abonnement Unibet Coolblue
pi_201381545
Ik werk vandaag, morgen ook nog, maar het volgende viel me op



Hier tekent Sonny zijn droom. Hij is zogenaamd vrij, eigen bewustzijn etc. etc.

maar dan aan het einde van de film zie je dit:



Nou prima zal je denken, zijn droom is uitgekomen. Maar ik zat hier een paar uur over na te denken en toen bedacht ik me het volgende.

Als hij zoiets 'droomt' en uiteindelijk komt het dan ook precies zo uit, is hij dan niet eigenlijk waarschijnlijk gewoon een robot? Geen zelfbewustzijn etc. Als hij dat zou hebben zou hij naar San Francisco zijn gegaan bijvoorbeeld maar hij eindigt precies waar hij heen gestuurd is. Eigenlijk zou je dus denken dat hij 'vrij' is etc. maar het fragment toont juist aan dat hij (het eigenlijk gewoon, het is gewoon een robot) dat niet is. Wat zijn jullie gedachtes hierover?
pi_201382012
Ik vond het boek beter.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 16 september 2021 @ 12:30:24 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_201382932
Schopje F&S
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_201384898
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
Als hij zoiets 'droomt' en uiteindelijk komt het dan ook precies zo uit, is hij dan niet eigenlijk waarschijnlijk gewoon een robot?
Dus als jij er over droomt om miljonair te worden, en je blijkt dit later dan ook te worden, dan betekent dat dus dat je een robot bent?

Althans, jouw logica.
pi_201386494
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 14:55 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Dus als jij er over droomt om miljonair te worden, en je blijkt dit later dan ook te worden, dan betekent dat dus dat je een robot bent?

Althans, jouw logica.
Ik zou nog wat werken aan het leren van verbanden/consequenties binnen de logica
pi_201391467
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')