Tijd voor een update, want we werken gestaag door aan terras en paden. Het is een hoop werk waar je niet altijd veel van ziet op foto's: borderranden plaatsen, onkruid en gras afgraven, aanvullen met wit zand, walsen, vullen met halfverharding, walsen. Hier en daar moeten bovendien hoogteverschillen in de tuin worden overbrugd, dus op die plekken steek ik gras uit, hoog ik op met aarde en leg ik de stukken gras als puzzelstukjes terug. Daarnaast zijn we achter de garage bezig geweest en dat stuk was een puinhoop. Ik heb bijvoorbeeld allerlei troep uit de grond moeten halen. Er ligt nog geen toplaag van de halfverharding trouwens. Dat gaan we morgen doen.
Ik heb alleen foto's van het stuk achter de garage gemaakt, maar het pad langs de garage hebben we ook gevuld. De situatie een half jaar geleden ongeveer:
![TW3QuD3l.jpg]()
Zo zag het er een paar weken geleden uit, toen we tevergeefs hadden geprobeerd vastgezogen stukken steen te verwijderen:
![Ggg2mfAl.jpg]()
![Ab2iRdgl.jpg]()
De situatie vandaag. We hebben het pad langs de garage doorgetrokken naar achteren:
![ShCXlNKl.jpg]()
Daar is een waterpomp aanwezig en ik heb er compostbakken gemaakt. Let niet op het karton in de bakken, dat ligt er tijdelijk. Achter het gaas heb ik een haag van hondsroos geplant, aan de kant van hun buren (met hun toestemming natuurlijk).
![tyPPCCPl.jpg]()
Vanaf de andere kant:
![MxH2e8al.jpg]()
![qUqcXpsl.jpg]()
Bonusfoto's. Het was een heerlijke dag vandaag, dus we hebben de kano tevoorschijn gehaald:
![VPobvDsl.jpg]()
Het uitzicht gisteravond vanuit de tuin van de buren. Rechts op de foto staan de garage en ons huis:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.