Uit het grafquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:06 schreef Nattekat het volgende:
We zijn uit het graf, maar verder nog met beide voeten op de grond.
hmmquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:30 schreef D. het volgende:
[..]
Uit het grafe
We waren gewoon even moe van het rennen en moesten even bijkomen
Iedereen had er wel wat meer van verwacht.. Ik in ieder geval wel.quote:
¤1,20 volgend jaar weer wat omhoogquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:29 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Wat denk jij op einde van het jaar?
Als je verlies neemt weet je zeker dat je geld kwijt bent.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:13 schreef Alloch87 het volgende:
Ooit ADA gekocht op 2 euro (ik weet het, geen best moment)... Wat is nu de verwachting van deze munt? Gaat hij ooit nog deze 2 euro nog voorbij? Zit er namelijk sterk over na te denken mijn verlies te nemen.
Hoe veel heb je er in zitten? En heb je het geld nu nodig om brood van te kopen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:13 schreef Alloch87 het volgende:
Ooit ADA gekocht op 2 euro (ik weet het, geen best moment)... Wat is nu de verwachting van deze munt? Gaat hij ooit nog deze 2 euro nog voorbij? Zit er namelijk sterk over na te denken mijn verlies te nemen.
Dat is natuurlijk lastig te zeggen. Het momentum is in elk geval wel wat weg nu. Persoonlijk zie ik het niet heel snel omdraaien, maar wie weet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:13 schreef Alloch87 het volgende:
Ik begin wel een beetje vertrouwen in het project te verliezen en wacht gewoon rustig de speculatiemarkt af. Cardano heeft een heel groot probleem: apps moeten geprogrammeerd worden in een praktisch uitgestorven taal. Als dat voor devs een dealbreaker is, dan gaat er niks gebeuren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:13 schreef Alloch87 het volgende:
Ik heb het in een aantal fases gekocht. Wat lage sommen op het moment dat ADA op 1 euro stond, en wat meer op het moment dat hij 2 euro stond.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:31 schreef BE het volgende:
[..]
Hoe veel heb je er in zitten? En heb je het geld nu nodig om brood van te kopen?
Nee? Lekker latten zitten dan... Komt vanzelf wel weer terug... Is het niet nu, dan over een paar jaar.
Ja dat is inderdaad een goede les geweest!quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lastig te zeggen. Het momentum is in elk geval wel wat weg nu. Persoonlijk zie ik het niet heel snel omdraaien, maar wie weet.
Je kan er in elk geval wel een les uit halen dat het voor een volgende keer misschien niet verstandig is om iets te kopen dat al zo enorm is gestegen.
Project heeft geen toekomst, de markt kan gelukkig nog meewerken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:56 schreef D. het volgende:
Wat een negativiteit alhier
Ik maak me geen zorgen
Geen toekomstquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Project heeft geen toekomst, de markt kan gelukkig nog meewerken.
Klopt, geen toekomst. Kom even van die roze wolk af en overweeg de feiten. Cardano is pas succesvol als er dapps voor ontwikkeld worden. Daar heeft het heel veel concurrentie voor. Dus waarom zou ik als geïnteresseerde niet BNB gebruiken, dat beschikking heeft over alle geweldige Ethereum frameworks en talloze programmeertalen, maar Cardano dat helemaal niets heeft en ook nog gebruik maakt van een taal die bijna niemand nog begrijpt?quote:
Jij bent gewoon veel te ongeduldig. Ik zie wat ze hebben gedaan, waar ze nu zijn, en waar ze naar toe willen. Daar heb ik vertrouwen in. En nee, ze zijn er nog lang niet. Ik zit er ook niet voor de korte termijn in. En ‘het geweldige Ethereum’? Ze waren de eerste en daarom de grootste, maar verre van geweldig. Gewoon slecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, geen toekomst. Kom even van die roze wolk af en overweeg de feiten. Cardano is pas succesvol als er dapps voor ontwikkeld worden. Daar heeft het heel veel concurrentie voor. Dus waarom zou ik als geïnteresseerde niet BNB gebruiken, dat beschikking heeft over alle geweldige Ethereum frameworks en talloze programmeertalen, maar Cardano dat helemaal niets heeft en ook nog gebruik maakt van een taal die bijna niemand nog begrijpt?
Als ik ongeduldig was, dan had ik nu al verkocht en had ik deze discussie niet aangegaanquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:46 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon veel te ongeduldig. Ik zie wat ze hebben gedaan, waar ze nu zijn, en waar ze naar toe willen. Daar heb ik vertrouwen in. En nee, ze zijn er nog lang niet. Ik zit er ook niet voor de korte termijn in. En ‘het geweldige Ethereum’? Ze waren de eerste en daarom de grootste, maar verre van geweldig. Gewoon slecht eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |