abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 14 september 2021 @ 00:47:58 #1
16305 Jappie
parttime reverend
pi_201347742
Niet een virus maar een verzwakt immuunsysteem is de grootste bedreiging voor de volksgezondheid

Aldus Immunoloog Carla Peeters.

Nu heb ik mevr Peeters al vaker interviews zien geven betreffende dit onderwerp maar het is voor het eerst dat ik een dergelijk onderbouwd stuk geplaatst zie worden in een bekend blad. Door mij persoonlijk iig wel gerekend tot de mainstream media. Zou er dan eindelijk ruimte ontstaan voor serieuze discussie ?
pi_201348081
Is toch een open deur?

Maar miljoenen hebben nu eenmaal een verzwakt immuunsysteem, en daardoor is het virus een grote bedreiging voor volksgezondheid.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201349018
Er staat niks in die opiniestuk wat nog niet bekend was.
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 14 september 2021 @ 09:29:58 #4
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201349404
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 september 2021 00:47 schreef Jappie het volgende:
Niet een virus maar een verzwakt immuunsysteem is de grootste bedreiging voor de volksgezondheid

Aldus Immunoloog Carla Peeters.

Nu heb ik mevr Peeters al vaker interviews zien geven betreffende dit onderwerp maar het is voor het eerst dat ik een dergelijk onderbouwd stuk geplaatst zie worden in een bekend blad. Door mij persoonlijk iig wel gerekend tot de mainstream media. Zou er dan eindelijk ruimte ontstaan voor serieuze discussie ?
De 'extreme prikwappies' willen dit niet weten en zullen hier niet op reageren.
To BG or not to BG!
  dinsdag 14 september 2021 @ 09:31:11 #5
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_201349430
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 september 2021 00:47 schreef Jappie het volgende:
...
Zou er dan eindelijk ruimte ontstaan voor serieuze discussie ?
Persoonlijk heb ik die hoop opgegeven. De mensheid is te ver afgedreven en te gepolariseerd om serieuze discussies mogelijk te maken, zéker als het over corona gaat. Dat zie je hier op Fok (waarvan ik elke keer hoop dat het géén goede afspiegeling van de maatschappij is).

Erg jammer, want serieuze discussie is volgens mij het enige wat ons nog kan redden. Maar then again, I don't cling to life that much dat het mij écht superveel boeit. Dat is dan weer mijn persoonlijke voordeel.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  dinsdag 14 september 2021 @ 09:53:32 #6
16305 Jappie
parttime reverend
pi_201349741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 06:51 schreef Galvez het volgende:
Is toch een open deur?

Maar miljoenen hebben nu eenmaal een verzwakt immuunsysteem, en daardoor is het virus een grote bedreiging voor volksgezondheid.
Punt is dat de tot nu toe genomen maatregelen zoals mondkapjes, lockdowns, afstand houden, vaccinaties allemaal genoemd worden als contraproductief voor de oplossing van het probleem. In de mainstream media werd dit tot nu toe altijd ontkent danwel gebagatelliseerd.
  dinsdag 14 september 2021 @ 10:13:27 #7
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201350014
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:53 schreef Jappie het volgende:

[..]
Punt is dat de tot nu toe genomen maatregelen zoals mondkapjes, lockdowns, afstand houden, vaccinaties allemaal genoemd worden als contraproductief voor de oplossing van het probleem. In de mainstream media werd dit tot nu toe altijd ontkent danwel gebagatelliseerd.
Vind het zelf vrij logisch. Het 'was je handen stuk', dat is je eerste afweerlinie. Om over de gore mondkapjes nog maar te zwijgen...
To BG or not to BG!
pi_201358322
Oei, pas maar op met dit topic! Ik heb deze in NWS geopend gister en het hele topic is plotseling verdwenen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201358923
Aangezien het andere topic verdwenen is, post ik hem hier nog maar een keer.

Dit plaatje helpt mensen misschien realiseren hoe complex ons lichaam en hoe complex een enkele cel is. We moeten goed voor onszelf zorgen!


https://gaelmcgill.artstation.com/projects/Pm0JL1

Nog meer afbeeldingen:

https://www.digizyme.com/cst_landscapes.html

Wat meer info: https://www.snopes.com/fact-check/image-animal-cell/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  dinsdag 14 september 2021 @ 20:13:25 #10
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201358952
Schopje BNW
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201358956
Carla Peeters is een (halve) wappie. Natuurlijke bescherming door besmetting door te maken en je weerstand verbeteren door gezond te leven zijn haar stokpaardjes.

Het artikel staat vol met halve waarheden, weerlegde studies en studies zonder peerreview. Draadje. Vergeet ook niet de comments te lezen om meer te weten te komen over de achtergrond van mevrouw Peeters.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 14 september 2021 @ 20:15:12 #12
16305 Jappie
parttime reverend
pi_201359000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Aangezien het andere topic verdwenen is, post ik hem hier nog maar een keer.

Dit plaatje helpt mensen misschien realiseren hoe complex ons lichaam en hoe complex een enkele cel is. We moeten goed voor onszelf zorgen!

[ afbeelding ]
https://gaelmcgill.artstation.com/projects/Pm0JL1

Nog meer afbeeldingen:

https://www.digizyme.com/cst_landscapes.html

Wat meer info: https://www.snopes.com/fact-check/image-animal-cell/
Geen idee hoe deze info zich verhoud tot dit topic maar ik zou het jammer vinden als deze linkdump er nu voor zou zorgen dat dit topic ook ter ziele zou gaan.
pi_201359052
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:15 schreef Jappie het volgende:

[..]
Geen idee hoe deze info zich verhoud tot dit topic maar ik zou het jammer vinden als deze linkdump er nu voor zou zorgen dat dit topic ook ter ziele zou gaan.
Zoals ik al zei:

Dit plaatje helpt mensen misschien realiseren hoe complex ons lichaam en hoe complex een enkele cel is. We moeten goed voor onszelf zorgen!

En het topic gaat niet ter ziele door dit plaatje.

Praten over je immuunsysteem mag gewoon niet van sommigen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  dinsdag 14 september 2021 @ 20:18:29 #14
80382 manny
30 is best veel
pi_201359055
BNW: weet het niet, maar alarmbel 1 is in ieder geval het gebruik van de term mainstream media.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 14 september 2021 @ 20:18:47 #15
16305 Jappie
parttime reverend
pi_201359062
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Carla Peeters is een (halve) wappie. Natuurlijke bescherming door besmetting door te maken en je weerstand verbeteren door gezond te leven zijn haar stokpaardjes.

Het artikel staat vol met halve waarheden, weerlegde studies en studies zonder peerreview. Draadje. Vergeet ook niet de comments te lezen om meer te weten te komen over de achtergrond van mevrouw Peeters.
Leuke beweringen maar het zou nog beter zijn indien je daadwerkelijk met door feiten gestaafde onderbouwing zou replyen. Daar kunnen we eventueel daadwerkelijk iets van leren. Nu blijft het bij roepen en stemmingmakerij.
pi_201359097
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:18 schreef Jappie het volgende:

[..]
Leuke beweringen maar het zou nog beter zijn indien je daadwerkelijk met door feiten gestaafde onderbouwing zou replyem. Daar kunnen we eventueel daadwerkelijk iets van leren. Nu blijft het bij roepen en stemmingmakerij.
De persoon in die link heeft dat al stap voor stap gedaan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201359103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Carla Peeters is een (halve) wappie. Natuurlijke bescherming door besmetting door te maken en je weerstand verbeteren door gezond te leven zijn haar stokpaardjes.

Het artikel staat vol met halve waarheden, weerlegde studies en studies zonder peerreview. Draadje. Vergeet ook niet de comments te lezen om meer te weten te komen over de achtergrond van mevrouw Peeters.
Controversiële uitspraak van haar:

Goed werkend immuunsysteem cruciaal voor gezondheid
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  dinsdag 14 september 2021 @ 20:21:19 #18
16305 Jappie
parttime reverend
pi_201359113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
De persoon in die link heeft dat al stap voor stap gedaan.
Op het eerste oog doet hij niet veel meer dan jij maar die persoon zou ik moeten vertrouwen en kennen omdat ?
pi_201359210
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Controversiële uitspraak van haar:

Goed werkend immuunsysteem cruciaal voor gezondheid
Het is een inkopper die iedereen had kunnen maken. Haar geloof in een goed werkend immuunsysteem d.m.v. natuurlijke bescherming gaat echter zo ver dat ze naar halve waarheden grijpt om haar wereldbeeld te bevestigen en daardoor onjuiste standpunten inneemt betreffende vaccinaties, lockdowns en maatregelen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Beste debater 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 21:51:32 #20
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201360656
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oei, pas maar op met dit topic! Ik heb deze in NWS geopend gister en het hele topic is plotseling verdwenen.
Wat raar zeg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 21:53:56 #21
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201360687
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Zoals ik al zei:

Dit plaatje helpt mensen misschien realiseren hoe complex ons lichaam en hoe complex een enkele cel is. We moeten goed voor onszelf zorgen!

En het topic gaat niet ter ziele door dit plaatje.

Praten over je immuunsysteem mag gewoon niet van sommigen.
Ach jee, 'mag' iets weer niet? Is er weer 'censuur' en wordt 'kritische denkers' het zwijgen opgelegd?

Of... of, je komt stelselmatig met nepnieuws, halve waarheden en BNW-meuk.

Leuk hoor, dat immuunsysteem, maar wat jij en al die andere 'natuurliefhebbers' vergeten is dat om die immuniteit te kweken je de eerste besmetting dient te overleven. Maar goed, een andere user in dat pareltje van een topic van je in NWS gaf al aan dat dat niet erg is, want alleen ouderen en zieken gaan dood aan Corona.

PS: En zelfs hier verspreid je fake news: de reden dat je topic is verdwenen is vanwege copyright issues, niet omdat 'de waarheid' niet gezegd mocht worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door EttovanBelgie op 14-09-2021 22:06:07 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 21:54:36 #22
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201360694
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:18 schreef Jappie het volgende:

[..]
Leuke beweringen maar het zou nog beter zijn indien je daadwerkelijk met door feiten gestaafde onderbouwing zou replyen. Daar kunnen we eventueel daadwerkelijk iets van leren. Nu blijft het bij roepen en stemmingmakerij.
Dat is ook ruimschoots gedaan in andere topics van dit allooi.

Zinloos. Want jullie willen enkel zien wat je wil zien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 22:01:31 #23
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201360780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:29 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
De 'extreme prikwappies' willen dit niet weten en zullen hier niet op reageren.
Hebben 'ze' al gedaan hoor. Ruimschoots.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 14 september 2021 @ 22:07:19 #24
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_201360854
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ach jee, 'mag' iets weer niet? Is er weer 'censuur' en wordt 'kritische denkers' het zwijgen opgelegd?

Of... of, je komt stelselmatig met nepnieuws, halve waarheden en BNW-meuk.

Leuk hoor, dat immuunsysteem, maar wat jij en al die andere 'natuurliefhebbers' vergeten is dat om die immuniteit te kweken je de eerste besmetting dient te overleven. Maar goed, een andere user in dat pareltje van een topic van je in NWS gaf al aan dat dat niet erg is, want alleen ouderen en zieken gaan dood aan Corona.
Uit het artikel in de OP

quote:
Ook kan het zijn dat zonder vaccinatie al een goede immuniteit is opgebouwd door een al dan niet met symptomen (asymptomatisch) verlopen infectie met het SARS-CoV-2-virus of een eerdere infectie met een ander coronavirus.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Beste debater 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 22:07:44 #25
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201360860
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 22:07 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Uit het artikel in de OP
[..]

"Kan zijn".

Goed idee, gewoon proberen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')