SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat wilde ik ook zeggen, of:quote:Op woensdag 15 september 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Steek die mailtjes maar waar de zon niet schijnt.
M'n balkon?quote:Op woensdag 15 september 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Steek die mailtjes maar waar de zon niet schijnt.
Ik vind het wel handig, maar als het als een soort controlefunctie a la Noord Korea gebruikt wordt, laat maar dan.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
teams is ook je reinste bedrijfslepra
Het heeft z'n positieve kanten, maar alleen indien echt noodzakelijk gaarne.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
teams is ook je reinste bedrijfslepra
ja nouja dat..quote:Op woensdag 15 september 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heeft z'n positieve kanten, maar alleen indien echt noodzakelijk gaarne.
Training thuis kunnen doen ipv naar DE te moeten was wel chill. Bijvoorbeeld.
Ik heb mijn werkphone mee op mijn ochtendwandelingetjes en steek ze geregeld de ogen uit met prachtige foto's van de ijssel in de mist en zoquote:Op woensdag 15 september 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's gewoon omslachtig.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja nouja dat..
ik vind de integratie met bv onedrive wel ok. maar gebruik onedrive dan ook veeeeeel meer en veel liever (want iig goede mappennavigatiestructuur). maar voor veel dingen moet ik ook nog eens naar een sharepoint pagina omdat die weer niet in teams of in onedrive kunnen.
Zou al een stuk beter zijn als alles gewoon gecentraliseerd kan worden in 1 product ipv dat je in 3 vijvertjes tegelijk moet hengelen.
quote:Op woensdag 15 september 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dan ben ik er al gauw klaar mee..quote:Op woensdag 15 september 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's gewoon omslachtig.
Dus jij bent het kneusje dat ze laten rijden?quote:Op woensdag 15 september 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Als ik geen Teams zou gebruiken zou ik zes dagen per week op vier kantoren in Nederland tegelijkertijd aanwezig moeten zijn.
Goed voor de airmiles.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Als ik geen Teams zou gebruiken zou ik zes dagen per week op vier kantoren in Nederland tegelijkertijd aanwezig moeten zijn.
Juist niet dan hč.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus jij bent het kneusje dat ze laten rijden?
in een Aygoquote:Op woensdag 15 september 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus jij bent het kneusje dat ze laten rijden?
quote:
Mijn eerste opleidingsdag is ook online en ik vind dat echt prima.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leukquote:Op woensdag 15 september 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn kilometers asfalt vreten wel gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |