abonnement Unibet Coolblue
pi_201382384
Nou, laat ik bij het begin beginnen. Ik werd geboren. Daarna was het 1 en al leven. Kruipen, de bal hier, pc daar. Bomen klimmen, darten, trampoline springen etc. Je kent het wel. Ook wat school erbij. Laag geschoold, mogen jullie om lachen, liever niet. Maar dat is toch best wel een flink deel van mijn jeugd.

Tafeltennis op school terwijl je eigenlijk je huiswerk zou moeten/kunnen doen. 3tjes halen waar je trots op bent omdat je geen 2 hebt gehaald op je SO. Nou geweldig, mooi leven, fantastisch.

Hoe dan ook dan word je ouder en dan begint het leven toch plots heel anders te worden. Je krijgt een meid en die meid wil kinderen dus die geef je kinderen. Ben je plotseling een papa met kinderen, mooi klaar mee. Nou niet dus, elke keer is er wel weer iets, elke keer aandacht nodig, janken, huilen, het houdt maar niet op. Je doet je best om jezelf af te sluiten van al dat gekut maar door alle deuren heen hoor je nog steeds je kinderen janken. A la, dat hoort erbij. Kan ik ook niks aan doen.

Maar dan ga ik kijken op de FOK! frontpage.

Dan zie ik dit:

Random Pics van de Dag #197

201221_1_daily197_52.jpg

Nou prima die eerste wil haar kont niet tonen, domme kut maar goed daar kan ik nog best mee leven. Maar dan klik ik wat door

VrijMiBabes #47 (not very sfw!)

210325_1_babes47_06.jpg

Spontaan verliefd

Net als in de TT maar nu dikgedrukt. Ze is vast wel nog wat te jong maar wat een mooi gezicht en houding. Geef het nog 1 a 2 jaar. Maar ik ben verkocht. Ze is ook nog een gamergirl zoals je ziet, dat zijn de beste.
pi_201382642
Poseren voor een computerspel maakt een instagramkut nog geen gamergirl.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 16 september 2021 @ 12:27:29 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_201382900
Bedankt voor je publieke avances. Doen we niks mee.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')