SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
'Het is het probleem van de rest van de wereld dat ik me met jong heb laten schoppen tijdens een pandemie.'quote:27 weken zwanger. Niet gevaccineerd. Waarom niet? Niet omdat ik anti vaccinatie ben. Maar omdat de risico's voor mijn ongeboren dochter niet bekend zijn. Voor mijn gevoel heb ik hier geen keuze in. De onzekerheid over het lange termijn effect doet mij twijfelen. Ik zelf kan proberen voorzichtig te zijn. Maar mijn kinderen zitten op de basisschool. Waar de 1 na de ander besmet wordt met het virus. Nu is er dus geen quarantaine plicht en ben ik aan het wachten tot ik hoogzwanger straks besmet wordt. Vind het maar lastig.. allemaal. En steekt de twijfel op om toch maar een prikje te halen. Aangezien ik nu bij die miljoen mensen hoor die het ze maar lastig maakt.
Je had een halve rol toiletpapier aan je schoen hangen?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Kwakveel vrouwen net van allerlei pluimage die me aan- en nastaarden in de supermarkt, soms iets van een volle vijf seconden.
Het is een heel zwaar leven, voor onsquote:Op woensdag 15 september 2021 14:15 schreef bitterbal het volgende:
k moet zo het gevecht met de nagellak er af halen aan
waarom alleen voor jullie?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een heel zwaar leven, voor ons
Heb wel dingessen zitten checken of er iets geks te zien was.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had een halve rol toiletpapier aan je schoen hangen?
ik had gisteren zon dag. Dacht ook dat er wat vreemds op mijn gezicht zatquote:Op woensdag 15 september 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel dingessen zitten checken of er iets geks te zien was.
Ik probeerde een grapje te makenquote:
Ga je nu de hele dag lopen mopperenquote:Op woensdag 15 september 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
als ik nou nog sushi had om naar uit te kijken maar nee hoor
quote:
jaquote:Op woensdag 15 september 2021 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu de hele dag lopen mopperen
Dat iedereen naar je kijktquote:Op woensdag 15 september 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gisteren zon dag. Dacht ook dat er wat vreemds op mijn gezicht zat
Andere dingessen zoeken om jezelf mee te verwennen buiten sushi.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
als ik nou nog sushi had om naar uit te kijken maar nee hoor
Getuite lipjes?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gisteren zon dag. Dacht ook dat er wat vreemds op mijn gezicht zat
*gaat extra werk zoeken om tot vanavond laat bezig te zijnquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*gaat extra werk zoeken om tot vanavond laat bezig te zijn
Verwenkoffiequote:Op woensdag 15 september 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere dingessen zoeken om jezelf mee te verwennen buiten sushi.
Was je aan het kwijlen ?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel dingessen zitten checken of er iets geks te zien was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |