abonnement Unibet Coolblue
pi_544582
Nu valt het mij tijdens de uitzendingen enorm op wat voor puinzooi het in en rondom het huis is de laatste tijd. Vooral de tuin is een regelrechte bende. (om van de zwijnenstal in het huis nog maar niet te spreken.
In een groep worden (lijkt mij) huishoudelijke taken verdeeld maar het lijkt alsof deze "volwassenen" er liever voor kiezen om in de DBK te klagen over algehele verveling en oeverloos geneuzel dan om daadwerkelijk iets actiever te worden en de handen eens uit de mouwen te steken.

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 12-12-2000 20:40]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  dinsdag 12 december 2000 @ 20:41:35 #2
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_544595
Hier was Annet toch al bang voor?
Ik denk dat als het de spuigaten uitloopt BB (Hummie) heus wel zal zeggen dat er eens iets gedaan moet worden.
Ach wat maakt het uit, ales hoeft toch niet te blinken en te glimmen? En Annet zei ook al... ik ben de enige die het doet, hoe moet dat nu straks... nou dat zien we dus.
Er gebeurt helemaal nix meer.
Mij stoort het niet in ieder geval.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_544616
Het promoten met beeldmateriaal in diverse landen van BB is was vorig jaar maar met deze beelden kunnen ze weinig
(als ze beelden van BB2 in Jan Rap en z'n maat zouden monteren zou het amper opvallen)
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_545531
Waar maken jullie je druk om zeg!!!
  woensdag 13 december 2000 @ 02:10:19 #5
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_545595
quote:
Op 13 december 2000 01:36 schreef Coos het volgende:
Waar maken jullie je druk om zeg!!!
Ik, als poetsfreak (zie hoe club Pannonica glimt!) kan me er eigenlijk best druk om maken dat het daar zo'n zooi is. Zoals al eerder gezegd: hoe kun je zeiken om het feit dat je niks omhanden hebt als de zooi je figuurlijk boven het hoofd groeit! Pak een zurig lapje en veeg de stof van de camera's, laat het kippenhok glimmen, zeem de ramen, Vim het aanrecht; genoeg te doen daar in die poel der botulisme dacht ik zo. En die tuin: Rob erin, Nico bouwt een multifuncti opberghok en Myrna drinkt een champagne op de goede afloop. Roache ruimt de rommel achteraf wel op.
Ben te zaai voor een signature
pi_545654
Kan je bij mij niet eens langskomen?
  woensdag 13 december 2000 @ 03:02:01 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_545658
quote:
Op 13 december 2000 02:59 schreef Coos het volgende:
Kan je bij mij niet eens langskomen?
Ik eis wel minimaal 7,50 per uur en maximaal 10 uur per dag. Graag een kwartiertje (betaald) pauze. Als je deze CAO-onderhandelingen te ver vindt gaan dan gaarne via mijn manager e.e.a regelen.

(Wow! Benidorm, here I come!!)

Ben te zaai voor een signature
pi_545660
Ik geef het op.
I think black men!! (Bianca mode)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')