Ik heb een hele belangrijke knoop doorgehakt en dat is dat ik geen druppel alcohol meer aanraak. Nooit meer gewoon. Ik ga me richten op mijn gezondheid omdat mijn lichaam en vooral hersens voor mij het belangrijkste is dat ik bezit.
Mijn lichaam zie ik als mijn kapitaal waar ik zuinig op moet zijn. De sportschool ga ik opzoeken weer om aan mijn conditie te werken. Fruit ga ik eten en vitamine pillen van centrum.
Geheel onthouder ga ik volgend jaar worden want ik ben 100 procent van plan om te stoppen met roken. Totaal geen verslaving wil ik meer, ik wil onafhankelijk zijn van middelen en gezond leven.
Verder wil ik ook het liefst geen medicijnen meer innemen omdat ik de laatste tijd merk dat ik ze niet meer zo nodig heb. Mijn lichaam is niet gemaakt voor chemische troep, hoe graag ze me er ook mee willen volgooien.
Zijn dit goede voornemens of wat
Danny
quote:Lieve Danny,
Op donderdag 30 januari 2003 17:53 schreef yingyang het volgende:
Hoi,Verder wil ik ook het liefst geen medicijnen meer innemen omdat ik de laatste tijd merk dat ik ze niet meer zo nodig heb. Mijn lichaam is niet gemaakt voor chemische troep, hoe graag ze me er ook mee willen volgooien.
Danny
allereerst prima! die goede voornemens, maar jij weet net o goed als ik dat je (een deel) van die medicatie altijd nodig zult hebben.
Ik vind het ook niet leuk maar het alternatief is nog erger
Liefs DE
quote:Heel erg bedankt voor de aanmoediging
Op donderdag 30 januari 2003 17:55 schreef knuffeldees het volgende:heeeeel veel suc6 ermee
Respect als je het volhoudt! Was je trouwens ene flinke drinker?
quote:Door de week dronk ik 1 fles wijn en in het weekend 2 flessen wijn. Maar met medicatie is dat eigenlijk het dubbele. Drinken en medicijnen slikken gaat zowiezo niet samen.
Op donderdag 30 januari 2003 17:56 schreef FrankyMcG het volgende:
"Nooit meer drinken", dat denk ik regelmatig na een avond flink doorgezakt te zijn.Respect als je het volhoudt! Was je trouwens ene flinke drinker?
quote:Hoi Darkelf
Op donderdag 30 januari 2003 17:55 schreef DarkElf het volgende:[..]
Lieve Danny,
allereerst prima! die goede voornemens, maar jij weet net o goed als ik dat je (een deel) van die medicatie altijd nodig zult hebben.
Ik vind het ook niet leuk maar het alternatief is nog erger
Liefs DE
Misschien is het mijn grootste wens om het zonder medicatie te doen. Maar alleen de depakine ben ik ook tevreden mee. Misschien dat ik dan ook minder last van bijwerkingen heb.
Ik durf het ook niet zonder medicatie nu hoor. Maar ik wil het zo graag ook. Dat ik het zonder kan en ik heb soms echt het idee dat ik zonder kan. Mijn grenzen heb ik super goed in de gaten de laatste tijd.
quote:Ik snap je wens en ik deel hem, hoop gewoon dat jezelf goed in de gaten houdt denk ik
Op donderdag 30 januari 2003 18:00 schreef yingyang het volgende:[..]
Hoi Darkelf
Misschien is het mijn grootste wens om het zonder medicatie te doen. Maar alleen de depakine ben ik ook tevreden mee. Misschien dat ik dan ook minder last van bijwerkingen heb.
Ik durf het ook niet zonder medicatie nu hoor. Maar ik wil het zo graag ook. Dat ik het zonder kan en ik heb soms echt het idee dat ik zonder kan. Mijn grenzen heb ik super goed in de gaten de laatste tijd.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 30-01-2003 18:03]
quote:De laatste tijd geniet ik super zonder drank. Ik geniet van het nuchter blijven en ook als ik nuchter ben voel ik me toch best wel goed. Nuchter zijn heeft veel voordelen ook. Je weet altijd wat je doet en wat je de dag ervoor gedaan hebt. Je gaat niet dom praten en wordt niet agressief als je een kwade dronk heb.
Op donderdag 30 januari 2003 17:54 schreef raampje het volgende:
Nerd.....geniet gewoon van je leven!
En verder zijn er hele lekkere frisdranken verkrijgbaar. Of gewoon een pot thee.
Alternatieven genoeg dus
Dit is het einde van je leuke leven
quote:Ik doe alles rustig aan de laatste tijd. Geen 12 uur internet meer, geen 2 flessen wijn in het weekend, geen 2 pakjes sigaretten per dag en verder zoek ik vaker afleiding om mij heen.
Op donderdag 30 januari 2003 18:02 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik snap je wens en ik deel hem, hoop gewoon dat jezelf goed in de gaten houdt denk ik
Alles met mate. Niet teveel en ook niet te weinig. De gulden middenweg bewandel ik nu.
Maar voorlopig hou ik het nog op depakine hoor. Volgens mij zorgt die ervoor dat ik meer rustig blijf.
De seroxat en risperdal wil ik zo snel mogelijk vanaf. Vooral de seroxat zoals je al gezien hebt in R&P...die bijwerkingen zijn niet normaal.
quote:Klopt helemaal. Maar ik stop niet meteen met twee dingen tegelijk
Op donderdag 30 januari 2003 18:02 schreef The_Wanderer het volgende:
Stop nou maar eerst met roken anders kom je bij de sportschool helemaal niet vooruit.
Mijn rook verslaving is daarbij stukken erger dan dat mijn alcohol gebruik was. Een sigaret kan ik ff niet zonder mee.
quote:mag ik even mierenneuken... thee(ine) is ook een drug
Op donderdag 30 januari 2003 18:04 schreef yingyang het volgende:[..]
De laatste tijd geniet ik super zonder drank. Ik geniet van het nuchter blijven en ook als ik nuchter ben voel ik me toch best wel goed. Nuchter zijn heeft veel voordelen ook. Je weet altijd wat je doet en wat je de dag ervoor gedaan hebt. Je gaat niet dom praten en wordt niet agressief als je een kwade dronk heb.
En verder zijn er hele lekkere frisdranken verkrijgbaar. Of gewoon een pot thee.
Alternatieven genoeg dus
[Dit bericht is gewijzigd door Goofup op 30-01-2003 18:10]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |