abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201368938
Heyy, Ik zit zegmaar met een dingetje. Me vriend die werk nu 5 dagen in de week. Voor dat hij ging werken was hij helemaal in love. En nu kijkt het alsof hij werken leuker vind dan bij mij zijn. Hij is laatste tijd wat afstandelijker. Leuke dingen doen we niet echt meer. Ik denk naja misschien vanwege stres dat hij zo doet. Later zag ik dat hij een meisje appte die hij al jaren niet meer spreekt. Om haar te vertellen dat hij haar zag. Ik vroeg alleen wie ze was toen werd hij boos wat ik al vreemd vond. En zei hij dat ze haar innerlijk niet tof vind dus vond ik het nog vreemder. Ik weet niet wat ik er van moet vinden of denken. Weten jullie misschien tips. Is het iets om zorgen over te maken. Of is er niks aan de hand.
  woensdag 15 september 2021 @ 13:43:22 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201368984
Waar wil je precies advies over?

Hoe oud ben je? Heb je zelf wel je bezigheden?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 15 september 2021 @ 13:51:41 #3
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_201369148
oke ^O^
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_201369166
Hey lienekien, Ik ben 20 jaar oud. Ja zeker ik ben zelf een onafhankelijke vrouw. Ik werk ook een tijdtje als vaste baan als oppas.
  woensdag 15 september 2021 @ 13:57:26 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201369223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:52 schreef television10 het volgende:
Hey lienekien, Ik ben 20 jaar oud. Ja zeker ik ben zelf een onafhankelijke vrouw. Ik werk ook een tijdtje als vaste baan als oppas.
Nou, als hij afstandelijk doet en snel boos wordt, moet je misschien eens met hem praten. Over hoe het met hem gaat, over hoe jullie de relatie zien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201369286
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:40 schreef television10 het volgende:
Of is er niks aan de hand.
je verteld toch net dat jehem afstandelijk vind en jullie geen dingen samen meer doen.....

dat is dan natuurlijk iets dat aan de hand is en waarover je moet communiceren ... Misschien vind hij dat ook wel? Of heeft hij niet door dat jij je daarbij niet prettig voelt? Stel eens wat om wat meer samen te doen.

alles wat erna komt over dat appen is niet eens zo relevant, als je probleem is dat het contact tussen jullie slecht is en je niks meer samen doet... praat met hem.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Spellchecker woensdag 15 september 2021 @ 14:02:52 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201369288
Ik denk dat hij die oude vriendin bij zijn nieuwe baan teruggevonden heeft ....
pi_201369299
Conclusie enkel en alleen op basis van deze tekst: hij is klaar met de relatie en is alleen nog even nieuwe schoenen aan het shoppen voor hij de oude wegdoet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator woensdag 15 september 2021 @ 14:05:34 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201369329
Nou, je framed het wel erg zodat we in een bepaalde richting worden geduwd, TS. Want afstandelijk kan om vanalles zijn, maar jij meldt zelf dat gevalletje met die meid erbij, ja, dan kleur je het plaatje natuurlijk nogal.

Daarnaast geeft het ook aan wat jij stiekem lijkt te denken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201369466
Ik probeer vaak met hem erover te praten. Maar volgens hem is zijn verliefheid er nog heel erg. Afstandelijk bedoel ik mee kwa naar me toe trekken bijv kusjes, knuffels, aandacht met alles wel een beetje.
pi_201369582
Hoi, ik heb veel ervaring. Na een tijdje ben je gewoon je wijf zat, kom je thuis wil je gewoon een biertje drinken en wat gamen. Niet het gezeik van hoe je dag was, 'gezellig' over je kindjes praten, dat gelul heeft ie al heel de dag gehad. Beste wat je kan doen is gewoon zijn eten maken en niet teveel praten.
  woensdag 15 september 2021 @ 14:29:08 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201369605
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:17 schreef television10 het volgende:
Ik probeer vaak met hem erover te praten. Maar volgens hem is zijn verliefheid er nog heel erg. Afstandelijk bedoel ik mee kwa naar me toe trekken bijv kusjes, knuffels, aandacht met alles wel een beetje.
Als hij zegt dat hij nog verliefd is, maar hij laat dat niet merken, dan kun je daar je conclusies aan verbinden.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 15 september 2021 @ 14:29:54 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201369613
quote:
4s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:27 schreef Leonos het volgende:
Hoi, ik heb veel ervaring. Na een tijdje ben je gewoon je wijf zat, kom je thuis wil je gewoon een biertje drinken en wat gamen. Niet het gezeik van hoe je dag was, 'gezellig' over je kindjes praten, dat gelul heeft ie al heel de dag gehad. Beste wat je kan doen is gewoon zijn eten maken en niet teveel praten.
Met wie lul je dan overdag over je kindjes, met je collega’s op je dagbesteding?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201369622
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Met wie lul je dan overdag over je kindjes, met je collega’s op je dagbesteding?
Ja, of FOK! ofzo.
  woensdag 15 september 2021 @ 14:33:16 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201369656
quote:
4s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:30 schreef Leonos het volgende:

[..]
Ja, of FOK! ofzo.
Jammer van die kindjes.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201369679
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:40 schreef television10 het volgende:
Heyy, Ik zit zegmaar met een dingetje. Me vriend die werk nu 5 dagen in de week. Voor dat hij ging werken was hij helemaal in love. En nu kijkt het alsof hij werken leuker vind dan bij mij zijn. Hij is laatste tijd wat afstandelijker. Leuke dingen doen we niet echt meer. Ik denk naja misschien vanwege stres dat hij zo doet. Later zag ik dat hij een meisje appte die hij al jaren niet meer spreekt. Om haar te vertellen dat hij haar zag. Ik vroeg alleen wie ze was toen werd hij boos wat ik al vreemd vond. En zei hij dat ze haar innerlijk niet tof vind dus vond ik het nog vreemder. Ik weet niet wat ik er van moet vinden of denken. Weten jullie misschien tips. Is het iets om zorgen over te maken. Of is er niks aan de hand.
Ja het komt niet al te best over. Hij vindt haar gewoon leuk, waarom app je anders iemand alleen maar om te vertellen dat hij haar zag wtf.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201369898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ja het komt niet al te best over. Hij vindt haar gewoon leuk, waarom app je anders iemand alleen maar om te vertellen dat hij haar zag wtf.
noga voorbarig dit IMO
  Moderator woensdag 15 september 2021 @ 15:01:27 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201370005
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:52 schreef itchycoo het volgende:

[..]
noga voorbarig dit IMO
Nou ja, ik weet het niet maar als ik iemand zie lopen die ik ken (een vrouw) maar waar ik he-le-maal niks aan vind en waar ik het karakter ook kut van vind, dan ga ik niet een appje lopen sturen van 'ik zag je lopen'. Dat boeit me toch helemaal niet en ik voel al zeker niet de drang om dat aan de vrouw in kwestie kenbaar te maken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201370035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nou ja, ik weet het niet maar als ik iemand zie lopen die ik ken (een vrouw) maar waar ik he-le-maal niks aan vind en waar ik het karakter ook kut van vind, dan ga ik niet een appje lopen sturen van 'ik zag je lopen'. Dat boeit me toch helemaal niet en ik voel al zeker niet de drang om dat aan de vrouw in kwestie kenbaar te maken.
Misschien oud klasgenootje dat hij al een tijd niet had gezien ofzo. Maar goed hij geeft ook aan dat hij haar innerlijk niet tof vindt, dus dat is wel een beetje apart.
  Moderator woensdag 15 september 2021 @ 15:07:55 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201370110
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:03 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Misschien oud klasgenootje dat hij al een tijd niet had gezien ofzo. Maar goed hij geeft ook aan dat hij haar innerlijk niet tof vindt, dus dat is wel een beetje apart.
Maar als dát oprecht de verklaring is, waarom moet hij dan boos worden? Dat is toch verder een prima verklaring? Maar waarom, als hij haar karakter helemaal kut vindt, moet hij dat alsnog aan haar laten weten?

Ik zie wel waarom TS zich hier zorgen over maakt, want direct kwaad worden als hier naar geïnformeerd wordt is voor mij een rode vlag, want kwaad worden is een prima afleidingsmanoeuvre als het vermoeden dat iemand (in dit geval TS) heeft stiekem klopt, maar je dat niet toe wil geven.

Immers, als hij kwaad wordt en zij zich terug trekt hebben ze het in ieder geval niet inhoudelijk over wat er aan de hand is. Dat zal niet zonder reden zijn. Ik denk dat TS zich terecht zorgen maakt over deze situatie.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201370380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:52 schreef television10 het volgende:
Hey lienekien, Ik ben 20 jaar oud. Ja zeker ik ben zelf een onafhankelijke vrouw. Ik werk ook een tijdtje als vaste baan als oppas.
Hoe onafhankelijk ben je als dat je vaste baan is
pi_201370440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar als dát oprecht de verklaring is, waarom moet hij dan boos worden? Dat is toch verder een prima verklaring? Maar waarom, als hij haar karakter helemaal kut vindt, moet hij dat alsnog aan haar laten weten?

Ik zie wel waarom TS zich hier zorgen over maakt, want direct kwaad worden als hier naar geïnformeerd wordt is voor mij een rode vlag, want kwaad worden is een prima afleidingsmanoeuvre als het vermoeden dat iemand (in dit geval TS) heeft stiekem klopt, maar je dat niet toe wil geven.

Immers, als hij kwaad wordt en zij zich terug trekt hebben ze het in ieder geval niet inhoudelijk over wat er aan de hand is. Dat zal niet zonder reden zijn. Ik denk dat TS zich terecht zorgen maakt over deze situatie.
Ik snap ook dat zij zich zorgen maakt, maar ik vind het tegelijkertijd ook voorbarig om op basis van deze informatie stellig te zeggen "hij vindt haar gewoon leuk". Kan best zo zijn, maar ik vind dat er best ruimte zit tussen terechte argwaan (diie mij hier zeker op zijn plek lijkt) en de overtuiging dat iemand een ander leuk vindt en op Fok gaat men vaak direct van het laatste uit.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 15 september 2021 @ 15:35:13 #23
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201370503
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:52 schreef television10 het volgende:
Hey lienekien, Ik ben 20 jaar oud. Ja zeker ik ben zelf een onafhankelijke vrouw. Ik werk ook een tijdtje als vaste baan als oppas.
Zo onafhankelijk kom je niet over als je zeurt over je vriend die 5 dagen in de week werkt , en jij nu ff geen aandacht meer krijgt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Spellchecker woensdag 15 september 2021 @ 15:36:36 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201370522
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Zo onafhankelijk kom je niet over als je zeurt over je vriend die 5 dagen in de week werkt , en jij nu ff geen aandacht meer krijgt.
:o
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 15 september 2021 @ 15:36:54 #25
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201370530
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:36 schreef maily het volgende:

[..]
:o
|:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')