Supertofquote:Op zondag 19 september 2021 22:37 schreef tonja het volgende:
Ik kom jullie ook lastig vallen met mijn persoontje![]()
![]()
Gezellig, je staat er bijquote:
Prishaaaquote:Op maandag 20 september 2021 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyy sly je komt ook zag ik![]()
![]()
Dan moet ik mijn Boston petje meenemen
Oja oma: leuk dat je ook komtquote:Op maandag 20 september 2021 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Supertof
[..]
Gezellig, je staat er bij
Pullup en ik en Sjoef in de treinquote:Op woensdag 22 september 2021 19:33 schreef sly-nl het volgende:
Oja.. Pullup moet ook komme, dus misschien kunnen we "kick uit zwarte piet" vragen of ze de afsluitdijk en die andere route naar Grunn weer blokkeren op le 27![]()
quote:Op woensdag 22 september 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Pullup en ik en Sjoef in de trein
Hij is nog danslessen aan het volgenquote:Op donderdag 23 september 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Heeft @:D. zich nog steeds niet aangemeld?
De lat is inderdaad wat hoog gelegd voor hemquote:Op donderdag 23 september 2021 11:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij is nog danslessen aan het volgen
Gaat hij limbo-dansen?quote:Op donderdag 23 september 2021 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De lat is inderdaad wat hoog gelegd voor hem
Misschien moeten we de lat dan toch wat lager leggenquote:
quote:
Met het oog op dreiging en een geplande aanslag (rotte tomaten gooien en wellicht erger) vanuit de Vlieland-Groep, lijkt het oma verstandiger om zo min mogelijk informatie te delen betreffende de meetquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
Wat zijn de openingstijden. Ik neem aan dat we om 24:00 weg moeten
Daar is wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met het oog op dreiging en een geplande aanslag (rotte tomaten gooien en wellicht erger) vanuit de Vlieland-Groep, lijkt het oma verstandiger om zo min mogelijk informatie te delen betreffende de meet
Sluitingstijd is inderdaad 24.00 uur.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
Wat zijn de openingstijden. Ik neem aan dat we om 24:00 weg moeten
Dat ik nog in de kroeg werkte gingen na sluit de extra dikke gordijnen dichtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sluitingstijd is inderdaad 24.00 uur.
Daar kunnen wij niets aan veranderen.
Ja..die tijd is niet echt meer. Er hangen geen gordijnen.. wel donker glas. 😅quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat ik nog in de kroeg werkte gingen na sluit de extra dikke gordijnen dicht
Okequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja..die tijd is niet echt meer. Er hangen geen gordijnen.. wel donker glas. 😅
Notturna en ik ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Pullup en ik en Sjoef in de trein
Jeroenquote:
Ik giet je vol en neem Jeroen meequote:Op zondag 10 oktober 2021 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kan ook oppas proberen te regelen natuurlijk![]()
Maar ben wel even toe aan een avondje uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |