SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Sushi van een gebruinde platte buik eten, dan lust ik het wel graag denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
Als julile tempation spelen eet ik sushi
Gewoon 10 dagen extra vakantiequote:Op woensdag 15 september 2021 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
@:Los naja volgens beleid van mijn werk zou ik dan bij terugkomst 10 dagen in quarantaine moeten. Of op de vijfde dag testen.
gewoon gaan. Bij thuiskomst kan je zelftest doen en om je werk eventueel te plezieren nog een test bij de ggd.quote:
Mja niet noodzakelijke reis he?quote:Op woensdag 15 september 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt goed, het is niet rood en gewoon sowieso gaan.
Zal morgen met mijn manager overleggen, ben er echt naar van.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon gaan. Bij thuiskomst kan je zelftest doen en om je werk eventueel te plezieren nog een test bij de ggd.
Die collega gaat dus niet op vakantiequote:Op woensdag 15 september 2021 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen dat gaat dus niet want collegaatje heeft vrij direct na mij.
kijk deze visjesquote:Op woensdag 15 september 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt goed, het is niet rood en gewoon sowieso gaan.
quote:Op woensdag 15 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk deze visjes
https://fb.watch/8249nz6OkJ/
Als ik een aquarium met die visjes zou hebben zou ik er 36 uur naar kunnen kijken zonder me te vervelen.quote:
ja zijn leuk he. Al zijn ze volwassen blijkbaar niet zo mooiquote:Op woensdag 15 september 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een aquarium met die visjes zou hebben zou ik er 36 uur naar kunnen kijken zonder me te vervelen.
Deze vakantie ging iedereen naar een oranje land, want alles was oranje.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
@:Los naja volgens beleid van mijn werk zou ik dan bij terugkomst 10 dagen in quarantaine moeten. Of op de vijfde dag testen.
nee 36 keer opgekauwd en uitgespuugd dan zal het beste er wel af zijn jaquote:Op woensdag 15 september 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn leuk he. Al zijn ze volwassen blijkbaar niet zo mooi
Ik zou serieus willen dat ik zo in elkaar zit. Maar ik kan niet willens en wetens zoiets aan mijn manager verzwijgenquote:Op woensdag 15 september 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze vakantie ging iedereen naar een oranje land, want alles was oranje.
Zou ook niet zeggen dat ik er heen ging en bij thuiskomst ff testen.
Je niet tegenhouden door pennenlikkers met kleurtjes.
Spannend hoorquote:Op woensdag 15 september 2021 22:49 schreef Ama het volgende:
Dus... Dit is Madonna's dochter.
[ afbeelding ]
Nou ja dan vertel je dat je gaatquote:Op woensdag 15 september 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou serieus willen dat ik zo in elkaar zit. Maar ik kan niet willens en wetens zoiets aan mijn manager verzwijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |