abonnement Unibet Coolblue
pi_201359724
quote:
De ouders van Lotte zijn volgens Jeroen Baardemans, woordvoerder van de familie, nog altijd compleet verslagen door wat er is gebeurd. "Van het één op andere moment zijn ze hun dochter kwijt. Het woord 'verslagen' doet eigenlijk geen recht aan wat ze allemaal doormaken. Voor hen is elke zitting in de zaak heel emotioneel."
Ik heb als ik dit soort teksten lees altijd het idee van 'waarom is het nodig?'. Een kind is vermoord, daar hoort een straf aan te hangen. Wat gezegd wordt geeft ook geen reden voor het misdrijf bijvoorbeeld. Gewoon het standaard riedeltje wat elke ouder doormaakt bij zoiets wat zo erg is.

Waarom moet zoiets elke keer vermeld worden?
pi_201359768
Omdat het de nabestaanden zijn
  Spellchecker dinsdag 14 september 2021 @ 21:03:51 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201359878
Ik vraag mij af wat het nieuws is en waar de link naar de bron is.
pi_201453996
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:03 schreef maily het volgende:
Ik vraag mij af wat het nieuws is en waar de link naar de bron is.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)uatie-we-zijn-beland
pi_201454034
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201460399
Beter is wel: "De ouders voelen dezelfde standaard dingen als in bijna alle andere vergelijkbare zaken" en soms een variatie "de ouders geven aan blij te zijn met het verlies van hun kind aangezien ze zich enorm hadden verkeken op de kosten die een kind met zich meebrengt en de gereduceerde slaap ze tamelijk ongelukkig maakte"
  Beste debater 2022 woensdag 22 september 2021 @ 17:22:46 #7
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201472144
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:57 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Ik heb als ik dit soort teksten lees altijd het idee van 'waarom is het nodig?'. Een kind is vermoord, daar hoort een straf aan te hangen. Wat gezegd wordt geeft ook geen reden voor het misdrijf bijvoorbeeld. Gewoon het standaard riedeltje wat elke ouder doormaakt bij zoiets wat zo erg is.

Waarom moet zoiets elke keer vermeld worden?
Omdat niet alle mensen gevoelloze botterikken zijn?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')