Een groot gedeelte van de bevolking weet niet eens wat een QR code is.quote:Op maandag 13 september 2021 17:07 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met qr code.
Inderdaad.quote:Op maandag 13 september 2021 17:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat politici lastig bijdraaien (althans, alleen als het hun uitkomt)
Partijen die de hele pandemie voor strenge maatregelen waren zie je lastig omgaan met versoepelingen. alsof ze het gevoel hebben dat ze hun kiezers verraden. Maar ik denk dat mensen prima begrijpen dat je eerst streng moest zijn, maar nu niet meer. Het betekend niet dat de eerdere maatregelen dan onnodig waren, al wordt dan wel soms zo voorgesteld.
alsof hij dat alleen bepaaldquote:Op maandag 13 september 2021 17:48 schreef jigggy het volgende:
Dit is oprecht echt een walgelijke streek van hugo
He? Wat raar....quote:Op maandag 13 september 2021 17:04 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit voor TT?Toegang met QR code komt er gewoon hoor.
Tijden veranderen he. Men komt terug op eerdere uitspraken door andere inzichten. Gebeurd wel vaker.quote:Op maandag 13 september 2021 17:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He? Wat raar....
[ twitter ]
Oud filmpje. Er is inmiddels voortschrijdend inzicht.quote:Op maandag 13 september 2021 17:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He? Wat raar....
[ twitter ]
Oh? Vertel.quote:Op maandag 13 september 2021 18:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oud filmpje. Er is inmiddels voortschrijdend inzicht.
Waar?quote:Op maandag 13 september 2021 18:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oud filmpje. Er is inmiddels voortschrijdend inzicht.
Tja met meer dan 1 miljoen niet gevaccineerden kunnen blijkbaar bepaalde maatregelen niet opgeheven worden. Of moeten zelfs aangescherpt worden. En het eiland Pampus is te klein om die mensen op te vangen.quote:Op maandag 13 september 2021 16:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hugo de Jonge wil de coronapas niet invoeren en dit zelfs in de wet laten vastleggen! Korte video waarin hij dit bevestigt:
[ twitter ]
[..]
Mensen mogen niet van gedachten veranderen na een jaar crisis?quote:Op maandag 13 september 2021 17:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He? Wat raar....
[ twitter ]
Als de politiek dat werkelijk had gedaan hadden we wellicht geen pandemie.quote:Op maandag 13 september 2021 18:07 schreef airconditioning het volgende:
Gelukkig is De Jonge niet zo standvastig en gaat hij gewoon mee met de wetenschap
Nee ik ben geen wetenschap ontkenner zoals jijquote:Op maandag 13 september 2021 18:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als de politiek dat werkelijk had gedaan hadden we wellicht geen pandemie.
Ik heb me post wat aangepast en denk dat je eerder het nu over je zelf hebt.quote:Op maandag 13 september 2021 18:11 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Nee ik ben geen wetenschap ontkenner zoals jij
Oke succes verder, ik laat mij wel informeren door de wetenschap. Wat jij doet moet je zelf wetenquote:Op maandag 13 september 2021 18:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb me post wat aangepast en denk dat je eerder het nu over je zelf hebt.
Ik doe dat zelf ook trouwens. Maar je kent me blijkbaar persoonlijk? En je hebt zelf een blijkbaar grenzeloos vertrouwen in iets wat ver van de wetenschap staat de politiek?quote:Op maandag 13 september 2021 18:15 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Oke succes verder, ik laat mij wel informeren door de wetenschap. Wat jij doet moet je zelf weten
Wat een schijt vergelijkingquote:
Ben ik het een keer met dierenpoes eens.quote:
Je wilt de pandemie ontkennen omdat politici niet naar wetenschap zou luisteren. Dat zegt al genoeg.quote:Op maandag 13 september 2021 18:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik doe dat zelf ook trouwens. Maar je kent me blijkbaar persoonlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |