren geleden helemaal “ wat is er met dat ding”. Totdat ik het boekje toch maar eens goed doorlas :@
Die heeft hij maar dat is het probleem niet helaas. Ik moet wel op de pulsestand drukken toevallig om het probleem op te lossen. Dus aan met de aanknop, alles knippert na 2 seconden, pulseknop indrukken, aan met de aanknop, alles knippert, etc.

Ik moet nog wel even de pagina 'hoe unfuck ik dit probleem' in de gebruiksaanwijzing lezen.
Spoilers!
pi_201418407
Mijn lief kwam eind van de ochtend weer thuis, dus voor die tijd heb ik even snel gestofd, gestofzuigd, gedweild, afgewassen, de kachel gestookt en een ovenschotel geassembleerd en de honden uitgelaten en dan kon ik nog net een uurtje gaan sporten. Ergens heb ik nergens tijd genomen om goed in de spiegel te kijken en ik bleek enorme zwarte vlekken op de snuit te hebben. Daar wees mijn lief me op, toen hij thuis kwam en ik net m'n sportkledij uithad en hem ontving in adamskostuum. Nou ja, dat verklaarde wel waarom iedereen zo raar naar me gekeken had :')

Planning van de volgende rit kwam er uiteindelijk op neer dat hij beter vanavond kon vertrekken en dan vannacht in de auto slapen, beter dat dan morgenochtend op pad en in de knoei komen met rij- en rusttijd en momenten dat hij bij de ene en andere klant kan lossen.

Dus moest ik opeens aan de slag met het maken van hapjes, en dan nog wel voor van zaterdagavond tot maandagmiddag. Een opsomming ga ik niet eens aan beginnen, maar hij heeft een heleboel lekker en vers en verantwoord en uitgebalanceerd eten met groente en fruit bij zich.

En ik kruip zo maar eens in de tent. :z :Z
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201418497
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:08 schreef Blues het volgende:
Ik had 2 mindere dagen. Futloos en niet lekker, storinkje :+

Wel weer lekker gelopen vanaaf met mooie lucht O+

[ afbeelding ]
Waar is dit?
Ik vind het echt heerlijk jouw foto's uit mijn oude vertrouwde dorp en omgeving te zien O+ . M'n ouders hebben een mooi huis vlakbij het strand wat meer naar het zuiden toe nu, maar soms mis ik jouw dorp nog wel. Ik heb er zoveel fijne herinneringen O+

Shit van de mindere dagen. Hopelijk morgen weer een betere :*
pi_201418636
Meertje van Caprera.. bij de hockeyvelden!

Ik loop dan vanaf ons huis de krullenlaan af. Leuk door dat bossige gebiedje.. maar nu het donkerder wordt vind ik het niet meer zo'n prettig gevoel omdat het er erg stil is. Dus dit was om deze tijd de laatste keer dit (favo-) rondje.
Genoeg ander leuks 's avonds te bewandelen in de buurt.
pi_201418674
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:17 schreef sigme het volgende:
Mijn lief kwam eind van de ochtend weer thuis, dus voor die tijd heb ik even snel gestofd, gestofzuigd, gedweild, afgewassen, de kachel gestookt en een ovenschotel geassembleerd en de honden uitgelaten en dan kon ik nog net een uurtje gaan sporten. Ergens heb ik nergens tijd genomen om goed in de spiegel te kijken en ik bleek enorme zwarte vlekken op de snuit te hebben. Daar wees mijn lief me op, toen hij thuis kwam en ik net m'n sportkledij uithad en hem ontving in adamskostuum. Nou ja, dat verklaarde wel waarom iedereen zo raar naar me gekeken had :')

Planning van de volgende rit kwam er uiteindelijk op neer dat hij beter vanavond kon vertrekken en dan vannacht in de auto slapen, beter dat dan morgenochtend op pad en in de knoei komen met rij- en rusttijd en momenten dat hij bij de ene en andere klant kan lossen.

Dus moest ik opeens aan de slag met het maken van hapjes, en dan nog wel voor van zaterdagavond tot maandagmiddag. Een opsomming ga ik niet eens aan beginnen, maar hij heeft een heleboel lekker en vers en verantwoord en uitgebalanceerd eten met groente en fruit bij zich.

En ik kruip zo maar eens in de tent. :z :Z
:D
Trusten, jij zal wel moe zijn als ik het allemaal zo lees wat jij in 1 dag propt :o
pi_201419343
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Blues het volgende:
Meertje van Caprera.. bij de hockeyvelden!

Ik loop dan vanaf ons huis de krullenlaan af. Leuk door dat bossige gebiedje.. maar nu het donkerder wordt vind ik het niet meer zo'n prettig gevoel omdat het er erg stil is. Dus dit was om deze tijd de laatste keer dit (favo-) rondje.
Genoeg ander leuks 's avonds te bewandelen in de buurt.

Wat een leuke straatnaam, Krullenlaan
We have far more in common than that which devides us..
pi_201419362
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:17 schreef sigme het volgende:
Mijn lief kwam eind van de ochtend weer thuis, dus voor die tijd heb ik even snel gestofd, gestofzuigd, gedweild, afgewassen, de kachel gestookt en een ovenschotel geassembleerd en de honden uitgelaten en dan kon ik nog net een uurtje gaan sporten. Ergens heb ik nergens tijd genomen om goed in de spiegel te kijken en ik bleek enorme zwarte vlekken op de snuit te hebben. Daar wees mijn lief me op, toen hij thuis kwam en ik net m'n sportkledij uithad en hem ontving in adamskostuum. Nou ja, dat verklaarde wel waarom iedereen zo raar naar me gekeken had :')

Planning van de volgende rit kwam er uiteindelijk op neer dat hij beter vanavond kon vertrekken en dan vannacht in de auto slapen, beter dat dan morgenochtend op pad en in de knoei komen met rij- en rusttijd en momenten dat hij bij de ene en andere klant kan lossen.

Dus moest ik opeens aan de slag met het maken van hapjes, en dan nog wel voor van zaterdagavond tot maandagmiddag. Een opsomming ga ik niet eens aan beginnen, maar hij heeft een heleboel lekker en vers en verantwoord en uitgebalanceerd eten met groente en fruit bij zich.

En ik kruip zo maar eens in de tent. :z :Z
Dit klinkt allemaal idioot knus O+ Slaap lekker en stiekem toch nieuwsgierig naar de proviant lijst O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 september 2021 @ 22:31:10 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201419937
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Blues het volgende:
Meertje van Caprera.. bij de hockeyvelden!

Ik loop dan vanaf ons huis de krullenlaan af. Leuk door dat bossige gebiedje.. maar nu het donkerder wordt vind ik het niet meer zo'n prettig gevoel omdat het er erg stil is. Dus dit was om deze tijd de laatste keer dit (favo-) rondje.
Genoeg ander leuks 's avonds te bewandelen in de buurt.

Zeker leuk rondje idd :Y

Merkte het zelf ook. Liep vorige week rondje door park om 20u. Nou half uurtje later was het al donker :'). Dan is het park toch wat minder. Wordt s'avonds wat meer rondjes door de bewoonde wereld. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201420187
Ja precies! Want avondwandelen is wel the bomb _O_
  Moderator zaterdag 18 september 2021 @ 22:46:45 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201420199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 22:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind Kaag een hele enge vrouw
Je bent niet de enige die dat vindt...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 september 2021 @ 23:01:53 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201420461
Ik snap wat Kaag oproept. Daarnaast trekt dat bij een andere groep juist heel erg aan.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 22:45 schreef Blues het volgende:
Ja precies! Want avondwandelen is wel the bomb _O_
Nu sportschool weer open is doe ik wel een stuk minder. Maar zeker in lockdown 1 bijna iedere avond 1,5-2 uur. Scheelde toen ook dat het weer heel goed was. Door het Engelandpark en Heemparken is wel een fijn rondje van 45min. Ook omdat er veel verschillend groen te zien is met bloemetjes is het iedere maand toch weer anders :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201420477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 22:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je bent niet de enige die dat vindt...
Ik denk eigenlijk dat dit een hele goede column over haar is. Snap dat ze niet heel sympathiek overkomt maar ik denk dat zij, als een van de weinige politici in den haag de minst dubbele agenda heeft (en nee mijn stem heeft ze niet) https://www.ewmagazine.nl(...)-sigrid-kaag-845455/
We have far more in common than that which devides us..
pi_201420661
Tijdens mijn studententijd en tussen de artsen veel 'Kaag'en' meegemaakt. Intelligent, integer, competent, maar wel kil overkomend. En dat mag niet als vrouw. Dan moet je vol emotie en empathie zijn. Dus zijn mensen tegen je, want je bent niet zoals het hoor. En nee, mijn stem heeft ze ook niet, maar ik vind de manier van kritiek (eng, nare vrouw) wel opvallend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201420735
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Tijdens mijn studententijd en tussen de artsen veel 'Kaag'en' meegemaakt. Intelligent, integer, competent, maar wel kil overkomend. En dat mag niet als vrouw. Dan moet je vol emotie en empathie zijn. Dus zijn mensen tegen je, want je bent niet zoals het hoor. En nee, mijn stem heeft ze ook niet, maar ik vind de manier van kritiek (eng, nare vrouw) wel opvallend.
En vol emotie en empathie komt weer niet daadkrachtig over.
Spoilers!
pi_201420781
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
En vol emotie en empathie komt weer niet daadkrachtig over.
En dan kan je het nooit goed doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201420783
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

En vol emotie en empathie komt weer niet daadkrachtig over.
Nee, dat is juist een obstakel in het bereiken van zo'n positie. Helaas.

Kijk, er zijn natuurlijk veel fouten gemaakt bij de Afghanistan evacuatie. Maar daar was ze eindverantwoordelijk voor en heeft haar conclusies getrokken. Heel integer. Maar ze heeft dat beleid heus niet helemaal zelf bedacht, dus om alle schuld nu in haar schoenen te schuiven :') (groot deel van Nederland is ook schuldig, want mensen willen niet meer asielzoekers, dus ook daar moest er (voor de kiezer...) geschipperd worden)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201420827
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Tijdens mijn studententijd en tussen de artsen veel 'Kaag'en' meegemaakt. Intelligent, integer, competent, maar wel kil overkomend. En dat mag niet als vrouw. Dan moet je vol emotie en empathie zijn. Dus zijn mensen tegen je, want je bent niet zoals het hoor. En nee, mijn stem heeft ze ook niet, maar ik vind de manier van kritiek (eng, nare vrouw) wel opvallend.
Inderdaad, prima competente vrouw, maar niet super emo dus vindt men haar kil. Als ik niet naar Volt geschoven was had ze mijn stem wel gehad.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')