abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201374504
Allerlei theorieën dat de overheid Corona zou misbruiken om weet ik waarom mensen en masse te infecteren etc.
Waarom zou de overheid dat niet via het leidingwater doen? Als je de overheid dan toch niet vertrouwt.
En al die andere vaccins die door de decennia heen zijn geïnjecteerd.
Waarom zou juist nú de overheid (gezamenlijk met alle overheden van de hele wereld) via zo'n vaccin de boel met chips en zo willen beheersen. Die kans hebben ze toch altijd al gehad via allerlei andere kanalen.
Was de overheid in de tijd van Drees ook al bezig met die soort praktijken? Zaten ze toen ook al "Deep State" kinderbloed te drinken in pizzeria-kelders?
Maar goed: terug naar het leidingwater. Dat valt toch ook onder de controle van de overheid? Vertrouw je dat wél? Moet je niet zelf een put gaan slaan om natuurlijk onbewerkt grondwater te nuttigen?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_201374683
Er is zeker overlap tussen antivax en andere samenzweringstheoriën als 5g en chemtrails. Dat er dingen in het leidingwater zitten die er niet horen te zitten hoor je ook wel vaker al kan ik me daar niet één specifieke theorie van herinneren.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 15 september 2021 @ 21:07:50 #3
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allaah
pi_201374842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Er is zeker overlap tussen antivax en andere samenzweringstheoriën als 5g en chemtrails. Dat er dingen in het leidingwater zitten die er niet horen te zitten hoor je ook wel vaker al kan ik me daar niet één specifieke theorie van herinneren.
Er wordt gezegd dat er fluoride in het kraanwater zou zitten wat schadelijk zou zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door GewoonUitNL op 15-09-2021 21:53:15 ]
En Allaah weet het het beste
pi_201375083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:07 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Er wordt gezegd dag er fluoride in het kraanwater zou zitten wat schadelijk zou zijn.
Nu je het zegt ja :D
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201375700
Punt is dat niemand de moeite neemt om zelf een put te slaan.
De theorieën over een overheid die de burger wil controleren met chips en weet ik het al niet, en daar het Corona-vaccin aan koppelt vind ik raar.
Want als de overheid dat wil bewerkstelligen, hadden ze dat toch ook al lang met het drinkwater kunnen doen?
Waarom vertrouwt men wél het drinkwater?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_201375876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Punt is dat niemand de moeite neemt om zelf een put te slaan.
De theorieën over een overheid die de burger wil controleren met chips en weet ik het al niet, en daar het Corona-vaccin aan koppelt vind ik raar.
Want als de overheid dat wil bewerkstelligen, hadden ze dat toch ook al lang met het drinkwater kunnen doen?
Waarom vertrouwt men wél het drinkwater?
Van oudsher is het drinkwater (op Losser na) altijd goed drinkbaar. Hier maak ik mij dus niet druk om!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201377189
Je hoeft geen anti-vaxxer te zijn om de overheid te wantrouwen. De laatste jaren wordt iedere ramp en crisis gebruikt om er weer wat wetten en regeltjes door te drukken onder het motto “voor uw en onze veiligheid”
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_201377998
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 22:54 schreef valentijn101 het volgende:
Je hoeft geen anti-vaxxer te zijn om de overheid te wantrouwen. De laatste jaren wordt iedere ramp en crisis gebruikt om er weer wat wetten en regeltjes door te drukken onder het motto “voor uw en onze veiligheid”
Ik vertrouw de overheid in mindere mate, en ik ben wél gevaccineerd. Redenen hieromtrent zijn uiterst persoonlijk.

De zin 'samen krijgen we corona onder controle', wordt door mensen verkeerd opgevat. Het is niet één zin, maar meerdere.
1. 'Samen krijgen we corona';
2. 'krijgen we corona onder controle';
3. 'corona onder controle'; en
4. 'samen krijgen we corona, (maar dan wel) onder controle'

Zin 1 is de zekerheid dat corona voor altijd, net als de griep, onder de mensheid blijft.
Zin 2 luidt het vraagstuk of er überhaupt een einde komt aan de pandemie.
Zin 3 is het antwoord dat we allemaal willen horen.
Zin 4 berust zich op het idee van de 'groepsimmuniteit', immers er is alleen immuniteit mogelijk als mensen de ziekte krijgen en het overleven of gevaccineerd zijn. Eigenlijk een grote grap omdat uit recent onderzoek is gebleken dat er na een half jaar nadien nog maar weinig antistoffen in het bloed te vinden zijn.

De twee kernwoorden van de zin is niet 'corona', maar 'samen' en 'controle'.
Ontleding 'samen': elke inwoner van Nederland wordt opgeroepen om in samenwerking te handelen naar een oplossing
Ontleding 'controle': de voortgang van het ziektebeeld wordt bewaakt en zo nodig geïsoleerd

'Samen controle' is alsof wij als burgers in de samenleving zélf de touwtjes in handen hebben omtrent het aanpakken van de pandemie. Maar eigenlijk is het een politieke uiting; de zin is door de politiek aangedragen om op verschillende dinsdagen als reclamebord achter de speechhoudende politici te fungeren.

Eigenlijk is het dus 'controle samen' dat gelezen wordt als 'controle over iedereen'. En inderdaad, voor 'u en uw veiligheid'. Het is niet meer dan een misselijk machtsspelletje, met de pandemie als fundament voorgedragen om de burger in de tang te houden. Met 'isolatie' erbij (zie: ontleding controle) worden degenen die niet meedoen met het vaccinatieprogramma, uitgesloten. En dat is nu precies wat er gaande is.

En de coronapas, de absolute doorn in het oog voor ongevaccineerden? Die is er waarschijnlijk zolang de ziekte blijft, en de ziekte blijft voor altijd onder ons.

Het gedoe met het niet wettelijke deel van de coronaregistratie van de zorgmedewerkers is nog niet legaal, maar dat zal de overheid ook wel lukken gezien zij vorig jaar via een aanpassing de tijdelijke maatregelen wisten te omzeilen.

En mocht informateur Remkes er weer niet in slagen om een (minderheids)kabinet te kunnen vormen, dan kiezen al die verloren zieltjes weer op die Rutte. Want ja, 'hij is wel de man die ons door de corona heeft geloodst'. Ja, Fidel Castro had het ook goed voor met zijn eiland. Eiland ja, niet de bevolking.

Als antwoord op TS: ja ik vertrouw het leidingwater wel. Het idee dat het fluoride in zit komt hoogstwaarschijnlijk uit uit de VS. Fluoride mag sinds 1976 volgens Nederlandse wetgeving niet meer aan drinkwater worden toegevoegd.
Natuurlijk, er zijn malloten die dat liever wel weer zien gebeuren.
Vanzelfsprekend zijn er ook twijfelgevallen aanwezig die de feiten bekritiseren.
Mocht je het alsnog niet vertrouwen, via deze link kom je erachter hoe je ongewenste materialen uit je drinkwater verwijdert.

SPOILER: uitleg nieuwsbronnen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Metalfrost op 16-09-2021 01:28:09 (een punt en een komma en wat toevoegingen ;)) ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_201378269
Hoe zou de overheid kunnen controleren wie wat krijgt via het kraanwater? Met vaccins kunnen ze het allemaal documenteren wie wat krijgt toegediend. Ik ben zelf gevaccineerd trouwens en geloof niet in al die complottheorieën maar wou toch even dit punt maken.
pi_201378274
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 02:06 schreef Bartttt het volgende:
Hoe zou de overheid kunnen controleren wie wat krijgt via het kraanwater?
De overheid bouwt de leidingen.
https://www.rijkswatersta(...)/kabels-en-leidingen
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 16 september 2021 @ 02:22:34 #11
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201378317
quote:
15s.gif Op donderdag 16 september 2021 00:51 schreef Metalfrost het volgende:
De zin 'samen krijgen we corona onder controle', wordt door mensen verkeerd opgevat. Het is niet één zin, maar meerdere.
1. 'Samen krijgen we corona';
2. 'krijgen we corona onder controle';
3. 'corona onder controle'; en
4. 'samen krijgen we corona, (maar dan wel) onder controle'

Wauw.. Zinnen op zo'n manier ontleden en er verborgen boodschappen in zien deed ik ook tijdens een psychose. En daar kreeg ik toen pilletjes voor..
pi_201378387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 02:22 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Wauw.. Zinnen op zo'n manier ontleden en er verborgen boodschappen in zien deed ik ook tijdens een psychose. En daar kreeg ik toen pilletjes voor..
Om dubbele boodschappen te zien in de manier waarop het nieuws gepresenteerd wordt, daar heb ik geen psychoses voor nodig.
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 16 september 2021 @ 03:05:48 #13
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201378419
quote:
7s.gif Op donderdag 16 september 2021 02:48 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Om dubbele boodschappen te zien in de manier waarop het nieuws gepresenteerd wordt, daar heb ik geen psychoses voor nodig.
Het is wel een beetje de vraag in hoeverre die dubbele boodschappen ook daadwerkelijk als dusdanig bedoeld zijn. Als het door mensen (99,9% van iedereen?) verkeerd wordt opgevat en je uniek bent met deze ontcijfering zou het ook kunnen zijn dat juist jij degene bent die de boodschap verkeerd begrijpt of er in ieder geval teveel achter zoekt.
pi_201378430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 03:05 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Het is wel een beetje de vraag in hoeverre die dubbele boodschappen ook daadwerkelijk als dusdanig bedoeld zijn. Als het door mensen (99,9% van iedereen?) verkeerd wordt opgevat en je uniek bent met deze ontcijfering zou het ook kunnen zijn dat juist jij degene bent die de boodschap verkeerd begrijpt of er in ieder geval teveel achter zoekt.
Er is een heel subforum gewijd aan het dikgedrukte. Dus ik ben niet de enige in jouw bedoelde 99,9% van iedereen.
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 16 september 2021 @ 03:23:08 #15
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201378470
quote:
7s.gif Op donderdag 16 september 2021 03:11 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Er is een heel subforum gewijd aan het dikgedrukte. Dus ik ben niet de enige in jouw bedoelde 99,9% van iedereen.
Ja ik vond het een beetje grof om het gelijk als BNW materiaal te bestempelen, maar bij deze dus de bevestiging daarvan :P
Misschien toch eens wat vaker daar lezen om te zien wat voor hersenspinsels er allemaal te bewonderen zijn.
pi_201378521
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 03:23 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Ja ik vond het een beetje grof om het gelijk als BNW materiaal te bestempelen, maar bij deze dus de bevestiging daarvan :P
Misschien toch eens wat vaker daar lezen om te zien wat voor hersenspinsels er allemaal te bewonderen zijn.
Ik dacht eerder aan TRU, aangezien je een flinke psychische stoornis moet hebben (gehad) om in sprookjes te moeten geloven.
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 16 september 2021 @ 03:36:03 #17
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201378523
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 03:23 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Ja ik vond het een beetje grof om het gelijk als BNW materiaal te bestempelen, maar bij deze dus de bevestiging daarvan :P
Misschien toch eens wat vaker daar lezen om te zien wat voor hersenspinsels er allemaal te bewonderen zijn.
BNW.. die zijn niet goed daar hoor.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 16 september 2021 @ 07:01:22 #18
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201379056
quote:
7s.gif Op donderdag 16 september 2021 03:35 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik dacht eerder aan TRU, aangezien je een flinke psychische stoornis moet hebben (gehad) om in sprookjes te moeten geloven.
Sprookjes zoals?
pi_201379099
Nu wordt met dit topic gesteld dat iedereen die antivax is ook meteen een 5G complot wappie is.
  donderdag 16 september 2021 @ 07:09:38 #20
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201379109
Ik moet altijd wel lachen om mensen die denken dat deze oelewappers zoals Rutte en co het vernuft, de intelligentie en de capaciteiten bezitten om een samenzwering op globaal niveau te bedenken en uit te voeren :D

Zijn ze toch helemaal niet capabel genoeg voor joh.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 16 september 2021 @ 07:10:08 #21
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201379113
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 07:08 schreef 111210 het volgende:
Nu wordt met dit topic gesteld dat iedereen die antivax is ook meteen een 5G complot wappie is.
Qua intelligentieniveau ontloopt het elkaar niet zoveel nee.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201379182
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 07:01 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Sprookjes zoals?
Het idee van een collectief bewustzijn, bijvoorbeeld.
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 16 september 2021 @ 07:32:53 #23
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201379260
quote:
7s.gif Op donderdag 16 september 2021 07:21 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Het idee van een collectief bewustzijn, bijvoorbeeld.
Ok lekker zweverig. Had meer sprookjes verwacht als "de overheid heeft het beste met je voor" of "de overheid is betrouwbaar"
pi_201379432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 07:32 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Ok lekker zweverig. Had meer sprookjes verwacht als "de overheid heeft het beste met je voor" of "de overheid is betrouwbaar"
Dat is geen TRU-materiaal.
Google is your friend, abuse your friends
pi_201379496
quote:
15s.gif Op donderdag 16 september 2021 00:51 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik vertrouw de overheid in mindere mate, en ik ben wél gevaccineerd. Redenen hieromtrent zijn uiterst persoonlijk.

De zin 'samen krijgen we corona onder controle', wordt door mensen verkeerd opgevat. Het is niet één zin, maar meerdere.
1. 'Samen krijgen we corona';
2. 'krijgen we corona onder controle';
3. 'corona onder controle'; en
4. 'samen krijgen we corona, (maar dan wel) onder controle'

Zin 1 is de zekerheid dat corona voor altijd, net als de griep, onder de mensheid blijft.
Zin 2 luidt het vraagstuk of er überhaupt een einde komt aan de pandemie.
Zin 3 is het antwoord dat we allemaal willen horen.
Zin 4 berust zich op het idee van de 'groepsimmuniteit', immers er is alleen immuniteit mogelijk als mensen de ziekte krijgen en het overleven of gevaccineerd zijn. Eigenlijk een grote grap omdat uit recent onderzoek is gebleken dat er na een half jaar nadien nog maar weinig antistoffen in het bloed te vinden zijn.

De twee kernwoorden van de zin is niet 'corona', maar 'samen' en 'controle'.
Ontleding 'samen': elke inwoner van Nederland wordt opgeroepen om in samenwerking te handelen naar een oplossing
Ontleding 'controle': de voortgang van het ziektebeeld wordt bewaakt en zo nodig geïsoleerd

'Samen controle' is alsof wij als burgers in de samenleving zélf de touwtjes in handen hebben omtrent het aanpakken van de pandemie. Maar eigenlijk is het een politieke uiting; de zin is door de politiek aangedragen om op verschillende dinsdagen als reclamebord achter de speechhoudende politici te fungeren.

Eigenlijk is het dus 'controle samen' dat gelezen wordt als 'controle over iedereen'. En inderdaad, voor 'u en uw veiligheid'. Het is niet meer dan een misselijk machtsspelletje, met de pandemie als fundament voorgedragen om de burger in de tang te houden. Met 'isolatie' erbij (zie: ontleding controle) worden degenen die niet meedoen met het vaccinatieprogramma, uitgesloten. En dat is nu precies wat er gaande is.

En de coronapas, de absolute doorn in het oog voor ongevaccineerden? Die is er waarschijnlijk zolang de ziekte blijft, en de ziekte blijft voor altijd onder ons.

Het gedoe met het niet wettelijke deel van de coronaregistratie van de zorgmedewerkers is nog niet legaal, maar dat zal de overheid ook wel lukken gezien zij vorig jaar via een aanpassing de tijdelijke maatregelen wisten te omzeilen.

En mocht informateur Remkes er weer niet in slagen om een (minderheids)kabinet te kunnen vormen, dan kiezen al die verloren zieltjes weer op die Rutte. Want ja, 'hij is wel de man die ons door de corona heeft geloodst'. Ja, Fidel Castro had het ook goed voor met zijn eiland. Eiland ja, niet de bevolking.

Als antwoord op TS: ja ik vertrouw het leidingwater wel. Het idee dat het fluoride in zit komt hoogstwaarschijnlijk uit uit de VS. Fluoride mag sinds 1976 volgens Nederlandse wetgeving niet meer aan drinkwater worden toegevoegd.
Natuurlijk, er zijn malloten die dat liever wel weer zien gebeuren.
Vanzelfsprekend zijn er ook twijfelgevallen aanwezig die de feiten bekritiseren.
Mocht je het alsnog niet vertrouwen, via deze link kom je erachter hoe je ongewenste materialen uit je drinkwater verwijdert.

SPOILER: uitleg nieuwsbronnen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corona is er over de hele wereld.
Doen alle overheden van de hele wereld gezamenlijk mee aan dit complot?

Ziektes en vaccins waren er altijd al. Waren vorige regeringen Drees/Colijn etc. ook al bezig om via het vaccin controle op de bevolking te krijgen.

En wat is "de overheid"?

Wil de gemeentelijke overheid van Schiermonnikoog ook "volledige controle" over de bevolking?

Ook "Burgerbelangen Peel"? Wat is "de overheid"? Is dat alleen Rutte?
Zit Caroline van der Plas ook in het complot?
Zat Hendrik Koekoek ook in het complot?
Allemaal "Deep state"?

Zitten ze elke avond kinderbloed te drinken in de kelder van pizzeria's?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_201381141
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 02:22 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Wauw.. Zinnen op zo'n manier ontleden en er verborgen boodschappen in zien deed ik ook tijdens een psychose. En daar kreeg ik toen pilletjes voor..
Ik heb laatst de persconferentie van Mark en Hugo omgekeerd afgespeeld. Dat deed mijn ogen openen.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 22:54 schreef valentijn101 het volgende:
Je hoeft geen anti-vaxxer te zijn om de overheid te wantrouwen. De laatste jaren wordt iedere ramp en crisis gebruikt om er weer wat wetten en regeltjes door te drukken onder het motto “voor uw en onze veiligheid”
Wat mij betreft is er een verschil tussen de overheid wantrouwen en je zorgen maken om de politieke dynamiek. De politieke dynamiek, die uitgaat van de waan van de dag en vooral geen incidenten of ophef wil, leidt tot dat soort regeltjes waar jij en ik me terecht druk om maken.
Maar dat is iets anders dan wantrouwen, wat zou suggereren dat er een vooropgezet plan is om van Nederland een politiestaat te maken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  donderdag 16 september 2021 @ 10:32:59 #27
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_201381203
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:07 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Er wordt gezegd dat er fluoride in het kraanwater zou zitten wat schadelijk zou zijn.
Er zit fluoride in kraanwater maar dat is van een natuurlijke oorsprong

En hier de feiten:

https://www.drinkwaterpla(...)ragen-en-antwoorden/

In de jaren 50, 60 werd het inderdaad aan het water toegevoegd :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_201381540
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 07:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Qua intelligentieniveau ontloopt het elkaar niet zoveel nee.
Dat lijkt me sterk
pi_201381760
Er zijn aardig wat webshops die rommel verkopen die "vaccins kunnen neutraliseren", "stralingsarme routers", "straling werende bloempotten" en weet ik het allemaal niet.

Die partijen hebben er belang bij dat dit soort onzin op social media komt.
Grote kans dat die webshops en andere commerciële partijen zelf achter het verspreiden zitten van al die onzin.

Voorbeeld: https://aa-woonbiologie.nl/webshop/

_O-


En dit, een TP-Link budget router van ¤20 waar een Tomato firmware in geflasht is die het zendvermogen beperkt (en dus ook je bereik) en daar dan een sticker "stralingsarm" op plakken en ¤125 voor vragen _O-



[ Bericht 19% gewijzigd door TheFreshPrince op 16-09-2021 11:13:06 ]
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 16 september 2021 @ 15:00:02 #30
414785 sirdanilot
pi_201384946
Niet iedereen die tegen vaccinaties is hangt ook allerlei andere complottheorieën aan.

Ik heb zelf geen probleem met vaccinaties maar het wordt véél te veel opgedrongen. Het coronapaspoort vind ik gewoon fundamenteel fout. Het prioriteit geven aan boosters hier in mensen rammen die daar niet op zitten te wchten ipv vaccins exporteren naar arme landen tegen een betaalbaar tarief vind ik fout.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201385340
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 15:00 schreef sirdanilot het volgende:
Niet iedereen die tegen vaccinaties is hangt ook allerlei andere complottheorieën aan.

Ik heb zelf geen probleem met vaccinaties maar het wordt véél te veel opgedrongen. Het coronapaspoort vind ik gewoon fundamenteel fout. Het prioriteit geven aan boosters hier in mensen rammen die daar niet op zitten te wchten ipv vaccins exporteren naar arme landen tegen een betaalbaar tarief vind ik fout.
Het heeft weinig zin om vaccins te exporteren zolang sommige mensen hun 1e en 2e prik nog niet hebben gehad.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 16 september 2021 @ 18:45:52 #32
414785 sirdanilot
pi_201387626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 15:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het heeft weinig zin om vaccins te exporteren zolang sommige mensen hun 1e en 2e prik nog niet hebben gehad.
Iedereen die dat wil heeft al een 1e prik gehad.

Je kan vaccins exporteren en nog genoeg over hebben voor de kleine nieuwe aanwas aan 1ex prikkers en de resterende 2ex prikkers.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 16 september 2021 @ 19:23:34 #33
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201388116
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zijn aardig wat webshops die rommel verkopen die "vaccins kunnen neutraliseren", "stralingsarme routers", "straling werende bloempotten" en weet ik het allemaal niet.

Die partijen hebben er belang bij dat dit soort onzin op social media komt.
Grote kans dat die webshops en andere commerciële partijen zelf achter het verspreiden zitten van al die onzin.

Voorbeeld: https://aa-woonbiologie.nl/webshop/

_O-
[ afbeelding ]

Mag toch hopen dat je met die personal bescherming hanger in ieder geval een winkelwagentje van slot kan halen, anders heb je er nog geen flikker aan.
  donderdag 16 september 2021 @ 19:25:12 #34
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201388133
Leidingwater is te mainstream, zou ik aannemen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 16 september 2021 @ 19:25:59 #35
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201388142
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 15:00 schreef sirdanilot het volgende:
Niet iedereen die tegen vaccinaties is hangt ook allerlei andere complottheorieën aan.

Ik heb zelf geen probleem met vaccinaties maar het wordt véél te veel opgedrongen. Het coronapaspoort vind ik gewoon fundamenteel fout. Het prioriteit geven aan boosters hier in mensen rammen die daar niet op zitten te wchten ipv vaccins exporteren naar arme landen tegen een betaalbaar tarief vind ik fout.
Zelf ben je er ook voor gezwicht.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201389607
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:07 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Corona is er over de hele wereld.
Doen alle overheden van de hele wereld gezamenlijk mee aan dit complot?
Staat er een complot beschreven in mijn geschreven tekst? Mijn opzet was van niet.

quote:
Ziektes en vaccins waren er altijd al. Waren vorige regeringen Drees/Colijn etc. ook al bezig om via het vaccin controle op de bevolking te krijgen.
SARS-CoV-2 was toen nog niet de wereld in geholpen, dus nee.

quote:
En wat is "de overheid"?

Wil de gemeentelijke overheid van Schiermonnikoog ook "volledige controle" over de bevolking?

Ook "Burgerbelangen Peel"? Wat is "de overheid"? Is dat alleen Rutte?
Zit Caroline van der Plas ook in het complot?
Zat Hendrik Koekoek ook in het complot?
quote:
De overheid is het hoogste gezag op een bepaald grondgebied. In Nederland hebben we een parlementaire democratie. Daarin heeft de volksvertegenwoordiging, het parlement, het laatste woord. Verder bestaat de overheid uit een regering met een staatshoofd. Dat is in Nederland de koning of de koningin. Ook de gekozen volksvertegenwoordigers in de provincie (de provinciale staten) en bestuurders van de provincie (Gedeputeerden en Commissaris van de Koning) zijn onderdeel van de overheid. Net zoals de volksvertegenwoordigers in de gemeenten (gemeenteraden) en de gemeentebestuurders (wethouders en burgemeester) bij de overheid horen. Bij de overheid werken tienduizenden ambtenaren. Sommigen bereiden beleid en wetgeving voor, anderen voeren beleid uit (politiemensen, militairen, leraren in het openbare onderwijs).
bron: https://www.overheid.nl/zo-werkt-de-overheid
quote:
Allemaal "Deep state"?
Ik heb geen flauw idee wat je hiermee bedoelt.

quote:
Zitten ze elke avond kinderbloed te drinken in de kelder van pizzeria's?
Loop naar ze toe en vraagt het ze.
Google is your friend, abuse your friends
pi_201408835
TS, heb je wel eens iemand die geen coronavaccin neemt in het echt gesproken? En waren dat dan ook allemaal van die wappies als je in de OP beschrijft?
It's okay to be white
pi_201685856
geen wappie hier maar ik vertrouw de mensheid niet want die is lui

dus ik heb een filter van brita op tapwater
en een extra filter van de action
ik filter water dubbel en het is super lekker ook nog erna
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')