Mee eens hoor, je had toen meer toppers en meer toppers op bepaalde ondergronden.quote:Op maandag 13 september 2021 00:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het wel steeds minder worden. In de tijd van Becker en Edberg vond ik het leuker dan nu. Zo fan als ik van Edberg was, ben ik nooit meer van iemand geweest, zelfs niet van Nadal.
In dat tijdperk kon je de bal wel een stuk minder goed volgen op je dikke tv.quote:Op maandag 13 september 2021 00:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het wel steeds minder worden. In de tijd van Becker en Edberg vond ik het leuker dan nu. Zo fan als ik van Edberg was, ben ik nooit meer van iemand geweest, zelfs niet van Nadal.
Maar heeft dat niet met leeftijd te maken? Of denk je dat je ooit nog zo fan van iemand kan worden?quote:Op maandag 13 september 2021 00:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wanneer Edberg verloor, was ik een week bedroefd. In die tijd had je geen internet en hield ik alles in schriften bij (uitslagen enzo).quote:Op maandag 13 september 2021 00:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, je had toen meer toppers en meer toppers op bepaalde ondergronden.
Nee, ging best goed hoor.quote:Op maandag 13 september 2021 00:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
In dat tijdperk kon je de bal wel een stuk minder goed volgen op je dikke tv.
Ik heb het ook wel, maar nu speelt geld ook een veel grotere rol.quote:Op maandag 13 september 2021 00:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar heeft dat niet met leeftijd te maken? Of denk je dat je ooit nog zo fan van iemand kan worden?
Zou kunnen.quote:Op maandag 13 september 2021 00:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar heeft dat niet met leeftijd te maken?
Mja, bij Sifan was ik toen ze laatst die 10 km op de OS won blijer dan van een gemiddelde GS-overwinning van Nadal.quote:Of denk je dat je ooit nog zo fan van iemand kan worden?
Ja, het is allemaal wat minder 'romantisch'.quote:Op maandag 13 september 2021 01:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel, maar nu speelt geld ook een veel grotere rol.
Ja dat.quote:Op maandag 13 september 2021 01:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal wat minder 'romantisch'.
En de tennissters waren bezig met tennis, niet met tennis, een make-uplijn, een kledinglijn, Facebook, Instagram en TikTok.
Als je een goal scoort heb je een paar seconden om te juichen en dan kan je met bepaalde knopcombinaties "leuke" moves doen. Waaronder die van Medvedev.quote:
En de dames waren zo verschillend, met allemaal een eigen stijl: Graf, Seles, Sabatini, Novotna, Navratilova, Hingis.. Tegenwoordig kan ik speelsters vaak niet uit elkaar houden. En ze hadden vroeger geen tatoeages.quote:
Dank je wel.quote:Op maandag 13 september 2021 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je een goal scoort heb je een paar seconden om te juichen en dan kan je met bepaalde knopcombinaties "leuke" moves doen. Waaronder die van Medvedev.
Look at the big brains on monkyyy.quote:Op maandag 13 september 2021 01:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan. L2 + Left is een "brick fall celebration". Dat deed Med dus toen hij won
Bij de mannen ook wel, echt goede grasspelers (Mayotte, Curren), goede gravelspelers (Bruguera, Muster)quote:Op maandag 13 september 2021 01:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En de dames waren zo verschillend, met allemaal een eigen stijl: Graf, Seles, Sabatini, Novotna, Navratilova, Hingis.. Tegenwoordig kan ik speelsters vaak niet uit elkaar houden. En ze hadden vroeger geen tatoeages.
Indian Wellsgod over 2 wekenquote:Op maandag 13 september 2021 01:11 schreef macca728 het volgende:
maar op naar de AO nu, tennisseizoen is voorbij eigenlijk
Djokovic is het niet gewend dat hij zoveel steun kreeg vooral door de NY publiekquote:Op maandag 13 september 2021 00:48 schreef Federer-fan het volgende:
Toch wel zuur dit hoor... Krijgt 'ie eindelijk wat liefde, verliest 'ie. En hij zat er heel dicht bij.
En daarvan denken we er nog 3 aan Botic.quote:Op maandag 13 september 2021 01:18 schreef Alpha0 het volgende:
Slechts 6 delen, vroeger hadden we een gemiddelde van 1 deel per toernooi dag. Dat waren nog eens mooie tijden.
Voor de US Open is zes delen een gemiddelde score.quote:Op maandag 13 september 2021 01:18 schreef Alpha0 het volgende:
Slechts 6 delen, vroeger hadden we een gemiddelde van 1 deel per toernooi dag. Dat waren nog eens mooie tijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |