Klopt. Deze tekenaar heeft duidelijk eens een spiegel willen voorhouden aan het publiek van kwaliteitskrant NRC. En dat heeft heel goed gewerkt. Veel D66 stampvoeten. Een dus zelfs een minister (niet geheel toevallig zelf D66) die buiten haar boekje gaat op nationale TV. Goed dat Bosma vragen gaat stellen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:52 schreef Homey het volgende:
Mij verrast dat juist een pro kabinet krant als het NRC uitpakt met een anti-Kaag spotprent. Normaliter nemen ze alleen de oppositie op de hak.
Oppenheimer heb ik nooit kunnen betrappen op "partijdigheid". Hij heeft Rutte vaak in zijn spotprenten gebruikt, maar ook talloze andere politici in binnen- en buitenland.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:52 schreef Homey het volgende:
Mij verrast dat juist een pro kabinet krant als het NRC uitpakt met een anti-Kaag spotprent. Normaliter nemen ze alleen de oppositie op de hak.
Die ophef wat grenst aan intimidatie heeft een doel: waag het niet aan Kaag te komen. Het zou zo maar kunnen dat uit zelfcensuur kranten en zo überhaupt geen anti-Kaag spotprenten meer gaan afbeelden uit angst voor de gevolgen. Soort van we doen dat ook niet met mohammed. Veel veiliger is weer de zoveelste spotprent tegen Wilders of zo.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:28 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Klopt. Deze tekenaar heeft duidelijk eens een spiegel willen voorhouden aan het publiek van kwaliteitskrant NRC. En dat heeft heel goed gewerkt. Veel D66 stampvoeten. Een dus zelfs een minister (niet geheel toevallig zelf D66) die buiten haar boekje gaat op nationale TV. Goed dat Bosma vragen gaat stellen.
Lachwekkend ook dat de tekenaar zichzelf moest verantwoorden bij Op1. Beschamend eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |