abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201381722
quote:
De Nederlandse online supermarkt Picnic haalt 600 miljoen euro op om uit te breiden in onder meer Duitsland en Frankrijk. De financieringsronde wordt geleid door het investeringsfonds van Microsoft-oprichter Bill Gates, meldt Picnic donderdag.

Hoeveel de Bill & Melinda Gates Foundation exact investeert in Picnic wordt niet bekendgemaakt, maar de leider van een investeringsronde neemt meestal het grootste deel voor zijn rekening. Verder leggen ook een aantal bestaande investeerders geld in.

Picnic zal het geld gebruiken om verder uit te breiden in Europa, met Duitsland en Frankrijk als belangrijkste landen. Het bedrijf is al actief in beide landen, maar wil daar nu verder op inzetten. Daarnaast wil Picnic "verder technologisch innoveren om aan de almaar groeiende vraag te kunnen voldoen".

Picnic werd in 2015 opgericht door Michiel Muller, de broer van Ahold Delhaize-CEO Frans Muller, Bas Verheijen en de internetondernemers Joris Beckers en Frederik Nieuwenhuys. Het bedrijf is sinds zijn ontstaan actief in Nederland en breidde in 2018 uit naar Frankrijk. Dit jaar kwam daar ook Duitsland bij.

Het bedrijf bezorgt boodschappen in de herkenbare kleine elektrische wagentjes. Volgens Picnic is die manier van werken uniek in Europa. Het bedrijf heeft geen fysieke winkels. Klanten bestellen hun boodschappen online. Picnic zal naar eigen zeggen tegen het einde van dit jaar een omzet van 1 miljard euro hebben.

De Bill & Melinda Gates Foundation is het investeringsfonds van Microsoft-oprichter Gates en zijn ex-vrouw Melinda French. Ze staan vooral bekend om hun steun aan goede doelen, maar investeerden eerder al in onder meer de Amerikaanse supermarkt Walmart en de pakjesbezorger FedEx.
https://www.nu.nl/economi(...)websuper-picnic.html

Jajaja meneertje Gates, we hebben heus wel door wat u aan het doen bent. Die grappige elektrische wagentjes van Picnic gaan natuurlijk gebruikt worden om boodschappen af te leveren en zijn daarna de PERFECTE cover voor het vervoeren van jonge kindjes om hen zo ongezien mee terug te nemen naar uw pedobunkers onder de New York Pizza filialen. Daar zit de echte return on investment want de wereldwijde elite betaalt meneertje Gates vele miljoenen om het bloed van die kindjes te mogen drinken om jong te blijven. En wat te denken van uw coronavaccin met 5G chip, dat gaat u natuurlijk verwerken door allerlei dagelijkse Picnic producten zoals pindakaas zodat u mensen wereldwijd blijft indoctrineren, samen met George Soros. Mensen open uw ogen en trap er NIET in!!! Haal nu de Picnic app van uw telefoon af!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201381810
Wel handig voor je boodschappen bij de volgende lockdowns.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 11:11:42 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201381829
Bij mij bezorgen ze niet helaas.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201381911
Misschien dat ze eerst uit kunnen breiden in NL. Bij mij nog steeds niet beschikbaar. :(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201382206
Mag dit naar BNW gezien de tekst onder het nieuwsbericht in de OP?
pi_201382252
quote:
16s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:11 schreef Starhopper het volgende:
Bij mij bezorgen ze niet helaas.
dan woon je echt in een gat
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201382269
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Mag dit naar BNW gezien de tekst onder het nieuwsbericht in de OP?
Is satire natuurlijk.

Ik gebruik Picnic wel eens en ben tevreden, de bezorgers zijn echt toppers!
  User die overal opduikt 2022 donderdag 16 september 2021 @ 11:47:10 #8
186611 Haags
pi_201382312
Als ik zo'n rijdende blokkendoos van picnic een rotonde zie nemen vrees ik altijd dat ie omver pleurt.
Zonder wrijving geen glans
pi_201382326
Werkt Picnic beter dan AH of Jumbo? Dus wat betreft assortiment, bestellen, afleveren, kosten en service.
pi_201382328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:47 schreef Haags het volgende:
Als ik zo'n rijdende blokkendoos van picnic een rotonde zie nemen vrees ik altijd dat ie omver pleurt.
is ook best vaak gebeurd
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201382349
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:47 schreef Haags het volgende:
Als ik zo'n rijdende blokkendoos van picnic een rotonde zie nemen vrees ik altijd dat ie omver pleurt.
Gebeurt ook wel eens. :D

pi_201382360
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Werkt Picnic beter dan AH of Jumbo? Dus wat betreft assortiment, bestellen, afleveren, kosten en service.
Het is al vele jaren geleden dat ik bij AH heb besteld, maar er zitten voor- en nadelen aan. Het bestellen via de app van Picnic vind ik vele malen makkelijker en het betalen gaat ook via de app (bij de AH moest ik pinnen bij de bezorger, geen idee of dat nog steeds zo is). Je krijgt bij Picnic plastic tasjes (vind ik een minpunt) maar je hoeft geen borg voor kratten te betalen (zoals bij AH destijds). AH rekent bezorgkosten en Picnic niet (pluspunt), maar AH levert af tot in je keuken, Picnic tot aan de voordeur.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 11:51:08 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201382368
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:49 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Gebeurt ook wel eens. :D

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201382374
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Mag dit naar BNW gezien de tekst onder het nieuwsbericht in de OP?
tering hee
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201382376
Ik bestel mijn boodschappen bij de Plus.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 11:51:37 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201382377
quote:
6s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Het is al vele jaren geleden dat ik bij AH heb besteld, maar er zitten voor- en nadelen aan. Het bestellen via de app van Picnic vind ik vele malen makkelijker en het betalen gaat ook via de app (bij de AH moest ik pinnen bij de bezorger, geen idee of dat nog steeds zo is). Je krijgt bij Picnic plastic tasjes (vind ik een minpunt) maar je hoeft geen borg voor kratten te betalen (zoals bij AH destijds). AH rekent bezorgkosten en Picnic niet (pluspunt), maar AH levert af tot in je keuken, Picnic tot aan de voordeur.
AH ook tot de voordeur ivm corona.

Misschien dat Picnic na corona ook tot in de keuken komt?

Ooh wacht.... dat gaat niet gebeuren want dat kost teveel tijd en dus geld. Bill Gates wil dus corona in stand houden zodat Picnic meer geld op kan leveren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201382397
Snap sowieso het hele principe van boodschappen bestellen niet. Ja als je bejaard of terminaal bent kan ik er wel in komen. Maar waarom gaan gezonde, jonge mensen in een land waar overal binnen een straal van 1km een supermarkt zit hun boodschappen online bestellen.
  donderdag 16 september 2021 @ 11:53:28 #18
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_201382401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:49 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Gebeurt ook wel eens. :D

[ afbeelding ]
Als ze garanderen dat de bezorger iedere keer met wagentje en al ompleurt precies hier voor de deur wordt ik ook klant.
  Moderator donderdag 16 september 2021 @ 11:53:35 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201382402
quote:
16s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
AH ook tot de voordeur ivm corona.

Misschien dat Picnic na corona ook tot in de keuken komt?
Voor corona bezorgde Picnic ook tot in de keuken. Ik vind als alleenstaande Picnic ideaal. Je hoeft voor 35 euro te bestellen, geen bezorgkosten. Bij de Appie moet je voor 70 euro bestellen, dat red ik niet in mijn eentje meestal.
  donderdag 16 september 2021 @ 11:54:48 #20
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_201382418
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/economi(...)websuper-picnic.html

Jajaja meneertje Gates, we hebben heus wel door wat u aan het doen bent. Die grappige elektrische wagentjes van Picnic gaan natuurlijk gebruikt worden om boodschappen af te leveren en zijn daarna de PERFECTE cover voor het vervoeren van jonge kindjes om hen zo ongezien mee terug te nemen naar uw pedobunkers onder de New York Pizza filialen. Daar zit de echte return on investment want de wereldwijde elite betaalt meneertje Gates vele miljoenen om het bloed van die kindjes te mogen drinken om jong te blijven. En wat te denken van uw coronavaccin met 5G chip, dat gaat u natuurlijk verwerken door allerlei dagelijkse Picnic producten zoals pindakaas zodat u mensen wereldwijd blijft indoctrineren, samen met George Soros. Mensen open uw ogen en trap er NIET in!!! Haal nu de Picnic app van uw telefoon af!
Het is inderdaad wel verdacht dat en veel gemeentes waar Picnic actief is er ook een pizzeria is.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 11:54:54 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201382420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
Snap sowieso het hele principe van boodschappen bestellen niet. Ja als je bejaard of terminaal bent kan ik er wel in komen. Maar waarom gaan gezonde, jonge mensen in een land waar overal binnen een straal van 1km een supermarkt zit hun boodschappen online bestellen.
Omdat boodschappen doen gewoon vervelend is. Ik doe ook 1x in de zoveel tijd boodschappen bestellen om alles weer aan te vullen. Ik kom alleen in de supermarkt om af en toe wat losse dingen te kopen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201382422
quote:
6s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Het is al vele jaren geleden dat ik bij AH heb besteld, maar er zitten voor- en nadelen aan. Het bestellen via de app van Picnic vind ik vele malen makkelijker en het betalen gaat ook via de app (bij de AH moest ik pinnen bij de bezorger, geen idee of dat nog steeds zo is). Je krijgt bij Picnic plastic tasjes (vind ik een minpunt) maar je hoeft geen borg voor kratten te betalen (zoals bij AH destijds). AH rekent bezorgkosten en Picnic niet (pluspunt), maar AH levert af tot in je keuken, Picnic tot aan de voordeur.
Vind het wel jammer dat ze niet een fatsoenlijke desktop app hebben en het aanbod mag ook wel wat groter, hoewel je er prima mee uit kan voor de normale dagelijkse dingen.
pi_201382426
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:47 schreef Haags het volgende:
Als ik zo'n rijdende blokkendoos van picnic een rotonde zie nemen vrees ik altijd dat ie omver pleurt.
Hier zitten ze ongeveer elke maand vast onder het viaduct. Heb altijd medelijden met die chauffeurs.
pi_201382431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
Snap sowieso het hele principe van boodschappen bestellen niet. Ja als je bejaard of terminaal bent kan ik er wel in komen. Maar waarom gaan gezonde, jonge mensen in een land waar overal binnen een straal van 1km een supermarkt zit hun boodschappen online bestellen.
Omdat het - met name voor de weekboodschappen - veel makkelijker, fijner en efficiënter is. Dus waarom niet? Ik heb supermarkten altijd verschrikkelijk gevonden dus voor mij is het een hele uitkomst. Voor wat kleine dingen tussendoor ga ik wel eens naar de supermarkt, maar ik laat ook steeds vaker Gorillas komen voor dat soort dingen. Die staan met 10 minuten voor je deur met de boodschappen die je wilt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201382439
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Voor corona bezorgde Picnic ook tot in de keuken. Ik vind als alleenstaande Picnic ideaal. Je hoeft voor 35 euro te bestellen, geen bezorgkosten. Bij de Appie moet je voor 70 euro bestellen, dat red ik niet in mijn eentje meestal.
Ik bestel al vele jaren bij Picnic (ook voor corona) maar ze zijn nog nooit bij mij in huis geweest.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201382442
Oja ik was vergeten dat ik op Fok zit, waar iedereen vanwege autisme liever niet onder de mensen komt.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 16 september 2021 @ 11:57:05 #27
186611 Haags
pi_201382443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Voor corona bezorgde Picnic ook tot in de keuken. Ik vind als alleenstaande Picnic ideaal. Je hoeft voor 35 euro te bestellen, geen bezorgkosten. Bij de Appie moet je voor 70 euro bestellen, dat red ik niet in mijn eentje meestal.
Zit er bij picnic ook statiegeld op de kratjes/ tasjes waar de boodschappen mee worden bezorgd?

Sowieso is AH qua bezorging best prijzig trouwens. Je kunt heel goedkoop maar dat is uiteraard op tijden dat je aan het werk bent (ochtend vroeg). Dus ik kom vaak op 8.95 of zelfs 9.95 uit.

Ja of je doet een bestelling voor 10 euro aan mentos of weet ik het wat voor producten waar ik nooit gebruik van maak, dan is het bezorgen wel gratis.
Zonder wrijving geen glans
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 11:57:30 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201382447
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Voor corona bezorgde Picnic ook tot in de keuken. Ik vind als alleenstaande Picnic ideaal. Je hoeft voor 35 euro te bestellen, geen bezorgkosten. Bij de Appie moet je voor 70 euro bestellen, dat red ik niet in mijn eentje meestal.
Wow nicee! Dan hoop ik dat Picnic ook snel bij mij beschikbaar is :) 35 euro is een prima bedrag. Dan hoef je tenminste niet hele voorraden in 1 keer te bestellen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201382453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:55 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Vind het wel jammer dat ze niet een fatsoenlijke desktop app hebben en het aanbod mag ook wel wat groter, hoewel je er prima mee uit kan voor de normale dagelijkse dingen.
dat is persoonlijk, zelfs als ie er zou zijn zou ik het met m'n telefoon blijven bestellen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201382458
Wat is overigens de reden voor de Bill&Melinda Gates Foundation om zich hier mee te bemoeien? Die stichting zat toch meer op het vlak van maatschappelijk goede doelen?
  Moderator donderdag 16 september 2021 @ 11:58:17 #31
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201382462
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:57 schreef Haags het volgende:

[..]
Zit er bij picnic ook statiegeld op de kratjes/ tasjes waar de boodschappen mee worden bezorgd?

Sowieso is AH qua bezorging best prijzig trouwens. Je kunt heel goedkoop maar dat is uiteraard op tijden dat je aan het werk bent (ochtend vroeg). Dus ik kom vaak op 8.95 of zelfs 9.95 uit.

Ja of je doet een bestelling voor 10 euro aan mentos of weet ik het wat voor producten waar ik nooit gebruik van maak, dan is het bezorgen wel gratis.
De tasjes zijn gratis en je krijgt 35 cent de volgende keer als je ze de volgende keer weer tasjes inlevert
pi_201382471
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:57 schreef Haags het volgende:

[..]
Zit er bij picnic ook statiegeld op de kratjes/ tasjes waar de boodschappen mee worden bezorgd?
Je krijgt alles in plastic tasjes en betaalt 35 cent statiegeld op die tasjes (ongeacht het aantal). Bij de volgende bezorging lever je de tasjes weer in bij de bezorger (samen met statiegeldflessen etc.).
  donderdag 16 september 2021 @ 11:59:04 #33
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_201382472
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:43 schreef Tourniquet het volgende:
Is satire natuurlijk.
Is hysterie.
pi_201382479
quote:
6s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]
dat is persoonlijk, zelfs als ie er zou zijn zou ik het met m'n telefoon blijven bestellen.
Vind een wat groter scherm en echt toetsenbord gewoon wat fijner en dat is vanzelfsprekend inderdaad per persoon anders. De ah.nl site heeft dat imo prima op orde, hoewel ik eigenlijk altijd bij picnic bestel als ik bestel.
pi_201382488
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Oja ik was vergeten dat ik op Fok zit, waar iedereen vanwege autisme liever niet onder de mensen komt.
nou ik kom graag onder mensen waarmee ik het naar m'n zin heb, zoals in de kroeg, bij een concert of op een festival. in de supermarkt word ik geconfronteerd met ongeïnteresseerde zaterdaghulpen die niet weten waar product x ligt (dat probleem heb je in de app niet) en slome trage bejaarden die pas nadat ze alles hebben ingepakt nog eens hun portemonnee met cashgeld gaan zoeken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201382508
quote:
6s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]
nou ik kom graag onder mensen waarmee ik het naar m'n zin heb, zoals in de kroeg, bij een concert of op een festival. in de supermarkt word ik geconfronteerd met ongeïnteresseerde zaterdaghulpen die niet weten waar product x ligt (dat probleem heb je in de app niet) en slome trage bejaarden die pas nadat ze alles hebben ingepakt nog eens hun portemonnee met cashgeld gaan zoeken.
Klopt, ga er ook niet voor mijn plezier naartoe.

Misschien heb ik dan een luxepositie, maar ben vaak op dinsdag vrij. Dan ga ik om 10 uur in de ochtend gewoon naar een vrijwel lege AH XL waar ik alle boodschappen voor de week pak, met mijn karretje de parkeergarage in rijd en alles zo in de auto til.

Buiten dat moet ik soms echt mijn best doen om aan het bestelbedrag te komen, omdat ik lang niet alles bij de supermarkt koop. Heb het namelijk wel eens uitgezocht uit nieuwsgierigheid.
pi_201382778
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Klopt, ga er ook niet voor mijn plezier naartoe.

Misschien heb ik dan een luxepositie, maar ben vaak op dinsdag vrij. Dan ga ik om 10 uur in de ochtend gewoon naar een vrijwel lege AH XL waar ik alle boodschappen voor de week pak, met mijn karretje de parkeergarage in rijd en alles zo in de auto til.

Buiten dat moet ik soms echt mijn best doen om aan het bestelbedrag te komen, omdat ik lang niet alles bij de supermarkt koop.
daarom vind ik Gorillas ook wel handig, geen minimaal bestelbedrag (alleen 1,80 bezorgkosten). de laatste keer hadden we 8 minuten na bestellen in de app bier, chips en snacks in huis.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 16 september 2021 @ 12:22:53 #38
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201382835
Krijg je dan ook korting als je een chip hebt?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_201383097
quote:
14s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:22 schreef MichaelScott het volgende:
Krijg je dan ook korting als je een chip hebt?
5G% korting!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201383126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel handig voor je boodschappen bij de volgende lockdowns.
Ook zonder lockdown wel lekker toch? Hoef je niet meer elke keer je zooi de auto in te sjouwen en tussen Gerda en Bep je boodschappen te doen op zaterdagochtend. En de prijs is niet hoger dan bij de AH hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201383226
quote:
6s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]
tering hee
ja duidelijkheid is belangrijk :7
pi_201383409
quote:
16s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:11 schreef Starhopper het volgende:
Bij mij bezorgen ze niet helaas.
Bij mij wel sinds kort... Heb welgeteld al wel 5 wachtverzachters... vervallen wel al over 10 dagen.... (Moet nog mijn 1e bestelling doen... heb al ff zitten neuzen... ze zijn niet echt duurder dan wat in de buurt zoal gangbaar is... Minimaal 35 euro bestellen en gratis bezorgen...)
pi_201383654
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:47 schreef Haags het volgende:
Als ik zo'n rijdende blokkendoos van picnic een rotonde zie nemen vrees ik altijd dat ie omver pleurt.
Ja of uit elkaar valt. Wat een gekraak en gepiep.
pi_201383722
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja of uit elkaar valt. Wat een gekraak en gepiep.
Ja dat vind ik ook niks, maar ik werk er niet dus mij boeit het niet :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201383916
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ook zonder lockdown wel lekker toch? Hoef je niet meer elke keer je zooi de auto in te sjouwen en tussen Gerda en Bep je boodschappen te doen op zaterdagochtend. En de prijs is niet hoger dan bij de AH hoor.
Auto? In wat voor negorij denk je dat ik woon? Ik ben ook geen omhooggevallen computernerd met mensenvrees. Het zou weliswaar een uitkomst kunnen zijn voor de slechten ter been maar ik als ik dan een keer met de auto door stad moet dan zie ik allerlei onverzekerde pubers halsbrekende manoeuvres uithalen om op tijd iets te bezorgen aan een of andere luie flikker terwijl de straat geblokkeerd wordt door een bierkoerier.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201384205
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Auto? In wat voor negorij denk je dat ik woon? Ik ben ook geen omhooggevallen computernerd met mensenvrees. Het zou weliswaar een uitkomst kunnen zijn voor de slechten ter been maar ik als ik dan een keer met de auto door stad moet dan zie ik allerlei onverzekerde pubers halsbrekende manoeuvres uithalen om op tijd iets te bezorgen aan een of andere luie flikker terwijl de straat geblokkeerd wordt door een bierkoerier.
Oke, ik snap werkelijk niets wat dit met jouw picnicaversie te maken heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201384351
Ik denk niet dat ze met die picnic autootjes kinderen gaan ontvoeren voor een pedonetwerk😆. Dat valt teveel op. Ineens hele straten en schoolklassen leeg. Nee, het is veel simpeler. Zo kan Bill Gates makelijker monitoren wat je eet en de 5G chips in je voeding stoppen. Tenslotte bereik je zo ook de groep die zich niet laat vaccineren met het 5G vaccin🤪
pi_201388134
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Klopt, ga er ook niet voor mijn plezier naartoe.

Misschien heb ik dan een luxepositie, maar ben vaak op dinsdag vrij. Dan ga ik om 10 uur in de ochtend gewoon naar een vrijwel lege AH XL waar ik alle boodschappen voor de week pak, met mijn karretje de parkeergarage in rijd en alles zo in de auto til.

Buiten dat moet ik soms echt mijn best doen om aan het bestelbedrag te komen, omdat ik lang niet alles bij de supermarkt koop. Heb het namelijk wel eens uitgezocht uit nieuwsgierigheid.
Eerst denk je dat men vast niet naar de supermarkt gaat omdat men niet onder de mensen wil komen (leuke manier van onder de mensen komen wel, onder de mensen komen kan op leukere plekken), daarna geeft je aan dat je er zelf ook niet voor je plezier komt. En dan begon je met de vraag waarom gezonde jonge mensen in vredesnaam bij Picnic bestellen. Goed verhaal :')

Minimale bestelbedrag is 35 euro bij Picnic, dat vind ik nog meevallen, maar wij zijn dan ook met z'n tweeën. Bijna alle jonge mensen die ik hier ken (rond de 30 jaar) bestellen bij Picnic. Waarom? Omdat ze niet voor hun plezier naar de supermarkt gaan, net zoals jij. En omdat het super makkelijk werkt. En omdat ze een tijdsvak van maar 20 minuten opgeven waarin ze komen bezorgen, en dan kan je ze als ze op pad gaan nog volgen ook, dus dan weet je exact op de minuut wanneer ze er zullen zijn.

Picnic komt er wel. Is er al, aan dit nieuws te zien.
pi_201388148
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ook zonder lockdown wel lekker toch? Hoef je niet meer elke keer je zooi de auto in te sjouwen en tussen Gerda en Bep je boodschappen te doen op zaterdagochtend. En de prijs is niet hoger dan bij de AH hoor.
Prijs is lager. Is te vinden op internet maar ik zie het zelf ook. Alleen ze hebben weinig goede aanbiedingen, en die heeft AH dan weer wel.
pi_201388165
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:25 schreef wpor het volgende:

[..]
Bijna alle jonge mensen die ik hier ken (rond de 30 jaar) bestellen bij Picnic.
Ja, omdat jonge mensen van een zwakke generatie zijn. Robotstofzuigers, thuisbezorgd, Uber en Picnic. Want stel je voor dat je zelf iets moet doen. Nee ik besteed die tijd liever aan het binge watchen van Netflix en betaal zonder problemen teveel voor diensten die alleen maar zijn ontstaan uit luiheid. En in de meeste gevallen ook de rijken der aarde alleen nog maar rijker en machtiger maken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')