abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 september 2021 @ 14:42:16 #1
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201369747
Onlangs heb ik mijn abonnement op Canaal Digitaal (dat ik maar heel kort heb gehad) opgezegd. Vreemd genoeg kan dat alleen telefonisch. Als reden daarvoor geven ze dat het app-abonnement, zoals ze het noemen, vrij nieuw is en ze goed willen doorvragen over de reden van de opzegging. Het probleem is nu dat ik - terwijl dat al diverse keren is beloofd - nog steeds geen schriftelijke bevestiging (mail of brief) heb ontvangen. Ik heb er al een paar keer over gebeld maar steeds wordt me gevraagd nog even geduld te hebben. Ik heb er geen goed gevoel bij en wil gewoon zwart op wit hebben dat het abonnement is beëindigd. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
pi_201369794
Gesprek opnemen en betalen wat moet en daarna storneren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201369827
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
Gesprek opnemen en betalen wat moet en daarna storneren.
Dit.

Natuurlijk wel even vermelden dat je het gesprek opneemt voor Kwaliteit en trainingsdoeleinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2021 14:47:59 ]
pi_201369859
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:47 schreef PS. het volgende:

[..]
Dit.

Natuurlijk wel even vermelden dat je het gesprek opneemt voor Kwaliteit en trainingsdoeleinden.
Als particulier hoeft dit niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201369895
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Als particulier hoeft dit niet.
*Als deelnemer aan het gesprek
pi_201369904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Als particulier hoeft dit niet.
goh
pi_201370013
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:51 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
*Als deelnemer aan het gesprek
Ook niet
pi_201370033
Even toch mailen dat je op datum X contact hebt gehad om op te zeggen per Datum X en dat je er op vertrouwt dat ze dit correct verwerken en dit nog per ommegaande aan je bevestigen.
dag
pi_201370387
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]
Ook niet
Goh echt? Dat meen je. Nee toch. Meid.

Bedankt voor het bevestigen van de aanvulling die ik deed.
  woensdag 15 september 2021 @ 15:27:37 #10
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201370410
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
Gesprek opnemen en betalen wat moet en daarna storneren.
Maar als je het storneert, loop je dan niet het risico dat er alsnog een deurwaarder langskomt?
  woensdag 15 september 2021 @ 15:28:56 #11
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201370423
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:03 schreef Peter het volgende:
Even toch mailen dat je op datum X contact hebt gehad om op te zeggen per Datum X en dat je er op vertrouwt dat ze dit correct verwerken en dit nog per ommegaande aan je bevestigen.
Dank je wel. Ik doe dit toch wel liever dan weer bellen. Maar ik vind het vreemd dat je bij hen niet via de mail of per gewone post kan opzeggen maar alleen telefonisch. Volgens mij mag dat niet eens.
pi_201370429
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:27 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Maar als je het storneert, loop je dan niet het risico dat er alsnog een deurwaarder langskomt?
Dat kan, maar is dat erg? Dit is gewoon een particulier die vraagt om geld.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201370432
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:27 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Maar als je het storneert, loop je dan niet het risico dat er alsnog een deurwaarder langskomt?
Dat is niet erg. Je hebt opgezegd.
  woensdag 15 september 2021 @ 15:36:48 #14
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201370527
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dat kan, maar is dat erg? Dit is gewoon een particulier die vraagt om geld.
Het lijkt me in elk geval niet prettig.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:29 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Dat is niet erg. Je hebt opgezegd.
Ja, alleen zolang ik geen brief of mail van ze heb, heb ik het idee dat ik geen bewijs heb. Van zo'n telefoongesprek zouden ze nog kunnen zeggen dat het in scène is gezet, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
pi_201370551
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:36 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Het lijkt me in elk geval niet prettig.
[..]
Ja, alleen zolang ik geen brief of mail van ze heb, heb ik het idee dat ik geen bewijs heb. Van zo'n telefoongesprek zouden ze nog kunnen zeggen dat het in scène is gezet, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Wat is er niet prettig aan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 15 september 2021 @ 15:38:06 #16
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201370552
Overigens staat op de site bij mijn account bij 'Abonnement' de vermelding 'Inactief'. Dat vind ik wel positief, maar bij 'Eindddatum' staat 'Onbepaalde tijd' en dat vind ik dan weer niet positief. Hoe zouden jullie dit interpreteren, dat het abonnement beëindigd is?
pi_201370555
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:36 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Het lijkt me in elk geval niet prettig.
[..]
Ja, alleen zolang ik geen brief of mail van ze heb, heb ik het idee dat ik geen bewijs heb. Van zo'n telefoongesprek zouden ze nog kunnen zeggen dat het in scène is gezet, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Stuur het mailtje, begin te storneren. Niet te druk maken.
  woensdag 15 september 2021 @ 15:38:26 #18
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201370560
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Wat is er niet prettig aan?
Een deurwaarder aan de deur krijgen, lijkt me een beetje indringende ervaring.
pi_201370563
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:38 schreef Extraneus het volgende:
Overigens staat op de site bij mijn account bij 'Abonnement' de vermelding 'Inactief'. Dat vind ik wel positief, maar bij 'Eindddatum' staat 'Onbepaalde tijd' en dat vind ik dan weer niet positief. Hoe zouden jullie dit interpreteren, dat het abonnement beëindigd is?
Voor onbepaalde tijd inactief
pi_201370579
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:38 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Een deurwaarder aan de deur krijgen, lijkt me een beetje indringende ervaring.
Uit ervaring kan ik zeggen dat het wel meevalt. Ik heb toen de situatie uitgelegd en toen ging hij er weer vandoor.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 15 september 2021 @ 15:54:27 #21
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201370827
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat het wel meevalt. Ik heb toen de situatie uitgelegd en toen ging hij er weer vandoor.
Oh, dan zijn dat misschien ook een beetje indianenverhalen die ik er weleens over hoor.
  woensdag 15 september 2021 @ 16:02:51 #22
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201370937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:54 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Oh, dan zijn dat misschien ook een beetje indianenverhalen die ik er weleens over hoor.
Voor er een deurwaarder aan je deur staat ben je wel weer een serie aanmaningen en brieven verder, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
pi_201371116
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:54 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Oh, dan zijn dat misschien ook een beetje indianenverhalen die ik er weleens over hoor.
Ja als het over deurwaarders gaat wel. Maar vaak gaat dit over gerechtsdeurwaarders en dat is wat anders.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201371570
Topic over storneren, daar moet ik in gepost hebben. :7
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_201372666
AJAXXXXX
  woensdag 15 september 2021 @ 18:54:04 #26
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_201372828
Ik heb in het verleden ook als eens een abbo van canaldigitaal op moeten zeggen. Keurig een bevestiging gekregen. Alleen bleven ze geld van mijn rekening afschrijven. Canaldigitaal gaf niet thuis maar gelukkig kon mijn bank de machtiging wel stopzetten. Nooit wat van ze weer gehoord.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  woensdag 15 september 2021 @ 19:36:54 #27
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201373393
quote:
6s.gif Op woensdag 15 september 2021 16:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Topic over storneren, daar moet ik in gepost hebben. :7
Klasse, kapitein. _O_
  woensdag 15 september 2021 @ 19:37:36 #28
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_201373403
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef boertie het volgende:
Ik heb in het verleden ook als eens een abbo van canaldigitaal op moeten zeggen. Keurig een bevestiging gekregen. Alleen bleven ze geld van mijn rekening afschrijven. Canaldigitaal gaf niet thuis maar gelukkig kon mijn bank de machtiging wel stopzetten. Nooit wat van ze weer gehoord.
Lekker dan. Hoe lang is dat ongeveer geleden? Die incasso kan ik ook stopzetten, hoor ik van mijn bank.
  woensdag 15 september 2021 @ 19:46:29 #29
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_201373529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:37 schreef Extraneus het volgende:

[..]
Lekker dan. Hoe lang is dat ongeveer geleden? Die incasso kan ik ook stopzetten, hoor ik van mijn bank.
Zal denk ik een jaartje of 8a9 geleden zijn. Het ging om een satelliet tv abbo. (tv via een schotelantenne)
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_201373706
Stuur een mail naar boos :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')