abonnement Unibet Coolblue
pi_201406867
twitter


Altijd handig, zo'n overzicht.
pi_201406902
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 september 2021 23:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, dat is wel doorgaans hoe het gaat helaas.

Overigens moet ik dan ook wel erkennen dat ik bijvoorbeeld Trump iets noemde als een fascist of in iets minder sterke termen, ik weet niet meer precies. Dejannn/HowardRoarke vroeg mij dat te onderbouwen wat ik deed. Niks meer op gehoord.

Een aantal keer ging het daarna door dat ik zo verwees naar de Trump-kliek / Republikeinse beweging richting fascisme, waarop hij dan aangaf dit onzin te vinden waarop ik dan zei dat hij eerder de kans had te reageren, maar het niet deed. Uiteindelijk reageerde hij wel waarom hij het geen fascisme vond, wat ik kon waarderen, maar daar heb ik toen niet op gereageerd, maar ter kennisneming aangenomen. :@
Met dat soort labels moet je oppassen idd. Nou zijn er toch wel heel wat meer parallellen te trekken tussen Trump en de vooroorlogse opkomst van het fascisme (wat ook gedaan werd in de pers) dan dat Biden daarvoor in aanmerking komt en ik denk dat de neiging om Biden nu fascistisch te noemen daarop gebaseerd is. Dat zit nog heel diep :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201406917


Enorm interessant dit.
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 september 2021 23:14 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Altijd handig, zo'n overzicht.
Dit ook, maar niet verassend natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201406919
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 september 2021 23:14 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Altijd handig, zo'n overzicht.
Voor wat precies? En er staan nog wat vragen open.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201406932
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201406937
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 september 2021 23:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Met dat soort labels moet je oppassen idd. Nou zijn er toch wel heel wat meer parallellen te trekken tussen Trump en de vooroorlogse opkomst van het fascisme (wat ook gedaan werd in de pers) dan dat Biden daarvoor in aanmerking komt en ik denk dat de neiging om Biden nu fascistisch te noemen daarop gebaseerd is. Dat zit nog heel diep :Y
Ik wilde ook zeker niet een vergelijk met Hitler oproepen, maar eerder met een Mussolini. Wellicht was een vergelijking met Putin-in-spe/Orban/Erdogan/PiS beter of meer begrijpelijk.

Hopelijk blijken de krachten sterker in die landen om uiteindelijk toch hen te overwinnen / in een normaal bestel te krijgen, maar dit terzijde.
pi_201406945
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 september 2021 23:20 schreef HowardRoark het volgende:
[ afbeelding ]

Enorm interessant dit.
Tsja. Het geeft goed weer dat vooral het referentiekader van Links niet meer deugt. Compleet kapot gemaakt door de meest schadelijke drug op de markt, MSM. Het abnormale is genormaliseerd, en het zelf niet eens doorhebben. Schrijnend.
pi_201406984
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 september 2021 23:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tsja. Het geeft goed weer dat vooral het referentiekader van Links niet meer deugt. Compleet kapot gemaakt door de meest schadelijke drug op de markt, MSM. Het abnormale is genormaliseerd, en het zelf niet eens doorhebben. Schrijnend.
Die zitten er diep in inderdaad. Helemaal geïndoctrineerd. Het is fascinerend om deze entiteiten te aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201407010
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 23:22 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik wilde ook zeker niet een vergelijk met Hitler oproepen, maar eerder met een Mussolini. Wellicht was een vergelijking met Putin-in-spe beter/Orban/Erdogan/PiS beter of meer begrijpelijk.

Hopelijk blijken de krachten sterker in die landen om uiteindelijk toch hen te overwinnen / in een normaal bestel te krijgen, maar dit terzijde.
Hoop het ook. Het manipuleren van goedgelovig volgvolk met populistische bangmakerij is in tijden van crisis in het verleden altijd een voedingsbodem geweest voor de weg naar autocratie/fascisme. Wat dat betreft is een democratie helaas best wel een kwetsbare bestuursvorm.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201407045
twitter


Dan krijg je dit soort toestanden:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201407117
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 september 2021 23:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die zitten er diep in inderdaad. Helemaal geïndoctrineerd. Het is fascinerend om deze entiteiten te aanschouwen.
Tsja. Sommige mensen zijn nu eenmaal vatbaarder voor propaganda. En als je enkel op emotie handelt, zoals Links, ben je totaal kansloos. Links mist het rationele denken om door de propaganda te prikken.
pi_201407339
Don the Con:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 18 september 2021 @ 00:16:54 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201407629
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 september 2021 23:35 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tsja. Sommige mensen zijn nu eenmaal vatbaarder voor propaganda. En als je enkel op emotie handelt, zoals Links, ben je totaal kansloos. Links mist het rationele denken om door de propaganda te prikken.
Geen interesse om het weer over de inhoud te hebben?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201407857
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Geen interesse om het weer over de inhoud te hebben?
Wat voeg jij eigenlijk toe in dit topic?
Kan je daar antwoord op geven?
serieuze vraag.
Ik lees soms eens mee, vandaar mijn vraag.
  zaterdag 18 september 2021 @ 00:44:49 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201407888
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:41 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Wat voeg jij eigenlijk toe in dit topic?
Kan je daar antwoord op geven?
serieuze vraag.
Ik lees soms eens mee, vandaar mijn vraag.
Ik zou het graag over die zogenaamde statistisch verdachte verkiezingen hebben, maar daar is blijkbaar niet heel veel interesse voor bij de mensen die daarmee komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201407891

quote:
Rep. Conor Lamb says the PA GOP subpoenas for voters’ personal information is an “attack” on democracy, one of many ways to “scare people out of voting” but he explains how it’s also a “financial scam” to send emails and raise money off of it: “There’s no mystery about what’s going on here. These people are desperate to maintain their power.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201407917
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik zou het graag over die zogenaamde statistisch verdachte verkiezingen hebben, maar daar is blijkbaar niet heel veel interesse voor bij de mensen die daarmee komen.
En heb je daar ook een mening over? Zo te lezen zit jij meer aan de linkerkant, zeg maar, toch? waarom eigenlijk?
pi_201407991
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:47 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
En heb je daar ook een mening over? Zo te lezen zit jij meer aan de linkerkant, zeg maar, toch? waarom eigenlijk?
Hoe het normaal gaat is het van "ik vind het verdacht want, x [en misschien y of z]

Waarover hoop je dus een mening te krijgen? Wat is hetgeen wat statistisch verdacht zou zijn?
pi_201408065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hoe het normaal gaat is het van "ik vind het verdacht want, x [en misschien y of z]

Waarover hoop je dus een mening te krijgen? Wat is hetgeen wat statistisch verdacht zou zijn?
Het gaat mij meer om a tuinhek. Ik vind hem vaag. Hij is mij te onduidelijk.Komt meestal met oneliners die niks toevoegen.alleen om ergens bij te willen horen. Bij jullie (...) zeg maar
Nou ja, dat schat ik zo in. Misschien zie ik het verkeerd.
Ik zou zeggen, wees eens duidelijk. tuinhek.Geef je mening eens.
pi_201408108
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 01:08 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Het gaat mij meer om a tuinhek. Ik vind hem vaag. Hij is mij te onduidelijk.Komt meestal met oneliners die niks toevoegen.alleen om ergens bij te willen horen. Bij jullie (...) zeg maar
Nou ja, dat schat ik zo in. Misschien zie ik het verkeerd.
Ik zou zeggen, wees eens duidelijk. tuinhek.Geef je mening eens.
Over welke stelling had je graag gezien dat hij duidelijker was?
pi_201408144
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 01:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Over welke stelling had je graag gezien dat hij duidelijker was?
Maakt me niet uit. Zeg gewoon hoe je erin staat.
Laat gewoon zien met woorden achter wie je staat als je moet kiezen. Pedo (ruik ruik kleine kindertjes) Biden of Trump. (Die ook niet zuiver is)
Want uiteindelijk gaat het daar om, niet de details
Nou ja, uiteindelijk wel. maar dat komt later.
pi_201408158
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 01:08 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Het gaat mij meer om a tuinhek. Ik vind hem vaag. Hij is mij te onduidelijk.Komt meestal met oneliners die niks toevoegen.alleen om ergens bij te willen horen. Bij jullie (...) zeg maar
Nou ja, dat schat ik zo in. Misschien zie ik het verkeerd.
Ik zou zeggen, wees eens duidelijk. tuinhek.Geef je mening eens.
Het komt mss onduidelijk over maar die vaagheid is juist afkomstig van users die beweringen doen maar daarbij niet aangeven waar het precies over gaat zoals in dit geval oa: de uitslag van de verkiezingen waren verdacht omdat die statistisch onmogelijk zou zijn. Daar is Tuinhek in geinteresseerd maar er komt geen antwoord op.

Vervolgens blijven anderen posts dumpen die vol staan met ongegronde en vooral generaliserende meningen over 'Links' die niets met de realiteit te maken, nooit beargumenteerd worden en duidelijk alleen maar zijn bedoeld om mensen te triggeren. De vraag of het dan niet tijd wordt om het gewoon eens over de inhoud te hebben is juist bedoeld om het minder vaag te houden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201408178
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 01:22 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Maakt me niet uit. Zeg gewoon hoe je erin staat.
Laat gewoon zien met woorden achter wie je staat als je moet kiezen. Pedo (ruik ruik kleine kindertjes) Biden of Trump. (Die ook niet zuiver is)
Want uiteindelijk gaat het daar om, niet de details
Nou ja, uiteindelijk wel. maar dat komt later.
Ah jij bent zo'n Biden pedo-wappie :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201408194
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 september 2021 01:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het komt mss onduidelijk over maar die vaagheid is juist afkomstig van users die beweringen doen maar daarbij niet aangeven waar het precies over gaat zoals in dit geval oa: de uitslag van de verkiezingen waren verdacht om deze statistisch onmogelijk zou zijn. Daar is Tuinhek in geinteresseerd maar er komt geen antwoord op.

Vervolgens blijven anderen posts dumpen die vol staan met ongegronde en vooral generaliserende meningen over 'Links' die niets met de realiteit te maken, nooit beargumenteerd worden en duidelijk alleen maar zijn bedoeld om mensen te triggeren. De vraag of het dan niet tijd wordt om het gewoon eens over de inhoud te hebben is juist bedoeld om het minder vaag te houden.
Ik vind de uitslag ook erg verdacht. Er klopt niets van. Ik kan het niet bewijzen, dus lees mee wat jullie posten.
Zoals ik dit topic lees komen jullie er nooit uit.
Verder vermakelijk.

Mijn menig is dat wij allemaal in de maling worden genomen.
Als je dat eenmaal weet, is het grappig en interessant om dit topic te volgen.
pi_201408204
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 01:31 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik vind de uitslag ook erg verdacht. Er klopt niets van. Ik kan het niet bewijzen, dus lees mee wat jullie posten.
Zoals ik dit topic lees komen jullie er nooit uit.
Verder vermakelijk.

Mijn menig is dat wij allemaal in de maling worden genomen.
Als je dat eenmaal weet, is het grappig en interessant om dit topic te volgen.
Jeetje wat vaag!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')