abonnement Unibet Coolblue
pi_201396056
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:02 schreef Candaasje het volgende:
Mijn werkkleding wordt voor me gewassen, dat is echt ideaal 8-)

(of nouja, ik heb nog geen eigen werkkleding. Het is al wel maanden terug besteld. Dus we moeten er weer even achteraan. Dus nu pak ik steeds kleding uit de reservestapel. Niet zelden ligt mijn maat er niet tussen. :') )

Ik hoop dat mijn dienst vanavond niet te ver uitloopt (ha, ha,...op vrijdag..... ;( ) want ik zie net dat we morgen om 11 uur 's ochtends verwacht worden bij mijn ouders voor de verjaardag van mijn oma.
(Voor een lunch, dus als het echt te laat wordt vannacht, dan app ik wel dat ik toch écht een uurtje later ben. Sorry)
Ik kan alles op het werk achter laten voor de stomerij. Maar ik heb maar 1 broek (1 is kapot in het kruis), 1 jasje en 1 gillet en het is mij altijd een raadsel hoe het werkt, want vaak duurt het langer dan een week voor het terug is. En aangezien ik elke week werk :')

Om 11 uur zijn ze allemaal aan het kletsen, niet aan het lunchen :7 Toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201396091
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kan alles op het werk achter laten voor de stomerij. Maar ik heb maar 1 broek (1 is kapot in het kruis), 1 jasje en 1 gillet en het is mij altijd een raadsel hoe het werkt, want vaak duurt het langer dan een week voor het terug is. En aangezien ik elke week werk :')
Oh ja dat schiet niet op. Ik geloof dat de meeste collega's wel iets van 4 stukken van alles hebben. (Dat is ook wel nodig, want bijna elke dag wel smerig. Eergisteren stond ik nog te klooien om mijn shirt uit te krijgen zonder m'n gezicht onder de ontlasting/bloed/sudocrème/natvoer/weetikveelwaternogmeeropleefde te krijgen :')

Maar ook daar gaat er nog wel eens iets mis met het schoon terugkrijgen van alles.
pi_201396112
Oh en ja, lijkt me wel ja. Voordat iedereen binnen is. Koffie heeft gedronken, etc..... :Y

De laatste tijd eindig ik steeds pas om 3 uur in mijn bed, dus dan is 11 uur wel een beetje aan de vroege kant als ik 's ochtends nog even wil douchen en me fatsoenlijk aankleden/toonbaar maken, en een beetje voldoende wil kunnen slapen.
pi_201396122
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:07 schreef Candaasje het volgende:

Oh ja dat schiet niet op. Ik geloof dat de meeste collega's wel iets van 4 stukken van alles hebben. (Dat is ook wel nodig, want bijna elke dag wel smerig. Eergisteren stond ik nog te klooien om mijn shirt uit te krijgen zonder m'n gezicht onder de ontlasting/bloed/sudocrème/natvoer/weetikveelwaternogmeeropleefde te krijgen :')

Maar ook daar gaat er nog wel eens iets mis met het schoon terugkrijgen van alles.
Ja, bij jou kan ik me zelfs voorstellen dat je je tijdens je dienst nog omkleed in iets schoons :+ Wel mooi dat er dan ook nog stapels met reservekleding aanwezig zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201396151
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kan alles op het werk achter laten voor de stomerij. Maar ik heb maar 1 broek (1 is kapot in het kruis), 1 jasje en 1 gillet en het is mij altijd een raadsel hoe het werkt, want vaak duurt het langer dan een week voor het terug is. En aangezien ik elke week werk :')

Om 11 uur zijn ze allemaal aan het kletsen, niet aan het lunchen :7 Toch?
Geen ophaal systeem? Ziekenhuis hier werkt met pasje. Daar staan je maten in, en wat je uniform is. Padje scannen en er draaien kleerhangers voor met je outfit. Eind van de dag weg donderen in de vuile was boxen en klaar.

Bij mijn huidige zorgbaan moet ik wel zelf wassen. Nu twee jasjes in bezit (en fleece vest overgenomen van collega die vertrok) en dat is voldoende. Jaarlijks krijg je punten bij, volgens mij kan ik inmiddels een hele garderobe aanschaffen _O-

Sigme lam -O- En schapenmoeder ;( Hopelijk vergeet ze het snel.

Vandaag vrije dag hier. Gistermiddag nog telefoon of ik misschien vanochtend kon werken, maar dit is een van mijn twee vrije dagen in een reeks van 18 dus :N Zaterdagochtend sta ik weer paraat.
Uiteraard was mijn uitslaap wel stuk :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201396202
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

Geen ophaal systeem? Ziekenhuis hier werkt met pasje. Daar staan je maten in, en wat je uniform is. Padje scannen en er draaien kleerhangers voor met je outfit. Eind van de dag weg donderen in de vuile was boxen en klaar.

Bij mijn huidige zorgbaan moet ik wel zelf wassen. Nu twee jasjes in bezit (en fleece vest overgenomen van collega die vertrok) en dat is voldoende. Jaarlijks krijg je punten bij, volgens mij kan ik inmiddels een hele garderobe aanschaffen _O-

Sigme lam -O- En schapenmoeder ;( Hopelijk vergeet ze het snel.

Vandaag vrije dag hier. Gistermiddag nog telefoon of ik misschien vanochtend kon werken, maar dit is een van mijn twee vrije dagen in een reeks van 18 dus :N Zaterdagochtend sta ik weer paraat.
Uiteraard was mijn uitslaap wel stuk :')
Mijn kleding gaat naar een andere stomerij dan de witte kleding. Voor de witte kleding is inderdaad een super simpel systeem.

Ik heb niet durven vragen of het lam wel levend terug is gevonden. Ik vrees het ergste met de -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201396258
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 september 2021 09:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja dat ja!
Ik zit hem nu al steeds te plagen, want mijn vriend is bepaald niet sportief. Of althans, niet gericht op krachttrainingen en legdays enzo, om het zo te zeggen :P . Hij heeft wel een goede conditie, (draaft echt met gemak bergen op en af, terwijl ik er dan hijgend achteraan sjok) en hij is de laatste weken druk bezig geweest met die couch-5k run, dus de afstand an sich zal waarschijnlijk niet zozeer het probleem zijn. De hindernissen daarentegen... (Hij heeft nu vrijwillig mijn gewichten/bar uit een stoffige hoek gehaald om toch maar iets aan krachttraining te gaan doen. :D ).

Hij gaat met een aantal vrienden/activisten. Daar zitten wel een stel bloedfanatieken bij, dus ik heb hem al sterkte gewenst.

Maar goed, de 25ste Efteling kon dus niet ;(
Pehehehehe. Ik wens je veel leedvermaak. O+

Vorige week een mudrun gedaan en ik kwam duidelijk kracht in m'n bovenlichaam/armen tekort. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201396295
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn kleding gaat naar een andere stomerij dan de witte kleding. Voor de witte kleding is inderdaad een super simpel systeem.

Ik heb niet durven vragen of het lam wel levend terug is gevonden. Ik vrees het ergste met de -O-
Onhandig dat jouw kleding via een andere weg gaat :D

Als lam levend was teruggevonden had sigme dat wel gezegd, denk ik. Lam is jong, nachten zijn koud, misschien een roofdier.. dan is de natuur bruut.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 17 september 2021 @ 10:41:19 #234
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201396492
Wat betreft lam, ik denk dat de binding tussen ooi en lam pas na enkele dagen komt. Wilde runderen en herten/reeën laten hun kalveren ook achter de eerste dagen als het jong zelf nog niet zo ver kan lopen als moeders doet.

Da's ook de reden dat kalveren op dag 1 al bij moeders weg gaan en niet na een paar dagen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201396528
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 september 2021 09:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja dat ja!
Ik zit hem nu al steeds te plagen, want mijn vriend is bepaald niet sportief. Of althans, niet gericht op krachttrainingen en legdays enzo, om het zo te zeggen :P . Hij heeft wel een goede conditie, (draaft echt met gemak bergen op en af, terwijl ik er dan hijgend achteraan sjok) en hij is de laatste weken druk bezig geweest met die couch-5k run, dus de afstand an sich zal waarschijnlijk niet zozeer het probleem zijn. De hindernissen daarentegen... (Hij heeft nu vrijwillig mijn gewichten/bar uit een stoffige hoek gehaald om toch maar iets aan krachttraining te gaan doen. :D ).

Hij gaat met een aantal vrienden/activisten. Daar zitten wel een stel bloedfanatieken bij, dus ik heb hem al sterkte gewenst.

Maar goed, de 25ste Efteling kon dus niet ;(
Als ik hem was zou ik vooral even oefenen met springen en met aan z'n eigen armen hangen ^O^
Komt vast goed. Je mag elkaar helpen, dus dan kunnen z'n bloedfanatieke vrienden hem desnoods overal overheen tillen O-)
  Moderator vrijdag 17 september 2021 @ 10:45:02 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201396539
Volgens mij heb ik een half jaar een gebogen 43" Sam.sung scherm staan.

Baas wou voor elders dezelfde schermen kopen maar is niet meer leverbaar. Nu krijgen wij als engineers maar 49" variant :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201396559
Qua kleding drogen moet ik enorm wennen aan ons nieuwe huis, want sinds juni is de verwarming helemaal niet meer aan geweest. In ons vorige huis had dat nu zeker alweer gemoeten met nachten van 10 graden. Maar daarmee kan ik dus niet over de verwarming hangen om snel te drogen en de tijd van buiten in de zon drogen is ook voorbij. We hebben wel een droger trouwens, maar die gebruik ik zo min mogelijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201396575
:W 17 km verder...
Ik zou een rondje gaan rennen met een vriendin. Die is aan het trainen voor een 7 km dus het hoefde geen ver rondje te worden. Halfuurtje of zo. En ze loopt niet zo snel als ik.
Touristische route ernaartoe gerend, 7 km.
Met vriendin gerend, verkeerd gelopen in het bos, 40 minuten onderweg: 5 km.
Kortste route naar huis: weer 5 km.
Nu zweterig. :')
pi_201396631
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Als ik hem was zou ik vooral even oefenen met springen en met aan z'n eigen armen hangen ^O^
Komt vast goed. Je mag elkaar helpen, dus dan kunnen z'n bloedfanatieke vrienden hem desnoods overal overheen tillen O-)
Ja, hij gaat nu ook regelmatig naar een parkje hier waar ze zo'n klimrek hebben staan om te hangen/proberen steeds wat verder te komen.
Maar goed, hij heeft er wel lol in dus het zal wel loslopen allemaal. En hij leeft bij mini's zero-fucks , echt , het interesseert hem totaal niet wat anderen van hem vinden.

Hij liever dan ik :D
pi_201396648
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, hij gaat nu ook regelmatig naar een parkje hier waar ze zo'n klimrek hebben staan om te hangen/proberen steeds wat verder te komen.
Maar goed, hij heeft er wel lol in dus het zal wel loslopen allemaal. En hij leeft bij mini's zero-fucks , echt , het interesseert hem totaal niet wat anderen van hem vinden.

Hij liever dan ik :D
Klinkt als een goede aanpak ^O^

Ik heb de 26e m'n eerste wedstrijd van het seizoen weer. En een week later de volgende, en een week daarna een hardloopwedstrijd, dus ik kan maar beter zorgen dat ik een beetje heel blijf :')
pi_201396785
Ik baal een beetje van mezelf.
Ooit zo'n 'webinair' van een aankoopmakelaar gevolgd (dat de jeuk gelijk over je hele lichaam kruipt zeg maar...) en daarin werd een financiële zekerheidsstelling al als groot voordeel genoemd. Totaal vergeten/verdrongen.

En dan nu plots een tof nieuwbouwproject tegenkomen, waar je al niet zoveel kans maakt (want bewoners van de gemeente krijgen deels voorrang, en er zijn 4 huizen die we ons zouden kunnen veroorloven)...en dan blijkt zo'n zekerheidsstelling eigenlijk al een harde eis om überhaupt kans te maken. (Dat herken ik heel niet meer van de tijd dat we dit huis kochten. Of het altijd al normaal was bij nieuwbouw weet ik niet hoor. Ik wist wel dat je om alles rond te krijgen een gesprekje met de geldverstrekker moet hebben (duh), maar onze berekeningen waren de vorige keer ook piekfijn in orde dus ik dacht dat het vroeg genoeg was als we überhaupt ingeloot zouden worden. )

Dus daar moeten we maar eens achteraan, alleen dat redden we nooit meer voor de sluitingsdatum. Dus nu maar zonder ingeschreven (wel bij opmerkingen ons verzamelinkomen genoemd, maar ja, dat zal wel niet werken met hun filtersysteem vrees ik). }:|

Wat ik trouwens ook wel een beetje nasty vond, is dat je kon aangeven of je met of zonder voorbehoud van financiën wilde inschrijven. Dat mag van mij echt bij wet verboden worden. Veel te veel risico voor mensen die zich toch laten overhalen het zonder te doen, opgenaaid door de gekte op de markt. (Er zullen er zijn die het makkelijk kunnen betalen uit eigen zak, maar ik heb bij familie gezien wat voor onverantwoorde risico's mensen nu willen nemen. )
  vrijdag 17 september 2021 @ 11:24:51 #242
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201397590
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 september 2021 11:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik baal een beetje van mezelf.
Ooit zo'n 'webinair' van een aankoopmakelaar gevolgd (dat de jeuk gelijk over je hele lichaam kruipt zeg maar...) en daarin werd een financiële zekerheidsstelling al als groot voordeel genoemd. Totaal vergeten/verdrongen.

En dan nu plots een tof nieuwbouwproject tegenkomen, waar je al niet zoveel kans maakt (want bewoners van de gemeente krijgen deels voorrang, en er zijn 4 huizen die we ons zouden kunnen veroorloven)...en dan blijkt zo'n zekerheidsstelling eigenlijk al een harde eis om überhaupt kans te maken. (Dat herken ik heel niet meer van de tijd dat we dit huis kochten. Of het altijd al normaal was bij nieuwbouw weet ik niet hoor. Ik wist wel dat je om alles rond te krijgen een gesprekje met de geldverstrekker moet hebben (duh), maar onze berekeningen waren de vorige keer ook piekfijn in orde dus ik dacht dat het vroeg genoeg was als we überhaupt ingeloot zouden worden. )

Dus daar moeten we maar eens achteraan, alleen dat redden we nooit meer voor de sluitingsdatum. Dus nu maar zonder ingeschreven (wel bij opmerkingen ons verzamelinkomen genoemd, maar ja, dat zal wel niet werken met hun filtersysteem vrees ik). }:|

Wat ik trouwens ook wel een beetje nasty vond, is dat je kon aangeven of je met of zonder voorbehoud van financiën wilde inschrijven. Dat mag van mij echt bij wet verboden worden. Veel te veel risico voor mensen die zich toch laten overhalen het zonder te doen, opgenaaid door de gekte op de markt. (Er zullen er zijn die het makkelijk kunnen betalen uit eigen zak, maar ik heb bij familie gezien wat voor onverantwoorde risico's mensen nu willen nemen. )
Wat houdt een financiele zekerheidstelling in?

Wel heel jammer van dat nieuwbouwproject. Ik vraag me sowieso al een tijdje af wat al die mensen wel niet verdienen die al die absurd dure huizen aan het kopen zijn. En het huis dat ze achter laten ook niet voor onder de 3 ton op de markt zetten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201397632
Het lam was dood, anders staat een ooi ook geen uren te blaten want dan antwoordt zo'n lam op een gegeven moment wel. @derLudolf, het lam was precies 3 weken oud. En gewoon gezond, in elk geval gisteravond nog. Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik vond het ongeschonden maar morsdood terug. Eenmaal eerder gehad bij een volwassen ram (ene dag niks aan de hand, volgende dag dood), toen zei de vee-arts dat dat gewoonlijk longontsteking is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201397653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me sowieso al een tijdje af wat al die mensen wel niet verdienen die al die absurd dure huizen aan het kopen zijn.
Niet speciaal veel, maar die hebben een huis om te verkopen. De huidige huizencrisis is vooral rampzalig voor starters.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201397783
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 08:54 schreef minilot het volgende:
Kapper zo. Mijn beste vriend heeft me uitdrukkelijk verboden om weer een pony te laten knippen in het eindelijk helemaal bijgegroeide stuk. Ik gehoorzaam 'm maar. :7
Pony's zijn voor niemand leuk en horen in de wei.
pi_201397806
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat houdt een financiele zekerheidstelling in?

Wel heel jammer van dat nieuwbouwproject. Ik vraag me sowieso al een tijdje af wat al die mensen wel niet verdienen die al die absurd dure huizen aan het kopen zijn. En het huis dat ze achter laten ook niet voor onder de 3 ton op de markt zetten.
Dat je door een mannetje/vrouwtje (bijvoorbeeld de hypotheekverstrekker als in de bank, of van die zaakjes zoals De Hypotheker) alles qua financiële haalbaarheid al hebt laten doorrekenen. Dus die geeft aan dat Candaasje en vriend bij ongewijzigde omstandigheden de hypotheek kunnen ophoesten.

Ik vind het ergens een beetje 'mwoah', want de vorige keer hebben we gewoon zelf eerst alles doorgerekend en die berekeningen waren beter gedaan dan de berekeningen in één of andere vaag programmaatje van 'De Hypotheker'. We kregen een gratis adviesgesprekje na de koopovereenkomst getekend te hebben (en dus wel nog 3 dagen bedenktijd) en we konden dan een officieel rapport met dat advies krijgen voor het luttele bedrag voor 2,5-3000 euro. Voor ons eigen werk dus als het ware, want aan dat advies hadden we echt geen kont. :') )
De hypotheekverstrekker (bank) heeft uiteindelijk met ons 5 minuten hoeven zitten, want alles was duidelijk en goed doordacht volgens haar. Dat kostte 800 euro om rond te krijgen.

Maar goed, zonde, niks aan te doen. We horen de 21ste of 22ste of we wel of niet een woning toegewezen hebben gekregen. Zo niet, kom je op de reservelijst.

Wat betreft het geld; ons huidige huis gaat niet zo heel veel opleveren. (Voor deze tijd dan....het blijven grote bedragen natuurlijk). . Laten we zeggen dat we zelf 20-30k verwachten over te houden.
De reden dat wij relatief veel kunnen lenen is natuurlijk de enorm lage rente, maar ook dat we tweeverdieners zijn (ik verdien niet bepaald giga, maar een 2e inkomen mag voor zo'n 90% meegerekend worden, oid) en dat mijn vriend gewoon een heel lekker inkomen heeft.
  vrijdag 17 september 2021 @ 12:17:08 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_201397840
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik geloof niets van die 22 graden :o Het is hier 15 en koud.

De douche is an sich wel een favoriete plek voor spoed-droog-klussen. Alle radiatoren in het huis uit en die in de douche aan en dan spul voor die radiator hangen. Kleine ruimte, gloedhete radiator: zo droog.
Dag begon hier ook fris, Wat goed uitkwam om de voortuin winterklaar te maken. Lees een kliko ongewenst groen er uit halen. Daarna nog de laatste bult wilde braam van dit jaar de kliko in.
Inmiddels een dikke 20 graden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201397854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:13 schreef Blues het volgende:

Pony's zijn voor niemand leuk en horen in de wei.
Ik heb een keer een pony laten knippen *O* Omdat iemand zei dat dat me heel leuk zou staan.
Instant spijt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201397873
Ik heb ook een keer een pony laten knippen. Dat stond best aardig, maar dan wel de eerste 5 minuten nadat het in model was gebracht. 1 windvlaag, en het krulde weer alle kanten op en het bleef door een kruin nooit zitten zoals moest :') Dus dat doen we toch maar niet meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')