Super goede grap dit. Onverwacht. Kreeg bijna ongeluk door het lachen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:24 schreef devlinmr het volgende:
Corona checkpunt
Je QR code is gescant en je temperatuur is gemeten
Denk het niet. Was half uurtje over de grens.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:30 schreef devlinmr het volgende:
Kan het een automatische grenscontrole zijn geweest? Bij de Duits/Nederlandse grens hebben ze ook zoiets geloof ik. Alhoewel niet met flits
en alsof iemand hier een antwoord heeftquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sowieso, je gaat een takke eind rijden, het geld kan niet op, en dan ga je zeiken over een eventuele boete 100 euro ofzo
zo'n reis is natuurlijk ook een hele stressvolle onderneming, als je hier al zo van overstuur bent.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:06 schreef Kreator het volgende:
Misschien kunnen de kankermongolen het topic even verlaten.
Doe eens normaal zegquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:06 schreef Kreator het volgende:
Misschien kunnen de kankermongolen het topic even verlaten.
Dat deed ik in de OP. Alle conclusies van de heren slaan nergens op. Het was gewoon een normale vraag. Wellicht heeft iemand ervaring met zo'n situatie.quote:
dit is geen normale vraag..quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat deed ik in de OP. Alle conclusies van de heren slaan nergens op. Het was gewoon een normale vraag. Wellicht heeft iemand ervaring met zo'n situatie.
Op dit forum is het kennelijk niet meer mogelijk om een normale vraag te stellen.
en door scheldenquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet reageren was geen optie voor je, kennelijk.
'oh een vraag waar ik het antwoord niet op weet. Daar moet ik op even op reageren met conclusies die nergens op slaan. Haha'
Ga een boom knuffelen, klapjosti.
quote:Flitspaalsignalering
Het bezitten, meenemen en gebruiken van radardetectieapparatuur is verboden.
Ook het meenemen en gebruiken van apparatuur met signalering voor vaste flitspalen of trajectcontroles (zoals navigatieapparatuur, telefoons, tablets en laptops) is verboden. De functie voor flitspaalsignalering moet op deze apparaten worden uitgeschakeld. Automobilisten wordt aangeraden alle flitspaalinformatie van deze apparatuur te verwijderen. Informatie over gevarenzones is wel toegestaan op een navigatiesysteem.
Zie voor meer informatie: anwb.nl/juridisch-advies/op-vakantie.
Ja die is nu dus van het talud gereden. Dit kon die er niet bij hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Flitsmeister eigenlijk wel toegstaan in Frankrijk?
[..]
Flitsmeister geeft in Frankrijk alleen een gevarenzone aan. Dat mag dus als ik jouw tekst mag geloven. Bovendien heb ik ze het nog nooit zien controleren hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Flitsmeister eigenlijk wel toegstaan in Frankrijk?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |