abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 september 2021 @ 13:49:53 #51
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_201399118
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou Lewis 'm al hebben?

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee want Lewis heeft z’n eigen kledinglijn bij Tommy Hilfiger
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_201399140
Dit merk ken ik van malafide webshops. zodra een product van Balenciaga met 80% korting te koop staat dan is het nog steeds duur, echter jonge grietjes die alleen op instagram kijken kopen het.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201400475
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:27 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zit eens even op die website te kijken en ik vroeg me af:

https://www.balenciaga.com/en-nl

Is dat Justin Bieber?
Yep

https://www.vogue.com/art(...)ign-isabelle-huppert
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_201400870
Wie bepaalt eigenlijk wanneer ergens een ''rel'' om is?

Ik heb het idee dat er maar een héél klein groepje Anne-Marijes met Fjallraven-rugzakken op de 3FM / NOS redacties bepaalt wanneer ergens een rel over is.

99,9% van Nederland geeft natuurlijk geen fuck om dit soort non-issues. En TikTok als serieuze afgevaardigde van de samenleving beschouwen lijkt me ook geen goed idee.

Soms krijg ik echt zin in een goede oorlog. Geen laffe pandemie waarin iedereen extra veel kan netflixen en thuiswerken, maar echt een stevige oorlog waarin mensen weer even op hun plek worden gezet.
pi_201401095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:49 schreef nils7 het volgende:

[..]
Nee want Lewis heeft z’n eigen kledinglijn bij Tommy Hilfiger
Had net zo goed de kledinglijn van Bassie kunnen zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201401129
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:49 schreef Autoscooter het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk wanneer ergens een ''rel'' om is?

Ik heb het idee dat er maar een héél klein groepje Anne-Marijes met Fjallraven-rugzakken op de 3FM / NOS redacties bepaalt wanneer ergens een rel over is.

99,9% van Nederland geeft natuurlijk geen fuck om dit soort non-issues. En TikTok als serieuze afgevaardigde van de samenleving beschouwen lijkt me ook geen goed idee.

Soms krijg ik echt zin in een goede oorlog. Geen laffe pandemie waarin iedereen extra veel kan netflixen en thuiswerken, maar echt een stevige oorlog waarin mensen weer even op hun plek worden gezet.
Als je daar echt zin in hebt, dan spoor je niet. Zoek hulp.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201401145
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:10 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als je daar echt zin in hebt, dan spoor je niet. Zoek hulp.
Och mijn hemel

Ooit was ik op fok en toen wisten mensen dit soort opmerkingen te plaatsen. Nu zijn mensen gekwetst of nemen ze het, zoals jij, veel te serieus allemaal.

Ga lekker janken.
pi_201401539
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:12 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Och mijn hemel

Ooit was ik op fok en toen wisten mensen dit soort opmerkingen te plaatsen. Nu zijn mensen gekwetst of nemen ze het, zoals jij, veel te serieus allemaal.

Ga lekker janken.
Ik ben niet gekwetst, ik vind alleen dat als jij echt zit te wachten op bloed dat door de straten vloeit, je een chromosoompje of twee mist.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 17 september 2021 @ 17:03:22 #59
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201401630
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik ben niet gekwetst, ik vind alleen dat als jij echt zit te wachten op bloed dat door de straten vloeit, je een chromosoompje of twee mist.
Ik krijg de indruk dat het de user niet om bloed door de straten is te doen. Wat hij (zoals ik het interpreteer) bedoelt, is dat we hier zo relatief zorgeloos leven, dat het eigenlijk beschamend is waar sommige mensen zich hier druk over maken. Als je echte ellende zoals een oorlog meemaakt of hebt meegemaakt, realiseer je je dat het futiliteiten zijn.
pi_201402143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:03 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik krijg de indruk dat het de user niet om bloed door de straten is te doen. Wat hij (zoals ik het interpreteer) bedoelt, is dat we hier zo relatief zorgeloos leven, dat het eigenlijk beschamend is waar sommige mensen zich hier druk over maken. Als je echte ellende zoals een oorlog meemaakt of hebt meegemaakt, realiseer je je dat het futiliteiten zijn.
Ik snap je punt, maar daar heb je geen oorlog voor nodig.

Overigens ga ik vanuit dat toch 99% van de bevolking sowieso niks om die broek of dat merk geeft.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201402205
kleding-mode blijft voor mij een raadsel
210530_1_daily328_37.jpg
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201404128
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:49 schreef Autoscooter het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk wanneer ergens een ''rel'' om is?
De marketingafdeling van het betreffende bedrijf :7
pi_201405103
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik ben niet gekwetst, ik vind alleen dat als jij echt zit te wachten op bloed dat door de straten vloeit, je een chromosoompje of twee mist.
Jij kunt beter in het vervolg op vrijdagmiddag naar een D66 congres gaan i.p.v. hier op fok rondhangen.
pi_201405117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:03 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik krijg de indruk dat het de user niet om bloed door de straten is te doen. Wat hij (zoals ik het interpreteer) bedoelt, is dat we hier zo relatief zorgeloos leven, dat het eigenlijk beschamend is waar sommige mensen zich hier druk over maken. Als je echte ellende zoals een oorlog meemaakt of hebt meegemaakt, realiseer je je dat het futiliteiten zijn.
Precies
pi_201406663
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:20 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Jij kunt beter in het vervolg op vrijdagmiddag naar een D66 congres gaan i.p.v. hier op fok rondhangen.
Je begrijpt het nog steeds niet, maar maakt ook niks uit, ik had ook niks anders verwacht van iemand die denkt dat een flinke oorlog de boel wel zal oplossen. Met je D66 congres. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201407675
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 22:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je begrijpt het nog steeds niet, maar maakt ook niks uit, ik had ook niks anders verwacht van iemand die denkt dat een flinke oorlog de boel wel zal oplossen. Met je D66 congres. _O-
Inderdaad, gezonde jonge mannen de dood in jagen is inderdaad iets waar een land beter van wordt. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_201409077
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
kleding-mode blijft voor mij een raadsel
[ afbeelding ]
Zo lang het een lekker wijf is vind ik het prima. Voor mijn part gaat ze commando.
pi_201409081
Overigens, mensen die zeiken over culturele toe-eigening verdienen een nekschot. Flauwekul allemaal.
pi_201409220
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:28 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Die gasten (rappers) , doen niks anders dan stukjes uit andermans muziek jatten

Mensen moeten eens kappen met dat constante gezeik over culturele toe-eigening.

Heeft iemand al lopen klagen over Rachid Aazouzi , met z'n culturele toe-eigening ?


Beetje als Marokkaan , Nederlandse levensliederen zingen :N , dat kan echt niet :N
Ik heb mij echt doodgelachen, ze hebben het soms over Verkazing (migranten over Vernederlandste andere migranten), denk dat Rachid het heeft uitgevonden.
Alleen qua naam is die nog niet geassimileerd

[ Bericht 5% gewijzigd door hollandia02 op 18-09-2021 07:22:52 ]
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_201409290
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 11:39 schreef dimmak het volgende:

[..]
:') WTF
Pas op, dit is een ook een uitdrukking, waarvan je van racistische toeëigening kunt worden beschuldigd.
pi_201409321
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Cultureel aspecten overnemen leidt juist naar dat oh zo belangrijke “diversiteit”.

Sterker nog, er zou geen enkele cultuur nog overeind staan op dit moment zonder enige vorm van bepaalde dingen overnemen van elkaar.

En uh.. als negers hierover zitten te zeuren wil ik graag vragen haren niet meer te stijlen, geen T-shirt / spijkerbroek etc aan te trekken en ook geen westerse technologie te gebruiken want “that’s cultural appropriation!!1einz!”.

Echt, ze hebben maar niet door wie de werkelijke racisten zijn.
Echt dit. Dat hele hokjesdenken is zo ontzettend vermoeiend.

Ik las een tijdje geleden dat er zelfs in de keuken aan culturele toe-eigening wordt gedaan. Als ik m’n eigen twist geef aan boboti of curry omdat ik dat lekker vind, maar met m’n witte bek niet tegen hele pittige kruiden kan, ben ik alweer fout en racistisch bezig. Ik neem aan dat de mensen die dat vinden zelf nooit een gehaktballetje of een rookworst eten :9
pi_201409653
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 07:45 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Echt dit. Dat hele hokjesdenken is zo ontzettend vermoeiend.

Ik las een tijdje geleden dat er zelfs in de keuken aan culturele toe-eigening wordt gedaan. Als ik m’n eigen twist geef aan boboti of curry omdat ik dat lekker vind, maar met m’n witte bek niet tegen hele pittige kruiden kan, ben ik alweer fout en racistisch bezig. Ik neem aan dat de mensen die dat vinden zelf nooit een gehaktballetje of een rookworst eten :9
Daarom moet je dat soort figuren op social media afbranden.

Maar we zijn nu in een tijdperk waar de absolute minderheid, van kleurtjes tot lgbtq figuren die helemaal in de war zijn mentaal (nee dan heb ik het niet over de standaard homo, maar over de “mijn ene helft is gender fluid en mijn andere helft niet, dat noemen we libragender fluid”.. fucking hell.

Waar dat soort mensen de dienst uit lijken, nadruk op lijken, te maken omdat het zo ontzettend word opgeblazen door de media die er om de een of andere reden er pap van lust.
Met name dankzij media als Twitter, wat op zichzelf al idioterie is, want diezelfde media checkt niet het feit dat al dat ge-retweet mogelijk word gemaakt door botnets die ze vaak gebruiken.

Dan zie je 200 retweets en dan opeens niks meer, dan weet je al hoe laat het is.
pi_201409777
quote:
Laaghangende broeken waar een boxer bovenuit piept, zijn populair geraakt door de hiphopcultuur. Het is een iconische stijl. ‘Maar de stijl is ook gebruikt om zwarte mensen te ‘criminaliseren’. Vooral zwarte mannen, die (met de broek, red.) zijn neergezet als misdadigers en een bedreiging voor de Amerikaanse samenleving’, aldus Gammage. ‘Er zijn mannen vastgezet en gedood vanwege deze stijl. En nu presenteert Balenciaga deze broek als ‘eigen’.’
Je zou ook kunnen denken dat Balenciaga het uit de criminele sfeer wil trekken. Of gewoon makkelijk geld wil verdienen door ontiegelijk grote marges op een product dat veel makkelijker te maken is dan een mooi pakje. O wacht, het is gewoon een bedrijf, wat verwacht je?
pi_201410130
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 08:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Daarom moet je dat soort figuren op social media afbranden.

Maar we zijn nu in een tijdperk waar de absolute minderheid, van kleurtjes tot lgbtq figuren die helemaal in de war zijn mentaal (nee dan heb ik het niet over de standaard homo, maar over de “mijn ene helft is gender fluid en mijn andere helft niet, dat noemen we libragender fluid”.. fucking hell.

Waar dat soort mensen de dienst uit lijken, nadruk op lijken, te maken omdat het zo ontzettend word opgeblazen door de media die er om de een of andere reden er pap van lust.
Met name dankzij media als Twitter, wat op zichzelf al idioterie is, want diezelfde media checkt niet het feit dat al dat ge-retweet mogelijk word gemaakt door botnets die ze vaak gebruiken.

Dan zie je 200 retweets en dan opeens niks meer, dan weet je al hoe laat het is.
#OPHEF op Twitter (en Twitter zelf) wordt idd zo schromelijk overschat. 200 bots en 3 gefrustreerde huismoekes tweeten ergens over en dan is het ophef, terwijl 99,99% van Nederland geen ene fuck geeft om Twitter.

Maar zo werkt de media tegenwoordig. Clicks zorgen voor advertentie-inkomsten, dus daar wordt op gestuurd. En verder is het inderdaad vooral een heel klein groepje mensen dat heel hard schreeuwt, iets wat niet alleen voor deze discussie geldt. Het is zo jammer dat er zo achter aan gehobbeld wordt, want voor je het weet wordt je gecanceld :')
  zaterdag 18 september 2021 @ 09:34:56 #75
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_201410236
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 09:25 schreef Tommeke het volgende:

[..]
#OPHEF op Twitter (en Twitter zelf) wordt idd zo schromelijk overschat. 200 bots en 3 gefrustreerde huismoekes tweeten ergens over en dan is het ophef, terwijl 99,99% van Nederland geen ene fuck geeft om Twitter.

Maar zo werkt de media tegenwoordig. Clicks zorgen voor advertentie-inkomsten, dus daar wordt op gestuurd. En verder is het inderdaad vooral een heel klein groepje mensen dat heel hard schreeuwt, iets wat niet alleen voor deze discussie geldt. Het is zo jammer dat er zo achter aan gehobbeld wordt, want voor je het weet wordt je gecanceld :')
Exact, en door die ophef door 3 huismoeders heb je hele grote groepen die allemaal zeggen ‘we mogen niks meer’ en ‘ze pakken ons alles af’. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')