abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8188338
Hoi,

Ik heb een hele belangrijke knoop doorgehakt en dat is dat ik geen druppel alcohol meer aanraak. Nooit meer gewoon. Ik ga me richten op mijn gezondheid omdat mijn lichaam en vooral hersens voor mij het belangrijkste is dat ik bezit.

Mijn lichaam zie ik als mijn kapitaal waar ik zuinig op moet zijn. De sportschool ga ik opzoeken weer om aan mijn conditie te werken. Fruit ga ik eten en vitamine pillen van centrum.

Geheel onthouder ga ik volgend jaar worden want ik ben 100 procent van plan om te stoppen met roken. Totaal geen verslaving wil ik meer, ik wil onafhankelijk zijn van middelen en gezond leven.

Verder wil ik ook het liefst geen medicijnen meer innemen omdat ik de laatste tijd merk dat ik ze niet meer zo nodig heb. Mijn lichaam is niet gemaakt voor chemische troep, hoe graag ze me er ook mee willen volgooien.

Zijn dit goede voornemens of wat

Danny

pi_8188349
Nerd.....geniet gewoon van je leven!
Doh!
pi_8188358
heeeeel veel suc6 ermee
Dubbel zo Frissss
pi_8188361
Toe maar. Respect als je het volhoudt! Je zult je vaak moeten verantwoorden als niet drinker, wen er maar vast aan. Succes gewenst in ieder geval!
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8188367
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:53 schreef yingyang het volgende:
Hoi,

Verder wil ik ook het liefst geen medicijnen meer innemen omdat ik de laatste tijd merk dat ik ze niet meer zo nodig heb. Mijn lichaam is niet gemaakt voor chemische troep, hoe graag ze me er ook mee willen volgooien.

Danny

Lieve Danny,

allereerst prima! die goede voornemens, maar jij weet net o goed als ik dat je (een deel) van die medicatie altijd nodig zult hebben.

Ik vind het ook niet leuk maar het alternatief is nog erger

Liefs DE

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8188381
En nu ga je je volledig storten op de coke, XTC, heroïne, cannabis, GHB?
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_8188382
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:55 schreef knuffeldees het volgende:
heeeeel veel suc6 ermee
Heel erg bedankt voor de aanmoediging Na liters alcohol hangt het op een gegeven moment ook behoorlijk de strot uit. Het enige dat alcohol doet is verdoven en je hersen cellen afbreken. Vrolijk ben ik er nog nooit van geworden ook.
  donderdag 30 januari 2003 @ 17:56:30 #8
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_8188386
"Nooit meer drinken", dat denk ik regelmatig na een avond flink doorgezakt te zijn.

Respect als je het volhoudt! Was je trouwens ene flinke drinker?

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_8188399
Dat zei herman brood ook
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8188405
Geniet, met mate.
  donderdag 30 januari 2003 @ 17:58:06 #11
21066 Potter
At your service
pi_8188413
Ik zal nooit Freddy de rug toe keren.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_8188414
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:56 schreef FrankyMcG het volgende:
"Nooit meer drinken", dat denk ik regelmatig na een avond flink doorgezakt te zijn.

Respect als je het volhoudt! Was je trouwens ene flinke drinker?

Door de week dronk ik 1 fles wijn en in het weekend 2 flessen wijn. Maar met medicatie is dat eigenlijk het dubbele. Drinken en medicijnen slikken gaat zowiezo niet samen.
pi_8188425
jah, dat voornemen het ik ook is een weekendje volgehouden
pi_8188454
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:55 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Lieve Danny,

allereerst prima! die goede voornemens, maar jij weet net o goed als ik dat je (een deel) van die medicatie altijd nodig zult hebben.

Ik vind het ook niet leuk maar het alternatief is nog erger

Liefs DE

Hoi Darkelf

Misschien is het mijn grootste wens om het zonder medicatie te doen. Maar alleen de depakine ben ik ook tevreden mee. Misschien dat ik dan ook minder last van bijwerkingen heb.

Ik durf het ook niet zonder medicatie nu hoor. Maar ik wil het zo graag ook. Dat ik het zonder kan en ik heb soms echt het idee dat ik zonder kan. Mijn grenzen heb ik super goed in de gaten de laatste tijd.

pi_8188467
Erg knap van je. Heeeel veel succes ermee!!!!!!!!
pi_8188493
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:00 schreef yingyang het volgende:

[..]

Hoi Darkelf

Misschien is het mijn grootste wens om het zonder medicatie te doen. Maar alleen de depakine ben ik ook tevreden mee. Misschien dat ik dan ook minder last van bijwerkingen heb.

Ik durf het ook niet zonder medicatie nu hoor. Maar ik wil het zo graag ook. Dat ik het zonder kan en ik heb soms echt het idee dat ik zonder kan. Mijn grenzen heb ik super goed in de gaten de laatste tijd.

Ik snap je wens en ik deel hem, hoop gewoon dat jezelf goed in de gaten houdt denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 30-01-2003 18:03]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 30 januari 2003 @ 18:02:33 #17
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_8188494
Goed zo! Zo denk ik er ook over.

Succes!

pi_8188498
Stop nou maar eerst met roken anders kom je bij de sportschool helemaal niet vooruit.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 30 januari 2003 @ 18:03:18 #19
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_8188503
Erg goed als je 't volhoud. Sterkte gewenst.
pi_8188523
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:54 schreef raampje het volgende:
Nerd.....geniet gewoon van je leven!
De laatste tijd geniet ik super zonder drank. Ik geniet van het nuchter blijven en ook als ik nuchter ben voel ik me toch best wel goed. Nuchter zijn heeft veel voordelen ook. Je weet altijd wat je doet en wat je de dag ervoor gedaan hebt. Je gaat niet dom praten en wordt niet agressief als je een kwade dronk heb.

En verder zijn er hele lekkere frisdranken verkrijgbaar. Of gewoon een pot thee.

Alternatieven genoeg dus

donderdag 30 januari 2003 @ 18:04:42 #21
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_8188529
Ik geloof de topicstarter meteen

Dit is het einde van je leuke leven

Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
  donderdag 30 januari 2003 @ 18:05:06 #22
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8188541
ik doe mee: nooit meer alcohol! maar ook nooit minder..
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_8188576
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik snap je wens en ik deel hem, hoop gewoon dat jezelf goed in de gaten houdt denk ik

Ik doe alles rustig aan de laatste tijd. Geen 12 uur internet meer, geen 2 flessen wijn in het weekend, geen 2 pakjes sigaretten per dag en verder zoek ik vaker afleiding om mij heen.

Alles met mate. Niet teveel en ook niet te weinig. De gulden middenweg bewandel ik nu.

Maar voorlopig hou ik het nog op depakine hoor. Volgens mij zorgt die ervoor dat ik meer rustig blijf.

De seroxat en risperdal wil ik zo snel mogelijk vanaf. Vooral de seroxat zoals je al gezien hebt in R&P...die bijwerkingen zijn niet normaal.

pi_8188608
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:02 schreef The_Wanderer het volgende:
Stop nou maar eerst met roken anders kom je bij de sportschool helemaal niet vooruit.
Klopt helemaal. Maar ik stop niet meteen met twee dingen tegelijk Dat is even teveel van het goede.

Mijn rook verslaving is daarbij stukken erger dan dat mijn alcohol gebruik was. Een sigaret kan ik ff niet zonder mee.

donderdag 30 januari 2003 @ 18:09:45 #25
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8188624
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:04 schreef yingyang het volgende:

[..]

De laatste tijd geniet ik super zonder drank. Ik geniet van het nuchter blijven en ook als ik nuchter ben voel ik me toch best wel goed. Nuchter zijn heeft veel voordelen ook. Je weet altijd wat je doet en wat je de dag ervoor gedaan hebt. Je gaat niet dom praten en wordt niet agressief als je een kwade dronk heb.

En verder zijn er hele lekkere frisdranken verkrijgbaar. Of gewoon een pot thee.

Alternatieven genoeg dus

mag ik even mierenneuken... thee(ine) is ook een drug
en ik heb geen bier nodig om dom te lullen...

[Dit bericht is gewijzigd door Goofup op 30-01-2003 18:10]

Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')