SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
'Het is het probleem van de rest van de wereld dat ik me met jong heb laten schoppen tijdens een pandemie.'quote:27 weken zwanger. Niet gevaccineerd. Waarom niet? Niet omdat ik anti vaccinatie ben. Maar omdat de risico's voor mijn ongeboren dochter niet bekend zijn. Voor mijn gevoel heb ik hier geen keuze in. De onzekerheid over het lange termijn effect doet mij twijfelen. Ik zelf kan proberen voorzichtig te zijn. Maar mijn kinderen zitten op de basisschool. Waar de 1 na de ander besmet wordt met het virus. Nu is er dus geen quarantaine plicht en ben ik aan het wachten tot ik hoogzwanger straks besmet wordt. Vind het maar lastig.. allemaal. En steekt de twijfel op om toch maar een prikje te halen. Aangezien ik nu bij die miljoen mensen hoor die het ze maar lastig maakt.
Je had een halve rol toiletpapier aan je schoen hangen?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Kwakveel vrouwen net van allerlei pluimage die me aan- en nastaarden in de supermarkt, soms iets van een volle vijf seconden.
Het is een heel zwaar leven, voor onsquote:Op woensdag 15 september 2021 14:15 schreef bitterbal het volgende:
k moet zo het gevecht met de nagellak er af halen aan
waarom alleen voor jullie?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een heel zwaar leven, voor ons
Heb wel dingessen zitten checken of er iets geks te zien was.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had een halve rol toiletpapier aan je schoen hangen?
ik had gisteren zon dag. Dacht ook dat er wat vreemds op mijn gezicht zatquote:Op woensdag 15 september 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel dingessen zitten checken of er iets geks te zien was.
Ik probeerde een grapje te makenquote:
Ga je nu de hele dag lopen mopperenquote:Op woensdag 15 september 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
als ik nou nog sushi had om naar uit te kijken maar nee hoor
quote:
jaquote:Op woensdag 15 september 2021 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu de hele dag lopen mopperen
Dat iedereen naar je kijktquote:Op woensdag 15 september 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gisteren zon dag. Dacht ook dat er wat vreemds op mijn gezicht zat
Andere dingessen zoeken om jezelf mee te verwennen buiten sushi.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
als ik nou nog sushi had om naar uit te kijken maar nee hoor
Getuite lipjes?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gisteren zon dag. Dacht ook dat er wat vreemds op mijn gezicht zat
*gaat extra werk zoeken om tot vanavond laat bezig te zijnquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*gaat extra werk zoeken om tot vanavond laat bezig te zijn
Verwenkoffiequote:Op woensdag 15 september 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere dingessen zoeken om jezelf mee te verwennen buiten sushi.
Was je aan het kwijlen ?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel dingessen zitten checken of er iets geks te zien was.
Nee ben er al achter, knap dagjequote:Op woensdag 15 september 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je aan het kwijlen ?
Oh wat was het dan?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ben er al achter, knap dagje
had paar dagen terug ook.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Waarom neem je vanavond dan geen sushi?
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met die mindset zou ik het elke dag eten
Hmm, voor mij hebben ze niksquote:Op woensdag 15 september 2021 15:12 schreef bitterbal het volgende:
zit te twijfelen om hier iets te bestellen.
https://www.morangocurls.com/nl/
Hier kan ik je niet bij helpen. Mijn haar is zo glad als een schaatsbaan.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:12 schreef bitterbal het volgende:
Aarshaar.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind elk haar wel mooi en geil
quote:Op woensdag 15 september 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind elk haar wel mooi en geil
Na de persco van gisteren ben ik ook wel achter gekomen dat ik nog best wat gekkies op social media hebquote:Op woensdag 15 september 2021 15:20 schreef CherryLips het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)81?ocid=winp1taskbar
Hypocriet kutvolk ook.
Vrouw met Gandalfbaard voor USquote:Op woensdag 15 september 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind elk mooi lang hoofdhaar geil.
wat zit waar op?quote:
Hoor ik goeie dingen over.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:12 schreef bitterbal het volgende:
die moest er toch juist af?quote:
ja, zo blijf je bezig hequote:Op woensdag 15 september 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en daarna weer nieuwe laag er op :p
Da's wat pakketpost kost helaas.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze rekenen 6 euro aan bezorgkosten
maar heb het besteldquote:Op woensdag 15 september 2021 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wat pakketpost kost helaas.
Pakketbezorger moeten ook af en toe sushi voor zijn dushi kunnen kopenquote:Op woensdag 15 september 2021 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wat pakketpost kost helaas.
ja das ook zoquote:Op woensdag 15 september 2021 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pakketbezorger moeten ook af en toe sushi voor zijn dushi kunnen kopen
gezien gister, hij heeft een zware taak. Het land is faillietquote:Op woensdag 15 september 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
President van Suri bij College Tour
zie je de schippers als met briefjes van 50 euro zwaaien?quote:Op woensdag 15 september 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das die zelfde als hoerig rood van laatst
neequote:Op woensdag 15 september 2021 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je de schippers als met briefjes van 50 euro zwaaien?
quote:Op woensdag 15 september 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das die zelfde als hoerig rood van laatst
dan is het niet hoerig genoegquote:
En hoeveel Surinamers wonen er in Rotterdam?quote:Op woensdag 15 september 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
wonen maar 550 duizend mensen in suriname zegt hij
Dubbele?quote:Op woensdag 15 september 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En hoeveel Surinamers wonen er in Rotterdam?
Allemaal terug naar Paramaribo!quote:
waar in?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
maar wat mini frikandelletjes er in gedaan
Aaawquote:Op woensdag 15 september 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
@:datismijnmening
kijk![]()
[ afbeelding ]
Een oom van mij heeft ook altijd zo'n beestje gehad.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
kijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de airfryert en zo in mijn mond
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
maar wat mini frikandelletjes er in gedaan
wat een rare frikandellenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
kijk![]()
[ afbeelding ]
nog leuke sfeerfotos gemaakt?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Terug
Geplonsd, ijsje gegeten, mensen gekeken
Ik had er ooit vijf, dagelijks teken verwijderenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een oom van mij heeft ook altijd zo'n beestje gehad.
dquote:Op woensdag 15 september 2021 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bouwen is toch pittiger dan ik dacht. Ben is al een paar keer half ingestort...![]()
![]()
Maar we houden moet.![]()
![]()
Heb je wel geslapen bos?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bouwen is toch pittiger dan ik dacht. Ben is al een paar keer half ingestort...![]()
![]()
Maar we houden moet.![]()
![]()
Nee, telefoon lag thuisquote:Op woensdag 15 september 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog leuke sfeerfotos gemaakt?
Grote meid..quote:Op woensdag 15 september 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liep vandaag langs de mac maar kon mij inhouden
Ja hoor.. Ik heb geen lamp bij mijn bouwtafel, dus als het donker is, heeft bouwen geen zin..quote:
Grote jongenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Grote meid..
Ik fietste vandaag langs de Papa John's. Domino's en nog wat fastfoodzaakjes. Ook niet afgestapt...
Er zitten daar in dat winkelcentrum op zuid en heel veel zaakjes waar het lijkt alsof ze lekker eten hebbenquote:
Denk niet dat je daar in het Nederlands kunt bestellen.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zitten daar in dat winkelcentrum op zuid en heel veel zaakjes waar het lijkt alsof ze lekker eten hebben
Zuidplein?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zitten daar in dat winkelcentrum op zuid en heel veel zaakjes waar het lijkt alsof ze lekker eten hebben
ja in het winkelcentrum zelfquote:Op woensdag 15 september 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zuidplein?Ik ken alleen de Bram daar
Naadt Zuidplein zit wel een goed Surinaams tentje
Als je binnenkomt heb je al een zaak met snorreneten die Yasmin heetquote:Op woensdag 15 september 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar in het Nederlands kunt bestellen.
Is gewoon weer een snood plan van het balgevalquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gewoon weer een snood plan van het balgeval
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je binnenkomt heb je al een zaak met snorreneten die Yasmin heet
Ik ga vanavond snorrenetenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je binnenkomt heb je al een zaak met snorreneten die Yasmin heet
Misschien was het haar broertje wel of een zwemhomovriendje?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Jong stelletje in het zwembad. Meisje superknap, jongen dooie dodo. Dat meisje snakte naar wat aandacht van hem. Maar hij zat alleen maar uilig door zijn brilletje te staren
Had echt de neiging om te roepen “RAAK HAAR AAN, KUS HAAR, ZEG DAT ZE MOOI IS DOOIELING!”
Lekkerquote:Op woensdag 15 september 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vanavond snorreneten
Snorreneten?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vanavond snorreneten
Nou ja, na een poosje proberen stopte zij haar tong maar in zijn mond dus dat denk ik nietquote:Op woensdag 15 september 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was het haar broertje wel of een zwemhomovriendje?
Je had er gewoon even tussen moeten springen en haar de aandacht geven die ze zochtquote:Op woensdag 15 september 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Jong stelletje in het zwembad. Meisje superknap, jongen dooie dodo. Dat meisje snakte naar wat aandacht van hem. Maar hij zat alleen maar uilig door zijn brilletje te staren
Had echt de neiging om te roepen “RAAK HAAR AAN, KUS HAAR, ZEG DAT ZE MOOI IS DOOIELING!”
Nou ja dan was ze een beetje berig, had je haar niet af kunnen snoepen van de saaie dooie?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, na een poosje proberen stopte zij haar tong maar in zijn mond dus dat denk ik niet
Van dat zandbakvoer met klodders knoflooksausquote:
*Gaat het even uitprinten*quote:Op woensdag 15 september 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat in het groene boekje als het goed is
Dit is meer mijn tactiek.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had er gewoon even tussen moeten springen en haar de aandacht geven die ze zocht
Nou ja, daar was ze ietwat jong voorquote:Op woensdag 15 september 2021 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had er gewoon even tussen moeten springen en haar de aandacht geven die ze zocht
Zal die wel veel geld hebbenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, daar was ze ietwat jong voor
Maar je ziet zo vaak van die stelletjes waar geen enkele chemie tussen lijkt te bestaan
Nou zit ze naast dat Harry Potter-uilebrilletje op de bankquote:Op woensdag 15 september 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja te jong is niets maar anders had ze vanavond wel wat leuks te doen gehad
Gewoon tussen gaan zitten, laten zien hoe een echte man het aanpaktquote:Op woensdag 15 september 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou zit ze naast dat Harry Potter-uilebrilletje op de bank
Loaded fries Gelders stoofvleesquote:Op woensdag 15 september 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Waar zal ik voor gaan.
https://hoogheheeren.foodticket.nl/foodticket/cgi/bestel.cgi
Ik offer me wel weer op voor het grotere goedquote:Op woensdag 15 september 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte maar ik wilde 'm eens een keer niet inkoppen
Paar rake woordgrapjesquote:Op woensdag 15 september 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon tussen gaan zitten, laten zien hoe een echte man het aanpakt
Heb wel eens zo'n rijk chemieloos stelletje gezien om het strand in Mexico, hij was echt geen zak aan maar zij was zo'n prachtig verveeld poppetje, na vier dagen lag zij met de lokale surfdude te wippen en hij was hele dagen met zijn moeder aan het bellenquote:
Italiaan zeker?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
hij was hele dagen met zijn moeder aan het bellen
Die verveelde poppetjes zag ik vandaag ook. Zat een poosje in een bad naast een stelletje van wie de man Frans was. Die zat maar te oreren en zelfgeilen en zij maar verveeld knikkenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens zo'n rijk chemieloos stelletje gezien om het strand in Mexico, hij was echt geen zak aan maar zij was zo'n prachtig verveeld poppetje, na vier dagen lag zij met de lokale surfdude te wippen en hij was hele dagen met zijn moeder aan het bellen
Waarom wachten?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje, helemaal vergeten dat ik laatst bij de Ikea van die kaneelbroodjes voor in de vriezer had gekocht. Morgenochtend
Allemaal kansen om een prima chick te scoren, be the better man.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die verveelde poppetjes zag ik vandaag ook. Zat een poosje in een bad naast een stelletje van wie de man Frans was. Die zat maar te oreren en zelfgeilen en zij maar verveeld knikken
Die had ik een paar jaar terug een keer gekocht, vielen erg tegenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje, helemaal vergeten dat ik laatst bij de Ikea van die kaneelbroodjes voor in de vriezer had gekocht. Morgenochtend
Eens, beter gewoon zelf makenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik een paar jaar terug een keer gekocht, vielen erg tegen
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal kansen om een prima chick te scoren, be the better man.
Partypooper.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik een paar jaar terug een keer gekocht, vielen erg tegen
Ja ik ben ook gezellig op feestjes enzoquote:
"Zou je dat stukje taart wel eten? Kost je 28.450 stappen om het er weer af te krijgen Conny".quote:Op woensdag 15 september 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben ook gezellig op feestjes enzo
Ok, ja ik weet niet wat je into bent.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zit ik in het Turkse bad met allemaal mannen met grote snorren
Moet je zorgen dat je tegen hen zo leuk bent dat ze hun dochters massaal aan je voeten werpen.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zit ik in het Turkse bad met allemaal mannen met grote snorren
Kan ie daarna steeds met hun vader in badquote:Op woensdag 15 september 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je tegen hen zo leuk bent dat ze hun dochters massaal aan je voeten werpen.
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, ja ik weet niet wat je into bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn hele alpha male reputatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Zou je dat stukje taart wel eten? Kost je 28.450 stappen om het er weer af te krijgen Conny".
En met harige schoonmoeders.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ie daarna steeds met hun vader in bad
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En met harige schoonmoeders.
Dan zit ie zelf ook als een dood vogeltje naast d'r, steeds denkende aan haar halfnaakte besnorde ouders in bad.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En met harige schoonmoeders.
Mijn schoonvaders waren allemaal oud en verschrompeld en/of lelijk.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt nog nooit een schoonmoeder aantrekkelijk gevonden maar ook niet zo'n beetje onaantrekkelijk maar extreem zeg maar, wie wel?
* spuugt koffie uit.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zit ie zelf ook naast een dood vogeltje naast d'r, steeds denkende aan haar halfnaakte besnorde ouders in bad.
Schoonvaders eigenlijk ook ja.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn schoonvaders waren allemaal oud en verschrompeld en/of lelijk.
Schoonmoeders eigenlijk hetzelfde, en altijd dik.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoonvaders eigenlijk ook ja.
Niet eens een leuke trouwens ook niet, ja eentje, dat was wel een lief warm mens en die kon ook nog eens een feestje bouwen.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schoonmoeders eigenlijk hetzelfde, en altijd dik.
Was wel een flink stuk taart danquote:Op woensdag 15 september 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Zou je dat stukje taart wel eten? Kost je 28.450 stappen om het er weer af te krijgen Conny".
Heb je in de VS wel eens gekeken naar de kcal in een stuk Cheesecake Factory cheesecake? Stukje carrot cake 1720quote:
Wat is een schoonmoeder??quote:Op woensdag 15 september 2021 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt nog nooit een schoonmoeder aantrekkelijk gevonden maar ook niet zo'n beetje onaantrekkelijk maar extreem zeg maar, wie wel?
Nou een vadsig onaantrekkelijk klompje cellen dus.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is een schoonmoeder??
![]()
Dat is dan wel een stukje in Amerikaans formaat, dus ongeveer een halve taart in vergelijk met hierquote:Op woensdag 15 september 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je in de VS wel eens gekeken naar de kcal in een stuk Cheesecake Factory cheesecake? Stukje carrot cake 1720
Wist niet dat een Etto een vrouw is.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Etto weer onderweg naar Helmond??
Niet geklikt, klinkt wel lekker.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/kipsalon-sate/
Zes pakjes monchou.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan wel een stukje in Amerikaans formaat, dus ongeveer een halve taart in vergelijk met hier
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Bij een andere speech haalde Baudet een rapport aan van een Amerikaanse organisatie, de Rockefeller Foundation, dat in 2010 is uitgebracht. Volgens de organisatie was dat een serie van fictieve scenario’s bedoeld om overheden te waarschuwen voor mogelijke gevaren. Hieronder was ook een script van een pandemie die zich via ganzen zou verspreiden en aan 7 miljoen mensen het leven zou kosten.
Een Ganzemie
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was precies dit aan het zoeken![]()
Lees je dit @:ThierryBaudet ?
Bij een echte Helmonder zie je het verschil nauwelijks..quote:Op woensdag 15 september 2021 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Wist niet dat een Etto een vrouw is.
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij een echte Helmonder zie je het verschil nauwelijks..
Aww wat liefquote:Op woensdag 15 september 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
kijk![]()
[ afbeelding ]
ja had die kort huwelijk mee en kunst samen mee gemaaktquote:Op woensdag 15 september 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch ook die kerel die dat Italiaanse pornoparlementslid deed?
https://garage.vice.com/e(...)olina-made-in-heavenquote:Op woensdag 15 september 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had die kort huwelijk mee en kunst samen mee gemaakt
vind zijn balloon dogs leukerquote:Op woensdag 15 september 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://garage.vice.com/e(...)olina-made-in-heaven
Agreed, krijg je ook minder opgetrokken wenkies als je dat in huis hebt.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind zijn balloon dogs leuker
Ik ookquote:Op woensdag 15 september 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
die balloon dogs vind ik wel gruwelijk vet altijd
Ex van mij haar ex was kunstenaar in Antwerpen, die leefden echt van armoede naar verkocht schilderij, ene maand kon er financieel van alles en dan weer drie maanden helemaal niets, dat vond ze geen probleem en juist "leuk en spannend" tot ze na jaren toch de zenuwen ervan kreeg.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:31 schreef bitterbal het volgende:
vind het knap hoor als je van je kunst kan leven
Ja ik had vroeger een vriend waarmee ik omging en zijn ouders waren ook kunstenaar. Was er vaak. Ene moment stond tafel vol met eten en kon alles en ander moment hadden ze niks in huis om te etenquote:Op woensdag 15 september 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van mij haar ex was kunstenaar in Antwerpen, die leefden echt van armoede naar verkocht schilderij, ene maand kon er financieel van alles en dan weer drie maanden helemaal niets, dat vond ze geen probleem en juist "leuk en spannend" tot ze na jaren toch de zenuwen ervan kreeg.
johquote:Op woensdag 15 september 2021 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou, je eet dus geen spinnen op in je slaap.
Dan heeft ze niet goed begrepen hoe het subsidie infuus werkt.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van mij haar ex was kunstenaar in Antwerpen, die leefden echt van armoede naar verkocht schilderij, ene maand kon er financieel van alles en dan weer drie maanden helemaal niets, dat vond ze geen probleem en juist "leuk en spannend" tot ze na jaren toch de zenuwen ervan kreeg.
Je kunt toch wel aan je vrouw vragen of ze je wat spinnetjes wil voeren als je ligt te slapen?quote:
Oh ja. Doen ik.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch wel aan je vrouw vragen of ze je wat spinnetjes wil voeren als je ligt te slapen?
Haha.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
België en haar kennende zou ze echt pas in uiterste nood haar handje ophouden, kunstenaars hebben meestal wel wat stringentere principes dan een boekhouder of een schoonmaakster.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan heeft ze niet goed begrepen hoe het subsidie infuus werkt.
Ja dan is ze een beetje kut in haar werk, nichtje van mij kon op haar 24e al stoppen met werken door haar kunst zoveel verdiende ze eraan, nu nog trouwens.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha.
Mijn nichtje is kunstenares. En heeft een eigen atelier en alles. Maar toen de subsidies lager werden moest ze erbij gaan werken.
Sprak ik een half jaar later mijn tante “ja, dat verstoorde haar creatieve proces dus nu betalen wij dat geld”
[ afbeelding ]
Dat is toch die via Tinder verkocht?quote:Op woensdag 15 september 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan is ze een beetje kut in haar werk, nichtje van mij kon op haar 24e al stoppen met werken door haar kunst zoveel verdiende ze eraan, nu nog trouwens.
Die eerste situatie als jij binnenkwam en de tweede als je wegging zeker?quote:Op woensdag 15 september 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik had vroeger een vriend waarmee ik omging en zijn ouders waren ook kunstenaar. Was er vaak. Ene moment stond tafel vol met eten en kon alles en ander moment hadden ze niks in huis om te eten
Nopes via ons aller Maximaquote:Op woensdag 15 september 2021 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch die via Tinder verkocht?
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die eerste situatie als jij binnenkwam en de tweede als je wegging zeker?
[..]
[..]
Nu moet ik aan Fa denkenquote:Op woensdag 15 september 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
En ze maakt zowat de mooiste erotisch geladen reclamefilmpjes ter wereld (I shit you not) maar die kan ik hier niet laten zien
Ik begrijp van mannen altijd dat die midden oosten kappers prima werk verrichten. Beter dan de hollandse damesquote:Op woensdag 15 september 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoow. Even naar de kapper geweest. Een andere dan gebruikelijk. Letterlijk de Turk op de hoekDoet het ook prima, krijg ook een kopje koffie, alleen voor ¤ 13 minder. Koekoek
Ik ga naar een Turkse kapper. Of nou, ze is Nederlands maar heeft een Turkse naam, weet ik veel. Stuk goedkoper dan de Hizi Hairs of de Teams en sneller ook.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begrijp van mannen altijd dat die midden oosten kappers prima werk verrichten. Beter dan de hollandse dames
Ligt er aan waar je naartoe gaat natuurlijk. Heb ze allemaal wel eens gezien maar ga toch naar mijn Eindhovense dame voor een goede beurt.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begrijp van mannen altijd dat die midden oosten kappers prima werk verrichten. Beter dan de hollandse dames
Huehuequote:Op woensdag 15 september 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je naartoe gaat natuurlijk. Heb ze allemaal wel eens gezien maar ga toch naar mijn Eindhovense dame voor een goede beurt.
Nou ja qua liteit zit er geen verschil in zo te zien. Niet een verschil dat mij boeit in ieder geval. Dusjah. Lekker de poen in de zak houden maar danquote:Op woensdag 15 september 2021 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hue huequote:Op woensdag 15 september 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je naartoe gaat natuurlijk. Heb ze allemaal wel eens gezien maar ga toch naar mijn Eindhovense dame voor een goede beurt.
Ik heb het gisteren eigenlijk te kort laten knippenquote:Op woensdag 15 september 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had het de vorige keer korter moeten laten knippen.
Geldquote:Op woensdag 15 september 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb van die kokosdouchegeld
Ik heb alleen euro'squote:Op woensdag 15 september 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb van die kokosdouchegeld
oh jeetje. Denk waar heb jij het nou weer overquote:Op woensdag 15 september 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geld![]()
Any geldMaakt niet uit
![]()
Kokosdouchegeld
Heet dat land nog zo?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast biljetjes met palmbomen erop![]()
[ afbeelding ]
Mijn vader is laatst bedreigt door een stel 9-10 jarige jochies met het vissen. Ze schreeuwden kankerneef en alahakbahr.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom praat veel Nederlandse jeugd half Marokkaans tegenwoordig? Even een cultuurschok in de trein.
Ja echt. Wat is deze maat.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vader is laatst bedreigt door een stel 9-10 jarige jochies met het vissen. Ze schreeuwden kankerneef en alahakbahr.
Ja, bizar hčquote:Op woensdag 15 september 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom praat veel Nederlandse jeugd half Marokkaans tegenwoordig? Even een cultuurschok in de trein.
Apart inderdaad, enerzijds kotsen de meesten op Marokkanen maar ze praten ze wel naquote:Op woensdag 15 september 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja ik ken het ook alleen maar van dat m'n moeder altijd begon over Biafra als ik mijn bord niet leeg atquote:Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar was toch zon grote hongersnood?
Dat ze 'sch' niet meer normaal uit kunnen spreken en het klinkt er een ongebakken lamsworst in de keel vastzit?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waren gewoon van die blanke snotneuzen zei die.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja echt. Wat is deze maat.
Ja geloof ik inzamelingsacties op de nederlandse tv toendertijd?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ken het ook alleen maar van dat m'n moeder altijd begon over Biafra als ik mijn bord niet leeg at
Toen was jij er toch nog heul nietquote:Op woensdag 15 september 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof ik inzamelingsacties op de nederlandse tv toendertijd?
nee kloptquote:Op woensdag 15 september 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was jij er toch nog heul niet
Nee dat was Ethiopië. Overigens ook van voor jouw tijd. Biafra misschien ook wel. Maar ook voor mijn tijd dan dus dat weet ik nietquote:Op woensdag 15 september 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof ik inzamelingsacties op de nederlandse tv toendertijd?
mja zie nu fotos. sneu allemaalquote:Op woensdag 15 september 2021 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was Ethiopië. Overigens ook van voor jouw tijd. Biafra misschien ook wel. Maar ook voor mijn tijd dan dus dat weet ik niet
Whehehe ik ookquote:Op woensdag 15 september 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ken het ook alleen maar van dat m'n moeder altijd begon over Biafra als ik mijn bord niet leeg at
Nou ja dat ga ik dan niet opzoekenquote:Op woensdag 15 september 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zie nu fotos. sneu allemaal
Hier ook. Klopt echt weinig van.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waren gewoon van die blanke snotneuzen zei die.
ja ze vallen nog mee wat ik zie maar gewoon het feit dat er gewoon geen eten is . Dat vind ik lastig voor te stellenquote:Op woensdag 15 september 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat ga ik dan niet opzoeken
quote:Op woensdag 15 september 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |