quote:Reageer dan niet ofzo
Op donderdag 30 januari 2003 18:19 schreef Potter het volgende:
oke
quote:Ontopic reageren zou ook handig zijn
Op donderdag 30 januari 2003 18:20 schreef vosss het volgende:
................en
zouden handig zijn, evenals ,,,,,,,,,
Ontopic:
Wat vervelend lijkt me dat.
Ik denk dat je vriend, aardig, maar duidelijk moet vertellen, dat het niks meer
wordt tussen hun, en heel consequent moet zijn.
En hij zou kunnen aankaarten of ze geen hulp moet zoeken.
Ik denk dat jij hier op zich niet zoveel in kan doen, behalve achter je vriend
staan, want voor hem is het ook niet makkelijk.
Succes,
Wolkje
tot zover de mening van een 15-jarige
quote:dat zegt hij dus ook, maar ze is niet voor reden vatbaar.... ze heeft ook nog eens de neiging van muggen olifanten te maken, dus als hij recht in haar gezicht zou zeggen dat ze hulp zou moeten zoeken, zal ze dat opvatten als dat ze gestoord is en dat ze dood moet....
Op donderdag 30 januari 2003 18:24 schreef Wolkje het volgende:Ontopic:
Wat vervelend lijkt me dat.
Ik denk dat je vriend, aardig, maar duidelijk moet vertellen, dat het niks meer
wordt tussen hun, en heel consequent moet zijn.
En hij zou kunnen aankaarten of ze geen hulp moet zoeken.Ik denk dat jij hier op zich niet zoveel in kan doen, behalve achter je vriend
staan, want voor hem is het ook niet makkelijk.Succes,
Wolkje
quote:Ontkennen dat je wat met elkaar hebt?
Op donderdag 30 januari 2003 18:27 schreef Olivis het volgende:
Ik zou het gewoon ontkennen en gewoon met mekaar omgaan zoals je altijd doet... Je kan na school toch thuis afspreken ofzo? Trouwens, niet iedereen hoeft te weten dat ik met iemand ben, krijg je toch alleen maar problemen/commentaar...tot zover de mening van een 15-jarige
Liegen is nooit goed, helemaal niet met dit soort serieuze dingen. Als je eenmaal begint te liegen, verzwijgen etc. raak je uiteindelijk steeds meer verstrikt in je eigen leugens.
quote:Wat erger ik me ontzettend aan mensen met dit soort reakties
Op donderdag 30 januari 2003 18:28 schreef ChRoNiC het volgende:
Lang verhaal...
Moonglade:
Ik snap dat je het moeilijk vind, en dat hij het moeilijk vind.
Wat is eigenlijk de reden dat het uit is gegaan tussen hem en haar?
quote:zij heeft het uitgemaakt, ze wou meer vrijheid enzo, en hij was al zeker 4 maanden van de 9 maanden heel erg verdrietig om haar en omdat ze gewoon niet in staat is vrolijk te zijn, geen moment... maar nu hij meer met mij omging wou ze hem opeens terug hebben enzo...
Op donderdag 30 januari 2003 18:30 schreef Wolkje het volgende:Ik snap dat je het moeilijk vind, en dat hij het moeilijk vind.
Wat is eigenlijk de reden dat het uit is gegaan tussen hem en haar?
en het ontkennen doen we al op school... en het is voor twee weken... ze vroeg hem namelijk een anderhalve week geleden om een maand, zodat ze kan veranderen, en iedereen wil dat hij haar een maand geeft, maar ze is dus nog niks veranderd, het word allemaal erger alleen maar...
Ik wens jullie alle 3 veel sterkte!
quote:Wat een lastige situatie..
Op donderdag 30 januari 2003 18:36 schreef moonglade het volgende:[..]
zij heeft het uitgemaakt, ze wou meer vrijheid enzo, en hij was al zeker 4 maanden van de 9 maanden heel erg verdrietig om haar en omdat ze gewoon niet in staat is vrolijk te zijn, geen moment... maar nu hij meer met mij omging wou ze hem opeens terug hebben enzo...
en het ontkennen doen we al op school... en het is voor twee weken... ze vroeg hem namelijk een anderhalve week geleden om een maand, zodat ze kan veranderen, en iedereen wil dat hij haar een maand geeft, maar ze is dus nog niks veranderd, het word allemaal erger alleen maar...
quote:dankje, en je hebt helemaal gelijk, maar hij is er al ongeveer 2/3 weken mee bezig dat te zeggen... en ze krijgt het dus niet echt door... ze hoort alleen wat ze wil horen, en dat blaast ze het liefst nog heel erg op...
Op donderdag 30 januari 2003 18:43 schreef Wolkje het volgende:[..]
Wat een lastige situatie..
Ik denk persoonlijk, dat ze wel hulp nodig heeft, en daar kan hij het wel
met haar over hebben, op een afstandelijk, maar vriendelijke manier..
En:hij is niet verantwoordelijk voor wat zij doet!!
Dat moet hij ook niet vergeten.. maar hij moet consequent tegen haar zijn,
zodat ze geen valse hoop krijgt, en uitleggen waarom het niks meer wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |