abonnement Unibet Coolblue
pi_201378635
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 05:56 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Als je ook maar enige invloed hebt op het al of niet opgenomen te worden in het ziekenhuis, dan zou ik dit met beide handen aanpakken. Of ga jij ook ongezien oversteken op een drukke weg, of likken aan een rauwe kip?
weleens van overgewicht gehoord? of kunnen mensen daar niks aan doen?
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 16 september 2021 @ 05:23:54 #52
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201378711
Ik zou de locatie verlaten, tenzij ik het eens ben met de proportionaliteit van het middel tav de activiteit.
Dus een café binnenlopen ga ik geen QR voor gebruiken, maar voor het bezoek van een druk opeengepakt event als Thunderdome, misschien wel. Ligt ook aan de corona situatie op zo’n moment. Nu is er bijv weinig aan de hand, vooral onzekerheid over de uitwerking van het vrij stappen zonder beperkingen buiten de code.

Natuurlijk weet je van te voren waar tvt geldt, dus je kunt deze locaties praktisch op voorhand mijden.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  donderdag 16 september 2021 @ 07:51:40 #53
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_201379397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:57 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL waarom zou je überhaupt vrijwillig naar zo'n plek gaan? :')
Boeit me geen fuck dat ik daar niet welkom ben, heb wel iets beters te doen.
Dit. Maar mensen mogen zich gewoon op hun gezondheid laten controleren als ze willen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_201379450
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 00:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ben juist van plan om extra vaak te gaan. Goed voor de omzet van de lokale horeca en een prettig idee om dan tussen allemaal verstandige mensen te zitten. ;)
Op zich wel jammer dat de dorpsgek niet meer aan het eind van de bar zit. Wordt toch een stukje saaier zo.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_201379589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:57 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL waarom zou je überhaupt vrijwillig naar zo'n plek gaan? :')
Boeit me geen fuck dat ik daar niet welkom ben, heb wel iets beters te doen.
Recent onderzoek wijst uit dat wappies toch niet zo principieel zijn. Blijkbaar is het opeens okay om met WiFi in het bloed rond te lopen of magnetisch te worden, als ze maar uit kunnen gaan. _O-

Al die tijd was het dwars om het dwars zitten
pi_201379739
Waarom zouden mensen moeilijk gaan dien een toegangsbewijs te tonen?

Heb je dat dan nooit eerder gedaan?

Zolang geleden is het toch ook niet dat er evenementen mogelij waren en je voor sommige events een toegangsbewijs moest hebben om erin te komen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 16 september 2021 @ 08:36:30 #57
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201379762
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:19 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Recent onderzoek wijst uit dat wappies toch niet zo principieel zijn. Blijkbaar is het opeens okay om met WiFi in het bloed rond te lopen of magnetisch te worden, als ze maar uit kunnen gaan. _O-

Al die tijd was het dwars om het dwars zitten
Jij verwacht echt dat deze mensen zich hebben laten vaccineren :?







Of is het zo simpel dat jongeren die er geen zin in hadden of niet de moeite wilde nemen ook al in de categorie "wappie" vallen?
pi_201379797
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:35 schreef RM-rf het volgende:
Waarom zouden mensen moeilijk gaan dien een toegangsbewijs te tonen?

Heb je dat dan nooit eerder gedaan?

Zolang geleden is het toch ook niet dat er evenementen mogelij waren en je voor sommige events een toegangsbewijs moest hebben om erin te komen?
Dwars om het dwars zitten. Het geeft hun leven een doel.
  donderdag 16 september 2021 @ 09:10:33 #59
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_201380076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:35 schreef RM-rf het volgende:
Waarom zouden mensen moeilijk gaan dien een toegangsbewijs te tonen?

Heb je dat dan nooit eerder gedaan?

Zolang geleden is het toch ook niet dat er evenementen mogelij waren en je voor sommige events een toegangsbewijs moest hebben om erin te komen?
*Gezondheidspas
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 16 september 2021 @ 09:13:13 #60
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_201380101
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:40 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Dwars om het dwars zitten. Het geeft hun leven een doel.
Het gaat niet om het dwarszitten op zich (hoewel er best mensen zullen zijn die daar voldoening uit halen), maar om het privacyargument. Jouw medische informatie is privé en iemand anders, vooral de overheid, heeft daar in principe niets mee te maken. Er moeten zwaarwegende redenen zijn om dat recht op privacy opzij te schuiven en daarnaast moet het instrument proportioneel zijn. Beiden zijn in dit geval discutabel. Gevaccineerden hebben geen steriele immuniteit, tvt werkt onvoldoende en serologische tests tellen niet mee. De onderbouwing van de coronapas rammelt en de overheid geeft ook toe dat het instrument eigenlijk een ander doel dient (vaccinatiepercentage opkrikken).

Geen moeite hebben met de coronapas is hetzelfde als zeggen dat je geen moeite hebt met privacyschendingen omdat je niets te verbergen hebt. En dat betekent dat je je grondrechten niet serieus neemt. Iedereen die een beetje nadenkt zou daarom mordicus tegen moeten zijn.
Never explain, never apologize.
pi_201380214
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:13 schreef Lurf het volgende:

[..]
Het gaat niet om het dwarszitten op zich (hoewel er best mensen zullen zijn die daar voldoening uit halen), maar om het privacyargument. Jouw medische informatie is privé en iemand anders, vooral de overheid, heeft daar in principe niets mee te maken. Er moeten zwaarwegende redenen zijn om dat recht op privacy opzij te schuiven en daarnaast moet het instrument proportioneel zijn. Beiden zijn in dit geval discutabel. Gevaccineerden hebben geen steriele immuniteit, tvt werkt onvoldoende en serologische tests tellen niet mee. De onderbouwing van de coronapas rammelt en de overheid geeft ook toe dat het instrument eigenlijk een ander doel dient (vaccinatiepercentage opkrikken).

Geen moeite hebben met de coronapas is hetzelfde als zeggen dat je geen moeite hebt met privacyschendingen omdat je niets te verbergen hebt. En dat betekent dat je je grondrechten niet serieus neemt. Iedereen die een beetje nadenkt zou daarom mordicus tegen moeten zijn.
BS. Vaccinatie is geen medische privacy. Dat gele boekje dat je krijgt als je gevaccineerd bent voor het één of ander is ook gewoon open informatie.

Je denkt misschien dat je een beetje nadenkt, maar in feite heb je je overdenkt waardoor je de dingen als een leek niet meer duidelijk kan zien. Ooit waren alle vaccinaties die nu normaal zijn, ook een experiment. Denk daar maar eens over na.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 09:23:56 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201380271
Ik laat mijn QR code zien O+ O+ En als het een ondernemer is die iedereen binnen laat, dan roep ik dat ik niet in de buurt van wappies wil komen en dan loop ik weg.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 16 september 2021 @ 09:25:04 #63
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201380284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:36 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Jij verwacht echt dat deze mensen zich hebben laten vaccineren :?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Of is het zo simpel dat jongeren die er geen zin in hadden of niet de moeite wilde nemen ook al in de categorie "wappie" vallen?
Hier op fok zijn veel mensen niet zo genuanceerd en is alles gewoon zwart/wit. Due iedereen die geen vaccin heeft is een 'wappie'. Wat de reden ook is dus ook mensen die om medische reden geen vaccin nemen en ook jongeren, ja.

Oorspronkelijk waren alleen de volgers van Engel 'wap' maar die groep werd snel uitgebreid. En sommigen hier denken ook echt dat alle 'vaccin-weigeraars' automatisch volgers van Engel zijn.

Zelfs mensen die wél gevaccineerd zijn maar tegen het testen of identificeren zijn, zijn al voor 'wappie' uitgemaakt.
To BG or not to BG!
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 09:34:29 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201380418
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:25 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hier op fok zijn veel mensen niet zo genuanceerd en is alles gewoon zwart/wit. Due iedereen die geen vaccin heeft is een 'wappie'. Wat de reden ook is dus ook mensen die om medische reden geen vaccin nemen en ook jongeren, ja.

Oorspronkelijk waren alleen de volgers van Engel 'wap' maar die groep werd snel uitgebreid. En sommigen hier denken ook echt dat alle 'vaccin-weigeraars' automatisch volgers van Engel zijn.

Mensen die een vaccin niet kunnen nemen om medische redenen zijn geen wappie. En dan bedoel ik niet de wappies die allemaal zeggen PTSS te hebben.

Mensen die een vaccin weigeren zijn wappie als hun keuze gebaseerd is op onjuiste feiten, desinformatie, fakenews en sprookjes. Mensen met een fatsoen. Mensen die een goede reden hebben ben ik nog niet tegengekomen.

Mensen die te lui zijn om een vaccin te halen hebben pech en mogen niet naar het terras.
quote:
Zelfs mensen die wél gevaccineerd zijn maar tegen het testen of identificeren zijn, zijn al voor 'wappie' uitgemaakt.
Mensen die gevaccineerd zijn maar zich niet laten testen als ze ziek zijn en lekker vanalles blijven doen "want we zijn gevaccineerd", zijn een gevaar voor de samenleving. Als zij dat niet inzien, dan mag je er wat mij betreft de sticker wappie op plakken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 16 september 2021 @ 09:38:27 #65
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_201380468
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:20 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
BS. Vaccinatie is geen medische privacy. Dat gele boekje dat je krijgt als je gevaccineerd bent voor het één of ander is ook gewoon open informatie.

Je denkt misschien dat je een beetje nadenkt, maar in feite heb je je overdenkt waardoor je de dingen als een leek niet meer duidelijk kan zien. Ooit waren alle vaccinaties die nu normaal zijn, ook een experiment. Denk daar maar eens over na.
Je bent ook niet verplicht om het gele boekje te laten zien om ergens binnen te komen. En binnen Nederland (waar het hier over gaat) heeft het ook geen enkele status. Je hebt mijn argumentatie duidelijk ook niet begrepen: het gaat niet om wel of niet gevaccineerd zijn, het gaat om de bijzonder zwakke rechtvaardiging van een ingrijpende privacyschending. Medische gegevens zijn bijzondere persoonsgegevens waarvoor de privacyregels nog een graadje strenger zijn. Het gemak waarmee ze nu aan de kant worden geschoven voor een oneigenlijk doel vind ik verontrustend.

Ik ben helemaal niet tegen vaccinaties, maar ik vind dat iedereen die afweging voor zichzelf in vrijheid moet kunnen maken. Grondrechten zijn niet iets dat je moet "verdienen", dat is de boel omdraaien en het frame van een overheid die bang is voor zijn burgers.
Never explain, never apologize.
pi_201380478
Als iedereen rechtsomkeert maakt al is het maar voor 1 week. Dan zullen uitbatets toch wel achter hun oren gaan krabben.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 09:41:29 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201380508
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:38 schreef Lurf het volgende:

[..]
Je bent ook niet verplicht om het gele boekje te laten zien om ergens binnen te komen. En binnen Nederland (waar het hier over gaat) heeft het ook geen enkele status. Je hebt mijn argumentatie duidelijk ook niet begrepen: het gaat niet om wel of niet gevaccineerd zijn, het gaat om de bijzonder zwakke rechtvaardiging van een ingrijpende privacyschending. Medische gegevens zijn bijzondere persoonsgegevens waarvoor de privacyregels nog een graadje strenger zijn. Het gemak waarmee ze nu aan de kant worden geschoven voor een oneigenlijk doel vind ik verontrustend.

Ik ben helemaal niet tegen vaccinaties, maar ik vind dat iedereen die afweging voor zichzelf in vrijheid moet kunnen maken. Grondrechten zijn niet iets dat je moet "verdienen", dat is de boel omdraaien en het frame van een overheid die bang is voor zijn burgers.
Hoezo is het laten zien van een QRcode een ingrijpende privacyschending? :')

Er komt alleen een groen vinkje te staan bij degene die het checkt. Meer niet. Gaat niet om een medisch dossier wat je moet laten zien :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 09:42:23 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201380518
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:39 schreef gearfour het volgende:
Als iedereen rechtsomkeert maakt al is het maar voor 1 week. Dan zullen uitbatets toch wel achter hun oren gaan krabben.
Zijn waarschijnlijk loze dreigementen. Net als die tig keren dat ze open zouden gaan :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201380550
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:25 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hier op fok zijn veel mensen niet zo genuanceerd en is alles gewoon zwart/wit. Due iedereen die geen vaccin heeft is een 'wappie'. Wat de reden ook is dus ook mensen die om medische reden geen vaccin nemen en ook jongeren, ja.

Oorspronkelijk waren alleen de volgers van Engel 'wap' maar die groep werd snel uitgebreid. En sommigen hier denken ook echt dat alle 'vaccin-weigeraars' automatisch volgers van Engel zijn.

Zelfs mensen die wél gevaccineerd zijn maar tegen het testen of identificeren zijn, zijn al voor 'wappie' uitgemaakt.
Mensen die geen vaccin nemen om medische redenen gaan zich alsnog niet vaccineren om uit te kunnen gaan. Want ze worden niet spontaan gezond bij het horen van die regeling. Deze mensen horen niet bij de wappies.
Genoeg volgers van Engel die zich opeens wel laten vaccineren.
pi_201380585
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:38 schreef Lurf het volgende:

[..]
Je bent ook niet verplicht om het gele boekje te laten zien om ergens binnen te komen. En binnen Nederland (waar het hier over gaat) heeft het ook geen enkele status. Je hebt mijn argumentatie duidelijk ook niet begrepen: het gaat niet om wel of niet gevaccineerd zijn, het gaat om de bijzonder zwakke rechtvaardiging van een ingrijpende privacyschending. Medische gegevens zijn bijzondere persoonsgegevens waarvoor de privacyregels nog een graadje strenger zijn. Het gemak waarmee ze nu aan de kant worden geschoven voor een oneigenlijk doel vind ik verontrustend.

Ik ben helemaal niet tegen vaccinaties, maar ik vind dat iedereen die afweging voor zichzelf in vrijheid moet kunnen maken. Grondrechten zijn niet iets dat je moet "verdienen", dat is de boel omdraaien en het frame van een overheid die bang is voor zijn burgers.
Vrijheid is overrated. We zijn aan allerlei wetten en regels gebonden om een veilige gemeenschap te creëren. Het is dat deze wetten en regels er al zijn voordat wij geboren werden en wij het daarom accepteren.

Maar wat is de ECHTE reden dat sommigen de veiligheid van de gemeenschap niet kunnen zien bij deze zaak?
  donderdag 16 september 2021 @ 09:49:48 #71
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201380604
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:44 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Mensen die geen vaccin nemen om medische redenen gaan zich alsnog niet vaccineren om uit te kunnen gaan. Want ze worden niet spontaan gezond bij het horen van die regeling. Deze mensen horen niet bij de wappies.
die mensen zijn blij dat ze straks veilig uit eten kunnen en zullen zicht graag laten testen.

Dat zijn namelijk precies de mensen waar we dit voor opzetten. Dat decwappies op de ic komen zal niemand boeien.
Tot nooit .......
pi_201380707
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:36 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Jij verwacht echt dat deze mensen zich hebben laten vaccineren :?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Of is het zo simpel dat jongeren die er geen zin in hadden of niet de moeite wilde nemen ook al in de categorie "wappie" vallen?
Dit ja. Sommige mensen zijn echt simpel
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_201380760
Gewoon laten zien, mensen die uit principe dan niet naar binnen gaan :'). Alsof die ondernemer er wat aan kan doen dat er bepaalde regels gelden. Hoe simpel ben je dan wel niet als je dan de ondernemer straft voor het beleid.
  donderdag 16 september 2021 @ 10:05:25 #74
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201380776
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:49 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
die mensen zijn blij dat ze straks veilig uit eten kunnen en zullen zicht graag laten testen.

Dat zijn namelijk precies de mensen waar we dit voor opzetten. Dat decwappies op de ic komen zal niemand boeien.
Maar het grootste gedeelte wordt ja niet getest dus hoe veilig is dat dan voor de mensen die zich niet kunnen laten vaccineren?

Die zijn mi het veiligst als iedereen zich zou laten testen.

Hieraan kun je zien dat het helemaal niet gaat om de veiligheid van deze groep mensen maar om het 'pesten' van mensen zodat die zich alsnog laten vaccineren.
To BG or not to BG!
pi_201380857
ik blijf lekker thuis. binnen een paar maanden gaat alles toch wel weer dicht.
pi_201380868
Hoe moeilijk is 't nu? Laat gewoon zien en klaar.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201380874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:09 schreef pokkerdepok het volgende:
ik blijf lekker thuis. binnen een paar maanden gaat alles toch wel weer dicht.
Stel je voor je zou nu even genieten van het feit dat bijna alles weer kan.
Nee dan kun je beter voor je PC schermpje zitten.
pi_201380890
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:10 schreef Questular het volgende:

[..]
Stel je voor je zou nu even genieten van het feit dat bijna alles weer kan.
Nee dan kun je beter voor je PC schermpje zitten.
geniet, veel plezier
  donderdag 16 september 2021 @ 10:12:55 #79
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201380915
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:44 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Mensen die geen vaccin nemen om medische redenen gaan zich alsnog niet vaccineren om uit te kunnen gaan. Want ze worden niet spontaan gezond bij het horen van die regeling. Deze mensen horen niet bij de wappies.
Genoeg volgers van Engel die zich opeens wel laten vaccineren.
Oja? Hoeveel volgers heeft Engel dan? En hoeveel daarvan laten zich nu alsnog vaccineren? Heb je een bron of is het een vermoeden?
To BG or not to BG!
pi_201381204
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:04 schreef Questular het volgende:
Gewoon laten zien, mensen die uit principe dan niet naar binnen gaan :'). Alsof die ondernemer er wat aan kan doen dat er bepaalde regels gelden. Hoe simpel ben je dan wel niet als je dan de ondernemer straft voor het beleid.
'k Vind het vooral 'moeilijk doen om niets'. Je mag bijna alles weer. Het enige wat je hoeft te doen is dat corona-toegangsbewijs laten zien. En daar een issue van maken: het is echt moeilijk doen om het moeilijk doen, als je 't mij vraagt.

Sommige mensen krijgen daar kennelijk een kick van. Ik vind het vooral sneu gedrag.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 16 september 2021 @ 11:22:23 #81
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201382000
Ik zou hem gewoon laten zien. Ben fel tegenstander van de Corona pas, maar daar kunnen die ondernemers ook niks aan doen, toch? En mijn verlangen om leuke dingen te kunnen doen is groter dan mijn gevoelens rondom die pas. Als je stennis gaat schoppen bij zo’n ondernemer zou ik dat nogal triest vinden. Die doen ook maar hun best om te overleven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_201383325
Gewoon de coronapas laten zien en lekker op het terras een biertje drinken natuurlijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 16 september 2021 @ 13:05:32 #83
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201383382
Als je tegen bent kun je altijd nog naar een gecancelde show van Giel Beelen gaan.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_201383432
quote:
16s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:23 schreef Starhopper het volgende:
Ik laat mijn QR code zien O+ O+ En als het een ondernemer is die iedereen binnen laat, dan roep ik dat ik niet in de buurt van wappies wil komen en dan loop ik weg.
Eerst nog afrekenen Nikonlover
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 13:20:48 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201383564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:10 schreef bamibij het volgende:

[..]
Eerst nog afrekenen Nikonlover
Hoezo? Ik heb toch niks gekocht? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201383673
quote:
16s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:23 schreef Starhopper het volgende:
Ik laat mijn QR code zien O+ O+ En als het een ondernemer is die iedereen binnen laat, dan roep ik dat ik niet in de buurt van wappies wil komen en dan loop ik weg.
quote:
Als gast in een restaurant heb je geen recht om te weten of gasten of personeel een coronabewijs hebben.
https://www.nu.nl/coronav(...)-versoepelingen.html
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 13:36:25 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201383769
quote:
Als er bij de ingang geen controle is en er zit zo'n wappiesticker op de deur, dan weet je toch genoeg ;) Dan keer ik om. Als er gewoon netjes een controle is, dan ga ik naar binnen :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201383859
quote:
16s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als er bij de ingang geen controle is en er zit zo'n wappiesticker op de deur, dan weet je toch genoeg ;) Dan keer ik om. Als er gewoon netjes een controle is, dan ga ik naar binnen :)
Heb je wel het risico dat je wordt bediend of dat je eten wordt bereid door een ongetestte ongevaccineerde he. Dat moet je maar durven hoor.
pi_201384026
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:42 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Heb je wel het risico dat je wordt bediend of dat je eten wordt bereid door een ongetestte ongevaccineerde he. Dat moet je maar durven hoor.
Is toch nog altijd veiliger dan omringd worden door ongeteste ongevaccineerden?
pi_201384044
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:53 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Is toch nog altijd veiliger dan omringd worden door ongeteste ongevaccineerden?
Beter gewoon nog jaartje binnen blijven.
pi_201384942
Wie mijn gezondheid wil checken moet het meteen goed doen, dus ik neem een potje poep mee.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201385040
Ik woon in Frankrijk en weet dus ondertussel wel waar hij wordt gevraagd. Die plekken vermijd ik dus gewoon.

Als er wel om wordt gevraagd ga ik gewoon weg. De mensen die erom vragen zijn niet verantwoordelijk voor het achterlijke beleid en een discussie aangaan heeft toch geen zin.
pi_201385043
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:12 schreef RedFever007 het volgende:
Ja boos worden op de uitbater zal helpen :X }:|
Die verzint deze regels toch ook niet :') |:(
Zo werkt eigen verantwoordelijkheid dus niet. Iedereen is verantwoordelijk voor de staat van het land. Letterlijk en figuurlijk.

Wat je van deze regels vindt moet je zelf weten.

-geen oproepen de wet te overtreden aub-

[ Bericht 22% gewijzigd door capricia op 16-09-2021 15:11:55 ]
  donderdag 16 september 2021 @ 15:15:48 #94
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_201385124
quote:
16s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als er bij de ingang geen controle is en er zit zo'n wappiesticker op de deur, dan weet je toch genoeg ;) Dan keer ik om. Als er gewoon netjes een controle is, dan ga ik naar binnen :)
Voor wat ik had vernomen zijn de meeste horecatenten niet van plan om te controleren.
pi_201385172
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik woon in Frankrijk en weet dus ondertussel wel waar hij wordt gevraagd. Die plekken vermijd ik dus gewoon.

Als er wel om wordt gevraagd ga ik gewoon weg. De mensen die erom vragen zijn niet verantwoordelijk voor het achterlijke beleid en een discussie aangaan heeft toch geen zin.
En je telefoon even pakken en het laten zien voelt zo fout?
pi_201385182
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 15:19 schreef Questular het volgende:

[..]
En je telefoon even pakken en het laten zien voelt zo fout?
Ik heb die pas niet.
pi_201386611
Ik wil best een QR code meenemen maar dat gaat niet de QR code zijn in de vaccinatie app van de overheid.

pi_201386655
Net zoals ik de afgelopen weken in Oostenrijk en Duitsland heb gedaan. De CoronaCheck-app openen voordat ik een restaurant of kroeg binnen ga, en hem aan het personeel laten zien.

1,5 seconde werk.
pi_201386672
Gewoon laten zien, boeie....

Ik zit me vooral te verbazen dat er nu allemaal gedaan wordt alsof het allemaal nieuw is ofzo.... Genoeg plekken waar zo'n bewijs al maanden verplicht is. En dan dat gelul over privacy, gebaseerd op totale onwetendheid over wat het scannen van die QR uberhaupt laat zien... zucht.
pi_201386677
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:33 schreef Celestien het volgende:

[..]
'k Vind het vooral 'moeilijk doen om niets'. Je mag bijna alles weer. Het enige wat je hoeft te doen is dat corona-toegangsbewijs laten zien. En daar een issue van maken: het is echt moeilijk doen om het moeilijk doen, als je 't mij vraagt.

Sommige mensen krijgen daar kennelijk een kick van. Ik vind het vooral sneu gedrag.
En hier heb je precies door waar het nu eigenlijk echt om gaat bij zoveel mensen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')