abonnement Unibet Coolblue
pi_201340042
Met de aanzienlijke kans dat heel wat mensen me haten na deze post, schrijf ik dit toch. Ik schrijf dit toch, omdat ik er al 2 jaar mee rond loop en het me zulke angst geeft dat ik er slecht door functioneer in het dagelijkse leven. Ik zal het bondig houden.

In maart van dit jaar heb ik het uitgemaakt met mijn vriendin en hier ging een lang en moeizaam proces aan vooraf. Er liepen meerdere dingen niet lekker, waaronder dat we beiden onze problemen hadden, alleen de hoofdreden heb ik me nooit erg over durven uiten, uit angst voor het kwetsen van mensen.

De eerste 1.5 jaar van de relatie was top, vooral qua seks lagen we enorm op 1 lijn. Daarna sloeg het noodlot echter toe. Mijn ex vriendin was altijd al wat hariger dan normaal, maar hier had ik niet veel problemen mee. Na 1.5 jaar kwam het eens naar boven dat ze een aandoening genaamd PCOS heeft, wat er voor zorgt dat haar eierstokken meer testosteron produceren dan normaal. De gevolgen hiervan zijn excessieve haargroei en dat ze vrijwel nooit ongesteld wordt.

Hoe erg ik het van mezelf vind, ik knapte hier enorm op af. Ik weet niet exact waarom, maar ineens voelde ze niet vrouwelijk genoeg meer voor me. Mijn vriendin heeft een overschot aan mannelijk hormoon en dat zorgt er voor dat ze overal haar had en niet ongesteld werd. Het is niet eens het uiterlijke aspect, gewoon puur de gedachte vond ik een afknapper.

Ik haatte mezelf. Ik haatte mezelf zo erg voor dat ik dit voelde. Ineens was mijn seksuele verlangen naar mijn vriendin weg, maar ik hield nog wel van haar. Een jaar lang heb ik het voor mezelf gehouden en zocht ik hopeloos naar een manier om mijn verlangen naar haar weer terug te krijgen, maar het lukte niet. Ik ging en ga kapot van de schuld van binnen. Nog nooit in mijn leven heb ik mezelf gehaat om iets, maar dit was de eerste keer. Ik wilde bij haar zijn, maar wist dat als ik niet langer seksueel naar haar verlangde, dit niet meer zou lukken. Ik kon haar echter niks vertellen, want dat zou haar zelfbeeld in mijn ogen kapot maken.

Uiteindelijk kon ik niet meer tegen de stress na een jaar en vertelde ik alles aan mijn zusje en vroeg haar om raad. Gek genoeg bleek haar advies te zijn om mijn ex de volledige waarheid te vertellen. Dit heb ik met lood in mijn schoenen gedaan. Ze was erg gekwetst, maar benadrukte dat ze altijd wilde dat ik haar de waarheid vertelde.

Uiteindelijk mocht het niet baten en is de relatie er door kapot gegaan. Het schuldgevoel raak ik niet kwijt. Dat ik nu van mezelf weet dat ik enorm op een vrouw af kan knappen op iets wat je vaak niet eens kan zien (wat vaak zo is bij deze aandoening) voelt vreselijk. Veel vrouwen hebben PCOS en ik wil niet nog een keer door zoiets heen gaan, maar ik voel dat ik nooit tegen niemand hier over kan praten, laat staan vrouwen. Ik wil hun zelfbeeld niet kapot maken met mijn rare hersenspinsels, alleen voel ik me zo opgesloten in mijn eigen gevoel en wil ik vrij kunnen uiten wat ik voel.

Daarom schrijf ik het hier, ik moet het kwijt want ik ben zo bang. Zo bang dat ik door deze gedachten in de toekomst weer een meisje moet kwetsen, maar ik kan er niet langer stil over zijn. Ik wil niet langer het gevoel hebben dat ik door het uiten van mijn mening, een meisje haar zelfvertrouwen kapot kan maken. Ik weet niet wat ik moet doen. Met mijn psycholoog wil ik het hier ook nog over gaan hebben, want ik kan het niet langer stil houden.

Mijn ex heeft gelukkig een nieuwe vriend, wat me enorm opluchtte. Ik was zo bang dat ik door haar alles te vertellen haar zelfvertrouwen voor eeuwig kapot had gemaakt en dit invloed heeft op haar toekomstige liefdesleven. Gelukkig niet.

Voor degenen die dit hele verhaal gelezen hebben, bedankt. Ik moet het kwijt en als iemand advies heeft, dan wordt dit erg gewaardeerd.
Ignorance is bliss
pi_201340161
-Dat kan ook anders-

[ Bericht 85% gewijzigd door Lenny77 op 14-09-2021 09:26:12 ]
pi_201340234
Doe niet zo zielig. Je was gewoon op haar uitgekeken. Als je straks weer verliefd bent op iemand maakt PCOS je niets meer uit.
  maandag 13 september 2021 @ 15:54:14 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201340250
Het was vast rottig voor je ex-vriendin toen je haar de waarheid opbiechtte. Maar daar komt ze wel overheen. En dat blijkt hopelijk ook uit dat ze inmiddels een nieuwe vriend heeft.

Maak jezelf niet zo enorm belangrijk.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 september 2021 @ 16:12:16 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201340451
Wat dan wel weer opvallend is, is dat je in de OP spreekt over afgelopen maart dat je het uitmaakte.

Afgelopen november.

R&P / Hoe omgaan met schuldgevoel na relatiebreuk?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201340542
Wat een debiele reden om een relatie te beëindigen. Dat ze niet of weinig ongesteld werd was je ongetwijfeld eerder opgevallen als jullie seksleven echt zo geweldig was als je claimt. Beharing was je blijkbaar ook niet opgevallen tot ze het vertelde. Hoe kan zoiets dan in hemelsnaam ineens een issue worden waardoor je niet meer opgewonden raakt :D

Gezien de post van Lienekien over het uitmaken en de data die niet overeenkomen hoop ik dan maar dat je loopt te trollen.
blablablabla
  maandag 13 september 2021 @ 16:27:42 #7
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201340594
TLDR; Mijn vrouw heeft een ziekte en vind haar niet meer aantrekkelijk dus ik ga bij haar weg.

Weet ze ook gelijk wat ze aan je heeft. Vertel het wel door aan je toekomstige partners, weten ze wat ze te wachten staat als ze ziek zouden worden. Egoïst.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  maandag 13 september 2021 @ 16:37:39 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201340718
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 16:23 schreef Elan het volgende:
Wat een debiele reden om een relatie te beëindigen. Dat ze niet of weinig ongesteld werd was je ongetwijfeld eerder opgevallen als jullie seksleven echt zo geweldig was als je claimt. Beharing was je blijkbaar ook niet opgevallen tot ze het vertelde. Hoe kan zoiets dan in hemelsnaam ineens een issue worden waardoor je niet meer opgewonden raakt :D

Gezien de post van Lienekien over het uitmaken en de data die niet overeenkomen hoop ik dan maar dat je loopt te trollen.
Nou ja, deze was ook niet moeilijk te vinden.

R&P / Angst om geliefden te verliezen

Dus ik denk niet dat het alleen getrol is. Helaas heeft TS wel flink wat issues. Dit ‘schuldgevoel’ staat niet op zich.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201340761
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:27 schreef airconditioning het volgende:
TLDR; Mijn vrouw heeft een ziekte en vind haar niet meer aantrekkelijk dus ik ga bij haar weg.

Weet ze ook gelijk wat ze aan je heeft. Vertel het wel door aan je toekomstige partners, weten ze wat ze te wachten staat als ze ziek zouden worden. Egoïst.
De enige gepaste post.
  maandag 13 september 2021 @ 16:45:02 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201340788
quote:
14s.gif Op maandag 13 september 2021 16:42 schreef Erasmus het volgende:

[..]
De enige gepaste post.
Behalve dat het niet zijn vrouw was en dat ze alweer een tijdje uit elkaar zijn. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_201340797
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 16:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Behalve dat het niet zijn vrouw was en dat ze alweer een tijdje uit elkaar zijn. :')
:')

Man man man, lekker bezig TS.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 13-09-2021 16:46:24 ]
pi_201341917
quote:
14s.gif Op maandag 13 september 2021 16:42 schreef Erasmus het volgende:

[..]
De enige gepaste post.
Zijn zat mensen die dat doen waarvan het te begrijpen is hoor. Spreek jou wel weer wanneer je knappe vrouwtje met dito babbel opeens verandert in een geestenzieke irrationele feeks die ook nog eens 30 kilo aankomt door de zware medicijnen die ze slikt om haar ziekte enigszins te onderdrukken . Loyaliteit kent nu eenmaal grenzen.

Bijzonder van TS is dat hij het pas spontaan als een probleem is gaan ervaren toen hij er over hoorde.
blablablabla
pi_201342147
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 18:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Zijn zat mensen die dat doen waarvan het te begrijpen is hoor. Spreek jou wel weer wanneer je knappe vrouwtje met dito babbel opeens verandert in een geestenzieke irrationele feeks die ook nog eens 30 kilo aankomt door de zware medicijnen die ze slikt om haar ziekte enigszins te onderdrukken . Loyaliteit kent nu eenmaal grenzen.

Bijzonder van TS is dat hij het pas spontaan als een probleem is gaan ervaren toen hij er over hoorde.
Been there done that already, maar dat maakte mij alleen maar nog loyaler. Helaas was het wederzijds niet zo toen de rollen omgedraaid werden.
pi_201342833
Bizarre (verkapte) haatreacties hier weer. Ben het niet perse met TS eens, maar ik kan me het wel indenken.
Je kan er namelijk niks aan doen of je iemand wel of niet meer aantrekkelijk vind, om wat voor reden dan ook. Vrij lullig dat het dan om een ziekte gaat waar partner ook niks aan kan doen, maar je kan toch ook moeilijk nog jaren over je gevoel (oftewel in dit geval, lack thereof) blijven liegen, wat voor reden dat dan ook heeft?

Vind het nogal apart om te suggereren dat je dan maar zo heilig moet zijn dat je boven al je menselijke gevoelens en lusten moet gaan staan. Aantrekkingskracht is een belangrijk deel van een relatie. En of dat nou weggaat omdat je iemands innerlijk kut begint te vinden, omdat je partner zich nooit doucht, of iemands uiterlijk (in dit geval heel lullig (deels) door een ziekte waar iemand dus niks aan kan doen), dat is aan jezelf om te beslissen.

TS geeft zelf al aan het lullig te vinden het om deze reden te doen, dus zelfreflectie heeft hij zeker wel. Maar moet je dan omdat je 'het beste, het meest rechtvaardige' wilt doen bij iemand blijven terwijl de koek op is?

(Denk dat er overigens wel meer speelde dan alleen de PCOS dat je haar niet meer aantrekkelijk vond, maar misschien heb je de PCOS als reden voor jezelf aangeduid).

Ben het overigens niet met je zus eens in deze. Het is niet nodig om uit te leggen dat het door de PCOS komt, want dat is namelijk iets waar je ex-partner helemaal geen fluit aan kan doen én wat haar zelfbeeld inderdaad beschadigd. Dan had je het beter kunnen houden op: sorry, maar ik voel de chemie niet meer. Dat was genoeg geweest.

Je er nu schuldig over voelen heeft geen enkel nut meer. Jezelf erom kapot maken ook niet meer.

Ja, de reden om het uit te maken is super lullig en ook niet ethisch-moreel verantwoord, maar wel menselijk. Ik vind het onmenselijker om haar dan maar in de waan te laten en bij haar te blijven terwijl het voor jou eigenlijk niet meer werkt. Ze komt ook vast wel iemand tegen die er geen problemen mee heeft, en dat moet je haar dan toch ook gunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2021 19:20:52 ]
  maandag 13 september 2021 @ 19:29:07 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201342961
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Bizarre (verkapte) haatreacties hier weer. Ben het niet perse met TS eens, maar ik kan me het wel indenken.
Je kan er namelijk niks aan doen of je iemand wel of niet meer aantrekkelijk vind, om wat voor reden dan ook. Vrij lullig dat het dan om een ziekte gaat waar partner ook niks aan kan doen, maar je kan toch ook moeilijk nog jaren over je gevoel (oftewel in dit geval, lack thereof) blijven liegen, wat voor reden dat dan ook heeft?

Vind het nogal apart om te suggereren dat je dan maar zo heilig moet zijn dat je boven al je menselijke gevoelens en lusten moet gaan staan. Aantrekkingskracht is een belangrijk deel van een relatie. En of dat nou weggaat omdat je iemands innerlijk kut begint te vinden, omdat je partner zich nooit doucht, of iemands uiterlijk (in dit geval heel lullig (deels) door een ziekte waar iemand dus niks aan kan doen), dat is aan jezelf om te beslissen.

TS geeft zelf al aan het lullig te vinden het om deze reden te doen, dus zelfreflectie heeft hij zeker wel. Maar moet je dan omdat je 'het beste, het meest rechtvaardige' wilt doen bij iemand blijven terwijl de koek op is?

(Denk dat er overigens wel meer speelde dan alleen de PCOS dat je haar niet meer aantrekkelijk vond, maar misschien heb je de PCOS als reden voor jezelf aangeduid).

Ben het overigens niet met je zus eens in deze. Het is niet nodig om uit te leggen dat het door de PCOS komt, want dat is namelijk iets waar je ex-partner helemaal geen fluit aan kan doen én wat haar zelfbeeld inderdaad beschadigd. Dan had je het beter kunnen houden op: sorry, maar ik voel de chemie niet meer. Dat was genoeg geweest.

Je er nu schuldig over voelen heeft geen enkel nut meer. Jezelf erom kapot maken ook niet meer.

Ja, de reden om het uit te maken is super lullig en ook niet ethisch-moreel verantwoord, maar wel menselijk. Ik vind het onmenselijker om haar dan maar in de waan te laten en bij haar te blijven terwijl het voor jou eigenlijk niet meer werkt. Ze komt ook vast wel iemand tegen die er geen problemen mee heeft, en dat moet je haar dan toch ook gunnen.
Ze heeft al een nieuwe vriend. Staat er.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 september 2021 @ 19:29:34 #16
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_201342966
Gedane zaken nemen geen keer. Grow up en zet je er over heen, desnoods met behulp van je psycholoog.

Iedereen heeft in zijn leven wel iets gedaan waarvoor degene zich schaamt.
pi_201343318
quote:
14s.gif Op maandag 13 september 2021 18:38 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Been there done that already, maar dat maakte mij alleen maar nog loyaler. Helaas was het wederzijds niet zo toen de rollen omgedraaid werden.
Dat was dan mokerdom van jou eerst altijd voor jezelf kiezen. Al vind ik het in het verhaal van TS gewoon nergens op slaan omdat het een ziekte was die ze al had toen hij nog stapelverliefd op haar was en geen impact heeft gehad op haar innerlijke of uiterlijke kenmerken na die tijd .
blablablabla
pi_201343730
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 19:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat was dan mokerdom van jou eerst altijd voor jezelf kiezen. Al vind ik het in het verhaal van TS gewoon nergens op slaan omdat het een ziekte was die ze al had toen hij nog stapelverliefd op haar was en geen impact heeft gehad op haar innerlijke of uiterlijke kenmerken na die tijd .
Tsja, kalverliefde maakt blind. Ik moet wel zeggen dat ik hier aansluitend een mooie anekdote heb: ze zocht contact toen de clubs weer open gingen en hadden bij mij thuis afgesproken omdat ze een straat verder op aan het stappen was (WdW zoals jij al weet). Het was al enkele maanden uit.

Nou, na het ketsen gingen we kletsen. Ze werd boos toen ze na 3 maanden radiostilte ik haar mededeelde op diezelfde nacht dat ik naar Berlijn ging verhuizen om voor haar favoriete Duitse automerk te werken (corporate hq). Ik heb nog nooit zo snel een enthousiast gezicht zien zakken toen ze realiseerde wat ze mist. Ze kwam ook met reacties als: “je gaat zeker moffenwijven neuken he?!” I was like: “…ja? Jij maakte het uit he :{“. Moet zeggen dat dit stiekem zeer goed voelt.

Het feit dat ik nu pas aan haar denk sinds de gebeurtenis zelf (wederom 3 maanden geloof ik?) en er openlijk over kan lullen geeft al aan dat ik er zeer goed aan heb gedaan om deze kans te grijpen. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 13-09-2021 20:13:12 ]
pi_201346310
@duracellkonijntje: Weet je dat er ook kerels zijn die er juist ook op geilen?
Ik weet niet of je je ex nog ziet maar misschien ligt ze allang te rampetampen met een vent die bloedgeil word van beharing.

Had ze misschien nooit ontmoet als ze bij jou was blijven hangen.

En nog wat, als je tegenwoordig ziet waar vrouwen op afknappen zonder pardon of schuldgevoel ben jij nog heilig hoor.

Laat een paar ballen groeien en ga verder met je leven.
pi_201347313
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:27 schreef airconditioning het volgende:
TLDR; Mijn vrouw heeft een ziekte en vind haar niet meer aantrekkelijk dus ik ga bij haar weg.

Weet ze ook gelijk wat ze aan je heeft. Vertel het wel door aan je toekomstige partners, weten ze wat ze te wachten staat als ze ziek zouden worden. Egoïst.
In het dierenrijk gebeurt het vaak dat iemand die in een relatie zwakker is wordt afgestoten. Omdat de sterksten alleen moeten overleven en voortplanten. Maar gelukkig voor @duracellkonijntje zijn wij geen dieren.

Duracell, blijkbaar kan jij je vriendin niet accepteren hoe zij is. En dat knaagde aan je. Ik denk dat jij je niet al te veel zorgen moet maken of je vervolgvriendin hariger zal zijn of niet. Waar je wel over kan nadenken is of je in het leren kennen van je vervolgvriendin bepaalde aspecten van haar kan accepteren of niet.

Ikzelf accepteer bijvoorbeeld een meid die er met de pet naar gooit niet. Zij kan daar goede redenen voor hebben en ik kan haar ook zo leuk vinden als ik weet niet wat. Maar als ik haar niet kan accepteren zoals zij is óf zij moet zich anders voordoen en is haarzelf niet dan heeft de relatie weinig zin.

Ik postte in een van de topics in R&L het voorbeeld dat ik met iemand op date ging die keihard sprak, mij niet liet uitpraten en altijd het woord moest hebben. Ik accepteerde dat niet, ik probeerde het de meid duidelijk te maken maar het landde niet. Zij begreep mij niet en omgekeerd niet. Alle andere punten, hoe zij in het leven staat en waar ze naar toe wilt waren prima. Toch zijn er geen vervolgdates gekomen omdat ik haar niet kon accepteren hoe zij is. Ik ben meer het rustige en relaxte type, zij wilt graag laten horen dat ze aanwezig is.

Een lange tijd lang hoorde ik gelukkig niks van haar totdat ze me een keer op straat zag lopen en contact zocht. Sindsdien praten we wat met elkaar maar ik merk dat de communicatie anders is. We praten via de digitale weg (chat) dus ik kan niet meten hoe het in het echt zal zijn maar voor mij hoeft dat ook niet.

Het punt is dat in een relatie je dingen van elkaar zal moeten accepteren. Op een aantal aspecten kan men water bij de wijn doen en zich aanpassen zonder zichzelf te verliezen. Maar als men die grens overschrijdt dan ga je irritaties krijgen op den duur en dat had je kunnen voorkomen door goed en eerlijk erover te praten. Heb je iemand die dat niet doet of kan dan kan je zelf het heft in handen nemen en het gesprek sturen. Het is belangrijk, zeker in deze tijden waarin men kieskeuriger is, dat men geen overhaaste besluiten neemt om uiteindelijk in de stront te gaan zitten. Want in de stront zitten doet een mens niet, een mens is geen dier :P
pi_201347348
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 20:11 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Tsja, kalverliefde maakt blind. Ik moet wel zeggen dat ik hier aansluitend een mooie anekdote heb: ze zocht contact toen de clubs weer open gingen en hadden bij mij thuis afgesproken omdat ze een straat verder op aan het stappen was (WdW zoals jij al weet). Het was al enkele maanden uit.

Nou, na het ketsen gingen we kletsen. Ze werd boos toen ze na 3 maanden radiostilte ik haar mededeelde op diezelfde nacht dat ik naar Berlijn ging verhuizen om voor haar favoriete Duitse automerk te werken (corporate hq). Ik heb nog nooit zo snel een enthousiast gezicht zien zakken toen ze realiseerde wat ze mist. Ze kwam ook met reacties als: “je gaat zeker moffenwijven neuken he?!” I was like: “…ja? Jij maakte het uit he :{“. Moet zeggen dat dit stiekem zeer goed voelt.

Het feit dat ik nu pas aan haar denk sinds de gebeurtenis zelf (wederom 3 maanden geloof ik?) en er openlijk over kan lullen geeft al aan dat ik er zeer goed aan heb gedaan om deze kans te grijpen. ^O^
Dit had ik niet van je verwacht Erasmus, ik dacht dat jij altijd een brave slimme student was geweest.
Maar zo te zien geniet je van het leven op jouw manier en dat is ook belangrijk!
pi_201347357
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 20:11 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Tsja, kalverliefde maakt blind. Ik moet wel zeggen dat ik hier aansluitend een mooie anekdote heb: ze zocht contact toen de clubs weer open gingen en hadden bij mij thuis afgesproken omdat ze een straat verder op aan het stappen was (WdW zoals jij al weet). Het was al enkele maanden uit.

Nou, na het ketsen gingen we kletsen. Ze werd boos toen ze na 3 maanden radiostilte ik haar mededeelde op diezelfde nacht dat ik naar Berlijn ging verhuizen om voor haar favoriete Duitse automerk te werken (corporate hq). Ik heb nog nooit zo snel een enthousiast gezicht zien zakken toen ze realiseerde wat ze mist. Ze kwam ook met reacties als: “je gaat zeker moffenwijven neuken he?!” I was like: “…ja? Jij maakte het uit he :{“. Moet zeggen dat dit stiekem zeer goed voelt.

Het feit dat ik nu pas aan haar denk sinds de gebeurtenis zelf (wederom 3 maanden geloof ik?) en er openlijk over kan lullen geeft al aan dat ik er zeer goed aan heb gedaan om deze kans te grijpen. ^O^
Dat je überhaupt nog zin had om met zo iemand te praten die je zo kwetst vind ik wel bijzonder hoor _O-

Maarja als je haar daarna kapot geneukt hebt snap ik wel dat dat een stukje voldoening geeft.

Sowieso krijgen zulke mensen vanzelf hun karma linksom of rechtsom :)
blablablabla
pi_201347524
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 15:47 schreef fokexpert het volgende:
-mja-
Gotta love FOK! _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door Lenny77 op 14-09-2021 09:27:47 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 14 september 2021 @ 04:37:55 #24
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201347957
Rationeel gezien een debiele reden, maar aantrekkingskracht kun je niet forceren, ook niet als die er eerder wel was. Dat kun je jezelf wel kwalijk gaan zitten nemen, omdat het niet strookt met het beeld dat je graag van jezelf hebt, maar wie is daarmee geholpen? Dat meisje, dat met jou in een ongelukkige relatie zou zitten, in plaats van verder kan met haar leven? Lijkt me niet.
  dinsdag 14 september 2021 @ 09:18:23 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201349220
Ik vind dat sommigen TS wel hard afvallen.
Aantrekkingskracht is niet iets wat je echt kan sturen. het is er of niet. Je kan het accepteren dat het weg is en het in andere zaken zoeken, maar als het zelfs tot afkeer komt, tja, dan wordt het lastig.

Dan kan je niet meer doen dan het uitmaken. Want ook niet eerlijk tov de ander. Die wss bij een ander een veel leuker leven gaat hebben (want wel geaccepteerd zoals diegene is)

Blijkbaar had TS nooit zo de link met "mannelijk" gelegd met de lichaamsbeharing, maar gewoon als feit aangenomen. Vervolgens komt de details van de waarom (testosteron) en hij linkt het mannelijk eraan. En ineens knapt er iets.
Leuk of niet, het is gebeurd.

Denk dat sommigen dat ook wel zullen hebben als ze een leuke vrouw ontmoet hebben en relatie mee aangaan en vervolgens horen dat ze transseksueel is. en haar ineens als man gaan zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')