abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201340532
Hugo de Jonge wil de coronapas niet invoeren en dit zelfs in de wet laten vastleggen! Korte video waarin hij dit bevestigt:

twitter

quote:
Kabinet beslist: 1,5 meter verdwijnt, maar coronatoegangsbewijs wordt gemeengoed
Het kabinet zet vanaf 25 september een volgende stap in het versoepelingsplan. De 1,5 meter-afstand-regel stopt, in de horeca, bij evenementen en in de culturele sector wordt een toegangsbewijs gemeengoed.
Met dat bewijs wordt enige ‘beveiliging ingebouwd’, een soort driepuntsgordel. Ook het mondkapje in het OV blijft nog even gemeengoed, al vervalt die plicht op alle andere plekken wel. Nachtclubs en disco’s blijven ook nog dicht. De openingstijden van de horeca worden ook nog niet verruimd: tussen 24.00 uur en 6.00 ‘s morgens blijft die dicht.

Met de besluiten kunnen ook evenementen worden hervat. Mogelijk worden deze nog wel aan maximale aantallen bezoekers gebonden, maar ze krijgen dezelfde regels als in de culturele sector, dus alles met qr-codes.

Dat wil niet zeggen dat het kabinet dinsdag, als er weer een persconferentie is, een al te uitbundig feestje zal durven vieren dus.

Want de vrijheden komen met een veiligheidsriem: het corona toegangsbewijs. Bij evenementen, festivals, in de horeca, in de bios, bij profsportwedstrijden in het theater: de qr-code wordt het toegangsticket, ook als het samenkomsten zijn met minder dan 75 personen. Dus: gevaccineerd zijn, hersteld óf getest zijn wordt de norm.
https://www.ad.nl/politie(...)gemeengoed~ae580a41/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201340555
Donderdag een debat.

twitter
pi_201340586
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:24 schreef Nober het volgende:
Donderdag een debat.

[ twitter ]
twitter

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201340616
quote:
Dat is van 5 januari 2021, tijd voor een update. Met wat meer duidelijk betreffende 'publieke voorzieningen, misschien een motie voor horeca, een voor musea en een voor bioscoop. Het kan maar duidelijk zijn zie woordenspel drang en dwang.

https://www.tweedekamer.n(...)00114&did=2021D00541
pi_201340640
quote:
Publieke voorzieningen gaan niet achter een QR-slot voor zover ik heb begrepen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201340659
twitter

Welke winter uit welke jaargang bedoelen ze hiermee? Die van 2032?
Zonder wrijving geen glans
pi_201340677
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:30 schreef Nober het volgende:

[..]
Dat is van 5 januari 2021, tijd voor een update. Met wat meer duidelijk betreffende 'publieke voorzieningen, misschien een motie voor horeca, een voor musea en een voor bioscoop. Het kan maar duidelijk zijn zie woordenspel drang en dwang.

https://www.tweedekamer.n(...)00114&did=2021D00541
Ik wilde net zeggen, deze motie gaat over publieke voorzieningen "zoals het openbaar vervoer of het stadhuis". Het lijkt mij te verdedigen dat horeca en theater daar niet bij hoort en dat het weinig zin heeft nu met deze motie te schermen.
pi_201340698
Je vraagt je toch af of deze poppenkast echt nodig is in deze fase van het pandemieverhaal :')

Waarschijnlijk spelen er hele andere (financiėle) belangen bij dit soort afspraken en zijn en lopen er al aanbestedingen .
blablablabla
pi_201340763
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 16:35 schreef Elan het volgende:
Je vraagt je toch af of deze poppenkast echt nodig is in deze fase van het pandemieverhaal :')

Waarschijnlijk spelen er hele andere (financiėle) belangen bij dit soort afspraken en zijn en lopen er al aanbestedingen .
het is ook niet nodig. Het gaat puur en alleen om het treiteren van burgers die zich niet hebben laten vaccineren. Verder heeft het helemaal niets met virusbestrijding te maken.
Zonder wrijving geen glans
pi_201340808
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:42 schreef Haags het volgende:

[..]
het is ook niet nodig. Het gaat puur en alleen om het treiteren van burgers die zich niet hebben laten vaccineren. Verder heeft het helemaal niets met virusbestrijding te maken.
Mwa treiteren om te treiteren geloof ik niet in, maken ze zich alleen maar impopulair mee en ze zijn al niet populair als het gaat om coronamaatregelen :P . Geloof toch vooral dat mensen gewoon hun oude leventje terug willen en niet dit soort totaal overdreven politiestaatachtige maatregelen zitten te wachten.

Geloof ook nooit dat Huug een meerderheid gaat krijgen in de kamer _O-
blablablabla
  maandag 13 september 2021 @ 16:48:14 #11
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201340818
Ben gevaccineerd maar vind dit gewoon verkapte dwang. Ik ga dan ook niet meedoen met die QR-ongein.

Gewoon boycotten die hap. Dan maar thuis zitten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201340874
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:48 schreef thedeedster het volgende:
Ben gevaccineerd maar vind dit gewoon verkapte dwang. Ik ga dan ook niet meedoen met die QR-ongein.

En binnen 48 uur wordt de app gedownload
pi_201340900
quote:

Ik sta er ergens ook wel zo in maar vind het wel erg sneu voor de uitbater. Die kiest ook niet voor deze komedie.
  maandag 13 september 2021 @ 16:57:11 #14
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_201340907
Frauderen kun je leren gebruik al maanden valse papieren.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_201340923
quote:

Wie heb je daar dan mee? Juist. Je lokale ondernemer die dit ook niet wil.
  maandag 13 september 2021 @ 17:00:19 #16
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_201340945
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Mwa treiteren om te treiteren geloof ik niet in, maken ze zich alleen maar impopulair mee en ze zijn al niet populair als het gaat om coronamaatregelen :P . Geloof toch vooral dat mensen gewoon hun oude leventje terug willen en niet dit soort totaal overdreven politiestaatachtige maatregelen zitten te wachten.

Geloof ook nooit dat Huug een meerderheid gaat krijgen in de kamer _O-
De kamer tekent gewoon bij het kruisje.
Misschien dat D66 nog wat doet dat niet iedereen vanaf 12 jaar maar vanaf 13 jaar zijn pas moet laten zien.
  maandag 13 september 2021 @ 17:02:24 #17
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201340969

Corona Kilo's
  maandag 13 september 2021 @ 17:04:46 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201340997
Wat is dit voor TT? :') Toegang met QR code komt er gewoon hoor.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 13 september 2021 @ 17:06:39 #19
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201341012
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 16:35 schreef Elan het volgende:

Het probleem is ook dat politici lastig bijdraaien (althans, alleen als het hun uitkomt :D)

Partijen die de hele pandemie voor strenge maatregelen waren zie je lastig omgaan met versoepelingen. alsof ze het gevoel hebben dat ze hun kiezers verraden. Maar ik denk dat mensen prima begrijpen dat je eerst streng moest zijn, maar nu niet meer. Het betekend niet dat de eerdere maatregelen dan onnodig waren, al wordt dan wel soms zo voorgesteld.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_201341018
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:57 schreef Nicksanders het volgende:
Frauderen kun je leren gebruik al maanden valse papieren.
Gaat niet lukken met qr code.
  maandag 13 september 2021 @ 17:08:44 #21
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_201341023
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 17:07 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Gaat niet lukken met qr code.
Ik weet mijn wegen maak je geen zorgen.

Als je echt denkt dat t systeem waterdicht is heb je t zeker ontworpen :')
  maandag 13 september 2021 @ 17:11:06 #22
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201341039
Hoe zit het eigenlijk met toeristen van buiten de EU? Die hebben geen QR code die ons systeem kan begrijpen gok ik (als ze al een QR code hebben)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_201341046
quote:
De meeste Nederlanders hebben begrip voor de uitgelekte plannen van het kabinet voor een coronatoegangsbewijs in onder meer de horeca. 55 procent vindt het terecht als je in een café of restaurant via de CoronaCheck-app moet bewijzen dat je gevaccineerd bent, negatief getest of hersteld van covid-19. Bij de bioscopen ligt dat percentage iets hoger: 59 procent. Ruim een kwart is tegen en 14 procent is neutraal.

Dat ligt heel anders bij mensen die zich niet hebben laten vaccineren, blijkt uit onderzoek van I&O Research in opdracht van de NOS. Van hen vindt 7 procent de zogenoemde coronapas te billijken.

https://nos.nl/artikel/23(...)tiekloof-aanzienlijk

Volgens de Staatsomroep blijkt uit onderzoek dat in opdracht van de Staatsomroep is uitgevoerd dat de bevolking achter de Staat staat.
pi_201341078
quote:
2s.gif Op maandag 13 september 2021 17:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met toeristen van buiten de EU? Die hebben geen QR code die ons systeem kan begrijpen gok ik (als ze al een QR code hebben)
Die kopen dan op straat even een negatief testbewijs.
  maandag 13 september 2021 @ 17:16:34 #25
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_201341082
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 17:12 schreef Confetti het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)tiekloof-aanzienlijk

Volgens de Staatsomroep blijkt uit onderzoek dat in opdracht van de Staatsomroep is uitgevoerd dat de bevolking achter de Staat staat.
Tot die conclusie komen ze bij de staatsomroep altijd dat het volk het eens is met de staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')