SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig staat de eerste lading koekjes in de oven.
Gevuld met pissebedden?quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
wat ben je aan t maken?quote:Op zondag 12 september 2021 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Tweede lading staat ook in de oven.
quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Pissebedkoekjesquote:
Oh deze post bijna gemist.quote:Op zondag 12 september 2021 16:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof, hiermee ga je een scoren.Zoek een paar dekseltjes van verpakkingen van plastic, je weet wel boterdekseltjes of dekseltjes van kwark enzo. Daar mieter je een lading houtlijm in, zodat er echt een laagje in de hele deksel staat zeg maar. Doe wat druppels kleurstof (ik gebruik voedselkleurstof maar wellicht werkt verf ook) op de lijm en glitters geven ook een leuk effect, Dan met een sateprikkertje ofzo door de lijm roeren zodat je de verf verdeeld, dan laten drogen. Dat duurt wel een dag, of 2, dan kan je ze uit het dekseltje halen, omdat de houtverf transparant opdroogt krijg je dan een heel tof effect.
Wacht zal even een foto maken als voorbeeldje.
de mug die ik geëlektrocuteerd had begon net ook weer te lopenquote:Op zondag 12 september 2021 17:20 schreef Ama het volgende:
Hmm sprinkhaan die ik vannacht buiten had gezet zit nu hier op het plafond.
De auto die ik gister geparkeerd had stond net nog stil.quote:Op zondag 12 september 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de mug die ik geëlektrocuteerd had begon net ook weer te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |