Naja kom hier dus net 8er, weet niet of het erg is ofzo. Maar ik doe het dus met me ogen dicht en ik keek vandaag ff zat ze leuk rond haar heen te kijken... dit komt over of ze het niet lekker vind ofzo? naja weet het dus niet.. niet dat dit erg is ofzo .. maar mischien kennen mensen hier bepaalde situaties uit.
----
Stroef
quote:Mja uhm, mn ex deed dit wel eens, maar die keek me dan wel aan, omdat ze er geil van werd om te zien hoe lekker ik het vond om met haar te zoenen....maar voor de rest ook met de ogen dicht.
Op donderdag 30 januari 2003 17:41 schreef Stroef het volgende:
Naja zoals de titel al zegd. Men vriendin zoent met open ogen.Naja kom hier dus net 8er, weet niet of het erg is ofzo. Maar ik doe het dus met me ogen dicht en ik keek vandaag ff zat ze leuk rond haar heen te kijken... dit komt over of ze het niet lekker vind ofzo? naja weet het dus niet.. niet dat dit erg is ofzo .. maar mischien kennen mensen hier bepaalde situaties uit.
----
Stroef
quote:nah dat je soms kijkt is heel normaal, maar als ze het altijd doet
Op donderdag 30 januari 2003 17:41 schreef Stroef het volgende:
Naja zoals de titel al zegd. Men vriendin zoent met open ogen.Naja kom hier dus net 8er, weet niet of het erg is ofzo. Maar ik doe het dus met me ogen dicht en ik keek vandaag ff zat ze leuk rond haar heen te kijken... dit komt over of ze het niet lekker vind ofzo? naja weet het dus niet.. niet dat dit erg is ofzo .. maar mischien kennen mensen hier bepaalde situaties uit.
----
Stroef
[Dit bericht is gewijzigd door MacroMorph op 30-01-2003 17:49]
En als je het echt wil weten dan vraag je het, gewoon rustig, niet meteen suggereren dat ze er dan wel niks aan zal vinden, gewoon een open vraag stellen. Dat is nog beter dan zelf allerlei dingen te gaan zitten verzinnen en jezelf gek maken.
quote:* knuffeldees mee eens is
Op donderdag 30 januari 2003 17:51 schreef Roellio het volgende:
Zoenen met iemand die haar ogen open houdt is echt super irritant.
quote:mja maar ze kijket me dus niet aan .. maak het bespreekbaar? dat komt zo wantrouwend over vind ik. En dan daarna zoend ze mischien gewoon voortaan met ogen dicht. Weet je het nog niet :\ naja zal haar is hele tijd aan kijken, kijken of ze me aankijkt. Morgen middag uitslag
Op donderdag 30 januari 2003 17:48 schreef Brigett het volgende:
Elkaar af en toe diep in de ogen aankijken tijdens het zoenen kan erg opwindend zijn.
Maar als ik met iemand zoen en zijn ogen rollen alle kanten op, zou ik niet echt tof vinden. Het zou mij het gevoel geven van desinteresse of zoiets.
Ik zou er iniedergeval een lullig gevoel bij krijgen.
Maar goed, misschien zoent zij altijd zo, maak het eens bespreekbaar,...
heb het ook al aan een vriend gevraagt en hij zegt als zijn vriendin haar ogen open doet kijkt ze hem ook aan. En niet zoals die van mij die lekker rondkijkt .. hoppa ?
quote:mja ok .. omdat je het zo lief vraagt he
Op donderdag 30 januari 2003 17:56 schreef Roellio het volgende:
Dude, je kunt toch wel gewoon vragen waarom ze dat doet?
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:03 schreef Pringle het volgende:
wat maakt dat nou uit.
ik zoen altijd met mijn ogen open.
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:03 schreef Pringle het volgende:
wat maakt dat nou uit.
ik zoen altijd met mijn ogen open.
vooral als je effe spiekt of zij niet kijkt, en zij spiekt net of ik niet met open ogen zoen!
quote:Echt wel, en je kunt je beter op de ander concentreren met je ogen dicht.
Op donderdag 30 januari 2003 18:08 schreef Pringle het volgende:
je geniet heus niet meer met ogen dicht.
Anyway, ik kijk ook weleens, niet de hele tijd nee, met ogen dicht kun je je vaak meer inleven in het gevoel.
Maar dan nog, iedereen = anders!
quote:hahaha jah inderdaad
Op donderdag 30 januari 2003 18:06 schreef raampje het volgende:
ik moet altijd lachen dan!vooral als je effe spiekt of zij niet kijkt, en zij spiekt net of ik niet met open ogen zoen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |