abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201337291
1.
POLL

Antwoord: https://nlcovid-19-esrinl(...)ichting-nice/explore

2. De vaccins werken nog niet goed. Kijk naar israel. Kijk naar de studies.
https://theexpose.uk/2021(...)accines-do-not-work/

3. De oplossing om kinderen en gezonde te vaccineren, zodat ze de gevaccineerde kwetsbare niet aansteken werkt nu nog niet. Eerst moet er een goed vaccin komen om corona uit te roeien. De gevacineerde zijn nog steeds besmettelijk en krijgen nog steeds corona.

Hoe ik denk over kinderen vaccineren:
Het is alsof je een griepprik, die niet goed werkt, geeft aan kinderen, zodat ze de kwetsbare die al de griepprik gehad hebben niet ernstig ziek worden van de griep.

En dat elk jaar opnieuw, bij kinderen gezonde volwassenen --> iederen --> 6 miljard keer

Dit is hoe (compleet genegeerde) artsen weloverwogen en goed onderbouwd denken over vaccineren van kinderen:

https://artsencollectief.nl/10redenen/
pi_201337352
Ik ben overigens 100% voorstander om kwetsbare in te enten. Die hebben er baat bij.

Maar gezonde mensen niet. Kinderen niet. Het is niet nodig, als je naar de cijfers kijkt.
pi_201337741
Waarom denk je dat inenten alleen nodig is om doden te voorkomen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201337865
Er is vast nog niemand geweest die je heeft verteld dat het niet zozeer om de aantallen doden gaat, maar om het overbelasten van de zorg? Gevaccineerden komen vele malen minder snel in het ziekenhuis of hebben langdurige zorg nodig.

Verder is de opmerking "de vaccins werken nog niet goed" een beetje raar, de vaccins werken uitstekend tegen de originele variant. Helaas zijn er nieuwe mutanten ontstaan waartegen de vaccins minder goed beschermen en ook gevaccineerden het nog door kunnen geven. En deze veranderde realiteit moet zeker meegenomen worden in het te maken beleid. Maar je kunt niet stellen dat de vaccins niet goed zijn.

Verder zijn die "genegeerde" artsen niet genegeerd, maar zijn er meer/andere artsen die het niet eens zijn met de argumenten. Ik krijg altijd nogal jeuk van al die mensen die claimen niet gehoord te worden, maar eigenlijk prima gehoord worden, alleen hun argumenten worden als niet overtuigend beschouwd.

Ik heb zelf ook vraagtekens bij het vaccineren van kinderen en een aantal van de aangedragen redenen op die site klinken mij redelijk logisch in de oren, maar het helpt gewoon niet als je met dit soort retoriek komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alfje op 13-09-2021 12:36:21 (typos) ]
pi_201337894
Wat jij wil TS, maar weet je hoe makkelijk ik mijn kinderen nu kan vinden met de ingebouwde 5G chip?
pi_201338009
https://mediabiasfactcheck.com/the-daily-expose/

Lekker bron.

Daarnaast werken vaccins heel goed tegen ziekenhuisopnames.
pi_201338101
Lekker man, met zo'n zinloze poll gelijk je topic om zeep helpen _O_
pi_201338123
De ongevaccineerde groep wordt steeds kleiner en steeds fanatieker, lijkt het wel.
  maandag 13 september 2021 @ 12:56:25 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201338207
Schopje BNW
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Leukste jonkie 2022 maandag 13 september 2021 @ 13:23:29 #10
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_201338454
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:30 schreef Alfje het volgende:
Er is vast nog niemand geweest die je heeft verteld dat het niet zozeer om de aantallen doden gaat, maar om het overbelasten van de zorg? Gevaccineerden komen vele malen minder snel in het ziekenhuis of hebben langdurige zorg nodig.

Verder is de opmerking "de vaccins werken nog niet goed" een beetje raar, de vaccins werken uitstekend tegen de originele variant. Helaas zijn er nieuwe mutanten ontstaan waartegen de vaccins minder goed beschermen en ook gevaccineerden het nog door kunnen geven. En deze veranderde realiteit moet zeker meegenomen worden in het te maken beleid. Maar je kunt niet stellen dat de vaccins niet goed zijn.

Verder zijn die "genegeerde" artsen niet genegeerd, maar zijn er meer/andere artsen die het niet eens zijn met de argumenten. Ik krijg altijd nogal jeuk van al die mensen die claimen niet gehoord te worden, maar eigenlijk prima gehoord worden, alleen hun argumenten worden als niet overtuigend beschouwd.

Ik heb zelf ook vraagtekens bij het vaccineren van kinderen en een aantal van de aangedragen redenen op die site klinken mij redelijk logisch in de oren, maar het helpt gewoon niet als je met dit soort retoriek komt.
Die overbelaste zorg hè? Is er ook maar iets gedaan om de capaciteit te vergroten?
-XOXO- Je maintiendrai
pi_201338572
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 13:23 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Die overbelaste zorg hè? Is er ook maar iets gedaan om de capaciteit te vergroten?
Ja.
Alleen willen mensen niet meer in de zorg werken en is de uitstroom groter dan de instroom.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201338581
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 13:23 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Die overbelaste zorg hè? Is er ook maar iets gedaan om de capaciteit te vergroten?
Zeker wel, er is wel wat opgeschaald of geschoven.

Alleen hangt de zorg vooral op personeel en aangezien een HBO-verpleegkundige opleiding al 4 jaar duurt en er ook stages aan vast zitten, kan je wel bedden neerkwakken maar moet je ook handen aan het bed hebben.

En eerlijk gezegd, gezien het werk dat ze verrichten zou ik dat voor dat loon niet doen. Het moet wel echt een "roeping" zijn, anders kan je voor dat geld net zo goed ergens een kantoorbaantje zoeken.
pi_201339685
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 13:23 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Die overbelaste zorg hè? Is er ook maar iets gedaan om de capaciteit te vergroten?
Meld je aan als verpleegster.
pi_201339913
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
De ongevaccineerde groep wordt steeds kleiner en steeds fanatieker, lijkt het wel.
Leuke tekst bij je donatie _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201340128
Is inderdaad dikke onzin om iedereen te vaccineren. Dit zijn de overlijdenscijfers:





Waarom kinderen vaccineren? Om de oudere mensen, waarvaan een groot deel ongezond heeft geleefd, te beschermen?

COR / Tieners tussen 12 en 17 lopen groter risico bij vaccins dan bij Corona

COR / Onderzoek: Long Covid bij kinderen lang niet zo erg als gevreesd

Ongezond zijn is gevaarlijk:

COR / Dikke mensen overlijden veel sneller aan Corona

COR / 95% van ziekenhuisopnames door Corona heeft onderliggende klachten

En we hebben ook nog natuurlijke immuniteit:

COR / Studie: Herstelde COVID-patiënten hebben geen baat bij vaccin
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201340500
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 15:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is inderdaad dikke onzin om iedereen te vaccineren. Dit zijn de overlijdenscijfers:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Waarom kinderen vaccineren? Om de oudere mensen, waarvaan een groot deel ongezond heeft geleefd, te beschermen?

COR / Tieners tussen 12 en 17 lopen groter risico bij vaccins dan bij Corona

COR / Onderzoek: Long Covid bij kinderen lang niet zo erg als gevreesd

Ongezond zijn is gevaarlijk:

COR / Dikke mensen overlijden veel sneller aan Corona

COR / 95% van ziekenhuisopnames door Corona heeft onderliggende klachten

En we hebben ook nog natuurlijke immuniteit:

COR / Studie: Herstelde COVID-patiënten hebben geen baat bij vaccin
Als je nu nog steeds denkt dat vaccineren nodig is vanwege het sterftecijfer dan heb je er niets van begrepen.
pi_201340540
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 15:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is inderdaad dikke onzin om iedereen te vaccineren. Dit zijn de overlijdenscijfers:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Waarom kinderen vaccineren? Om de oudere mensen, waarvaan een groot deel ongezond heeft geleefd, te beschermen?

COR / Tieners tussen 12 en 17 lopen groter risico bij vaccins dan bij Corona

COR / Onderzoek: Long Covid bij kinderen lang niet zo erg als gevreesd

Ongezond zijn is gevaarlijk:

COR / Dikke mensen overlijden veel sneller aan Corona

COR / 95% van ziekenhuisopnames door Corona heeft onderliggende klachten

En we hebben ook nog natuurlijke immuniteit:

COR / Studie: Herstelde COVID-patiënten hebben geen baat bij vaccin
|:(

Z I E K EN H U I S Z O R G
pi_201340647
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 16:17 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Als je nu nog steeds denkt dat vaccineren nodig is vanwege het sterftecijfer dan heb je er niets van begrepen.
quote:
13s.gif Op maandag 13 september 2021 16:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
|:(

Z I E K EN H U I S Z O R G
Jullie gaan wel jullie verplichte halfjaarlijkse boostershot halen toch?

Een vaccin-abonnement om mee te mogen doen ^O^
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201341964
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 13:23 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Die overbelaste zorg hè? Is er ook maar iets gedaan om de capaciteit te vergroten?
Jawel maar het blik personeel dat ze open trokken, was leeg.
pi_201406160
Bellamy, ik zet deze top post ook even hier neer zodat hij zoveel mogelijk gezien kan worden ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:52 schreef bellamy13 het volgende:

[..]
Ook al in een andere topic gezegd. Maar rechtvaardigt dit echt alle nare dingen van lockdowns, tot avondklokken, tot vaccins voor gezonde kinderen en volwassenen:

Van de mensen die jonger dan 50 zijn, zijn er in totaal 130 doden gevallen. Wanneer je twee jaar lang elke dag over coronadoden leest, ga je vanzelf het idee krijgen dat het er veel meer zijn. Maar het zijn er 130.

80% Was al ziek was, had obesitas was oud was of had iets anders.

Als je die wegfilterd, houden we nog 26 doden over onder de 50 jaar.

Bron is stichting nice:
https://nlcovid-19-esrinl(...)ichting-nice/explore

"Stichting Nationale Intensive Care Evaluatie is opgericht door de beroepsgroep intensivisten. Alle intensivecareafdelingen van Nederlandse ziekenhuizen nemen deel aan het initiatief. De stichting verzorgt continue en volledige registratie van beschikbare data van deelnemende intensivecareafdelingen."
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201417017
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
De ongevaccineerde groep wordt steeds kleiner en steeds fanatieker, lijkt het wel.
De groep wordt steeds groter aangezien de vaccins alweer beginnen uit te werken, na 6 maanden is ie zo goed als waardeloos.
Plaats hier uw advertentie
  zondag 19 september 2021 @ 02:43:38 #22
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201422535
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zeker wel, er is wel wat opgeschaald of geschoven.

Alleen hangt de zorg vooral op personeel en aangezien een HBO-verpleegkundige opleiding al 4 jaar duurt en er ook stages aan vast zitten, kan je wel bedden neerkwakken maar moet je ook handen aan het bed hebben.

En eerlijk gezegd, gezien het werk dat ze verrichten zou ik dat voor dat loon niet doen. Het moet wel echt een "roeping" zijn, anders kan je voor dat geld net zo goed ergens een kantoorbaantje zoeken.
hahahahahahaha
Huig
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')