abonnement Unibet Coolblue
pi_204811065
De koers van ADA is niet gebaseerd op de onderliggende waarde.

1) Het beweegt mee met BTC
2) Het is gebaseerd op hype

Dat is gewoon hoe het nu is. Af en toe zie je wel dat de prijs van ADA anders loopt dan BTC, maar dan is er meestal een bepaalde hype gaande rondom ADA.

Ik heb in ieder geval weer ingekocht, want BTC gaat sowieso weer stijgen en dan stijgt ADA ook, ook al zijn er geen ontwikkelingen rondom deze munt :')
pi_204811259
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoezo als de koers naar 3 of zelfs 10 dollar gaat is het toch spotgoedkoop nu?
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:16 schreef Sunri5e het volgende:

[..]
Nog nooit zoveel onzin op mijn scherm gezien _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:30 schreef AJ187 het volgende:
ADA zal dus alleen richting $0,10 gaan als BTC (en de hele cryptomarkt) ook sterk dipt. Of als het hele project één grote faal blijkt te zijn, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:52 schreef Elan het volgende:
Realisme is prima al vind ik jou wel heel bearish in je voorspellen. Mocht Cardano daadwerkelijk x20 dalen dan zou de hele cryptomarkt volledig in moeten storten. Ik zie dat niet gebeuren.

Heb puur op technisch vlak veel vertrouwen in de ontwikkelingen en updates, helemaal voor komende zomer. Cardano is niet de eerste beste shitcoin.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:44 schreef Arthur1983 het volgende:
Al zegt @Roellie80 dat realisme en fomo niet samengaan en je dit jaar ADA weer tegen $0,25 koopt.
Zitten jullie nog lekker warmpjes bij? Nog geen jaar geleden was ik de luis in jullie pels. Hoe haalde ik het in m'n hoofd een prijsvoorspelling van Cardano te doen op een kwartje...

De prijs van Cardano begint rustig weer een beetje interessant te worden :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2022 15:58:06 ]
pi_204818641
Zitten we al op een kwartje dan? Dacht het niet ;) .

Deze dip is alleen maar interessant om meer bij te kopen. Want uiteindelijk gaat die 5 dollar er komen.
blablablabla
pi_204822252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 11:28 schreef Elan het volgende:
Zitten we al op een kwartje dan? Dacht het niet ;) .

Deze dip is alleen maar interessant om meer bij te kopen. Want uiteindelijk gaat die 5 dollar er komen.
Het kan zeker 5 dollar worden!

Het opvallende met dit soort dingen is altijd, dat in die run omhoog is iedereen laaiend enthousiast. En iedereen wil kopen voor de lange termijn.

En nu, nadat het al een lange tijd naar beneden gaat hoor je er niemand meer over.

Maar als je er in zit voor de lange termijn dan is dit juist het moment om weer enthousiast te worden. "We" hebben toch zoveel vertrouwen in deze munt? Nu koop je ADA extra goedkoop! Of breng je je gemiddelde inkoopprijs fors naar beneden.

Bijzonder altijd weer. Nu alles veel lager staat moet je kopen. Niet als alles, zoals een jaar geleden al flink in prijs geëxplodeerd is. Het klinkt zo logisch. Toch doet de massa exact het tegenovergestelde...
pi_204823012
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 18:10 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Het kan zeker 5 dollar worden!

Het opvallende met dit soort dingen is altijd, dat in die run omhoog is iedereen laaiend enthousiast. En iedereen wil kopen voor de lange termijn.

En nu, nadat het al een lange tijd naar beneden gaat hoor je er niemand meer over.

Maar als je er in zit voor de lange termijn dan is dit juist het moment om weer enthousiast te worden. "We" hebben toch zoveel vertrouwen in deze munt? Nu koop je ADA extra goedkoop! Of breng je je gemiddelde inkoopprijs fors naar beneden.

Bijzonder altijd weer. Nu alles veel lager staat moet je kopen. Niet als alles, zoals een jaar geleden al flink in prijs geëxplodeerd is. Het klinkt zo logisch. Toch doet de massa exact het tegenovergestelde...
Maar daar door kun je wel geld maken. Als iedereen er verstandig mee om gaat zoals jij pretendeert te doen valt er geen geld te verdienen aan het einde van de dag. Acht de kans dat we nog verder zakken vrij groot, tijdens de vorige bear markets daalden veel alts 95%.

Er zijn momenteel veel events richting de hard fork in juni. Dus blijf extreem bullish. En het motto blijft you only lose when you sell. Begrijp de vrije val ook niet helemaal, er is nu veel meer te doen om Cardano dan tijdens de ath toen er niet eens smart contracts waren. Maar goed de hele markt is eigenlijk aan het bloeden.
blablablabla
pi_204823060
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar daar door kun je wel geld maken. Als iedereen er verstandig mee om gaat zoals jij pretendeert te doen valt er geen geld te verdienen aan het einde van de dag. Acht de kans dat we nog verder zakken vrij groot, tijdens de vorige bear markets daalden veel alts 95%.
Ja, en nee. Als je geloofd in Cardano, dat het groot zal worden qua adoptie. Dan ben je niet bezig met te handelen tegen domme retailers die op het zelfde moment geld verliezen. Dan geloof je dat Cardano als geheel zal groeien. hoe eerder je er bij bent hoe beter.
quote:
Er zijn momenteel veel events richting de hard fork in juni. Dus blijf extreem bullish. En het motto blijft you only lose when you sell. Begrijp de vrije val ook niet helemaal, er is nu veel meer te doen om Cardano dan tijdens de ath toen er niet eens smart contracts waren. Maar goed de hele markt is eigenlijk aan het bloeden.
Dit geeft ook maar weer eens aan dat het vaak niet zozeer gaat om de fundamentals maar veel meer om hype. De meerderheid van de mensen die in het afgelopen jaar zijn ingestapt in Cardano hebben eigenlijk geen idee waarom, maar ze zijn getipt door een bekende.

Dat maakt crypto ook wel lastig, fundamentals zijn lang niet altijd even interessant. het kan helpen een extra zetje te geven tijdens een bullmarkt, maar tijdens een bear ga je gewoon geld verliezen.

Ik las vandaag pas over een hardfork dat zou in het verleden altijd de prijs van een coin wel goed doen. Gratis coins namelijk. Maar het doet blijkbaar niet zoveel meer.

Wat je zegt over "zolang je niet verkoopt verlies je niet" klinkt leuk, maar soms kan je ook maar beter verlies nemen om kapitaal vrij te maken voor nieuwe kansen. En niet alles maakt altijd maar gegarandeerd een nieuwe ath. Veel alts zakken op den duur weg in de vergetelheid.

Ik lang Cardano gehad, maar voor nu heb ik meer Ethereum gekocht. Wat minder risicovol naar beneden, en een mooie event dat er aan zit te komen, de merge (van PoW naar PoS)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2022 19:53:44 ]
  maandag 23 mei 2022 @ 16:12:06 #182
366734 dimmak
bitcoin
pi_204839809
twitter

Wie is dit?
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator maandag 23 mei 2022 @ 18:19:17 #183
18653 crew  D.
pi_204841027
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 16:12 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Wie is dit?
Vast niemand hier, hier weet men dat je enkel verlies hebt als je verkoopt :Y
pi_204899226
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef D. het volgende:

[..]
Vast niemand hier, hier weet men dat je enkel verlies hebt als je verkoopt :Y
Heb vorig jaar mn winst gepakt, wat er nu nog over is laat ik staan, voor mij niet meer de moeite waard om er nu af te halen. Was wel een leuk autotje op de piek.
pi_205949869
Leeft het nog een beetje, of is het allemaal mooi geweest.
pi_205950229
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 17:58 schreef 111210 het volgende:
Leeft het nog een beetje, of is het allemaal mooi geweest.
https://www.crypto-inside(...)t-de-ada-koers-doen/
pi_205950348
quote:
Tja beetje het zelfde als je aan een audi dealer vraagt wat de beste auto is.
pi_205950393
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 17:58 schreef 111210 het volgende:
Leeft het nog een beetje, of is het allemaal mooi geweest.
@Elan kan dit antwoord bevragen
pi_205960229
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 18:47 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
@:Elan kan dit antwoord bevragen
Genoeg mooie ontwikkelingen rond het project, hardfork, groei alom. Helaas blijven de prijzen nog achter.
blablablabla
pi_206112864
Vasil doorgevoerd, koers reageert niet.
pi_206113251
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:39 schreef Homey het volgende:
Vasil doorgevoerd, koers reageert niet.
Geen dikke correctie zegt ook iets.
pi_206117685
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 21:16 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Geen dikke correctie zegt ook iets.
Koers is al zeker 80% gedaald sinds ATH. Maar wat mij opvalt: nooit een spike. Er zit amper leven in. Desondanks kan een kleine DCA tactiek niet misstaan. Dus elke week een klein plukje kopen, Cardano is een meerjaren traject.
pi_206130925
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:39 schreef Homey het volgende:
Vasil doorgevoerd, koers reageert niet.
ETH zakte 20% na de de merge waar we al jaren op wachten.
Macro-economische gebeurtenissen wegen kennelijk momenteel veel zwaarder dan positief nieuws rond een project.
blablablabla
  woensdag 28 september 2022 @ 17:57:31 #194
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206131635
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:31 schreef Elan het volgende:

[..]
ETH zakte 20% na de de merge waar we al jaren op wachten.
Macro-economische gebeurtenissen wegen kennelijk momenteel veel zwaarder dan positief nieuws rond een project.
Dat heb je nu eenmaal met investeren. En het wordt extra versterkt bij investeringen waar een hoog hype gehalte in zit. Ben wel benieuwd of dat weer ooit terug komt met crypto :) . Heb je een markt nodig met lage rentes en veel geld/hoge koopkracht. Niet bepaald de huidige omstandigheden -O- .
pi_206131728
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 17:57 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dat heb je nu eenmaal met investeren. En het wordt extra versterkt bij investeringen waar een hoog hype gehalte in zit. Ben wel benieuwd of dat weer ooit terug komt met crypto :) . Heb je een markt nodig met lage rentes en veel geld/hoge koopkracht. Niet bepaald de huidige omstandigheden -O- .
Klopt Daarom je crypto lekker staken en wachten op betere tijden die vanzelf komen. Toekomst wat betreft Cardano zie ik nog steeds heel positief in. Er is nu oneindig veel meer usecase dan toen hij op 2 euro stond.
blablablabla
pi_206391424
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:23 schreef D. het volgende:

[..]
Maar, als ie dit jaar de 25 cent niet meer aantikt geloof je we dat het nooit meer gaat gebeuren?
En zo zie je maar, hoe onwaarschijnlijk het ook leek. Dat kwartje van mij komt aardig in de buurt... zelfs dit jaar nog.
pi_206488591
Ik geloof zelf in Cardanao, denk technisch nog steeds een mooi project, over de prijs valt weinig te zeggen omdat crypto bepaald word door speculatie en niet door purpose.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206650154
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 16:48 schreef raptorix het volgende:
Ik geloof zelf in Cardanao, denk technisch nog steeds een mooi project, over de prijs valt weinig te zeggen omdat crypto bepaald word door speculatie en niet door purpose.
Welke wallet gebruik je voor ADA? ik vond die Deadalus nog al langzaam.
pi_206669612
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 14:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Welke wallet gebruik je voor ADA? ik vond die Deadalus nog al langzaam.
Destijds alleen wat op beurs aangehouden, ook niet zo een schokkend bedrag.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206682490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 14:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Welke wallet gebruik je voor ADA? ik vond die Deadalus nog al langzaam.
Eternl is een erg goeie!
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')