abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2003 @ 18:17:30 #1
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_8188799
ik heb sinds gister verkering met een jongen, met wie het 4 weken uit is met zijn ex... zijn ex-vriendin is nogal zelfmoordlustig, en ze snijd zich zelf ook, en we vermoeden dat ze borderline heeft... ze belt hem iedere keer op, zegt dat ze hem terug wil, terwijl zij degene is die het uit heeft gemaakt... ze wil hem terug sinds hij heel veel met mij ging praten enzo, we hadden nog niks... ze heeft ook gedreigt dat als ze mij zou zien ze me helemaal in elkaar zou slaan enzo, en het is allemaal een beetje eng... uit respect voor haar, en voor zijn en haar vrienden willen we het nog 2 weken geheimhouden, maar het is allemaal moeilijk...
we zien elkaar iedere dag op school, zij belt hem zeker 3 keer per dag en mailt en msnt en dat soort dingen naar hem, terwijl hij heeft duidelijk gemaakt dat hij nu niet met haar kan omgaan als ze zo doet, en dat ze als ze zo doet zeker geen kans maakt om vrienden te blijven (wat zij heel graag wilt)
op zich heb ik wel medelijden met haar, ze heeft het moeilijk thuis enzo, en is ze dus niet helemaal toerekeningsvatbaar... toch, ik ben bang wat er gaat gebeuren als het bekend word... of ze dan zelfmoord pleegt, ze heeft drie weken geleden ookal een poging gedaan, toen hij mij nog niet echt kende en toen al zei dat ze hem met rust moest laten, maar dat is mislukt aangezien ze te dunne aders daar voor heeft...
ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan, ik kan het dus ook niet bespreken met mijn vriendinnen, aangezien we onze verkering nog even geheim willen houden... ik luister naar hem, en we praten veel over haar en nouja, we praten sowieso heel veel en graag, en dan natuurlijk ook over haar aangezien ze drie keer per dag belt.. ik ben ook niet echt jaloers ofzo, dat zij zoveel naar hem belt, maar ik vind het gewoon een rotsituatie...
allebei wouden we eigenlijk nog geen verkering, maar het was gewoon te sterk, de verliefdheid... en het is allemaal moeilijk... ik moest het gewoon even kwijt... sorry als de zinnen enzo onduidelijk zijn...
ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
pi_8188857
Zij heeft het toch uitgemaakt.
Besides, zelfmoord is lame.

Beetje jammer voor dat meisje.

pi_8188961
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:19 schreef Potter het volgende:
oke
Reageer dan niet ofzo
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:20 schreef vosss het volgende:
................en
zouden handig zijn, evenals ,,,,,,,,,
Ontopic reageren zou ook handig zijn

Ontopic:

Wat vervelend lijkt me dat.
Ik denk dat je vriend, aardig, maar duidelijk moet vertellen, dat het niks meer
wordt tussen hun, en heel consequent moet zijn.
En hij zou kunnen aankaarten of ze geen hulp moet zoeken.

Ik denk dat jij hier op zich niet zoveel in kan doen, behalve achter je vriend
staan, want voor hem is het ook niet makkelijk.

Succes,

Wolkje

pi_8189015
Ik zou het gewoon ontkennen en gewoon met mekaar omgaan zoals je altijd doet... Je kan na school toch thuis afspreken ofzo? Trouwens, niet iedereen hoeft te weten dat ik met iemand ben, krijg je toch alleen maar problemen/commentaar...

tot zover de mening van een 15-jarige

donderdag 30 januari 2003 @ 18:28:44 #5
21715 moonglade
pi_8189048
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:24 schreef Wolkje het volgende:

Ontopic:

Wat vervelend lijkt me dat.
Ik denk dat je vriend, aardig, maar duidelijk moet vertellen, dat het niks meer
wordt tussen hun, en heel consequent moet zijn.
En hij zou kunnen aankaarten of ze geen hulp moet zoeken.

Ik denk dat jij hier op zich niet zoveel in kan doen, behalve achter je vriend
staan, want voor hem is het ook niet makkelijk.

Succes,

Wolkje

dat zegt hij dus ook, maar ze is niet voor reden vatbaar.... ze heeft ook nog eens de neiging van muggen olifanten te maken, dus als hij recht in haar gezicht zou zeggen dat ze hulp zou moeten zoeken, zal ze dat opvatten als dat ze gestoord is en dat ze dood moet....
en je hebt gelijk, ik kan niks doen, en dat maakt het het rottigst....
pi_8189074
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:27 schreef Olivis het volgende:
Ik zou het gewoon ontkennen en gewoon met mekaar omgaan zoals je altijd doet... Je kan na school toch thuis afspreken ofzo? Trouwens, niet iedereen hoeft te weten dat ik met iemand ben, krijg je toch alleen maar problemen/commentaar...

tot zover de mening van een 15-jarige

Ontkennen dat je wat met elkaar hebt?

Liegen is nooit goed, helemaal niet met dit soort serieuze dingen. Als je eenmaal begint te liegen, verzwijgen etc. raak je uiteindelijk steeds meer verstrikt in je eigen leugens.

pi_8189088
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:28 schreef ChRoNiC het volgende:
Lang verhaal...
Wat erger ik me ontzettend aan mensen met dit soort reakties

Moonglade:

Ik snap dat je het moeilijk vind, en dat hij het moeilijk vind.
Wat is eigenlijk de reden dat het uit is gegaan tussen hem en haar?

donderdag 30 januari 2003 @ 18:32:34 #8
45436 Sjantal
Eenie Meenie! :P
pi_8189133
Nou ik zou het gewoon eerlijk zeggen hoor,
Dit is echt super veel moeite voor nix
Misschien dringt het eindelijk wel tot haar door dat ze hem niet meer kan krijgen als ze weet dat hij bezet is.
Enne als je t nou verzwijgt, komt ze er op den duur later toch achter omdat ze dezelfde vrienden enz hebben. Dan komt het voor haar 10x zo hard aan lijkt me zo!
Maare suc6 in ieder geval
Shame On You If You Fooled Me Once, Shame On Me If You Fooled Me Twice
  donderdag 30 januari 2003 @ 18:36:49 #9
21715 moonglade
pi_8189222
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:30 schreef Wolkje het volgende:

Ik snap dat je het moeilijk vind, en dat hij het moeilijk vind.
Wat is eigenlijk de reden dat het uit is gegaan tussen hem en haar?

zij heeft het uitgemaakt, ze wou meer vrijheid enzo, en hij was al zeker 4 maanden van de 9 maanden heel erg verdrietig om haar en omdat ze gewoon niet in staat is vrolijk te zijn, geen moment... maar nu hij meer met mij omging wou ze hem opeens terug hebben enzo...

en het ontkennen doen we al op school... en het is voor twee weken... ze vroeg hem namelijk een anderhalve week geleden om een maand, zodat ze kan veranderen, en iedereen wil dat hij haar een maand geeft, maar ze is dus nog niks veranderd, het word allemaal erger alleen maar...

pi_8189239
Ik ken het gevoel een beetje wat betreft het zelfmoord plegen
Ik ben gek op een meisje wat ook ongeveer 3 wkn terug zelfmoord heeft geprobeert te plegen(toeval ! ? ) maar dat is gelukkig!!!! ook niet gelukt.
Het probleem is gewoon dat deze mensen het gewoon helemaal niet meer zien zitten en dit als laatste uitweg zien hoe triest het ook klinkt.
Eigenlijk schreeuwen deze mensen om aandacht voor hun problemen maar als je ze dan wil helpen dan laten ze je niet toe omdat ze bang zijn om weer op hun hart getrapt te worden denk ik.
Wat jullie situatie betreft kan ik zeggen dat je in een wel heel erg lastig parket zit want hoe zal ze reageren als uitkomt dat jij nu met haar ex hebt?
Het kan dan zijn dat haar hele wereld inelkaar stort want zij ziet haar ex als enigst lichtpuntje waarschijnlijk en wat er dan kan gebeuren lijkt me wel duidelijk
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jullie je geluk moeten laten varen om haar maar probleem is :hoe vertel je het haar zo voorzichtig mogelijk ,en hoeveel tijd kan je nog laten verstrijken totdat ze er zelf achter komt want dan is het voor haar helemaal een klap in haar gezicht
Ik kan hier helaas niet op antwoorden,dit is zo moeilijk!!

Ik wens jullie alle 3 veel sterkte!

pi_8189335
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:36 schreef moonglade het volgende:

[..]

zij heeft het uitgemaakt, ze wou meer vrijheid enzo, en hij was al zeker 4 maanden van de 9 maanden heel erg verdrietig om haar en omdat ze gewoon niet in staat is vrolijk te zijn, geen moment... maar nu hij meer met mij omging wou ze hem opeens terug hebben enzo...

en het ontkennen doen we al op school... en het is voor twee weken... ze vroeg hem namelijk een anderhalve week geleden om een maand, zodat ze kan veranderen, en iedereen wil dat hij haar een maand geeft, maar ze is dus nog niks veranderd, het word allemaal erger alleen maar...

Wat een lastige situatie..
Ik denk persoonlijk, dat ze wel hulp nodig heeft, en daar kan hij het wel
met haar over hebben, op een afstandelijk, maar vriendelijke manier..
En:hij is niet verantwoordelijk voor wat zij doet!!
Dat moet hij ook niet vergeten.. maar hij moet consequent tegen haar zijn,
zodat ze geen valse hoop krijgt, en uitleggen waarom het niks meer wordt.
  donderdag 30 januari 2003 @ 19:28:00 #12
21715 moonglade
pi_8190093
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:43 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Wat een lastige situatie..
Ik denk persoonlijk, dat ze wel hulp nodig heeft, en daar kan hij het wel
met haar over hebben, op een afstandelijk, maar vriendelijke manier..
En:hij is niet verantwoordelijk voor wat zij doet!!
Dat moet hij ook niet vergeten.. maar hij moet consequent tegen haar zijn,
zodat ze geen valse hoop krijgt, en uitleggen waarom het niks meer wordt.

dankje, en je hebt helemaal gelijk, maar hij is er al ongeveer 2/3 weken mee bezig dat te zeggen... en ze krijgt het dus niet echt door... ze hoort alleen wat ze wil horen, en dat blaast ze het liefst nog heel erg op...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')