abonnement Unibet Coolblue
pi_201391999
Hoi! Deze week was ik gast bij centerparcs Port Zelande. Vandaag was de crazy bingo, waarin je - in de finale - 250 euro CP tegoed kon winnen.

Wat denken jullie, win ik gewoon deze prijs _O_
pi_201392164
Fantastisch, moet je nog een keer naar zo'n pauperpark vol met tattootokkies.
U MAD?
pi_201392471
Goed topic weer @Stillemeneer
  vrijdag 17 september 2021 @ 00:15:40 #4
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_201392823
Toch wel een felicitatie waard. :Y Of je het nu als een lekkere korting ziet.... dit bedrag had je in elk geval anders niet (meer) gehad. ^O^

Zelf heb ik eens 1 minuut winkelen gewonnen bij de lokale Albert Heijn. Door een formuliertje in te vullen over wat er beter kan in de Appie.

Had in die minuut ongeveer voor 750 euro bij elkaar geshopt. Hahaha, ja die man had het nog over dat je wel meerdere koekjes of wasmiddelen in de winkelwagen mocht gooien, maar niet meerdere van hetzelfde product.

Nou, ik ben begonnen bij de DVD's de boeken en de minibakoven lagen er dicht bij. Ja ik schaamde me ergens ook wel rot... maar ja, hoe vaak krijg je die kans? 8-)
pi_201392974
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 00:15 schreef Also-von-Oder het volgende:
Toch wel een felicitatie waard. :Y Of je het nu als een lekkere korting ziet.... dit bedrag had je in elk geval anders niet (meer) gehad. ^O^

Zelf heb ik eens 1 minuut winkelen gewonnen bij de lokale Albert Heijn. Door een formuliertje in te vullen over wat er beter kan in de Appie.

Had in die minuut ongeveer voor 750 euro bij elkaar geshopt. Hahaha, ja die man had het nog over dat je wel meerdere koekjes of wasmiddelen in de winkelwagen mocht gooien, maar niet meerdere van hetzelfde product.

Nou, ik ben begonnen bij de DVD's de boeken en de minibakoven lagen er dicht bij. Ja ik schaamde me ergens ook wel rot... maar ja, hoe vaak krijg je die kans? 8-)
Mijn opa won vroeger ook 1 minuut gratis winkelen, maar hij mocht geen gluten hebben, dus checkte hij de verpakkingen.
Toch mooi een sixpack eieren en een pak yoghurt gratis!
  vrijdag 17 september 2021 @ 02:20:29 #6
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_201393260
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 00:49 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Mijn opa won vroeger ook 1 minuut gratis winkelen, maar hij mocht geen gluten hebben, dus checkte hij de verpakkingen.
Toch mooi een sixpack eieren en een pak yoghurt gratis!
Ach jouw arme opa. Ja een mooie herinnering. Jouw opa was waarschijnlijk zo goudeerlijk dat hij niet eens in de verleiding kwam om te denken dat hij ook andere dingen kon pakken en dit (eventueel) later te ruilen met andere mensen. De lieve gezagsgetrouwe burger. En waarschijnlijk hadden de buurtsupers nog geen non-food afdeling.
Jouw opa is/ was een mooi integer mens. En ja, dat zeg ik, die het zelf wel heel bond maakte. :Y

P.S. op een paar DVD's na (Madagaskar en andere kinderfilms... die ik aan mijn neefjes heb gegeven), heb ik nog alles in mijn bezit. Ja zelfs die minibakoven die van ellende bijna uit elkaar valt heb ik nog steeds.
Vooral voor de kippenlevertjes. Op 9 minuten worden die kiplevertjes precies zoals ik wil. Heerlijk zacht, met nog een heel klein beetje rood van binnen (zonder echt rauw te zijn).

[ Bericht 15% gewijzigd door Also-von-Oder op 17-09-2021 02:26:08 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')