SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 september 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn die van de duivel bezeten of zo?
Somsquote:Op woensdag 15 september 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees je ook de wist je datjes op de homepage van wiki?
vond deze wel grappigquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 19:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kom net onder de douche vandaan.
Kijk je dan ook tv en zit je tegelijkertijd op je laptop?quote:Op woensdag 15 september 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou kunnen
[..]
Deze keer niet![]()
Zo maar eens kijken en dan niet meer van de bank afkomen.
Dat is gewoon de snorrensausquote:
Dat is toch niet zo raarquote:Op woensdag 15 september 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk je dan ook tv en zit je tegelijkertijd op je laptop?
Wat voor sport?quote:Op woensdag 15 september 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net gesport dan mag het vind ik
Nee maar ik zeg dat welquote:
quote:
Zoë Charlottequote:Op woensdag 15 september 2021 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vindt Cloë-Nouvelle hiervan?
Zeker.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk je dan ook tv en zit je tegelijkertijd op je laptop?
Raarquote:
ja :pquote:Op woensdag 15 september 2021 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zit altijd op een bureaustoel of wat?
om mijn kleding op te laten drogenquote:Op woensdag 15 september 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom heb je er één dan?
Het wordt eerder koud dan donker, zoveel is zeker.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
vandaag kijke hoelaat het donker wordt
Legitieme reden.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om mijn kleding op te laten drogen
quote:Op woensdag 15 september 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
zullen we hier fogueville starten![]()
![]()
TE KOOP: PRACHTIG MALEDIVEN-EILAND MET LUXE RESORT ÉN EIGEN VLIEGVELD
[ afbeelding ]
https://www.sgxl.nl/te-ko(...)-resort-en-vliegveld
Dat heb ik net nietquote:Het eiland kost omgerekend 58,2 miljoen euro
Ja heb ook een droger maar sommige dingend oe ik niet in de drogerquote:Op woensdag 15 september 2021 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Legitieme reden.
Huishoudtip: buiten op een rekje gaat tien keer sneller
Kun jij een vliegtuig besturen dan?quote:Op woensdag 15 september 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
nog nietquote:Op woensdag 15 september 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun jij een vliegtuig besturen dan?
Gewoon even een privepilootje regelen die voor een weekje vakantie daar ons wel even heen en weer wil vliegenquote:Op woensdag 15 september 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun jij een vliegtuig besturen dan?
Gaat naar het land waar niemand sinds het begin van de jaartelling iets anders dan paprika gegeten heeft, en verbaast zich dat iemand zweterig ruikt. Okee.quote:
Heb al plannen voor Yasairquote:Op woensdag 15 september 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe dat eerst maar dan voordat je Foqueville Airlines gaat oprichten.
Ow dat kan onze wilde weldoener vast wel regelenquote:Op woensdag 15 september 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
hoef je ook geen bruggen meer op te halenquote:Op woensdag 15 september 2021 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow dat kan onze wilde weldoener vast wel regelen
JAWEL! Is warm en je kunt er leuk duiken.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
maar je hoeft niet meer hoor dimmy
Kaag zit in New York. Die is niet bij de APB.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:33 schreef Koen66 het volgende:
Zou Kaag ter verantwoording geroepen worden voor die Afghaanse evacuatie ellende
Huh zag d'r net in beeld in de 2e kamerquote:Op woensdag 15 september 2021 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kaag zit in New York. Die is niet bij de APB.
Mijn fout. APB is pas volgende week.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh zag d'r net in beeld in de 2e kamer
Doen we!quote:Op woensdag 15 september 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nou ja die 58M is het probleem nog niet eens (niet dat ik dat heb hoorquote:
Dat kunnen wij gewoon doen hoorquote:Op woensdag 15 september 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja die 58M is het probleem nog niet eens (niet dat ik dat heb hoor) Maar het runnen van dat resort en dat vliegveld zorgt ervoor dat je een paar honderd / duizend man in dienst moet nemen. En dan is de lol er gauw af.
Ja als iedereen gewoon alleen maar tomatensoep bestelt wordt het wel wat makkelijker allemaalquote:Op woensdag 15 september 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kunnen wij gewoon doen hoor
Als dat het enige is wat we op de kaart zettenquote:Op woensdag 15 september 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als iedereen gewoon alleen maar tomatensoep bestelt wordt het wel wat makkelijker allemaal
Ik wordt dan wel schoonmaakster.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja die 58M is het probleem nog niet eens (niet dat ik dat heb hoor) Maar het runnen van dat resort en dat vliegveld zorgt ervoor dat je een paar honderd / duizend man in dienst moet nemen. En dan is de lol er gauw af.
Nou...quote:Op woensdag 15 september 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
alsof je van dat eiland vertrekt omdat er alleen maar tomatensoep is
Jou vertellen we het van tevoren zodat je niet eens hoeft te komenquote:
Ik hoor dat we ook gevulde koeken op de kaart hebben balquote:
Je moeder.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou vertellen we het van tevoren zodat je niet eens hoeft te komen![]()
Dat heeft toch niks met schoonmaken te maken. 🧐quote:Op woensdag 15 september 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat we ook gevulde koeken op de kaart hebben bal
Wat eet je voor ontbijt?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Als ik twee keer in de maand hetzelfde eet krijg ik al de zwiepkriegel.
Koffiequote:Op woensdag 15 september 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat eet je voor ontbijt?
Nee maar wel met jouquote:Op woensdag 15 september 2021 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met schoonmaken te maken. 🧐
Gewoon gaanquote:Op woensdag 15 september 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
Zin om in Duitsland boodschappen te doen.
Ik heb geen auto maar heb al vriendin gevraagd wanneer we gaan haha.quote:
koop jij het US?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Als ik twee keer in de maand hetzelfde eet krijg ik al de zwiepkriegel.
Ga je het vloggen?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
Zin om in Duitsland boodschappen te doen.
Nja eigenlijk wel ja maar doelde meer op avondeten.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke dag?
Daar zou ik wel de zwiepkriegel van krijgen.
Ik moet ook weer eens een keer rum inslaan enzoquote:Op woensdag 15 september 2021 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen auto maar heb al vriendin gevraagd wanneer we gaan haha.
Kun je beter naar Luxemburg rijden.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens een keer rum inslaan enzo
Die tijd heb ik gehad. Hoewel ik altijd dan wodka kocht.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens een keer rum inslaan enzo
Dat gaat me nou weer net iets te ver qua afstand. Tijd is ook geld hequote:Op woensdag 15 september 2021 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je beter naar Luxemburg rijden.
Eigenlijk om dezelfde reden als dat ik een boot niks vind, kan het nog zo luxe zijn, dan voel ik me opgesloten.quote:
Das een vrijbrief!quote:Op woensdag 15 september 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
40 MINUTEN GELEDEN
Amsterdam gaat niet actief handhaven op coronapas
Horeca-ondernemers die steekproefsgewijs de coronatoegangspas controleren hoeven zich niet al te veel zorgen te maken om een boete. De gemeente gaat alleen ingrijpen bij "excessen" heeft burgemeester Halsema in de gemeenteraad gezegd.
De coronapas is vanaf 25 september nodig om binnen te mogen bij horecabedrijven. De gemeente is niet van plan actief te controleren of horeca-ondernemers zich daaraan houden, mede door het tekort aan boa's en politieagenten in de stad.
Pas als er bijvoorbeeld na sluitingstijd nog honderden mensen in café's staan wordt er ingegrepen.
ja maarquote:Op woensdag 15 september 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk om dezelfde reden als dat ik een boot niks vind, kan het nog zo luxe zijn, dan voel ik me opgesloten.
quote:Op woensdag 15 september 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
40 MINUTEN GELEDEN
Horeca-ondernemers die steekproefsgewijs de coronatoegangspas controleren hoeven zich niet al te veel zorgen te maken om een boete. De gemeente gaat alleen ingrijpen bij "excessen" heeft burgemeester Halsema in de gemeenteraad gezegd.
De coronapas is vanaf 25 september nodig om binnen te mogen bij horecabedrijven. De gemeente is niet van plan actief te controleren of horeca-ondernemers zich daaraan houden, mede door het tekort aan boa's en politieagenten in de stad.
Pas als er bijvoorbeeld na sluitingstijd nog honderden mensen in café's staan wordt er ingegrepen.
Weer zo'n geldverslindend nutteloos idee dus.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
40 MINUTEN GELEDEN
Neukte die niet met Koert Westerman of zo?quote:
nou ja weet niet of het waar is maar las dat de boa's niet bevoegd waren ofzo om het et controleren. Politie heeft wel belangrijkere dingen te doen ook :pquote:Op woensdag 15 september 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer zo'n geldverslindend nutteloos idee dus.
wie?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neukte die niet met Koert Westerman of zo?
Je zal maar politieagent zijn tijdens corona.. boetes moeten uitdelen omdat mensen buiten lopen na 21u, geen mondkapje dragen, etc. ipv misdaad aanpakkenquote:Op woensdag 15 september 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja weet niet of het waar is maar las dat de boa's niet bevoegd waren ofzo om het et controleren. Politie heeft wel belangrijkere dingen te doen ook :p
@Wereldgozer daar was toch wat mee?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie?
femke is toch gewoon getrouwd?
Meeste politieagenten tikken de 95 niet aan qua IQ dus dat valt wel mee denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zal maar politieagent zijn tijdens corona.. boetes moeten uitdelen omdat mensen buiten lopen na 21u, geen mondkapje dragen, etc. ipv misdaad aanpakken
Met wereldgozer?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Wereldgozer daar was toch wat mee?
Nee met Femke Halsema en Koert Westerman DUHquote:
Ik zou m'n hond er nog afschoppen (als ik die zou hebbenquote:Op woensdag 15 september 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee met Femke Halsema en Koert Westerman DUH
De kerstverlichting ligt alweer in de winkelsquote:Op woensdag 15 september 2021 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Vroeg donker is wel gezellig, kaarsjes aan. ❤️
Nou ja dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 15 september 2021 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou m'n hond er nog afschoppen (als ik die zou hebben)
jeps. dartelend zelfsquote:Op woensdag 15 september 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het zo warm is loop je de hele dag in bikini hè?
Wel zin om kerstdeco te kopen maar het is een beetje te vroeg.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De kerstverlichting ligt alweer in de winkels
Die hadden vroeger watquote:Op woensdag 15 september 2021 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Wereldgozer daar was toch wat mee?
Kan me nog wel die kwakdruppel herinneren op die bingokaart van @JR-style93quote:Op woensdag 15 september 2021 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die hadden vroeger wat
Maar het was veel discussiëren weinig neuken
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 15 september 2021 20:08 schreef Ama het volgende:
Zin om kilo's chocolade te kopen. @:ettovanbelgie
eten ❤️quote:Op woensdag 15 september 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat staat er op het programma?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen eerste bedrijfsuitje bij nieuwe werkgever. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 15 september 2021 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* staart naar zijn bankrekening.
wat gaan jullie doen?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen eerste bedrijfsuitje bij nieuwe werkgever. Ben benieuwd.
iets sufs tussen haken en kantklossen in.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets sufs tussen haken en kantklossen in.
al gekocht?quote:
Haken is niet sufquote:Op woensdag 15 september 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat er morgen wel wat zwanger zullen raken.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel bijnaquote:Op woensdag 15 september 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongeduldje, het is hier nog niet eens winter of zo.
Nou ja dat zeggen ze van macrameeén dus ook. Ben benieuwd.quote:
nou wie weet hoe lang de sleuteloverdracht duurtquote:Op woensdag 15 september 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongeduldje, het is hier nog niet eens winter of zo.
quote:Op woensdag 15 september 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel als je jonger dan 75 bent.
quote:Op woensdag 15 september 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wie weet hoe lang de sleuteloverdracht duurtEn moet we nog een vliegtuig regelen
Heeft dat eiland een sleutel?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wie weet hoe lang de sleuteloverdracht duurtEn moet we nog een vliegtuig regelen
Nee joh, lekker relaxed om te doenquote:Op woensdag 15 september 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel als je jonger dan 75 bent.
Wát? Geen wintersport?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we niet snowboarden op dat eiland kwiwi
En als ik zeg dat je weg mag blijven heb IK het gedaanquote:Op woensdag 15 september 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze willen ons opsluiten in een soort magnetron.
Ik zou niet op een eiland willen zitten zonder mezelf, doodsaai zonder mij.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je weg mag blijven heb IK het gedaan
Voor jou kopen we een apart eiland, 20 mijl verderopquote:Op woensdag 15 september 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou niet op een eiland willen zitten zonder mezelf, doodsaai zonder mij.
bij wijze van spreken danquote:Op woensdag 15 september 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft dat eiland een sleutel?
quote:Op woensdag 15 september 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze willen ons opsluiten in een soort magnetron.
uiteraardquote:Op woensdag 15 september 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag dat vliegveld dan het US International Airport heten?
Wil ik best proberen, wil ik wel meer info over dat geldquote:Op woensdag 15 september 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bomenverzameling kun jij eens wat biljetten ontwerpen voor kokosdouchegeld?
Ja hoor bestquote:Op woensdag 15 september 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag dat vliegveld dan het US International Airport heten?
Meer info is bij bal onder de douche te vindenquote:Op woensdag 15 september 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wil ik best proberen, wil ik wel meer info over dat geld
Ok tof, dan mag het mooiste strand Playa des Yasmin heten, hoeveel kroegen/strandtenten zijn er eigenlijk op het eiland?quote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
je kan zelfs in een huis wonen zonder hekken met stroom![]()
Er moet dus een spin op?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer info is bij bal onder de douche te vinden
omgquote:Op woensdag 15 september 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok tof, dan mag het mooiste strand Playa des Yasmin heten, hoeveel kroegen/strandtenten zijn er eigenlijk op het eiland?
uhmquote:Op woensdag 15 september 2021 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er moet dus een spin op?
Kanquote:Op woensdag 15 september 2021 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er moet dus een spin op?
Misschien het weekend eens proberen. Denk wel dat het een opzet wordt en dat je a.d.h. van foto's en plaatjes tot het eindresultaat gaat komen..quote:Op woensdag 15 september 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KanEen palmboom op z'n minst dacht ik
![]()
1 Noot 5 Noot 20 Noot
100 Noot is een Spider zoiets
Maakt toch niet uit wat het wordtquote:Op woensdag 15 september 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien het weekend eens proberen. Denk wel dat het een opzet wordt en dat je a.d.h. van foto's en plaatjes tot het eindresultaat gaat komen..
Kunnen we daar met de trein komen?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Dit is toch beter, een heel kasteel voor 2,5 miljoen?
https://www.rightmove.co.(...)20#/?channel=RES_BUY
uhm.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Dit is toch beter, een heel kasteel voor 2,5 miljoen?
https://www.rightmove.co.(...)20#/?channel=RES_BUY
Ja die komt zowat langs de voordeurquote:Op woensdag 15 september 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we daar met de trein komen?
Die lingerie vroeger, van voren mooi, draaien ze op en dan alsof ze een pamper aan hebben.quote:
Mooie bomen daar wel op het landgoed hoor en tropisch fruit laten we wel brengen, mits er geen sneeuw ligt dan.quote:
ja maar stopt ie er ook?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die komt zowat langs de voordeur
Godversquote:Op woensdag 15 september 2021 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die lingerie vroeger, van voren mooi, draaien ze op en dan alsof ze een pamper aan hebben.
ht komt er helemaal niet langs gek. Tain is het dichtbijzijnde, 10 km verderop aan de overkant van die firthquote:Op woensdag 15 september 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een paar duizendjes per maand stopt het treintje echt wel
ik blijf hierquote:Op woensdag 15 september 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie bomen daar wel op het landgoed hoor en tropisch fruit laten we wel brengen, mits er geen sneeuw ligt dan.
Eiland was beter he Flesquote:Op woensdag 15 september 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ht komt er helemaal niet langs gek. Tain is het dichtbijzijnde, 10 km verderop aan de overkant van die firth
Kopen we een veerpontje erbij.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ht komt er helemaal niet langs gek. Tain is het dichtbijzijnde, 10 km verderop aan de overkant van die firth
Jij zweet binnen twee dagen de zee in.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja komt ook geen trein maar oke
misschien komt deze daar ook voorbij?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja komt ook geen trein maar oke
Ja op weg naar de slotjesmakerijquote:Op woensdag 15 september 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien komt deze daar ook voorbij?
[ afbeelding ]
Geen idee. Wat die post zie ik toch niet.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Oh los wilt het gesprek naar een hoger niveau tillen
Mooiste weet ik niet maar ik vind die wetenschapsjournaliste leukquote:Op woensdag 15 september 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie is de mooiste Nederlandse vrouw (bekende)?
Geen idee wat je mistquote:Op woensdag 15 september 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Wat die post zie ik toch niet.
Marion Koopmans?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste weet ik niet maar ik vind die wetenschapsjournaliste leuk
Je was toch doodsbang voor Los?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Wat die post zie ik toch niet.
Daarom ook.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je was toch doodsbang voor Los?
het gesprek of wat anders?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Oh los wilt het gesprek naar een hoger niveau tillen
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 15 september 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste weet ik niet maar ik vind die wetenschapsjournaliste leuk
Ja dit geloof jij niet, dat is precies mijn type wat ik knap en leuk vind, en Overijssels.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anna Gimbrère, leuke lach, spontaan, sierlijk, mooie wenkies en snuggel
Minder sushi eten misschien?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
de vloer beging steeds meer te kraken
quote:Op woensdag 15 september 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minder sushi eten misschien?
Begrijpelijkquote:Op woensdag 15 september 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg een heel raar beeld bij dat woordje.
Zat nog eens te kijken maar een beetje te oubollig is het wel.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat kasteeltje in Schotland wil ik ook weleens heen hoor US. Niet meteen kopen alleen
Ik ken een meisje die dat kan, als die springt hoor je haar billen luid tegen elkaar kletsen, kontklossen.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die dat kan, als die springt hoor je haar billen luid tegen elkaar kletsen, kontklossen.
ja beter dat eilandquote:Op woensdag 15 september 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat nog eens te kijken maar een beetje te oubollig is het wel.
nou gewoon platgooien en een appartementencomplex ontwikkelen danquote:Op woensdag 15 september 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat nog eens te kijken maar een beetje te oubollig is het wel.
Wat is hier beter aan ?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Soort drijvend eiland anders?
https://www.privateisland(...)arah-private-islands
k ben al onderweg naar het eilandquote:Op woensdag 15 september 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal niks, dat is kitsch en troep maar het viel me op.
Neeheee jij moet morgen werken chopchopquote:Op woensdag 15 september 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben al onderweg naar het eiland
[ afbeelding ]
Zit er op dat eiland eigenlijk wel een sushi tent?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevreden snuitje.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 september 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neeheee jij moet morgen werken chopchop
vrees van nietquote:Op woensdag 15 september 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er op dat eiland eigenlijk wel een sushi tent?
quote:Op woensdag 15 september 2021 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik ga zo maar weer eens het kribbetje opzoeken
rijst vliegen we in uit eoa kinderarbeidspleetogenlandquote:Op woensdag 15 september 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we zelf visjes vangen en wat rijst telen.
Zalm zit er ook niet, dat gaat zwaardvissushi en schildpadsushi worden.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rijst vliegen we in uit eoa kinderarbeidspleetogenland
quote:Op woensdag 15 september 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zalm zit er ook niet, dat gaat zwaardvissushi en schildpadsushi worden.
nou godver dan eten we wel wat anders.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zalm zit er ook niet, dat gaat zwaardvissushi en schildpadsushi worden.
Ik douw net 2 kaassoufflees in het crematoriumquote:Op woensdag 15 september 2021 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewone kaas en kruidenkaas blokjes.
quote:Op woensdag 15 september 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik douw net 2 kaassoufflees in het crematorium
Rustig afwachten?quote:Op woensdag 15 september 2021 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Fuck, fuck, fuck, vanaf morgen gaat Albanie op oranje en nu weet ik dus niet wat ik moet doen.
Gewoon lekker gaan. Je bent gevaccineerd toch?quote:Op woensdag 15 september 2021 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Fuck, fuck, fuck, vanaf morgen gaat Albanie op oranje en nu weet ik dus niet wat ik moet doen.
Wat zijn de gevolgen? Ben je dan niet verzekerd of zo?quote:Op woensdag 15 september 2021 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Op wat precies?quote:
Yep dat wel, maar weet niet hoe dat met de reisverzekering zit enzo.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan. Je bent gevaccineerd toch?
knap dat je niet van die lucht bent flauwgevallenquote:Op woensdag 15 september 2021 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewone kaas en kruidenkaas blokjes.
Morgen even bellenquote:Op woensdag 15 september 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op wat precies?
[..]
Yep dat wel, maar weet niet hoe dat met de reisverzekering zit enzo.
https://www.nederlandwere(...)ie/reizen/reisadviesquote:Op woensdag 15 september 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
En weet ook niet hoe werk denkt over reizen naar oranje gebieden
Staat in de koelkast dus merk er weinig van hier achter mijn bureau.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
knap dat je niet van die lucht bent flauwgevallen
Vragen?quote:Op woensdag 15 september 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
En weet ook niet hoe werk denkt over reizen naar oranje gebieden
Als het niet rood wordt is er niks aan de hand hè.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op wat precies?
[..]
Yep dat wel, maar weet niet hoe dat met de reisverzekering zit enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |