Lijkt me niet, is gewoon een ovenquote:Op zondag 12 september 2021 17:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Is het de bedoeling dan dat je er vlees in kunt mikken zonder iets van een schaal eronder om de sappen mee op te vangen?
Misschien dat het gewoon iets simpels is wat niet goed vast zit of schoongemaakt moet worden...quote:Op zondag 12 september 2021 17:40 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom eerst kijken of je het zelf kan verhelpen? Het werkt niet naar behoren. Tenzij je iets moest doen wat je niet hebt gedaan ofzo
Nee, de spoelbak zit op anderehalve meter. Naast de oven zit de koelkast.quote:Op zondag 12 september 2021 17:57 schreef maily het volgende:
Zit er een waterleiding-aansluiting in de buurt?
Oh dan is het wel raar iddquote:Op zondag 12 september 2021 17:52 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Lijkt me niet, is gewoon een ovenIk doe er ook altijd een schaal onder maar de voorkant beslaat en dan loopt druppelt er water op m'n kastje er onder.
Jouw eerste opmerking was ook het eerste dat in mij op komt. Mij lijkt sowieso condens in je oven niet normaal?!quote:Op maandag 13 september 2021 10:33 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat ik bij mijn oven vaak condens tegen de deur heb... Condenstatie vereist een temperatuurgradient, en mijn oven is volgens mij overal ongeveer even warm?
Mijn oven-deur bestaat uit twee lagen glas met een isolerende luchtlaag ertussen. Die binnenste laag glas kan los om het schoon te maken: misschien zit die bij jou los, waardoor de isolatie minder goed werkt en je daardoor condensatie op de deur krijgt?
Waarom zou dat niet normaal zijn? Er komt vocht vrij, dat gaat ergens heen.quote:Op maandag 13 september 2021 12:41 schreef Serinde het volgende:
[..]
Jouw eerste opmerking was ook het eerste dat in mij op komt. Mij lijkt sowieso condens in je oven niet normaal?!
Als je het zo zegt…. Maar ik zie dat dus nooit in onze oven. Beter geformuleerd: condens op de deur lijkt me niet normaal?quote:Op maandag 13 september 2021 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet normaal zijn? Er komt vocht vrij, dat gaat ergens heen.
Zelfde antwoord.quote:Op maandag 13 september 2021 13:47 schreef Serinde het volgende:
[..]
Als je het zo zegt…. Maar ik zie dat dus nooit in onze oven. Beter geformuleerd: condens op de deur lijkt me niet normaal?
Nee: door de hoge temperatuur wordt vocht opgenomen in de lucht, dat condenseert pas als de lucht weer afkoelt. De oven is dus blijkbaar op bepaalde plekken binnen (aanzienlijk) kouder dan de bedoeling is.quote:Op maandag 13 september 2021 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet normaal zijn? Er komt vocht vrij, dat gaat ergens heen.
De post boven je heeft volgens mij het probleem vastgesteld.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:40 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Nee: door de hoge temperatuur wordt vocht opgenomen in de lucht, dat condenseert pas als de lucht weer afkoelt. De oven is dus blijkbaar op bepaalde plekken binnen (aanzienlijk) kouder dan de bedoeling is.
precies dit. de warme (vochtige) lucht uit de oven lekt door het binnenraam naar de ruimte tussen de binnen en buitenraam van de ovendeur en slaat tegen de (relatief koude) buitenste ruit neer en condenseert. Dat water loopt dan uit de deur onderaan en komt er (afhankelijk van wat je bakt) soms in grote hoeveelheden uit.quote:Op maandag 13 september 2021 15:39 schreef dezomervoorbij het volgende:
Heb ik ook al 2 keer gehad. Er komt vocht tussen het glas van je oven. Dit gaat dan lekken.
Heel irritant, maar het is AEG eigen.
Ze komen het glas gratis vervangen.
Ah jij zei het ook alquote:Op woensdag 15 september 2021 12:56 schreef cvg het volgende:
Had ik ook bij mijn AEG, deze was 1.5 jaar oud, gemeld bij de winkel waar ik deze gekocht had en die hebben het door gegeven aan AEG. Moet een nieuwe deur in, blijkbaar hebben ze de verkeerde lijm gebruikt.
Dus snel melden, ow en je moet veel geduld hebben duur bijna 3 maanden voordat de nieuwe deur erin zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |