SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Poep op je hoofdquote:Op woensdag 15 september 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Catootje van Jan, Jans en de Kinderen
@:Budapestenaar
En aan je schoen.quote:
quote:
Hebben jullie al een kamer geboekt?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
I make gorgeous and glorious half human baby's.
Vijf dollar, vind dat nogal wat.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al een kamer geboekt?
Bietje weinig ?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf dollar, vind dat nogal wat.
Yes Yes Yes girl. How to pay here for?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al een kamer geboekt?
Buda is niet van suikerquote:
Wat?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat hert kijkt wel stoer en ostentatief.
Ostentatief.quote:
Las paalzuchtigquote:Op woensdag 15 september 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ostentatief.
1) Aandachttrekkend 2) Demonstratief 3) In het oog lopend 4) Met opzettelijk vertoon 5) Met veel uiterlijk vertoon 6) Onbetwistbaar 7) Op een in het oog lopende wijze 8) Op in het oog lopende wijze 9) Opzettelijk opzienverwekkend 10) Opzettelijk vertoon 11) Opzienbarend 12) Praalziek 13) Praalzuchtig
quote:
goed om te wetenquote:
Ontbijtgenot is net afgelopenquote:Op woensdag 15 september 2021 11:32 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Zie je het ook voor je, net de broek een beetje los en ben je net lief en voorzichtig met tedere handen op weg naar het plekje waar nieuwe mensen vandaan komen "mot dun schijten"quote:
Kopje koffie met een Balaton Bummquote:Op woensdag 15 september 2021 11:32 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op woensdag 15 september 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je het ook voor je, net de broek een beetje los en ben je net lief en voorzichtig met tedere handen op weg naar het plekje waar nieuwe mensen vandaan komen "mot dun schijten"
Doe je telefoon eens weg zodat je een leuke Hongaarse kunt ontmoeten ipv je vakantie te livebloggenquote:Op woensdag 15 september 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kopje koffie met een Balaton Bumm
quote:Op woensdag 15 september 2021 11:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je telefoon eens weg zodat je een leuke Hongaarse kunt ontmoeten ipv je vakantie te livebloggen![]()
Het Balatonmeer, daar heb ik ooit eens gekampeerd.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kopje koffie met een Balaton Bumm
Toen je nog een klein Haagsje wasquote:Op woensdag 15 september 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Het Balatonmeer, daar heb ik ooit eens gekampeerd.
Jaar of 12 of zo.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen je nog een klein Haagsje was
Dat was om 7:00quote:Op woensdag 15 september 2021 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontbijtgenot is net afgelopen
nooit bang dat je buren je ruiken?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zat ff dwars.flinke scheet ook
nee maar denk dta de buurman deze wel heeft gehoordquote:Op woensdag 15 september 2021 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit bang dat je buren je ruiken?
Alle mooie vrouwen zitten ook op hun telefoon te koekeloeren toch?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je telefoon eens weg zodat je een leuke Hongaarse kunt ontmoeten ipv je vakantie te livebloggen![]()
straks brief ophalen en ga gelijk langs t ziekenhuis.. dan hoor ik 't welquote:Op woensdag 15 september 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat je snel terecht kunt.
wat denken ze dat het is dan?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
straks brief ophalen en ga gelijk langs t ziekenhuis.. dan hoor ik 't wel
geen idee, anders zou ik niet doorgestuurd worden naar het ziekenhuis..quote:Op woensdag 15 september 2021 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat denken ze dat het is dan?
oh das niet goedquote:Op woensdag 15 september 2021 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee, anders zou ik niet doorgestuurd worden naar het ziekenhuis..
ben vannacht out gegaan tijdens 't gerrien van de pijnkrampen
Dit is duizendmaal ranziger hoorquote:Op woensdag 15 september 2021 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt niet!! Hoeveel ranzige shit we van jou wel niet moeten lezen
nou neequote:Op woensdag 15 september 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is duizendmaal ranziger hoor
Die moeten ook hun telefoon weg doenquote:Op woensdag 15 september 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle mooie vrouwen zitten ook op hun telefoon te koekeloeren toch?
quote:Op woensdag 15 september 2021 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt niet!! Hoeveel ranzige shit we van jou wel niet moeten lezen
Alleen krampen (en daardoor flauwvallen) of verder nog andere klachten?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lag je ineens naast de pot?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met mn kop in de wastafel..quote:Op woensdag 15 september 2021 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lag je ineens naast de pot?
Auw.quote:
carbonaraquote:Op woensdag 15 september 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wat ik moet eten vanavond
Voedselquote:Op woensdag 15 september 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
Sushiquote:Op woensdag 15 september 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
LTVDK?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Rotterdam op zoek naar de oorzaak van penetrante vislucht, bewoners klagen over de niet te harden stank die viermaal per week rond het zuidelijk deel van Rotterdam hangt, dit is begonnen begin april 2020 en lijkt steeds vaker voor te komen, slachtofferhulp is beschikbaar en burgemeester Aboutaleb last voor vanmiddag 14:00 uur een persconferentie in voor gedupeerden.
Doe nou niet, ik wil geen pizzaquote:
Heb je veel haren?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:58 schreef bitterbal het volgende:
misschien was ik wel een japanner n mijn vorige leven
nee begonnen toen ik stopte met rokenquote:Op woensdag 15 september 2021 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie een verband met maagklachten?
nee laat het woekerenquote:Op woensdag 15 september 2021 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe je nog moeite om het bij te houden?
Gebeten door een bijziende Dracula?quote:Op woensdag 15 september 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Joekel van een bult op mijn scheenbeen
Ik vergeet steeds dat mijn bed drie cm breder is dan het matrasquote:Op woensdag 15 september 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebeten door een bijziende Dracula?
Even knuffelen met Wattenschijfje en dan nog eens proberenquote:Op woensdag 15 september 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Honger en moe.
Zo even wat eten maken![]()
Slapen lukt niet direct, helaas.
Ouch.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat mijn bed drie cm breder is dan het matras
quote:
Ik heb een zakje radijsjes.quote:
Maar echt hoor.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffff gadverdamme wat is het benauwd buiten zeg, niet te geloven![]()
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Is dat geen gat in de markt, cavia-knuffelen?
Even helemaal weg uit de hectiek van de dag, kom heerlijk en harig ontspannen met een cavia naar keuze en een kopje verwenkoffie, even een uurtje voor jezelf en caviaceren met het lieve beestje op uw schoot, wij zorgen voor wat lekkers en een doekje tegen de caviapis.
Behalve bij de harige broekpaling, dan stijgt de bloeddruk juist, als het goed is.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Diertjes aaien verlaagt de bloeddruk.
Geenquote:Op woensdag 15 september 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor pizza ga je bestellen?
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Behalve bij de harige broekpaling, dan stijgt de bloeddruk juist, als het goed is.
Ik welquote:
Nee gewoon geenquote:
Vooral als ze schattig en pluizig zijnquote:Op woensdag 15 september 2021 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Diertjes aaien verlaagt de bloeddruk.
een grizzlybeer is ook zacht en pluizig, maar toch..quote:Op woensdag 15 september 2021 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als ze schattig en pluizig zijn
Pissenbedden en springstaarten verhogen juist de bloeddruk
Gat in de markt met rode panda knuffelenquote:Op woensdag 15 september 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Is dat geen gat in de markt, cavia-knuffelen?
Even helemaal weg uit de hectiek van de dag, kom heerlijk en harig ontspannen met een cavia naar keuze en een kopje verwenkoffie, even een uurtje voor jezelf en caviaceren met het lieve beestje op uw schoot, wij zorgen voor wat lekkers en een doekje tegen de caviapis.
Ik doe meequote:Op woensdag 15 september 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gat in de markt met rode panda knuffelen
Ja waarom denk je dat het zo klam en vochtig isquote:
Correctquote:
Die is wel aardig gevuld, huehuequote:
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Is er hier een huisvrouw aanwezig?
Kan ik in mijn wasmachine ook appelazijn gooien in plaats van gewone azijn?
Beetje jammer van de kaasquote:
Geen ideequote:Op woensdag 15 september 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Ja, wel een beetje bloeddruk verhogend enzoquote:Op woensdag 15 september 2021 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een grizzlybeer is ook zacht en pluizig, maar toch..
Waarom zou je dat willen ?quote:Op woensdag 15 september 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook gewoon niet bestellenquote:
Mijn gewone azijn is op.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen ?
Wel goedkoper en gezonder waarschijnlijk.quote:
Je kunt hetquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Artikeltje voor @:uitstraling
https://www.bnnvara.nl/ka(...)is-wat-je-moet-weten
Rode Panda’s zijn daar veel te schuw voorquote:Op woensdag 15 september 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gat in de markt met rode panda knuffelen
quote:
Veelgebruikt huisvrouwendingetje https://www.libelle.be/thuis/azijn-wasmachine/quote:
Doe ik nooit. Af en toe een keer een kookwasje is toch prima?quote:
Ik moet het eigenlijk ook meer doen.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:51 schreef Ama het volgende:
Doe dat nooit eigenlijk maar as we speak zal ik de wasmachine eens met azijn laten draaien.
Oh en nou de betweter uit komen hangen ineensquote:Op woensdag 15 september 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Azijn wasmachine
Ongeveer 77.200 resultaten (0,23 seconden)
Hier draait ie al met appeltjesazijn, ik voel me net een Anjaquote:Op woensdag 15 september 2021 12:51 schreef Ama het volgende:
Doe dat nooit eigenlijk maar as we speak zal ik de wasmachine eens met azijn laten draaien.
Voor de verandering heeft hij een keer gelijk/spreekt hij de waarheid.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en nou de betweter uit komen hangen ineens
En dan kun je bont en wit wel bij elkaar doen?quote:Op woensdag 15 september 2021 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]huisvrouwen middel om te voorkomen dat kleren bv. later kleur af gaan geven..
Schijnbaar helpt een beetje natuurazijn als voorwas daarbij.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan kun je bont en wit wel bij elkaar doen?
Dat is om alvast in de winterstemming te komen, let it snowquote:Op woensdag 15 september 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag éérst even wat azijn in de waterkoker. Hij vlokt.
Daar weet jij net zoveel vanaf als een kikker van honing.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor de verandering heeft hij een keer gelijk/spreekt hij de waarheid.
Hrrr.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is om alvast in de winterstemming te komen, let it snow [ afbeelding ]
Oh dat zal best. Maar ik vind het altijd zo apart als iemand eerst hulp zoekt omdat ie ergens niet genoeg van weet, en vervolgens heel geīnformeerd anderen gaat voorlezen hoe het allemaal moet. Ik dacht dat alleen mensen uit India dat deden.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor de verandering heeft hij een keer gelijk/spreekt hij de waarheid.
Hoeveel pinguīns leven er op de beide polen? afronden mag.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal best. Maar ik vind het altijd zo apart als iemand eerst hulp zoekt omdat ie ergens niet genoeg van weet, en vervolgens heel geīnformeerd anderen gaat voorlezen hoe het allemaal moet. Ik dacht dat alleen mensen uit India dat deden.
Kalk is goed voor de botten tochquote:Op woensdag 15 september 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrrr.
Het kan niet echt kwaad, maar smakelijk is 't niet.
In Polen leven toch helemaal geen pinguīns joh, ja misschien een paar in dierentuinenquote:Op woensdag 15 september 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel pinguīns leven er op de beide polen? afronden mag.
dat doe ik nooit.. maar als ik nieuwe kleren heb met felle kleuren gaan die wel eerst ff apart met azijn ofzo jaquote:Op woensdag 15 september 2021 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan kun je bont en wit wel bij elkaar doen?
0 op de Noordpool om te beginnen.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel pinguīns leven er op de beide polen? afronden mag.
vaatwastabletje werkt beterquote:Op woensdag 15 september 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag éérst even wat azijn in de waterkoker. Hij vlokt.
Kijk dit is al een gedeeltelijk antwoord, dank voor deze informatie, en verder?quote:Op woensdag 15 september 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
0 op de Noordpool om te beginnen.
Ja? Dan ga ik dat eerst proberen.quote:
je moederquote:Op woensdag 15 september 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dit is al een gedeeltelijk antwoord, dank voor deze informatie, en verder?
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja? Dan ga ik dat eerst proberen.
Want die lucht heb ik inderdaad geen zin in.
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was aan boord altijd 't eerste wat ik deed.
Zo kwam er 1x uit een koffiepot een binnenvoering van 2mm
water eerst koken en dan zodra t gekookt is tablet er in
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
tablet zelf niet laten koken, die dampen zijn niet zo gezond
Jij doet weinig in het huishouden dus?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje huishoudtips voor het leven hier.
Dit is net zo'n cruciale vrouwenkennis als nagellak, spinnengillen en hippe jurkjesquote:Op woensdag 15 september 2021 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje huishoudtips voor het leven hier.
ik heb er nog nooit goud uit zien komenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Azijn in de wasmachine is goud
Ik heb maandag zelf de afvoer ontstoptquote:Op woensdag 15 september 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij doet weinig in het huishouden dus?
Rare vergelijking maar oke.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar weet jij net zoveel vanaf als een kikker van honing.
Hoho, dit is universeel nuttig, niet alleen voor nagellakdragers.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is net zo'n cruciale vrouwenkennis als nagellak, spinnengillen en hippe jurkjes
Nee dus.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb maandag zelf de afvoer ontstopt
Zal ook wel een gigantische teringherrie maken allemaal van die goudklompjes zo in de wasmachinequote:Op woensdag 15 september 2021 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit goud uit zien komen
Check, en eentje speciaal voor m'n ramen/spiegels. Even spuiten, afnemen en klaarrrrrr.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:13 schreef Ama het volgende:
Ik heb vorige week ofzo schoonmaakmiddel concentraat gekocht dus nu heb ik een spuitbus voor sanitair en een spuitbus voor meubels (en deuren enz) en dat kan ik echt zo vaak bijvullen. Fucking makkelijk ook nu.Even spuitbus pakken en doekje en klaar. Ben echt een gelukkige huisvrouw nu.
Ja ik dacht koop eerst 2 soorten, kijken of dit bevalt. Hoewel dat voor sanitair heb ik op het werk ook en dat is zo fucking chill. In verhouding ook best goedkoop want zo'n liter fles met concentraat doe je volgens mij echt wel lang mee.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, en eentje speciaal voor m'n ramen/spiegels. Even spuiten, afnemen en klaarrrrrr.
Gevolgd door een rondje met m'n stofzuiger.
Heb gewoon meestal iets van blue wonder, veel praktischer dan een sopje makenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:13 schreef Ama het volgende:
Ik heb vorige week ofzo schoonmaakmiddel concentraat gekocht dus nu heb ik een spuitbus voor sanitair en een spuitbus voor meubels (en deuren enz) en dat kan ik echt zo vaak bijvullen. Fucking makkelijk ook nu.Even spuitbus pakken en doekje en klaar. Ben echt een gelukkige huisvrouw nu. Heb dus 2 soorten gekocht want het 1 is het ander niet.
Ja, die voor glas is gewoon een mengsel water en azijn in een sprayflacon.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik dacht koop eerst 2 soorten, kijken of dit bevalt. Hoewel dat voor sanitair heb ik op het werk ook en dat is zo fucking chill. In verhouding ook best goedkoop want zo'n liter fles met concentraat doe je volgens mij echt wel lang mee.
Ik moet nog eens iets goed hebben voor mijn hoogglans keukendeurtjes, als daar de zon op schijnt zie je nu alle strepen van het schoonmakenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die voor glas is gewoon een mengsel water en azijn in een sprayflacon.Geen gekloot met trekkers, droogt uit zichzelf streeploos op.
Zelfde idee.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gewoon meestal iets van blue wonder, veel praktischer dan een sopje maken
Hey hey heyquote:Op woensdag 15 september 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde idee.Alleen heeft Ama waarschijnlijk een "moederfles" om zelf de sprayflaconinhoud aan te maken.
Hmm, goeie wel. Drogen met een microvezeldoek?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog eens iets goed hebben voor mijn hoogglans keukendeurtjes, als daar de zon op schijnt zie je nu alle strepen van het schoonmaken
Maar dan moet je nog wel water gebruiken toch.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gewoon meestal iets van blue wonder, veel praktischer dan een sopje maken
Yes en heb ik genoeg voor de komende 2 jaar minstens denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde idee.Alleen heeft Ama waarschijnlijk een "moederfles" om zelf de sprayflaconinhoud aan te maken.
op een brommer?quote:
Op een houtvlot.quote:
In een sprayflacon.quote:
und warum?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:35 schreef Ama het volgende:
Gvd had echt eerder weer user moeten zijn.
Wil een robotstofzuiger bestellen.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, en eentje speciaal voor m'n ramen/spiegels. Even spuiten, afnemen en klaarrrrrr.
Gevolgd door een rondje met m'n stofzuiger.
Weet niet voel me veel vrijer nu om gewoon weer lekker dom te posten.quote:
Doe ik nooit eigenlijk, maak het wel altijd droog met keukenpapierquote:Op woensdag 15 september 2021 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog wel water gebruiken toch.
Ook wel eens geprobeerd maar werd er niet heel veel beter opquote:Op woensdag 15 september 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, goeie wel. Drogen met een microvezeldoek?
Grote meidquote:
dat heeft andere mods ook nooit dwars gezetenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet voel me veel vrijer nu om gewoon weer lekker dom te posten.
Nee de meeste zijn over het algemeen niet de scherpste mesjes in de laquote:Op woensdag 15 september 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft andere mods ook nooit dwars gezeten
Aldus een ex-modquote:Op woensdag 15 september 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de meeste zijn over het algemeen niet de scherpste mesjes in de la
Ja in mijn tijd was het allemaal veel beter natuurlijkquote:
Doeeeee.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil een robotstofzuiger bestellen.
Ja maar ik ben braaf en nu nog wel maar ik hoef nu ook niet meer op te letten dus meer tijd om hier gewoon te zijn enz.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft andere mods ook nooit dwars gezeten
Hrm.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel eens geprobeerd maar werd er niet heel veel beter op
Omg jaquote:
Maar dit lijkt altijd veel werk maar is in werkelijkheid maar 5 a 10 minuten werk.quote:
ik moet gewoon eens op zoek naar een nieuwe poetsvrouwquote:Op woensdag 15 september 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel een robot-ramenlapper en een robot-bedverschoner.
Met een azijnoplossing zijn ramen dus al minimale moeite.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel een robot-ramenlapper en een robot-bedverschoner.
Over een weekje mag je jezelf helemaal vol gana proppen met souvlaki, baklava en moussakaquote:
Ja dat is ook wel zo ook inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2021 13:44 schreef Ama het volgende:
Maar dit lijkt altijd veel werk maar is in werkelijkheid maar 5 a 10 minuten werk.
Als ik weer wat geld gespaard heb wil ik ook een goede voorhierquote:Op woensdag 15 september 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doeeeee.
Onze meubels zijn achterlijk, dus zelfs met robot zou ik zelf nog moeten stofzuigen, maar het zijn echt chille dingen.
Glassex werkt ook primaquote:Op woensdag 15 september 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een azijnoplossing zijn ramen dus al minimale moeite.
die trapladder rond het hele huis zeulen vind ik al moeite genoegquote:Op woensdag 15 september 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou als je het aan bitter vraagt ben je zo 28.000 posts geneuzel over een magneet verderquote:Op woensdag 15 september 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een weekje mag je jezelf helemaal vol gana proppen met souvlaki, baklava en moussaka
Kijk er ook altijd tegenop maar als ik het dan heb gedaan denk ik altijd weer oh dat stelde niks voor.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo ook inderdaad
Azijn is goeikoper.quote:
Plus als er nou EEN klusje in huis is waar je echt genot van hebtquote:Op woensdag 15 september 2021 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk er ook altijd tegenop maar als ik het dan heb gedaan denk ik altijd weer oh dat stelde niks voor.
heb je het wel uitgebreid besprokenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als je het aan bitter vraagt ben je zo 28.000 posts geneuzel over een magneet verder
Ik vind het grootste nadeel dat er dan ook meteen weer een volle wasmachine op volgt.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk er ook altijd tegenop maar als ik het dan heb gedaan denk ik altijd weer oh dat stelde niks voor.
Mascarpone is alleen lekker met tiramisuquote:Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb lunch.
Tomaten mascarpone soep en crackers met smeerbare brie.
In mijn hoofd was de combi beter
tomaten verpesten alles!quote:Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb lunch.
Ik wacht wel tot ik een appje krijg van mijn vader.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:51 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben de erwtensoep ook weer bij de hema
ik heb maar 1 setje eigenlijkquote:Op woensdag 15 september 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het grootste nadeel dat er dan ook meteen weer een volle wasmachine op volgt.
Klinkt vrij zwaar.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb lunch.
Dat gaat hier in de winter niet werken zonder droger.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb maar 1 setje eigenlijkSmorgens afhalen, was draaien, kussen, dekbed en matras kunnen lekker de hele dag uitdampen, savonds alles er weer op gooien en feestgenot
Geen droger.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb maar 1 setje eigenlijkSmorgens afhalen, was draaien, kussen, dekbed en matras kunnen lekker de hele dag uitdampen, savonds alles er weer op gooien en feestgenot
Mijn vader maakte ook altijd graag erwtensoep.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:52 schreef Ama het volgende:
Die maakt altijd extra zodat ik ook een pannetje vol kan ophalen.
Hehehe, boks.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vader maakte ook altijd graag erwtensoep.
dat waren meestal dagen dat ik naar de snackbar liep
Wowquote:Op woensdag 15 september 2021 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vader maakte ook altijd graag erwtensoep.
dat waren meestal dagen dat ik naar de snackbar liep
op zich vind ik een kommetje erwtensoep niet vies ofzo, maar soep is in mijn beleving gewoon geen hoofdmaaltijd.quote:
Joop, ben jij het?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich vind ik een kommetje erwtensoep niet vies ofzo, maar soep is in mijn beleving gewoon geen hoofdmaaltijd.
Ook als het soep is waar je lepel in rechtop blijft staan en die je kunt gebruiken als specie tussen de bakstenen
*kijkt naar buiten*quote:Op woensdag 15 september 2021 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint nu wel wat zonniger te worden trouwens
Oh kijk dat scheelt al. Dus ook niet meer als ik alleen maar door het station heen loop om aan de andere kant van het spoor te komenquote:In het openbaar vervoer, taxi's en op luchthavens na de paspoortcontrole blijft een mondkapjesplicht van kracht. Maar op het perron en bij de bus- en tramhalte hoeft deze bescherming niet meer op.
Eindelijk een medestander, soep is geen maaltijdquote:Op woensdag 15 september 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich vind ik een kommetje erwtensoep niet vies ofzo, maar soep is in mijn beleving gewoon geen hoofdmaaltijd.
Ook als het soep is waar je lepel in rechtop blijft staan en die je kunt gebruiken als specie tussen de bakstenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |