abonnement Unibet Coolblue
pi_201401393
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Wat doet dat ertoe voor dit topic?
Dat het misschien wel terecht is dat ze kritiek kreeg?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 17 september 2021 @ 16:40:23 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201401435
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nicki Minaj tweet dat een vriend zich heeft laten vaccineren en zijn teelballen zijn opgezwollen. Vervolgens impotent. Zou binnenkort gaan trouwen maar zijn verloofde heeft de bruiloft afgezegd. Dus denk goed na, zegt Nicki.

Vervolgens werd Nicki aangevallen op MSNBC waarna een oorlog volgde.

Lees hier het hele verhaal.

https://summit.news/2021/(...)js-vaccine-comments/
Normies Get a Lesson in How the Mainstream Media Works After Nicki Minaj’s Vaccine Comments
Hysterical meltdown after rapper relates story of jab side-effects

After rapper Nicki Minaj caused controversy over a tweet she posted regarding COVID-19 vaccine side-effects, the mainstream media immediately began to lie and misreport what she had said, offering a rare glimpse for normies into how the press twists the truth.


Ja nee dit geeft mij vertrouwen dat er een objectieve en genuanceerde beschouwing volgt hoor.
Huilen dan.
pi_201401448
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Wat doet dat ertoe voor dit topic?
Typisch Ali _O-

Voordat ik gevaccineerd werd tegen corona heb ik ook eens gezwollen testikels gehad. Pijnlijk, en een week niet kunnen zitten. Maar dit heeft dus niks met de vaccins te maken. Echt helemaal niks...

Zou die Minaj het feit dat sommige mensen hun teen stoten NA gevaccineerd te zijn dit ook wijten aan de vaccinatie?
  vrijdag 17 september 2021 @ 16:43:34 #54
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201401460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:41 schreef wappie1986 het volgende:
Zou die Minaj het feit dat sommige mensen hun teen stoten NA gevaccineerd te zijn dit ook wijten aan de vaccinatie?
Blindheid werd ook al gemeld, dus zou best mogelijk kunnen zijn :+
pi_201401479
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:43 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Blindheid werd ook al gemeld, dus zou best mogelijk kunnen zijn :+
Ik lees net trouwens dat gezwollen testikels ook kunnen door iets van een SOA. Kan dus ook zijn dat Minaj en die vriend het met elkaar gedaan hebben en dat hij door haar gesoaad is. Maar dat ze dit probeert te verbloemen door het op vaccinatie te houden.

En dat verklaart ook meteen waarom zijn verloofde het heeft uitgemaakt _O_
pi_201401792
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:46 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Ik lees net trouwens dat gezwollen testikels ook kunnen door iets van een SOA. Kan dus ook zijn dat Minaj en die vriend het met elkaar gedaan hebben en dat hij door haar gesoaad is. Maar dat ze dit probeert te verbloemen door het op vaccinatie te houden.

En dat verklaart ook meteen waarom zijn verloofde het heeft uitgemaakt _O_
Lol, wie weet. Goeie conspiracy theory.

Ik weet natuurlijk niet of het echt door dat vaccin is gekomen. Maar het gaat vooral om de manier waarop de media vervolgens een hetze opzet en dingen verzint. In wezen zegt ze alleen dat je voorzichtig moet zijn en een weloverwogen keuze moet maken. Zelfs al had deze man geen problemen door het vaccin, dan zijn er ondertussen toch honderdduizenden mensen die wel problemen hebben ondervonden.
  vrijdag 17 september 2021 @ 18:15:44 #57
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201402310
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zou deze Nicki Minaj een causaal verband kunnen aantonen tussen vaccinaties en opgezwollen ballen denk je?
Nicky 'Waarom is het huwelijk niet doorgegaan?'

Andere persoon: 'Ja...eh...de ballen van mijn verloofde waren opgezwollen door het coronavaccin en eh...daardoor kon hij ook ineens geen kinderen krijgen'

Nicky: 'Het coronavaccin MaAkt jE InpoTent en geEft Je OpgeZwoLLe BaLLeN!!'

Er kan natuurlijk niets anders de conclusie zijn...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 17 september 2021 @ 18:19:49 #58
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201402362
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Lol, wie weet. Goeie conspiracy theory.

Ik weet natuurlijk niet of het echt door dat vaccin is gekomen. Maar het gaat vooral om de manier waarop de media vervolgens een hetze opzet en dingen verzint. In wezen zegt ze alleen dat je voorzichtig moet zijn en een weloverwogen keuze moet maken. Zelfs al had deze man geen problemen door het vaccin, dan zijn er ondertussen toch honderdduizenden mensen die wel problemen hebben ondervonden.
Nee ze raad het vaccin af omdat iemand er opgezwollen ballen van zou hebben gekregen. Dat is niet 'voorzichtig zijn met je keuze'.

En waar zijn die tienduizenden mensen die wel problemen hebben ondervonden?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 17 september 2021 @ 18:47:10 #59
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201402628
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 18:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee ze raad het vaccin af omdat iemand er opgezwollen ballen van zou hebben gekregen. Dat is niet 'voorzichtig zijn met je keuze'.

En waar zijn die tienduizenden mensen die wel problemen hebben ondervonden?
Er zijn 4,7 miljoen mensen overleden aan de bijwerkingen van niet vaccineren, waarvan 18.107 in Nederland. Dat is 1 op de 954 mensen in Nederland.
  vrijdag 17 september 2021 @ 18:51:27 #60
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201575035
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201575173
Manipulatie via de media: mondkapje snel opdoen en hem daarna weer af te doen.

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201577592
pi_201577608
"Hoe verneuk ik een topic"
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 30 september 2021 @ 12:57:22 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201577910
Dingen wat mij opvallen in msm land.
Sommige zenders beweren neutraal te zijn maar hebben wel degelijk een uitgesproken mening of voorkeur.
Dit valt heel erg op in de VS bijvoorbeeld Fox is republikeins en CNN bijvb democratisch.

Ook word er geregeld berichten klakkeloos overgenomen en dusdanig verdraaid of verkeerd overgenomen waardoor het gewoon niet meer klopt met wat de eerste berichten aangaven.

Twitter en andere van dit soort media beschouw ik niet als een msm dit omdat eigenlijk alles en iedereen van alles kan zeggen maar dat wil niet zeggen dat dit gebaseerd is op feiten.

Het probleem met het internet is dat het gigantisch veel informatie is en iedereen kan hun mening delen, helaas word een mening te snel bestempeld als feit en wat krijg je dan BNW berichten.

Bnw en msm hebben beide goede argumenten en punten waaruit mijn conclusie is dat de waarheid misschien wat in het midden ligt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Grootste filosoof 2022 donderdag 30 september 2021 @ 13:04:17 #66
442397 UitStraling
pi_201577993
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:57 schreef theguyver het volgende:
Dingen wat mij opvallen in msm land.
Sommige zenders beweren neutraal te zijn maar hebben wel degelijk een uitgesproken mening of voorkeur.
Dit valt heel erg op in de VS bijvoorbeeld Fox is republikeins en CNN bijvb democratisch.

Ook word er geregeld berichten klakkeloos overgenomen en dusdanig verdraaid of verkeerd overgenomen waardoor het gewoon niet meer klopt met wat de eerste berichten aangaven.

Twitter en andere van dit soort media beschouw ik niet als een msm dit omdat eigenlijk alles en iedereen van alles kan zeggen maar dat wil niet zeggen dat dit gebaseerd is op feiten.

Het probleem met het internet is dat het gigantisch veel informatie is en iedereen kan hun mening delen, helaas word een mening te snel bestempeld als feit en wat krijg je dan BNW berichten.

Bnw en msm hebben beide goede argumenten en punten waaruit mijn conclusie is dat de waarheid misschien wat in het midden ligt.
Dit was vroeger al, de gebroeders de Witt verloren hun geslachtdelen en hun leven door roddel, achterklap, volksmennerij en fake news.
pi_201578005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:57 schreef theguyver het volgende:
Twitter en andere van dit soort media beschouw ik niet als een msm dit omdat eigenlijk alles en iedereen van alles kan zeggen maar dat wil niet zeggen dat dit gebaseerd is op feiten.
Ja zolang het maar niet anti-covid of anti-vaccin is bedoel je.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201578119
Fuck the ms media.. vijand van het volk.



Die gasten lachen ons gewoon uit joh.





pi_201578134
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:14 schreef PSVCL het volgende:
Fuck the ms media.. vijand van het volk.

[ link | afbeelding ]

Die gasten lachen ons gewoon uit joh.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die is wel funny idd ^O^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 30 september 2021 @ 13:58:15 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201578586
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja zolang het maar niet anti-covid of anti-vaccin is bedoel je.
Ik heb het over media zoals Twitter.
Facebook staat er bijvoorbeeld vol mee en Twitter ook gewoon.
Hier op fok hebben we dit.
Dus.. genoeg hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 september 2021 @ 14:11:04 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201578753
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:14 schreef PSVCL het volgende:
Fuck the ms media.. vijand van het volk.

[ link | afbeelding ]

Die gasten lachen ons gewoon uit joh.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D
Doen ze expres?
Kan je ook aantonen dat deze mensen niet bestaan?

De eigenaar van mijn lokale visboer heet mijnheer visser..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201578804
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 14:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
:D
Doen ze expres?
Kan je ook aantonen dat deze mensen niet bestaan?

De eigenaar van mijn lokale visboer heet mijnheer visser..
Als je ook maar heeeeeeeeeeeeeeeeel even zoekt zie je dat die mensen gewoon bestaan. Maar ja, als in een Ppavlovreactie meteen "Fuck the ms media.. vijand van het volk" kost je minder nadenk- en zoekmoeite.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 30 september 2021 @ 14:18:53 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201578837
quote:
14s.gif Op donderdag 30 september 2021 14:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als je ook maar heeeeeeeeeeeeeeeeel even zoekt zie je dat die mensen gewoon bestaan. Maar ja, als in een Ppavlovreactie meteen "Fuck the ms media.. vijand van het volk" kost je minder nadenk- en zoekmoeite.
Het grappige is dat de achternamen bedacht zijn naar aanleiding van het beroep wat men uitoefende vroeger.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 september 2021 @ 14:37:51 #74
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201579025
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Goed topic, die msm toch en hun kunstjes, interessant allemaal met nuttige info, dank P_o_p.
En dat zeg jij die maar al te graag berichten uit de MSM hier op fok pleurt als het wel in je straatje past?
pi_201579506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 14:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
:D
Doen ze expres?
Kan je ook aantonen dat deze mensen niet bestaan?

De eigenaar van mijn lokale visboer heet mijnheer visser..
Is allemaal toeval joh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')